Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2005

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ

Οκ, ξέρετε τώρα πώς είναι τα ψιλικατζίδικα. Στους πέντε πελάτες, οι τρεις είναι για πληροφορίες και από τους τρεις, τουλάχιστον ο ένας θα κάνει τον ευγενικό ψωνίζοντας καμμιά τσίχλα. Παλιοκατάσταση αλλά τεσπα.

Εκεί όμως που τα βρίσκω μπαστούνια, είναι να απαντάω σε ερωτήσεις για διαμερίσματα που πωλούνται ή ενοικιάζονται. Εκεί, χάνω τον λογαριασμό. Γιατί είναι πιό εύκολο να πεις πού είναι η εφορία, ή το ικα, αλλά αδύνατον να γνωρίζεις το status του κάθε διαμερίσματος στην γειτονιά.

Προχθές λοιπόν, μου τα χώσανε. Ήρθε ένας ιδιοκτήτης που προσπαθεί να νοικιάσει ένα διαμέρισμα παραδίπλα και με πήρε απ΄τα μούτρα.

–Καλά δεν το είδες; Ολόκληρη διαμερισματάρα, στον τρίτο όροφο και ακόμα να μου στείλεις ενοικιαστή; (τί λε ρε μπάρμπα;). Εγώ φταίω που είμαι πελάτης.

Κολώνα εγώ (εκεί στο «πελάτης», μου χτυπήσανε καμπανάκια και λέω να μην πω καμμιά μαλακία). Του ζήτησα συγνώμη που δεν το ΄χα δει και είπα να πάω παραδίπλα, να το δω έστω απ΄έξω για να είμαι και ενήμερη. Ψάχνω για «ενοικιάζεται», πουθενά. Τί έγινε ρε παιδιά, μας δουλεύει ο μπάρμπας; Αφού από μένα πήρε το ενοικιαστήριο. Ψάχνω στην κολώνα, τίποτα. Μαλακία, λέω θα τον ξαναρωτήσω.

Και σκάει σήμερα ο Tρισμέγιστος. -Καλά κύρ τάδε μου, πού είναι το ενοικιαστήριο; - Κολλημένο απ΄έξω. – Μα, το ΄ψαχνα μία ώρα, ούτε εκεί, ούτε στην κολώνα είναι, μήπως σας το βγάλανε; - Όχι, ρε κορίτσι μου εκεί είναι.-

Καλά θα πάω να το δω.

Ξαναπάω σαν μαλάκας και ψάχνω. Τα νεύρα κουρέλια. Το ενοικιαστήριο πουθενά. Και πώς κάνω προς τα πάνω το κεφάλι, παθαίνω ΤΟ ΣΟΚ. Πού το ΄χε κολλήσει ο φωστήρας; Έξω απ΄το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου!

Θα σας έβαζα και φωτό, αλλά σε τούτο δω το μπλογκ, δεν θα δείτε ποτέ φωτογραφίες. Σ΄αυτό το μπλογκ θεωρώ πως είναι προτιμότερες χίλιες λέξεις παρά μια φωτογραφία.

Use your imagination.

5 σχόλια:

  1. Αμάν βρε παιδιά... έναν άνθρωπο βρήκατε κι εσείς με πρωτοποριακές ιδέες, που παει να σπάσει το κατεστημένο, που καινοτομεί, που έχει οικολογική συνείδηση και που προσέχει να μη λερώσει τις κολώνες και το τζάμι της εισόδου της πολυκατοικίας του, και πέσατε να τον φάτε...
    Βρε τί κακός κόσμος είστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον και σε φωτογραφία δε θα φαίνεται. χεχεχε

    Πάντως εγώ αγοράζω τσίχλες από ψιλικατζίδικα όταν θέλω να χαλάσω. Κι αν μου δίνουν τα ρέστα σε "χοντρά" κέρματα, ζητάω να τα χαλάσουν σε πιο ψιλά. Κάτσε, εδώ ολόκληρο πακέρο τσίχλες πήραμε, θέλω ψιλά για το πλυντήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή