Τετάρτη, 18 Μαΐου 2005

ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ...ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ

Απ΄το μαγαζάκι μου παρατηρώ τους πάντες. Ανέκαθεν ήμουν κουτσομπόλα αλλά με άποψη. Στις 15 ώρες που είμαι εδώ μέσα καθημερινά έχω πολλά να σας πω.
Το Δημοτικό απέναντί μου, είναι θησαυρός πληροφοριών. Στην φτωχογειτονιά που είμαι έχω να κάνω με όλες τις φυλές. Τα αγαπημένα μου είναι τα Αρμενάκια. ΤΑ μαγκάκια.
Anyway, όταν πρωτοήρθα με πλησίασαν συνομωτικά σχεδόν όλοι οι ευηπόληπτοι γείτονες (Έλληνες) να με προειδοποιήσουν. Γιατί με είχαν συμπαθήσει (καλή είμαι). «Πρόσεχε τα φέσια», «Οι Αλβανοί θα σε φεσώσουν», «όλα τα μαγαζιά τραβάνε τα μαλλιά τους» και άλλα χαρούμενα. Μου είπαν και συγκεκριμένες οικογένειες να προσέχω. Ειδικά τους Πακιστανούς. (Α ρε τα Πακιστανάκια με τις μπύρες τους, οι καλύτεροι πελάτες)

Το τί φέσι έφαγα από τους Έλληνες, δεν λέγεται. Οι δε Αλβανοί, κύριοι.Οι Αρμένιοι μου αφήνουν πάντα και tipsάκι γιατί είμαι καινούργιο μαγαζί και θέλουν να πάω καλά. Αλλά η ένστασή μου κύριοι είναι τα παιδάκια του Δημοτικού. Όταν όλα τα Ελληνάκια αλωνίζουν, πειράζουν και γενικώς μου πηδάνε το μαγαζί, τα άλλα, τα ξένα ντε, φοβούνται ακόμη και να μου μιλήσουν.Μου δείχνουν τα χέρια τους πριν φύγουν από το μαγαζί γιατί ξέρουν την στάμπα που έχουν ήδη φάει και παλεύουν να κερδίσουν αξιοπρέπεια.

Για μένα είναι δύο φορές πιο αξιοπρεπής αυτός που το κέρδισε και όχι αυτός που απλά το ισχυρίζεται.

8 σχόλια:

  1. ..ξαναδιαβάζω για να θυμάμαι.. :) :)
    καλά πόλύ μπροστά ήσουν.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω ρε που το ξέθαψες! Και Νίκαια κιόλας. Η ξεφτίλα συνεχίζεται. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα είχα διαβάσει όλα κάπου το 2008.. τώρα κάνω επαναλήψεις.. :) :)
    ναι.. άστα να πάνε :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα έισαι αντικείμενον προς μελέτη.. κουράγιο είχα πάντα.. χρόνο δεν είχα.. τώρα χωρίς πολύ δουλειά.. απέκτησα.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό, ξέρω ανάλογα κι από τον περιπτερά της γειτονίας μου... άλλοι έχουν το όνομα κι άλλοι τη χάρη, αν και δεν είναι όλοι οι Έλληνες ίδιοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σιγουρα ολοι οι ελληνες δεν ειναι ίδιοι αλλα δεν προβαλουμε τους καλους!!!! μας ειπανε οτι το κακο πουλαει!!!!!!ολοι δεσμιοι-δούλοι του χρηματος!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή