Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2005

ΤΟ ΔΡΟΜΑΚΙ ΜΟΥ.

Υπάρχει ένα πολύ μικρό δρομάκι κρυμμένο στην Αθήνα. Μου πήρε μια ζωή να το ανακαλύψω, αλλά τα κατάφερα. Είναι πολύ μικρό, εικοσιέξι βήματα όλα κι όλα, που τα μετράω κάθε φορά, αλλά είναι το πιο σημαντικό δρομάκι που έχω βαδίσει στην ζωή μου. Και το ΄χω διαβεί καμμιά εκατοστή φορές. Όλες μοναδικές. Οι περισσότερες με κλάμματα, αλλά οι πιό σημαντικές, με ένα χαμόγελο ως τα αφτιά. Μου έχει προσφέρει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές στην ζωή μου, αλλά και τις μεγαλύτερες δυστυχίες. Κάποτε θα παρακαλούσα να μην το ξαναδώ, αλλά τώρα, κάμποσο καιρό μετά την τελευταία φορά, μου λείπει.

Μου έχει προκαλέσει φόβο, τεράστιο φόβο, αγωνία, δέος. Μου έχει δώσει τις μεγαλύτερες ελπίδες της ζωής μου και μου τις έχει πάρει πίσω στον γυρισμό. Θέλω να το ξαναδιαβώ, αλλά να μην γυρίσω ξανά πίσω μόνη μου.

Όταν γίνει αυτό, αν γίνει, θα είμαι ο πιό ευτυχισμένος άνθρωπος στη γη. Άλλωστε τί παραπάνω θα μπορούσε να ζητήσει κανείς από ένα δρομάκι εικοσιέξι βήματα, όλα κι όλα...

13 σχόλια:

  1. "Ολα μου λείπουνε,
    τα γιασεμιά και
    τα τριαντάφυλλα τα ανθισμένα
    Ολα μου λείπουνε,
    οι μυρωδιές απ'τα παράθυρα
    τα ανοιγμένα
    Τα ροζ φουστάνια
    και οι κορδέλλες στα μαλλιά
    Το ραδιόφωνο να παίζει τις Κυριακές τα λαικά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ έχω έναν τέτοιον προορισμό,αλλά πρόκειται για παγκάκι. αν δε μπορείς να ζητήσεις πολλά από δρομάκι, φαντάσου τι μπορώ να ζητήσω εγώ από παγκάκι... γμσ τα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παπαρούνα ευχαριστώ. Ήμουν λίγο στις μαύρες μου όταν το έγραφα.

    Μαριλινάκι, ο προορισμός μου, το κειμενάκι, δεν ήταν μεταφορικό. Κυριολεκτικό ήταν. Και μάλλον αν το δούμε μεταφορικά, ο δικός μου θεός είναι κάτι τέτοια δρομάκια. Που τα περπατάς αμέτρητες φορές, που ελπίζεις και πεισμώνεις. Δεν μπορεί, κάποτε θα σταματήσεις να τα χρειάζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κυριολεκτικά μίλησα κι εγώ... τελευταία παρατηρώ ότι δεν είμαι όσο κατανοητή πιστεύω ότι είμαι... πρέπει να το ψάξω αυτό..... τεσπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά είσαι.
    Φαντάσου ότι πήρα μεταφορικά το παγκάκι σου. Όχι, δηλαδή πες μου, πώς παίρνεις μεταφορικά ένα παγκάκι!

    Περαστικά μου:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μεταφορικά ένα παγκάκι μπορείς να το πάρεις φορτώνοντάς το σε ένα φορτηγό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου θυμιζεις περιπατους στη πλακα.
    Εχω καποια γευση απο τετοια δρομακια.
    Μα εσυ εισαι τυχερη.Το δρομακι σου ανηκει κει συ ανηκεις στο δρομακι.
    Σπανια σχεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο εύχομαι Κωνσταντινούλα μου :)
    Να το γυρνάς με μια καρδούλα ακόμη.
    Είναι περίεργη η ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
    » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή