Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2005

ΚΑΜΑΚΙ

Το άθλημα αυτό, δεν το πολυσυμπαθώ. Μερικές φορές αναρρωτιέμαι γιατί τόσοι πολλοί επιδίδονται σ΄αυτό σαν μανιακοί. Πραγματικά, δεν έχω γνωρίσει καμμιά που να έχει υποκύψει σ΄αυτό, αν και πολλές φίλες μου κολακεύονται αρκετά απ΄την διαδικασία, αρκεί να μην είναι χυδαία και πιεστική. Καταλαβαίνω την ανάγκη για άντρες και γυναίκες να κοιτάξουν κάτι πολύ όμορφο και σε καμμία περίπτωση δεν το θεωρώ απιστία ή ότι άλλο τραβηγμένο για το οποίο κατηγορούνται, άδικα κυρίως, οι άντρες.

Ο πεινασμένος, φαίνεται όμως από μίλια μακριά. Δεν θα κοιτάξει μόνο, θα μιλήσει, αν μπορέσει θα αγγίξει και στην χειρότερη θα πει ότι μαλακία του έρθει στο μυαλό. Η διακριτικότητα δεν είναι το ατού του. Ελάτε για λίγο στην θέση μας. Κάθε γυναίκα, ανεξαρτήτου εμφάνισης, έχει βρεθεί σ΄αυτήν την δύσκολη θέση. Πιστέψτε με, το πατρικό μου ήταν κοντά σε γήπεδο και έχω ακούσει ότι μπορείτε να φανταστείτε. Αυτά τα περιστατικά, για καιρό είχαν καθορίσει το πώς θα ντυθώ, το πώς θα περπατήσω, από ποιούς δρόμους θα διαλέξω να πάω σπίτι.

Ήταν μια καθημερινή καταπίεση, γιατί οι τύποι που σύχναζαν στα γήπεδα (υπό την επήρρεια του όχλου), είχαν ξεφύγει από κάθε όριο. Μεμονωμένα, μπορεί να ήταν αρκετά συμπαθητικά παιδιά, αλλά σε μπουλούκια των είκοσι, μαινόμενοι ταύροι. Όλα άλλαξαν όταν πήρα αυτοκίνητο. Δεν είχα να ασχοληθώ με κανέναν καυλωμένο ταρίφα, κανέναν εφαψία στο λεωφορείο, κανέναν ανώμαλο που θα μου έκλεινε τον δρόμο με το αυτοκίνητό του, βγάζοντας σιχαμερά την γλώσσα. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Γιατί πάρκινγκ δεν υπήρχε κοντά στην δουλειά μου και ούτως ή άλλως δεν μπορούσα να αποφύγω το περπάτημα.

Δεν έχω βρίσει κανέναν από δαύτους, αλλά πολλές φορές ένοιωθα έτοιμη για εμετό από αυτά που άκουγα. Άρχισα λοιπόν να προσπαθώ να καταλάβω τους λόγους για τους οποίους κάποιος θα έκανε κάτι τόσο σιχαμερό. Προφίλ συγκεκριμένο δεν υπήρχε. Όλες οι ηλικίες, όλες οι φάτσες, απ΄όλα σχεδόν τα κοινωνικά στρώματα. Οι φίλες μου, αηδιασμένες και τσαντισμένες τις περισσότερες φορές, έφταναν στα άκρα. Από σφαλιάρες και τσαντιές, μέχρι μηνύσεις. Εγώ, απλά τους απέφευγα.

Μέχρι εκείνο το βράδι που γύριζα σπίτι απ΄την δουλειά και έπρεπε να περπατήσω κάνα δεκάλεπτο μέχρι το αυτοκίνητο. Φορούσα ένα σιχαμερό αλλά απαραίτητο ταγιεράκι για την δουλειά μου και τακούνια που δυσκόλευαν αρκετά το γρήγορο περπάτημα. Ήταν γύρω στις δέκα το βράδι και ο Πειραιάς ήταν σχεδόν άδειος, ειδικά στην ερημιά που είχα παρκάρει το αυτοκίνητο. Περπατώντας στο πεζοδρόμιο, απ΄την αντίθετη κατεύθυνση ερχόταν ένας ηλικιωμένος άντρας που μου γέλαγε πονηρά από μακριά. Έτρεμα, και πριν ακόμα πλησιάσει, έβαλα την τσάντα μου ακριβώς πάνω στον κώλο μου, για να προλάβω τα χειρότερα. Ο τύπος όσο πλησίαζε, ερχόταν ακριβώς κατά πάνω μου. Πήγαινα λίγο πιο δεξιά, το ίδιο και εκείνος. Πήγαινα πιο αριστερά, ο ανώμαλος το ίδιο. Ήμουν σίγουρη ότι αυτή τη φορά δεν θα γλίτωνα ούτε το χούφτωμα, ούτε το κλέψιμο και άρχισα να φοβάμαι τα χειρότερα. Τα μαγαζιά ήταν κλειστά, οι δρόμοι άδειοι και δεν υπήρχε κανείς τριγύρω. Θα πήγαινα σαν το σκυλί στ΄αμπέλι. Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε το μικρό μου μυαλό των είκοσι χρόνων.

Καταπαγωμένη και μην μπορώντας να αντιδράσω ένιωσα τις ζεστές χερούκλες του στο πρόσωπό μου. Είχε πλησιάσει τόσο κοντά, με κοίταγε κατευθείαν στα μάτια και ήταν μια αναπνοή απ΄το να με φιλήσει. Είχα χεστεί επάνω μου, μέχρι που τον άκουσα να μου λέει «είσαι μια γλύκα» και ξαφνικά με άφησε σύξυλη στην μέση του δρόμου και έφυγε με ένα τεράστιο χαμόγελο.

Ήταν το πιο τρομακτικό και ταυτόχρονα το πιο όμορφο καμάκι, που μου έχουν κάνει ποτέ. Αυτά τα μάτια του γερούλη δεν θα τα ξεχάσω ποτέ, ούτε και την παγωμάρα μου για όση ώρα έμεινα ακίνητη, μέχρι να συνειδητοποιήσω τί είχε συμβεί.

Κύριοι που επιδίδεστε στο άθλημα, δεν ξέρω τί σας ωθεί να είστε τόσο γελοίοι και σιχαμεροί. Δεν μας αρέσουν οι κρεμασμένες παλόμενες γλώσσες, , δεν καυλώνουμε με το χούφτωμα, δεν θέλουμε να μάθουμε τί θα κάνετε στον πάτο μας. Τουλάχιστον, αν πρέπει να το κάνετε, μάθετε απ΄τους καλύτερους και κάντε το έτσι.

30 σχόλια:

  1. όταν οι γυναίκες θα χάσετε εντελώς το ενδιαφέρον των αντρών τότε πιθανόν να νοσταλγήσετε και το καμάκι :))

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευγενές καμάκι:
    Δεσποινίς μου να σας κάνω ένα μαγικό;
    - Μαγικό; Τι δηλαδή;
    - Καθήστε να σας πηδήξω και μετά θα εξαφανιστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη, εγώ το πρωί στο γραφείο που λέω: "Καλημέρα καύλες" με χαμόγελο στα κορίτσια μας, θεωρώ πως τους φτιάχνω τη μέρα. Γιατί να νιώθω τύψεις τώρα;

    Και σημειοτέον οι προθέσεις μου δεν είναι καθόλου πονηρες. Είναι ακριβώς αυτό που εξηγώ παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποτε περπάταγα στο δρόμο καλοκαίρι και ώρα 6 το απόγευμα. Ήμουν 14 χρονών και φορούσα ένα ωραίο φουστάνι με κάτι μποτάκια που ήταν της μόδας τότε. Φορούσα και το καινούργιο μου swatch ρολόι και πήγαινα στην πλατεία μαζί με την φίλη μου. Εκεί που περπάταγα νιώθω ένα χέρι πίσω μου. Αστραπιαία πίανω το χέρι και το τραβάω με τέτοια δύναμη που τον έριξα κάτω από το ποδήλατο (είχε έρθει ένας 13χρονός της γειτονιάς με το ποδήλατό του να μου βάλει χέρι). Τελικά μου είχε σπάσει το ρολόι και εγώ από την τσαντίλα μου τον έδερνα σε όλο τον δρόμο (μέχρι το σπίτι μου, τον πήγαινα στον μπαμπά μου για να τον δείρει και αυτός) με μπουνιές και κλωτσιές και του φώναζα πως θα μου πληρώσει το ρολόι και με το παραπάνω... Τελικά ο μπαμπάς μου με το που είδε το κακόμοιρο αγόρι που το είχα κάνει μαύρο στο ξύλο του είπε να φύγει και να μην το ξανακάνει.
    Το αποτέλεσμα είναι πως τώρα αυτός έχει μεγαλώσει και ακόμα και τώρα όταν με βλέπει αλλάζει πεζοδρόμιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε θα το νοσταλγήσουμε, Μανιφέστο, σε διαβεβαιώ. Αυτού του είδους το καμάκι, τουλάχιστον. Δεν ξέρεις τι είναι να προχωράς στο δρόμο, να σκέφτεσαι πού στο διάβολο θα βρεις τα λεφτά για το λογαριασμό της ΔΕΗ και ξαφνικά ν' ακούς από καυλωμένο 60φεύγα την ατάκα "θέλω να σου σκίσω την κωλάθρα, μουνάρα μου". Σουρεάλ, σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πουν κι αυτές που
    δεν γυρίζει να τις κοιτάξει
    κανείς; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ αγαπητή μου Κουρούνα ... όλα είναι θέμα οπτικής (ή ακουστικής) γωνίας ... ξέρω δυο τρία άτομα που αν άκουγαν κάτι τέτοιο στον δρόμο θα ξανάνοιωναν κατά 20 χρόνια ... αλλά φευ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η συμπαθέστατη Μάγια Τσόκλη το είπε μια χαρά στην εκπομπούλα της "Ταξιδεύοντας" που ήταν αφιερωμένη στην Συρία: «Όσο για τα πειράγματα των σύριων ανδρών προς τις γυναίκες, μπορεί μερικές να τα βρίσκουν υπερβολικά, αλλά εγώ τα βρήκα μια χαρά, γιατί στη χώρα μας οι άντρες έχουν γίνει πια πολύ "μπλαζέ"».

    Φαντάσου δηλαδή τι (ωραία και ανεβαστικά) άκουσε η γυναίκα.

    Φιλιά
    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρεπιπτόντως αγαπητή Κωνσταντίνα... Νομίζω ότι τα τελευταία χρόνια, και δεδομένου ότι οι ρόλοι έχουν αλλάξει (για να μην πω ότι έχουν γίνει μπάχαλο), οι γυναίκες έχουν ασπαστεί και αυτές το "ευγενές" σπορ του πειράγματος. Και μάλιστα αρκετές μπορούν να δώσουν μαθήματα σε μερικούς αφελείς αρσενικούς που νομίζουν ότι ακόμα αποτελεί δικό τους χωράφι.

    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριοι που επιδίδεστε στο άθλημα, δεν ξέρω τί σας ωθεί να είστε τόσο γελοίοι και σιχαμεροί.

    ==>

    "Η συμπαθέστατη Μάγια Τσόκλη το είπε μια χαρά στην εκπομπούλα της "Ταξιδεύοντας" που ήταν αφιερωμένη στην Συρία: «Όσο για τα πειράγματα των σύριων ανδρών προς τις γυναίκες, μπορεί μερικές να τα βρίσκουν υπερβολικά, αλλά εγώ τα βρήκα μια χαρά, γιατί στη χώρα μας οι άντρες έχουν γίνει πια πολύ "μπλαζέ"».

    Φαντάσου δηλαδή τι (ωραία και ανεβαστικά) άκουσε η γυναίκα."

    προσθέτω: αν γνώριζε αραβικά θα έλεγε τα ίδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Καλημέρα καύλες" με χαμόγελο στα κορίτσια μας, θεωρώ πως τους φτιάχνω τη μέρα. Γιατί να νιώθω τύψεις τώρα;

    Άλλο "Καλημέρα Κούκλες" άλλο "όλες σας θέλετε να σας ξεσκίσω παλιοτσουλιά, έτσι δεν είναι;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καύλες. ΓΑΜΩΤΟ τι έχω πάθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ίσως αν γνώριζε ααραβικά να μην έφευγε από τη Συρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε παιδιά, έχω πρόβλημα με το Νετ και σας διαβάζω offline, ελπίζω να καταφέρω να το φτιάξω γρήγορα. Μέχρι τότε μπαίνω για δευτερόλεπτα στο νετ, γαμώ τους ιούς τους γαμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κωνσταντίνα είμαι μαζί σου. Οι περισσότερες δεν γουστάρουν το καμάκι.

    Αλλά όταν είναι single, συναισθηματικά διαθέσιμες και έρχεται προς το μέρος τους ένας κούκλος, θέλουν να τους μιλήσει.

    Προφανώς το "γειά σου μουνάρα μου" δεν αρέσει σε καμία ή ακόμα και σε αυτές που τους αρέσει δε θα αντιδράσουν παρόλο που το γουστάρανε πως ανάψανε φωτιές στο διάβα τους.

    Αλλά αν ψάξεις να βρεις τα όρια της καθε γυναίκας για το πόσο καμάκι είναι ενοχλητικό, τότε θα βρεις πως αλλάζουν ανάλογα:

    - με τη διάθεσή της,
    - την κατάστασή της,
    - την εμφάνισή της,
    - το lifestyle της,
    - την μενταλιτέ της,
    - τις ορέξεις της,
    - το πόσο της αρέσει ο άλλος.

    Αλλιώς δε θα έβγαινε καμία να πει πως "οι άνδρες πλέον είναι κότες, δεν έρχονται να μας μιλήσουν".

    Διαλέχτε: Ή πίτα ή σκύλο.

    Με την υπερσεξουαλική μου φαντασία φαντάζομαι πως δεν υπάρχει καμία που να μην ήθελε να μιλήσει έστω και σε έναν άγνωστο στο δρόμο. Ακόμα και η πιο μη-μου-άπτου κάποια στιγμή ήθελε να γνωρίσει τον x τύπο στο δρόμο. Αλλά αν εκείνος δεν της μίλησε επειδή "δεν κάνει καμάκι" και της μιλήσανε 99 άλλοι, τότε φταίει πραγματικά αυτός; Ή φταίνε οι άλλοι;

    Βάλτε λοιπόν ένα όριο και αν οι γυναίκες μαζευτείτε και συμφωνήσετε, σφυρίχτε μου. Και σας υπόσχομαι πως θα γυρίσω ;-)

    Και όταν εκπλήσσομαι ακόμα κι εγώ ο ίδιος για το ότι παίρνω ολοένα και περισσότερα θετικά μηνύματα όταν μιλάω σε κάποια άγνωστη στο δρόμο, τόσο περισσότερο βλέπω πως όσο κι αν εννιά φορές δε το θέλετε το καμάκι, τόσο εμείς θα προσπαθούμε να ανήκουμε σε αυτό το 10% που τους μιλήσατε.

    Απλά κάποιοι μαθαίνουν από τα λάθη τους και κάποιοι το γυρνάνε στο χυδαίο για να έχουν έστω και ΚΑΠΟΙΑ αντίδραση. Ακόμα και κακή.

    Αυτή είναι η δική μου οπτική γωνία.

    Και ως υστερόγραφο απλά θέλω να αναφέρω έναν γνωστό μου, χοντρό και ελαφρώς γλειώδη, ο οποίος γνωρίζει γυναίκες με την ατάκα "γειά σου αστεράκι".

    Ενοχλεί 99 γυναίκες για να ρίξει τη μία, αλλά εφόσον κάποια κάθεται, θα σε συνεχίσετε να την πληρώνετε όλες οι υπόλοιπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε παιδιά, όπα. Καμάκι με καμάκι έχει διαφορά. Αυτό προσπαθώ να τονίσω. Το κατά πόσο μπορεί ένας άγνωστος να περάσει τα όρια με τόσο σιχαμερό τρόπο. Αλίμονο αν δεν μας άρεσε ένα γλυκό σφύριγμα, ένα όμορφο φιλάκι μέσα από τον καθρέφτη του αυτοκινήτου.Αλλά μέχρι εκεί.

    Καλτσόβρακε, εμείς θα τα πούμε το βράδι.

    Καύλες συναδέλφισσες, έχουμε κι εμείς να πούμε μερικά πραγματάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομίζω τα μπλέξαμε.
    Άλλο να πλησιάσεις κάποιον για να τον γνωρίσεις, να του μιλήσεις (και ό,τι ήθελε προκύψει) κι άλλο να του πεις: "Είσαι για ένα γρήγορο;"

    Υπάρχουν διάφορες διαβαθμίσεις. Έχω ακούσει το κορυφαίο "ζηλεύω το λεωφορείο γιατί το περιμένεις" μέχρι κάτι τύπους που μας ακολουθούσαν με το αυτοκίνητο για να δουν που πηγαίνουμε και ταξιτζή ο οποίος σταμάτησε το ταξί στη μέση της ερημιάς μέχρι να του υποσχεθώ ότι θα τον παντρευτώ ή έστω θα του δώσω το τηλέφωνό μου (ήμαρτον).

    Το "Καλημέρα καύλες" πάντως δεν θα με χάλαγε. Αυτό, όμως, εξαρτάται από τον άνθρωπο και από τον βαθμό οικειότητας που έχεις μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. J95, δεν είναι έτσι όπως το νομίζεις.

    Ο γραπτός λόγος απέχει πολύ απο το να ακούσεις ή να δεις την έκφραση που μπορεί να το λέει κάποιος σε μια γυναίκα.Και έχει να κάνει και με την οικιότητα που έχεις με τον καθένα. Δεν πας να το πεις σε κάποια που δεν γνωρίζεις. Εξυπακούεται.

    Α, το λέω και σε άντρες για να τους πειράξω.
    Ούτε αυτό να παρεξηγηθεί, παρακαλώ.

    Γειά σου καύλα βαζελάκο!
    Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο ρε κούκλα μου, αυτό ακριβώς εννοούσα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ δεν έχω πειράξει ποτέ γυναίκα στον δρόμο και πιστεύω ότι αυτοί που το κάνουν είναι είτε απελπισμένοι είτε χαμηλού επιπέδου άτομα είτε και τα δύο.

    Και εσείς οι γυναίκες όμως είστε τραγικά πλάσματα. Όχι τόσο οι νέες και ακόμα όμορφες όσο αυτές που έχουν καταλάβει ότι δεν μετράνε ή δεν μετράνε πια. Αυτές "κρατάνε" το πείραγμα σαν ιερό κειμήλιο. Ο χρόνος είναι σκληρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aνώνυμε, το χυδαίο κατά την γνώμη μου, είναι πάντα χυδαίο και δεν έχει να κάνει καθόλου με την ηλικία ή την εμφάνιση της κάθε γυναίκας.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα γι' αυτό είπα "άλλο καλημέρα καύλες". Λες να σ' έχω για τέτοιο μαλάκα;

    Κι εγώ έτσι λέω κάθε πρωί στους γαύρους στο διπλανό γραφείο :)

    συνεισφορά στη συζήτηση: αυτός στην Κόρινθο που σκότωσε στο ξύλο την κοπελίτσα που αρνήθηκε το καμάκι του, αυτός λέγω -και νομίζω θα συμφωνούσε και η Μάγια Τσόκλη- δεν ήταν και πολύ μπλαζέ, n'est-ce pas? Ήταν ο σωστός ο άντρας ο μεσογειακός ο πουτσαράς που κανένα πουτανάκι δε θα του πει ότι δεν καταδέχεται το καβλί του, αφού "όλες το θέλουνε άλλωστε" (εκτός από τη μάνα μας και την αδερφή μας, επίσης άλλωστε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η σημερινη ελληνιδα -οπως την καταντησαν τα μεσα μαζικης ηλιθιοτητας-δεν αξιζει καμακι ουτε στον δρομο ,ουτε στο νετ,ουτε πουθενα.
    φιλια απο εναν που τον "καμακωνουν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. otan kapoios plisiazei mia gineka me toso xideo tropo o skopos toy den einai to kamaki.den exei na perimenei kati apo ayto.milame gia dio diaforetikes periptoseis.skopos toy einai na to diaskedasei.einai 8ema paidias.akoma k se ayti tin periptosi omos mia gineka 8a eprepe na kolakeyete.einai sto xeri tis k stin antiliposi tis to kata poso 8a dosei megali axia se ena tetoio gegonos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος, να σας φέρει οτι ποθείτε! Υγεία και χαρά! CONSTANTINA τα λες στα ίσια και αυτό είναι καλό, σε πάω! Εγώ πάντως δεν είμαι σαν τους άλλους άνδρες. Το καμάκι το αφήνω στις γυναίκες.... Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. H vodafone se mia diafimisi tis...leei.."apolauste tin kathe stigmi"...omizw einai to mistiko gia na niwtheis eutixismenos.

    a exw vodafone alla tha tin allaksw giati exei exei tis pio akrives sindeseis kai is xeiroteres ipiresies..etsi gia na min poun oti kanw diafimisi...xixi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Koritsia mhn to paizetai leptes kai evestites kai oti theletai kai tropous giati olo me kati malakes pate kai ta mpleketai sto telos,
    auto pws to exigite >>>???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο εθνικός κορμός έφαγε media και έχεσε bloggers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλα, και σε μας την πευτουν γυναικες καθοτι παιδαρος με δικη του δουλεια και περιουσια 1,88 υψος γοητευτικος, γλυκος, εσενα αν δεν μου αρεσεισ γιατι να σου κανω καμακι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όταν απλώνονται χέρια ή αρχίζουν τα πρόστιχα σχόλια είναι απόλυτα κατακριτέο. Όχι φωνές, αλλά και τσαντιές και κλωτσιές μας αξίζουν...

    αλλά εντάξει, δε φταίμε μόνο εμείς... παραέχετε γίνει μυγιάγκιχτες οι γυναίκες. Από τη μια ενοχλείστε στο "ψιτ ομορφούλα" και από την άλλη κλαίγεστε "δεν υπάρχουν άντρες" κρυμμένες πίσω από ένα το τοίχος που εσείς σηκώσατε και κρυφτήκατε από πίσω του. Μα ποιος θα σε πλησιάσει κυρά μου όταν προχωράς στο δρόμο με ύφος καρδηνάλιου και απαντάς με διαόλους στο κάθε χαμόγελο ή ματιά ή σχόλιο?

    Βρε ουστ ανέραστα πλάσματα. Έχετε αναγάγει την απλή ερωτική επαφή ώς το επιστέγασμα της προσωπικής σας επιτυχίας και το δεσμεύετε και το φυλακίζετε σε ένα υπέροχο άδειο γάμο που είναι καταδικασμένος πριν γίνει...

    Δεν είναι να απορεί κανείς για τα τιγκαρισμένα ράφια από ψυλομύτες γκόμενες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή