Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2005

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ

Να ξεκαθαρίσω δύο τρία πραγματάκια.

Δεν πρόκειται να μάθετε τίποτε από εμένα. Κι αν συμβεί θα είναι μικρές άχρηστες γνώσεις και θα γίνει άθελά μου. Να ξεκαθαρίσω επίσης ότι οι ιστορίες μου είναι από το παρελθόν και το παρόν μου και ήθελα να τις καταγράψω πάνω απ΄όλα για μένα. Με το δικό μου πρίσμα, ίσως πολλοί να μην συμφωνείτε, με την λογική μου το ίδιο. Μπορεί οι ιστορίες μου να είναι είτε αστείες είτε καταθλιπτικές ή και ειρωνικές αλλά έτσι τις έζησα και τις γράφω ανάλογα την φάση που είμαι. Τους επισκέπτες δεν μπορώ να τους ελέγξω αλλά θα αποθαρρύνω, με το δικό μου χοντρό, μικροαστικό τρόπο όποιον και ό,τι δεν γουστάρω. Οι περιπτώσεις αυτές είναι ελάχιστες και οφείλω να πω ότι εκτός από την καταγραφή αυτή, ένιωσα και κάποια ωραία πράγματα.

Αυτή είμαι, αλλά ακόμη κι αν με κρύβει η ανωνυμία του δικτύου, σας ενημερώνω ότι ενίοτε, έχω καταγράψει πράγματα που δεν θα τα εκμυστηρευόμουν εύκολα. Θεωρώ λοιπόν ότι αυτό το μπλογκ είμαι εγώ. Μία Κωνσταντίνα, ψιλικατζού, χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση, ίσως ακόμη και χωρίς τρόπους. Αλλά δεν αλλάζει. Ούτε και θέλω. Και θα ήθελα όποτε σας γνωρίσω να μην πέσω από τα σύννεφα. Εγώ τουλάχιστον σας εγγυώμαι ότι είμαι ακριβώς έτσι. Τον μαλάκα θα τον πω μαλάκα και την αλήθεια θα την αγκαλιάσω.

Αυτό το post, μου βγήκε ως ακόμη μία εξομολόγηση που σε άλλες περιπτώσεις δεν θα έμπαινα καν στον κόπο. Αλλά θέλω να είμαι εντάξει απέναντι στα λίγα αυτά άτομα που κατάλαβαν.

6 σχόλια:

  1. Mπορω να το δανειστω αυτο? με εκφραζει απολυτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lili, αν και στο 99% θεωρώ ότι διαφωνούμε (απλά οφείλω να το πω), μπορείς ελεύθερα να το δανειστείς. Ευχαριστώ για τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. διαφωνουμε σε τ?
    μολις ειπα οτι με εκφραζει το θεμα που εγραψες και μου αρεσε ο τροπος που το εγραψες...



    .....
    Εκτος αν εννοεις οτι διαφωνεις με τα δικα μου θεματα που γραφω στο μπλογκ μου...
    Πολυ γενικο μου ακουγεται, αλλα δεν πειραζει, αφου ενιωσες την αναγκη να το τονισεις και να διαχωριστεις απο μενα...θα το σεβαστω...

    σ ευχαριστω για το δανεισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τωρα φευγω, πληγωμενη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή