Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2005

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ «ΚΩΤΣΟΣ»

Για να καταλάβω καλύτερα τα αστρονομικά, από μικρή, έκανα πάντα παραλληλισμούς με τα άτομα που γνωρίζω. Για μένα οι άνθρωποι που με κυκλώνουν είναι και ένας διαφορετικός πλανήτης με τα όλα του. Με τον ήλιο του, τους δορυφόρους του, με την τροχιά του και τους δακτυλίους του. Ή ένας μετεωρίτης. Κάποιοι βρίσκονται στον γαλαξία μου, κάποιοι στον δίπλα, κάποιοι σε τελείως διαφορετικό σύμπαν και τέλος, κάποιοι πέφτουν σαν μετεωρίτες και με γεμίζουν κρατήρες ή κουβαλάνε μικρόβια. Ή με ταρακουνάνε τόσο, ώστε να αλλάξει λιγουλάκι η τροχιά μου. Έτσι έχω τον πλανήτη «κώτσο», τον πλανήτη «θανάση», τον μετεωρίτη «σούλα», τον δορυφόρο «βαγγέλακα».

Κάνω ανά καιρούς την ταξινόμηση, και ενημερώνω το ηλιακό μου σύστημα για ανακαλύψεις καινούργιων πλανητών, για σούπερ νόβα και για βροχή μετεωριτών. Ο πλανήτης μου, βάλλεται διαρκώς από μετεωρίτες, αλλαγές πόλων, και κλιματολογικές διακυμάνσεις. Αυτή τη στιγμή, ο βόρειος πόλος μου καίγεται και ο νότιος είναι στην κατάψυξη. Οι κρατήρες πονάνε, αλλά ο ήλιος μου είναι πάντα εκεί.

Για το σύμπαν που έφτιαξα, δεν υπάρχουν εξωγήινοι. Γνωρίζω την κάθε γωνιά του, ακριβώς όπως την έπλασα από τα δέκα μου χρόνια.Δεν ξέρω, αν αλλάξω γνώμη, ίσως και να βάλω μερικούς πάνω στον πλανήτη του μπαμπά μου, που είναι πιο φιλόξενος από τους υπόλοιπους. Ο πλανήτης «μπαμπάς» είναι ο μεγαλύτερος και έχει και νερό και βλάστηση αλλά έχει και κάτι ηφαίστεια, παναγίτσα μου. Θα τους κάνω τους εξωγήινους, ανοξείδωτους. Να μην καταλαβαίνουν χριστό.

Οι πλανήτες μου, ως προς την τροχιά τους, δεν έχουν περιοδικότητα. Πάνε κι έρχονται όποτε γουστάρουν οπότε τα κουτουλίδια είναι σχεδόν αναπόφευκτα. Βέβαια αυτό είναι καλό, γιατί μερικές φορές προκύπτουν φαινόμενα ανεξήγητα για την δική μου αστρονομία.

Πριν μερικούς μήνες συγκρούστηκε άγρια ο πλανήτης «αδελφή» με τον πλανήτη «γαμπρό» και ο πλανήτης «αδελφή» αντί να κάνει κρατήρα, έβγαλε ένα τεράστιο εξόγκωμα. Στην δική της αστρονομία, αυτό το φαινόμενο, δημιουργεί σε χρόνο ρεκόρ για τα αστρονομικά δεδομένα (λίγους μήνες), ένα μικρό καινούργιο πλανητάκι.

Για το σύμπαν της αδελφής μου, μετά την καινούργια ταξινόμηση του σύμπαντός της, ο δικός μου πλανήτης δεν θα ονομάζεται «αδελφή Κωνσταντίνα».

Θα πάρει ένα καινούργιο όνομα πολύ πιο όμορφο : «θεία Κωνσταντίνα»!!!

11 σχόλια:

  1. sygxarhthria! Efxomai efkolh kai ygeih egkymosynh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "μωρ' τι συμπάν είν' αυτό;"
    καλώς να'ρθει ο πλανήτης. εύχομαι να μοιάξει λίγο και στη θεια του.

    ΥΓ. όσοι ενοχλείστε από τα θετικά σχόλια μεταξύ ημών και υμών αλλάξτε σύμπαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. - Τι κάνει ο ένας πλανήτης στον άλλο;
    - Αποπλάνηση. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε ρε καμάρι, με το καλό η αδελφούλα σου!
    Γέμισε η μπλογκόσφαιρα μωρά και γεννητούρια. Μ' αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νίκος Οπελάτης9/03/2005 05:43:00 μ.μ.

    Μου θύμησε την παρατήρηση που άκουσα να κάνει πριν χρόνια ένα πιστιρίκι στον μπαμπά του βλέποντας με να έρχομαι: Μπαμπά, έρχεται ένας κόσμος.

    Και συ κυρά μπλογκού;
    Αυτό είναι το επίπεδό σας;
    Ναι;
    Γι αυτό μας αρέσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι ρε, δηλαδή τί επίπεδο περίμενες από μια ψιλικατζού;

    Γεια σου και σένα κόσμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όχι θεια κωνσταντίνα, " σεια κωταντίνα" :) ευτυχισμένο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "σεία Ντίνα, ευτυχισμένο νά 'ναι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή