Κυριακή, 28 Αυγούστου 2005

ΚΟΡΙΤΣΙΑ..ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ!

Εγώ λέω να το ρίξουμε στο κουτσομπολιό, σε καμμιά χαλάουα, γιατί δεν ξέρουμε από πριν το αποτέλεσμα, κάντε και μπιντέ καλού κακού.

Πολύ γουστάρω αυτές τις μέρες. Φοβέρισα τον άντρα μου με κατάρες και τον έκανα να γυρίσει πίσω (είχε ξεκινήσει με φίλους για τον αγώνα) και να μου δώσει ένα τεράστιο φιλί. Είναι από τις μέρες που παίζω με τα γούρια. Μετά τον φοβέρισα ότι θα πω «και με την νίκη» και κιτρίνισε! Καραγουστάρω φάτσες.

Τώρα αν χάσουμε και διαβάσει το ποστ και με θεωρήσει μαυρόγατα, την έκατσα. Θα πάει τσάμπα και η χαλάουα. Βέβαια με λυπάμαι περισσότερο αν κερδίσουμε γιατί για το γούρι, θα με βάλει να ποστάρω σε κάθε μεγάλο ντέρμπι. Γαμώτο ότι και να κάνω, ταλαιπωρία.

Αλλά γουστάρω την φάση του γηπέδου απ΄την ανάποδη. Να φεύγουν όλοι μαζί και να κάνω ότι γουστάρω. Τώρα που έχω το μαγαζί, όλη γειτονιά θα με αφήσει ήσυχη, τουλάχιστον μέχρι το ημίχρονο.

Btw, o red fm τα Σαββατοκύριακα γαμάει.

Love this game!!!

9 σχόλια:

  1. Αυτά που σας έλεγα μάγκες!Η Κυρία γουστάρει non-stop μουσικούλα δίχως μπλά-μπλά! Τι σας έλεγα;
    Κι ο άλλος θα πουλήσει το πατρογονικό χωράφι για να σπουδάσει ο γυιός Μουσικός Παραγωγός στο "Εργαστήρι"! Μπου-χα-χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oύρα "Όλυμπος" έφερες καλή μου;
    Γιατί σκέπτομαι ν'αρχίσω ομοιοπαθητική, κι εμπιστεύομαι όλα τα προϊόντα της "Όλυμπος" μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mac, είναι κακό το non-stop; Ας πάνε για βρούβες οι μουσικοί παραγωγοί, χέστηκα. Εγώ θέλω μόνο ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ!!!

    Ούρτατα τα γάλατα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A, ρε Θρυλάραααααα!!!!
    ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάτς και πάλι μάτς. Οταν τα σερνικά φεύγουνε για να ξεδώσουν στα γήπεδα...πετάω. Και τι δεν κάνω, πάω σινεμά, πηγαίνω σε φίλες, βλέπω ταινίες και τσακίζω το τηλέφωνο...
    Πιό συχνά αγώνες παρακαλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή