Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2005

ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ VS ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Όταν έφαγα τη μεγάλη σούπα στις Πανελλήνιες, θεώρησα μεγάλη μαλακία να ξαναδώσω. Είχα και το παράδειγμα της αδελφούλας μου, που για δύο συνεχόμενες χρονιές είχε μείνει έξω από την Ιατρική για τριάντα κωλομόρια (το ηλίθιο, είχε δηλώσει μόνο Ιατρική Αθηνών-μία μαθήτρια μόνο με 20 μέσο όρο πάντα). Ούτως ή άλλως, εγώ ήθελα να γίνω ΜΟΝΟ Κοινωνιολόγος, οπότε δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να τα καταφέρω. Ήταν τότε πολύ στη μόδα τα εργαστήρια ελευθέρων σπουδών. Είχαν πρωτοφανεί και κάποια καινούργια και ελκυστικά επαγγέλματα και είπα για πρώτη φορά να διαλέξω να σπουδάσω κάτι που γουστάρω, από το μενού των επαγγελμάτων τους. Θα δούλευα σε ότι δουλειά έβρισκα και θα πλήρωνα τα αρκετά τσουχτερά δίδακτρα.

Οι περισσότεροι συμμαθητές μου, είχαν περάσει σε σχολές που ούτε γούσταραν, ούτε ήταν κοντά στην Αθήνα, αλλά παρόλα αυτά η αντιμετώπισή τους προς τους αποτυχόντες ήταν απαράδεκτη. Οι φίλες μου, και οι δύο, πέρασαν Πάτρα, η μία γιατρός και η άλλη μαθηματικός με αποτέλεσμα να συζήσουν και να μην υπάρχει πλέον χώρος στην παρέα τους για μη φοιτητές. Η μάνα μου, δαγκωνόταν κάθε φορά που συναντούσε στο δρόμο μαμά φοιτητή. Είχε το μαράζι της αδελφής μου, δύο χρόνια, έφαγε και την χλαπάτσα από τα δικά μου, να ανοίξει η γη να την καταπιεί.

Η φιλοσοφία των γονιών μου, ήταν πάντα να μας δώσουν όσα περισσότερα εφόδια γινόταν. Το οικονομικό, ποτέ δεν μας το άφησαν να γίνει εμπόδιο, αν και ήταν πολύ δύσκολες εποχές. Έπρεπε και οι τρεις μας, μέχρι την β΄Λυκείου, να είχαμε στα χέρια μας το proficiency, για να έχουμε χρόνο στην γ΄Λυκείου, να διαβάσουμε για τις Πανελλήνιες. Έπρεπε και οι τρεις μας, να δώσουμε Πανελλήνιες και να γίνουμε γιατροί, δικηγόροι και πάνω. Τα αδέλφια μου, έμαθαν και Γερμανικά, εγώ πάντα τα σιχαινόμουν, οπότε με χώσανε σε υπολογιστές και στίβους. Τότε το θεωρούσα καταπιεστικό, τώρα τους ευγνωμονώ. Το κόλλημα με τις Πανελλήνιες, το θεωρούσα φασιστικό και ρατσιστικό απέναντι στα παιδιά που δεν πέρναγαν. Τώρα, τους καταλαβαίνω.

Διάλεξα λοιπόν αισθητική με ένα σωρό πτυχία-σεμινάρια που πήγαιναν πακέτο (περίπου εκατό χιλιάρικα έκαστο- εκτός τα δίδακτρα της αισθητικής), όπως σιάτσου, κοσμετολογία, ρεφλεξιολογία, μακιγιάζ και ένα σωρό άλλες χαζομάρες. Δύο ολόκληρα χρόνια, που όμως μ΄άρεσαν πολύ. Για πρώτη φορά στην ζωή μου, διάβαζα στ΄αλήθεια. Πήρα και έναν τέλειο βαθμό, μου βρήκαν δουλειά και άρχισα την καριέρα μου. Πάντα ξεφύτρωναν νέα σεμινάρια, συνεχώς πλήρωνα.

Σε λίγους μήνες, βγήκαν τα ΙΕΚ. Ψαρωτικότατα. Με πήραν τηλέφωνο απ΄την σχολή και με ενημέρωσαν πως έτσι, θα μπορούσα να έχω αναγνωρισμένο πτυχίο, θα μπορούσα να ανοίξω το δικό μου ινστιντούτο. Άλλα δύο χρόνια. Εξακόσια χιλιάρικα το εξάμηνο (εξίσου ψαρωτικό), τέσσερα εξάμηνα. Ξανά τα ίδια μαθήματα το βράδι, την μέρα δουλειά. Έκανα όλη μέρα καθαρισμούς προσώπου και το βράδι μάθαινα πώς γίνεται ο καθαρισμός προσώπου, ξανά απ΄την αρχή.

Έφτασα τα τέσσερα χρόνια, να σπουδάζω κάτι δυό φορές, με τους ίδιους καθηγητές, τις ίδιες τάξεις, αλλά όχι τα ίδια λεφτά. Ξαναέδωσα εξετάσεις, αυτή τη φορά στο υπουργείο και πήρα το κωλόχαρτο. Το παλιό μου πτυχίο, έγραφε αισθητικός. Περίμενα λοιπόν, έναν πιο επίσημο, πιο «αναγνωρισμένο» τίτλο. Το νέο μου «αναγνωρισμένο» πτυχίο έγραφε «βοηθός εφαρμογών αισθητικής», με καμμία απολύτως παραπάνω αξία από το προηγούμενο. Ή μάλλον, με μεγάλη αξία περίπου στα δυόμισι εκατομμυριάκια από τους μισθούς μου, τόσων χρόνων που δεν είχα προλάβει να χαρώ.

Ψόφησα τόσα χρόνια στους δρόμους, για να γίνω «βοηθός». Το πτυχίο μου, είναι αναγνωρισμένο στην Ευρωπαική Ένωση, μπορώ όποτε γουστάρω να πάω να ανοίξω ένα ινστιντούτο ΝΑ! Στην Ελλάδα, πρέπει να νοικιάσω το πτυχίο διπλωματούχου από ΤΕΙ ή να αντιμετωπίσω την ξινή φάτσα του κάθε εργοδότη όταν ακούει πως είμαι από ΙΕΚ.

Τελικά, κατάλαβα πως δεν μπορώ να τα έχω όλα. Και το επάγγελμα που γουστάρω και να κοστίζει λίγο και να έχω το δικαίωμα να το ασκήσω με όλα μου τα δικαιώματα. Και αν επιλέξει κανείς τις Πανελλήνιες, είναι λόττο τί θα γίνει στην ζωή του. Αλλά τουλάχιστον θα είναι «αναγνωρισμένος».

22 σχόλια:

  1. :-)
    Έδωσα δυο φορές πανελλαδικές και δεν πέρασα. Και άλλη μια χρονιά έξτρα, χαμένη στα φροντιστήρια για Α-level, για να φύγω στην Αγγλία.
    Θυμάμαι την απογοήτευση των γονιών μου-ντροπή, όνειδος, τι θα πούμε στο χωριό, τι θα δείξουμε στην κοινωνία (!).
    Θυμάμαι την απόρριψη των φιλενάδων μου που είχαν περάσει (το club είναι exclusive) και τα χαιρέκακα σχόλια παρηγοριάς (έχω συγχωρήσει, αλλά δεν ξεχνάω, πρώτη μου φορά αντιμέτωπη με γυναικεία ζήλια και κακία).
    Και πάνω απ΄όλα θυμάμαι την ανακούφιση μου, αμέτρητη, όταν προσγειώθηκε εκείνο το αεροπλάνο στο Λονδίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ΙΕΚ είναι η μεγαλύτερη απάτη που στήθηκε στον χώρο της παιδείας, στην Χώρα.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όπως είχα γράψει και στον mac ο Gore Vidal έλεγε "scip college and get on with your life"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το 1ο ζήτημα που προκύπτει είναι πως οι επιτήδειοι έπιαναν, πιάνουν και θα πιάνουν τους Ελληνόπαιδες και τους γονείς τους αδιάβαστους περί τα επαγγελματικά και τα κονομάν στην πλάτη τους.
    Και το 2ο και σοβαρότερο είναι ότι ΦΥΣΙΚΑ η κατάσταση που επικρατεί σε θέματα παιδείας και κατάρτισης είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του κάθε κερδοσκόπου.
    "'Μω την Πίστη τ και το Θάμα τ" που λεν κι οι Πόντιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με πήραν τηλέφωνο απ΄την σχολή και με ενημέρωσαν πως έτσι, θα μπορούσα να έχω αναγνωρισμένο πτυχίο, θα μπορούσα να ανοίξω το δικό μου ινστιντούτο. Άλλα δύο χρόνια.

    Για να δω αν κατάλαβα καλά: δηλαδή από τη σχολή σου σου είπαν ψέματα όταν σε ενημέρωσαν για τα δικαιώματα του επόμενου πτυχίου σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς thrass. Υποτίθεται τότε η νομοθεσία για τα ΙΕΚ ήταν απροσδιόριστη (όπως μας είπαν μετά το πτυχίο) αλλά και σήμερα αν τους πάρουμε τηλέφωνο θα σου πουν ότι το πτυχίο είναι αναγνωρισμένο.Αν πρόκειται για καινούργιους πελάτες βεβαίως. Στους τελειόφοιτους ακόμα τους υπόσχονται ότι θα αναγνωριστεί σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έδωσα δύο χρονιές Πανελλήνιες για να περάσω στην Πάντειο. Πέρασα στην Κοινωνική Θεολογία Αθήνας (μα με φαντάζεστε θεούσα;;;) και σε μια άλλη σχολή πάλι Αθήνα που δεν θυμάμαι τώρα, αλλά με είχαν βάλει οι δικοί μου να δηλώσω. Δεν πέρασα Πάντειο επειδή ο ένας διορθωτής γούσταρε την έκθεσή μου και ο άλλος όχι, και ο τρίτος πηδιόταν με το δεύτερο - δεν βρήκα άλλη εξήγηση :p Έπεσα να πεθάνω, αλλά ο πατέρας μου αποφάσισε ότι το κορίτσι του πρέπει να αφήσει το ελληνικό Πανεπιστήμιο και να βρει την τύχη του στο Κολέγιο και μετά έξω για μεταπτυχιακά. Το Κολέγιο ήταν ό,τι καλύτερο μου έτυχε ποτέ, το έβγαλα με άριστα, και το Μάστερ εντελώς πρωτοποριακό. Δεν έχει σημασία που αυτή τη στιγμή δουλεύω σε κάτι άσχετο, με το οποίο όμως είχα επαφή στο Κολέγιο όπου δούλευα αν και δεν είχα ανάγκη, έτσι για το γούστο του πράγματος. Ζω τώρα σε μια ξένη χώρα αυτοδύναμη και γουστάρω τρελά τη ζωή μου και το γεγονός πως δεν είμαι υποχρεωμένη να αρχίσω να δουλεύω σε κάτι τώρα και να τελειώσω με τη σύνταξη - σήμερα εδώ, αύριο σε μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα, πάντα πιο πάνω, πάντα ανεξάρτητη, και επειδή είμαι τελειομανής και οι ξένοι παθαίνουν πλάκα με τον ελληνικό "τσαμπουκά", πάντα αρχηγός του εαυτού μου.

    Ζω τη ζωή που είχα ονειρευτεί πριν από πέντε χρόνια, για σήμερα. Και αυτό σημαίνει πολλά για μένα. Μπορεί να μην έκανα πραγματικότητα τα πρώτα μου όνειρα, αλλά πήγα πολύ μακρύτερα από εκεί που έφταναν. Και αυτό φτάνει και περισσεύει. Έτσι κι εσύ, Κωνσταντίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συμφωνώ με το θέμα ΙΕΚ-απάτη κ το λέω μάλιστα εκ των έσω γιατί 2 χρόνια τώρα διδάσκω σε ΙΕΚ. Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό δλδ πως θα καθυστερούν τα παιδάκια 2 χρόνια απ'το να φαίνονται στα νούμερα ως άνεργοι -γιατί οι περισσότεροι σε αυτό καταλήγουν- κ από την πλευρά των καθηγητών να πετούν κ εκεί κανά ψίχουλο (είμαστε απλήρωτοι από Γενάρη 2004)...

    τέλος για το θέμα πανελλήνιες πιστεύω πως τα πράγματα χειροτερεύουν όσο μπαίνουμε σε πιο κλειστές κοινωνίες
    γιατί στην επαρχία επικρατεί η νοοτροπία "κ τι η κόρη του κυρίου ΠΑΠΑΡΟΥΛΗ να μη γίνει...τουλάστιχον...ΓΙΑΤΡΟΣ;"
    μάλιστα έχω να πω κ πχ. έχω 3 πρώτα ξαδέρφια σε επαρχιωτική πόλη, όλα άριστοι μαθητές με τις γλώσσες τους, τα κολυμβητήριά τους, τα πιάνα τους, καταλαβαίνετε...
    τα 2 μεγάλα περάσαν Ιατρική με την πρώτη χρονιά κ το τρίτο παιδί μετά από τον πρώτο χρόνο αποτυχίας -έδινε φυσικά κ αυτό για Ιατρική γιατί άλλες σχολές για τα παιδιά του θείου μου δε μπορούσαν να υπάρξουν-εξαναγκάστηκε να πάει να σπουδάσει στην Αγγλία ακριβώς λόγω αυτής της μαλα@#$%^&^ νοοτροπίας!!!
    σας πληροφορώ πως εκεί σπούδασε άλλο πράγμα κ πλέον γύρισε κ είναι το μόνο που δουλεύει κανονικά, τα υπόλοιπα ακόμα ταλαιπωρούνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά ευχαριστώ για τα σχόλια, βρήκα μόλις τον χρόνο να απαντήσω σε όλους.

    despoina, και τώρα είσαι μία φοιτήτρια από τα εξωτερικά. Τουλάχιστον αποκατέστησες την φήμη σου : ).

    Mac, τα ΙΕΚ είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος για τους «αποτυχημένους» πληρώνοντας αδρά, να ξεγελάσουν τον εαυτό τους ότι σπουδάζουν. Και θα έχουν πάντα τον ανελέητο πόλεμο των ΤΕΙ.

    Ρε manifesto, πες στο στην μάνα μου αυτό, να πέσει να πεθάνει : )

    O comments, οι Πόντιοι λένε και κάτι άλλο. Κουλοί κουτία, όλοι στα ΙΕΚ!

    Thrass, είχαμε σκεφτεί να βάλουμε όλοι μαζί δικηγόρο, αλλά είχαμε ήδη πληρώσει τρελλά λεφτά και δεν είχαμε φράγκο για τα περαιτέρω.

    Id, είδες όμως που για την μαλακία τους, είσαι σε μία ξένη χώρα, ενώ θα μπορούσες να σπουδάσεις και να ζήσεις στην δικιά σου ; Τουλάχιστον σου αρέσει, οπότε πάσο.

    Isobel, επιτέλους κάποιος να με επιβεβαιώσει εκ των έσω. Κάτι ανάλογο έγινε και με τον μικρό μου αδελφό. Στο Λύκειο ήταν μαθητής του 12 και ίσα που πέρναγε τις τάξεις. Τον έστειλαν λοιπόν οι γονείς μου στην Αγγλία για πέντε χρόνια και ποτέ μα ποτέ δεν έμεινε σε μάθημα και πήρε το master. Τώρα βέβαια είναι φανταράκι και το μέλλον του αβέβαιο, αλλά τουλάχιστον σπούδασε κάτι που γουστάρει με χίλια και απέδειξε ότι δεν υπάρχουν κακοί μαθητές, υπάρχουν αδιάφορα σχολεία και σχολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απέτυχα στις Πανελλήνιες δύο φορές και έφυγα με τα χίλια ζόρια έξω. Πέρασα **το** ζόρι της ζωής μου και επέπλευσα. Είμαι αυτό που τώρα ξέρω ότι είναι το μόνο που θα ήθελα να γίνω. Parents know best..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. “Parents know best.”
    Γιώργο, συχνά ειπωμένο αλλά συμφωνώ μαζί σου. Καλή τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συγγνωμη αλλα οποιοσδηποτε σπουδαζει κατι επειδη το ειπε η μαμα του ή επειδη νοιαζεται για την γνωμη των γειτονων, εχει καποιο προβλημα. Δεν το λεω με κακια, σαν απλη διαπιστωση μονο. Ειναι προβλημα το οποιο θα πρεπει να κοιταξει, για να μην περασει μια ζωη ετεροκατευθυνομενος/η και ετεροφωτος/η.

    τωρα για την συσχετιση βαθμων ελληνικου Λυκειου με την φυσικη ικανοτητα για απαιτητικες σπουδες, θα ελεγα οτι ειναι ελαφρα αρνητικη. Το Λυκειο δυστυχως δεν εχει σχεση με την Επιστημη και εχω διαπιστωσει οτι οσοι ειχαν υψηλους μεσους ορους, κατα κανονα κανουν μια πολυ μετρια ακαδημαϊκη καρριερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοίτα, διαφωνώ το ότι είναι Λόττο το τι θα κάνεις άμα περάσεις στο πανεπιστήμιο. Αν τα περισσότερα παιδιά σπουδάζουν επειδή έτσι πρέπει ,ετσι είπε ο μπαμπάς, και δηλώνουν ό,τι νά ναι, δεν φταίνε τα πανεπιστήμια.
    Στις πανελλήνιες δήλωσα μόνο μία σχολή(σε 4 πόλεις που υπήρχε).Και μάλιστα σχολή από αυτές που επαγγελματικά δεν πάνε και πολύ καλά -θεωρητικά πάντα-. Δεν ήθελα να σπουδάσω απολύτως τίποτε άλλο και συνεπώς δεν δήλωσα τίποτε άλλο. Οι γονείς μου δεν είχαν καμία συμμετοχή σε αυτή την επιλογή. Και σε καμία τέτοιου είδους επιλογή απο τότε μέχρι τώρα.Και πιστεύω για αυτό μου βγήκε καλά όλο αυτό το σκηνικό με τις σπουδές.
    Όσο για τα ΙΕΚ δεν έχω προσωπική γνώμη και εμπειρία, αλλά η γενικότερη εντύπωση είναι πως στις περισσότερες ειδικότητες πρόκειται περί παπατζιλικίου ολκής.. :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ας μας πει κάποιος από όσους πατώνοντας στις πανελλήνιες επειδή υπήρχε αδικαιολόγητος... ανταγωνισμός,κατάφερε να περάσει ΑΣΕΠ μετά το πτυχίο που αγόρασε στο εξωτερικό.
    Αν αποδείξει οτι πέρασε το διαγωνισμό αφήνοντας πίσω αυτούς που τον απέκλεισαν στις πανελλήνιες,θα έχει αποδείξει την αξία του και το δικαίωμά του σε αναγνώριση ισοτιμίας.
    Πόσοι όμως καταφεύγουν στο εξωτερικό για να γίνουν π.χ. εκπαιδευτικοί από τότε που ανέτειλε ο ΑΣΕΠ?(και μη μας πουλήσουν φούμαρα οτι τα όνειρά τους δεν εξαντλούνται σε δημόσια θέση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Sorry παιδια αλλα εγω πηγα σε δημοσιο ΙΕΚ, τα χρηματα ηταν 60 χιλιαδες δρχ το εξαμηνο (και μαλιστα μετα δεν ξαναπληρωσα γιατι ειχα υποτροφια λογω βαθμων), εμαθα πολλα πραγματα και μετα με εστειλε το ιδιο το ΙΕΚ σε εταιρια και επιασα την πρωτη μου δουλεια στο αντικειμενο. Μην μπερδευετε τα ιδιωτικα με τα δημοσια (αν και μερικα ιδιωτικα ειναι σοβαρα)
    Τα ΙΕΚ καλυψαν ενα υπαρκτο κενο, και δεν φταινε αυτα που ακομα δεν εφτασαν στο επιπεδο που πρεπει να φτασουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ. Η ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΤΕΙΛΕΙ. ΕΤΣΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΝΑ ΙΕΚ ΓΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ. ΤΟ ΚΙΝΥΓΙΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝΕΒΙΚΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.. ΤΟ ΙΕΚ ΤΙ ΒΟΗΘΙΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ Ι ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ!!!.. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΙΕΚ.. ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. διαβαζω οσα γραψατε για να παρω μια αποφαση για το τι 8α κανω απο εδω κ περα.. τελειωνοντας το λυκειο.. πιστεψτεμε ειμαι οσο μπερδεμενη και προβληματισμενη οσο δεν παει αλλο... το τι 8α επιλεξω τωρα 8α ορισει το αν 8α εχω μια επιτυχιμενη η αποτυχημενη ζωη απο δω και περα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ........ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΙΗΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ... ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΑΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΗΘΕΛΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΚΟΡΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. ΤΕΣΠΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΗΓΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΛΑ ΓΛΥΚΑΘΗΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ... ΚΑΙ ΤΩΡΑ ,, ΝΑΙ ΝΑΙ... ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΘΛΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΑΧΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΕΚΡΗ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΧΟΛΗ..ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΩ (ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΑΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΕΜΦΥΤΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΜΑ ΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΩ ΘΑ ΑΝΕΒΩ ΠΟΛΥ ΨΙΛΑ... ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ... ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ?? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. re paidia na rwthsw kati ?? egw grafthka stis sxoles tou ant1 gia na spoudasw montage video-fwtografia..auth h eidikothta uparxei mono sto aristoteleio panepistimio 8essalonikhs kai einai peripou 15.000 moria, egw evgala 14.000 kai den perasa..gi'auto kai grafthka se aythn thn sxolh... ekana kala ??ti pisteuete ?? egw kserw pws h sugkekrimenh eidikothta exei polu douleia p.x se diafimiseis , tainies , sirial , video clip k.a.
    liga paidia dialegoun ayth thn eidikothta,dhl. exei polles 8eseis ergasias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. geia xara se olous to onoma mu einai Panagiotis Stavrianidiseimai 17 tou xronou ton dekemvri 8a ginw 18 kai den xerw ti 8a kano akoama me tin zoi m ama 8a peraso i poses fores 8a xreiastei na doso gia tis panellinies diavasa auta pou grasate kai sa pliroforo or=ti me to zori tin perasa tin taxi perisi kai den exw den exw teleiwsei ako ta agglika(argisa na ta xekinisw)ama exei kaneis na mou dwsei kamia sumvouli to leo gia esas ou ta exetai perasei auta 8ato evgnomonousa polu eeidh mporei na min to dw ede steilte to sto mail mou an den sas einai kopos (pan-oulis@hotmai.com h aiawa3@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή