Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2005

ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

(...γιατί χρειάζεται η άσκοπη πολυλογία καμμιά φορά)

Αρχίζει και αλλάζει πάλι ο καιρός. Σκοτεινιάζει νωρίς, κλείνω πλέον την πόρτα τα μεσημέρια, ακούω λιγάκι πιο δυνατά τις μουσικές μου, τα δάχτυλά μου μονίμως παγωμένα, οι πελάτες πιο λίγοι. Πάντα γέλαγα, όταν η κουβέντα πήγαινε στον καιρό. Και να, τώρα, που δεν έχω τίποτε να γράψω, και μιλάω για τον καιρό. Είμαι περίεργη να δω που θα καταλήξω.

Τελικά μέσα από τους πελάτες μου, έχω ένα καλό δείγμα της κοινωνίας. Των συμπεριφορών, της οικονομικής κατάστασης, του ρατσισμού και άλλων πολλών χαρακτηριστικών. Θα βάλω καμμιά κάλπη καμμιά μέρα και θα σας φτιάξω δημοσκοπήσεις, που θα τρίβετε τα μάτια σας.

Ας πούμε, όταν πλακώνουν οι αφραγκιές, όλοι με πληρώνουν με κέρματα. Και δεν εννοώ χοντρά κέρματα, εννοώ τα χάλκινα. Επειδή το ΄χω περάσει κι εγώ στο παρελθόν, προσπαθώ να είμαι πολύ ευγενική και τους ευχαριστώ για τα κέρματα για να νοιώσουν λίγο καλύτερα, γιατί στα πέτρινα χρόνια ήταν το χειρότερό μου να με στραβοκοιτάνε μέχρι να τα μετρήσω. Όταν πληρώνονται τις συντάξεις, με πλακώνουν στα πενηντάρικα και δεν ξέρω πού να κρυφτώ. Νέοι και γέροι (δεδομένου ότι στην περιοχή μου, λόγω ανεργείας όλοι ζουν πλέον απ΄τις συντάξεις των ηλικιωμένων), ξεσκίζονται στην κατανάλωση και μετά πάλι τεφτεράκι.

Ξέρω ότι μερικοί πελάτες, αν τους δώσω βερεσέ, δεν θα τους ξαναδώ. Άλλοι, κάνουν ότι το ξεχνάνε και άλλοι με βγάζουν τρελλή. Έχω στάνταρ ένα ποσό την ημέρα που θα πάει υπερ πίστεως και πατρίδας. Το πιο εκνευριστικό μου, είναι η πουτανιά. Έχω πολλά τέτοια παραδείγματα, αλλά το πιο χαρακτηριστικό μου συνέβη πριν λίγες μέρες.

Πάρκαρε έξω απ΄το μαγαζί μου, μια Μερσεντές τεράστια, μαύρη με φιμέ τζάμια. Κατέβηκε μια γκομενάρα που σπάνια συναντάς έτσι απλά στον δρόμο και μπήκε στο μαγαζί μου. Ήταν δίμετρη, καρακουκλάρα και αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι τα βυζιά της ήταν τεράστια και δυσανάλογα με το υπόλοιπο σώμα. Κοκκάλωσα τελείως. Όλη η γειτονιά την χάζευε και ο Σωκράτης που έχει καφετέρια απέναντι, ακόμα μου λέει για τον θεικό κώλο της. Μπήκε μέσα, εξυπηρετούσα δυό τρεις πελάτες και μου ζήτησε ευγενικότατα αν έχω να χαλάσω εικοσάευρο. Χωρίς να το σκεφτώ, άνοιξα το συρτάρι και της έδωσα δυο δεκάευρα. Τέτοιο τρέξιμο δεν έχω ξαναδεί. Έτρεξε με τα τακούνια μέχρι την Μερσεντές και με ένα φοβερό σπινιάρισμα εξαφανίστηκε. Έμεινα τελείως μαλάκας. Αυτή τη φορά όμως, δεν έβαλα τα κλάμματα. Να πάει να γαμηθεί κι η γκόμενα (που μάλλον το κάνει ασύστολα), χέστηκα και για τα είκοσι ευρώ. Μου ΄χουν κλέψει με ανάλογους τρόπους, σχεδόν μια περιουσία, εδώ θα κόλλαγα; Έφαγα και την ανάλογη καζούρα απ΄τον Σωκράτη και όλους τους καφετερόβιους μετά και στάνιαρα.

Μυαλό όμως δεν βάζω. Η πουτανιά, η κλεψιά και η μαλακία είναι μέσα στο παιχνίδι. Θα την ξαναφάω σύντομα, με την αφέλεια που κουβαλάω και θα μείνω μετά μαλάκας να τα γράφω στο μπλογκ. Καργιόλα, είμαι σίγουρη ότι το πληρώνεσαι ήδη.

Κοίτα ρε, πού κατέληξα. Πάλι βρίζω. Και να φανταστείτε ότι έχω ένα φιλαράκι που αντιπαθεί τις γυναίκες που βρίζουν και βγάζει καντήλες όταν ανοίγω το στόμα μου. Αλλά ρε γαμώτο, αφού ήταν καργιόλα και πουτάνα, πώς να την πώ; Βάλτε μου πιπέρι.

14 σχόλια:

  1. την πουτάνα ... την καριόλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στις μαύρες σου σήμερα. Γενικώς...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άστα φιλαράκι, κώλος! (και τί κώλος!!)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nα την πατούσε άνδρας το καταλαβαίνω! Αλλά ΕΣΥ; Από που κι ως πού; Ήμαρτον!

    Δεν χαλάμε λεφτά ποτές σε Αγνώστους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και γω εκνευρίζομαι πολύ όταν βρίζουν γυναίκες αλλά εδώ είναι για γαμώ το σπίτι της τακουνολινάτσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lipon,xekino me tin aporia mou giati den boro na grapso edo me ellinikous haraktires....

    Synehizo, kanontas gnosto oti tyhaia vrethika na diavazo meta manias to blog ystera apo e-mail tou antra mou na diavaso to 'Dear foreign bloggers'....

    Kai ftano to dia tauta:Kane kouragio! Tin ehoun patisei ki alloi etsi kai den hreiazetai na einai psilikatzou/tzides!Borei na einai kai kathigites! Kai ego to zontano paradeigma-O teleios malakas!

    Dyo hronia prin afou eiha xepatothei na kano idietera(Agglika) gia 8 mines se mia panilithia kai karapoutana kori pou de skabaze oute to 'hello' kai o nous tis itan sinehos sto pion tha pidixei afti ti vdomada kai 'Ti hroma na to vapso to malli afto to sabatokyriako??'(sovares anisyhies, de boro na po!)den pplirothika! Kai tha mou peis: Kala, den efeyges afou de se plironan?'Am den efyga...Eipa:De ginetai,o pateras kathigitis, i mana(kali poutana ki afti-kyriolektika!)ypallilos sta Dikastiria-parakalo,na reei to hrima kanonika-kapoia stigmi tha me plirosoun alla ego hrima na mi to do telika....Perase kai to kalokairi kai afou eipa na tous 'xanaenohliso'(nai,eiha kai koblex na tous thimiso oti mou hrostane lefta!), idou ti egine:Me pairnei i mana kai mou leei na tin paro ego(???!)Harika....Ti to thela?!To ti mou esyre de boreis na fantasteis!Oti ego kai kala koutsoboleva me ti kori tis, oti mono mathima den ekana kai o,ti allo ithele!Ystera parakalo apo 3 hronia shesis me tin oikogeneia(ekana paliotera kai sto gio).I kori entometaxy eihe perasei tis exetaseis sto IEK pou den ixere pou pan ta tessera!

    Imoun exo frenon!Ta'ha paixei toso poly pou to mono pou antexa na tis po itan to exis:'Na sas po!Tin epomeni fora pou tha me enohlisete eseis kai i kori sas(nai!to'ha KAI afto!m'epairne tilefono sto spiti i kori o,ti ora ithele kai mou milouse gia ta gomenika k.a.-mazi kai i mana parakalo!)na einai gia na pou peite pote tha mou dosete ta lefta mou!Allios na min me xanaenohlisete!'

    E!Den me xanaenohlisan......
    Kai to kalytero gia to telos!800E mou fagan parakalo!

    Pame mia kontra gia to pios einai pio malakas???!!!!!!!!!.......

    Sa polla den eipa gia proti fora?
    Eho ki aaalllllaaaaaaaa na pooooo!Alla alli fora!To systima de sikonei ki alli psycho-synaisthimatiki fortisi!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι λες κορίτσι μου, χώσε, χώσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σπαστικό στην όλη υπόθεση, και σε κάθε τέτοια υπόθεση, είναι ότι δεν είμαστε εκεί να βλέπουμε πως την πληρώνεται την πουτανιά το κάθε ζώον, έτσι, για την κάθαρση... Γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι το βρίσκει από κάπου.

    Κωνσταντίνα έχεις ένα πολύ ωραίο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι είπες τώρα... έγινε τέτοιο πράγμα!!! Ρε κοίτα να δείς με τι κομπίνες ζουν οι άνθρωποι!!!!
    Κουράγιο ... Και εσύ να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι πουτάνες είναι εργαζόμενες γυναίκες - και κάποιες από αυτές είναι πραγματικές κυρίες (και μάνες /και συντρόφισσες).

    Επιπλέον, το επάγγελμα αυτό οι περισσότερες δεν το διάλεξαν με τη θέλησή τους.

    Όταν θέλουμε να βρίσουμε μια σαν την ξεκωλιάρα με τη Μερσέντες - η ελληνική γλώσσα μας έχει πρόχειρες άπειρες δυνατότητες!

    Ας αφήσουμε τις πουτανίτσες στα δικά τους τα βάσανα... Η πουτανιά, πολλές φορές, δεν τις αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mac, τώρα πια το έμαθα κι αυτό. Να ΄ξερες και πόσα άλλα...

    Takeaquietlife, είναι μερικές φορές που δεν μπορείς να αποφύγεις τα καντήλια, δυστυχώς.

    Jo, καλωσήρθες. Σ΄ευχαριστώ, αν και αυτά που έπαθες εσύ ήταν πολύ χειρότερα. Τί να πεις, όσο ζούμε μαθαίνουμε, αν και θεωρώ ότι άνθρωποι σαν κι εμάς, πάντα θα την πατάνε.

    Δεσποινάκι, εδώ δεν έχει ευγένειες. Αλλά θα την πετύχω, πού θα πάει.

    Μαίανδρε, δεν είναι σίγουρο ότι θα το πληρωθεί. Τις περισσότερες φορές όμως, είναι μια έκφραση που χρησιμοποιώ για να ηρεμώ εγώ. Σ΄ευχαριστώ.

    Chrisa, καμμιά μέρα που θα ΄χω όρεξη, θα σας γράψω ότι κομπίνες μου ΄χουν κάνει και θα σας κουφάνω.

    Πάνο, η πουτανιά δεν έχει να κάνει καθόλου με το πώς χρησιμοποιούμε το σώμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κωνσταντίνα, έχεις να μού χαλάσεις ένα 50ρικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hm, to 'xero oti to diko mou to pathima(pou mou'gine mathima-tora pia plironomai me tin ora!)einai asygrito. Giati alloste alloste egrapsa sto blog-gia na se kano na nioseis kalytera vre kouto!!!

    axxxxxxxx!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σχετικα με αυτο που εγραψε η Jo: δεν μπορω με τιποτα να φανταστω πως ειναι να σου εχουν φαει 800€, μπορω ομως να σου πω οτι εξοργιστηκα οταν ο μπαμπας ενος ιδιαιτερου μου μου εφαγε 5€... Αν ηταν για 800€, θα τον σκοτωνα :Ρ

    Ευτυχως, τα ιδιαιτερα που εχω τωρα ειναι καλοπληρωτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή