Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2005

CHOP SUEY

Μετά από πολύ καιρό, έχω ηχεία στον υπολογιστή μου. Ήταν ένα απ΄αυτά τα μικρά δωράκια που μου ΄ρχονται απρόσμενα κάποιες φορές και χωράνε μέσα όλη την αγάπη του κόσμου. Σ΄ευχαριστώ.

Άνοιξα μετά από πολλούς μήνες την λίστα με τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια όλων των εποχών. Τα περισσότερα είναι μπαλάντες και είναι όλα κι όλα μόνο 62.

Θα ήθελα πολλές φορές αυτό το μπλογκ να μπορούσε να ακούγεται με την μορφή μουσικής. Να μην χρειάζεται να γράφω συνέχεια και όταν κάποιος το ανοίγει να πλημμυρίζει από μουσικές.

Έτσι, δεν θα χρειαζόταν να πληκτρολογώ την Κωσταντίνα. Θα σας γράπωνε η μουσική μου την καρδιά και δεν θα την άφηνε ποτέ.

Το νούμερο ένα μου αυτή την εποχή, σας το αφιερώνω :

“Chop Suey” System of a Down.

8 σχόλια:

  1. Έχω κατεβάσει και το video clip και το βλέπω σε repeat εδώ και πολύ καιρό!

    Πολύ καλοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. yeaahhh, φχαριστούμεεεεεε

    αμα μου πεισ ότι μπορείς και να το τραγουδήσεις, σε παραδέχομαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ μπορώ, εσύ δεν θ΄αντέξεις :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καραφλέ, άκου και το forest.Είναι και αυτό πολύ γερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, ακούστε το καινούριο τους album και τα ξαναλέμε!!!

    you should have never trusted Hollywood...

    Armenia Power!

    Tero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tero,δεν το έχω ακούσει. Τόσο χάλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή