Τρίτη, 26 Ιουλίου 2005

Ε ΨΙΤ PAOLO...

Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ, πρέπει να συνομωτίσεις εναντίον όλου του σύμπαντος για να το πετύχεις.

Και αυτό ισχύει πλέον για τα τρία τέταρτα του πλανήτη. Μήπως να το κάνεις ένα update; Αντί ας πούμε για Αλχημιστή, κάντο Γυμνιστή. Άντε, θα βοηθήσω κι εγώ. Θα σου βάλω πρώτη μούρη στο εξώφυλλο έναν γυμνιστή μούρλια. Απ΄αυτούς τους μαυριδερούς, τους αποστεωμένους, με το στομάχι τούμπανο από την Αφρική. Μήπως να βάλουμε ένα παιδάκι; Μου ΄πανε ότι τα παιδιά είναι πιο πιασάρικα.

Να σε βοηθήσω θέλω. Το black and hopeless πουλάει πιο πολύ.

9 σχόλια:

  1. "Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ, πρέπει να συνωμοτήσεις εναντίον όλου του σύμπαντος για να το πετύχεις"

    καλό! πολύ καλό!
    Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στις παραφράσεις παροιμιωδών φράσεων.
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα είναι πολύ ανώτερο από το πρωτότυπο κατά τη γνώμη μου.

    [μόνο πρόσεξε το "συνωμοτήσεις" το έχεις λάθος]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ.

    Το είχα υποψιαστεί για το συνωμοτήσεις, ξέρεις πώς γράφεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμ, φαντάζομαι την ερώτηση δεν την καλοσκέφτηκες... ή κάτι σε πείραξε σήμερα :) κάποια κοσμική ακτίνα, κάποιο φαγητό, κάποια άλλη ουσία;

    μα τί; νόμιζες ότι θα σου έλεγα πως είναι λάθος και θα το έγραφα κι εγώ λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μ' αρέσει το χιούμορ σου. είναι αρκουντως κατάμαυρο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι, eryx-t δηλαδή τί περίμενες από μια ψιλικατζού;

    Dis, εγώ μαύρη; Α πα πα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή