Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2005

HOW MANY YEARS TO GO…

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να ξυπνήσω ακούγοντας το ξυπνητήρι, να ανοίξω το μαγαζί νωρίς και να αντιμετωπίσω χαμόγελα αντί για παράπονα επειδή πάλι άργησα.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, για μία μόνο μέρα να μην χρωστάω σε κανέναν, να μην με περιμένει κανένας λογαριασμός κάτω από την πόρτα.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να μην έχω τίποτα στο κεφάλι μου και να πιω μία γουλιά καφέ, να κάνω μια τζούρα τσιγάρο και να νιώσω ήρεμη.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να μην νυστάζω.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να πάω για καφέ και να είναι μέρα και να βλέπω κατάματα τον ήλιο.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να δουλέψω οχτάωρο, να πάω σπίτι, να μαγειρέψω, να φάω στο τραπέζι και να χαζολογήσω στην τηλεόραση.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να ήμουν χαζογκομενίτσα, να με ένοιαζαν τα μαλλιά μου, το σώμα μου, τα νύχια μου, το κινητό μου, οι βόλτες μου.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, να ήταν λέει καλοκαίρι, και να ετοίμαζα βαλίτσες για άγνωστο προορισμό, για ένα μήνα.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, για μία μόνο μέρα, ένα από τα παραπάνω χωρίς τύψεις.

Θα ήθελα για μία μόνο φορά, ας ήταν και σήμερα, να ήμουν χαρούμενη.

Many more years to go…

And that’s the end and that’s the start of it.

That’s the whole and that’s the part of it.

That’s the high and that’s the heart of it.

That’s the long and that’s the sort of it.

That’s the best and that’s the test in it.

That’s the doubt, the doubt, the trust in it.

That’s the sight and that’s the sound of it.

That’s the gift and that’s the trick in it.

8 σχόλια:

  1. Ωραίο post. Και το τραγούδι... μέσα στο top 5 μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ναι σε νιώθω σήμερα και εγώ αλλά αύριο, μεθαύριο... θα γελάς και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή με πιάνει και μένα η τσαντίλα πού και πού... ;)

    I can't find the rhyme in all my reason
    I've lost sense of time and all seasons
    I feel I've been beaten down
    By the words of men who have no grounds
    I can't sleep beneath the trees of wisdom
    When your ax has cut the roots that feed them
    Forked tongues in bitter mouths
    Can drive a man to bleed from inside out

    What if you did?
    What if you lied?
    What if I avenge?
    What if eye for an eye?

    I've seen the wicked fruit of your vine
    Destroy the man who lacks a strong mind
    Human pride sings a vengeful song,
    Inspired by the times you've been walked on
    My stage is shared by many millions
    Who lift their hands up high because they feel this
    We are one We are strong
    The more you hold us down the more we press on

    What if you did?
    What if you lied?
    What if I avenge?
    What if eye for an eye?

    I know I can't hold the hate inside my mind
    'Cause what consumes your thoughts controls your life
    So I'll just ask a question
    A lonley, simple question
    I'll just ask one question

    What if...
    ---
    Creed - What if

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκινητικό και αθεράπευτα ρομαντικό το αρθράκι σου...Παρόλο που στα αυτιά των περισσότερων ανδρών θα μεταφραζόνταν ως "γκρίνια"! Anyway, θα μπορούσα να αντικρούσω λέγοντας ότι αυτά κάνουμε οι περισσότεροι και ότι έτσι αποκτά ενδιαφέρον η ζωή μας...Άλλωστε υπάρχουν και οι διακοπές! Σωστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Crazy monkey, από το top 5 μου, αυτό είναι το νούμερο ένα! Σ΄ευχαριστώ.

    Τάσο, αγάπη μου, θα γελάμε μαζί.

    Midstripper, σ΄ευχαριστώ, είναι τέλειο.Θα κρατήσω το εξής :
    --I know I can't hold the hate inside my mind
    'Cause what consumes your thoughts controls your life—

    Mike, σ΄ευχαριστώ. Όχι, δεν πιστεύω ότι οι σφαλιάρες τέτοιου τύπου με κρατάνε σε ενδιαφέρον. Όχι, δεν υπάρχουν διακοπές.

    Τύπος Νυχτερινός, άστα, το μόνο που θα σου πω, είναι ότι το πρωί μου έκλεψαν τα χρήματα της παραγγελίας για τα γάλατα. Κανένα ιδιαίτερο ποσό, αλλά μέχρι Παρασκευή έχω να αντιμετωπίσω γκρίνιες γιατί ξέμεινα από γάλα και γιαούρτι. Και αυτό ήταν μόνο the start of it. Άσε, ας πούμε ότι σήμερα θέλω να είμαι καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για μία μόνο φορά θα ήθελα να μην έχω καμμία ευθύνη πρός οποιονδήποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. best regards, nice info » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή