Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2005

UNA FATSA UNA RATSA

Πριν από εφτά χρόνια (μάλλον φαγούρας), αποφάσισα να ανοίξω το δικό μου ινστιντούτο αισθητικής. Το δίπλωμά μου ήταν ανεπαρκές για κάτι τέτοιο, οπότε συνεργάστηκα με έναν Ιταλό γιατρό. Δέχτηκα χαρούμενη να έχω ένα είκοσι τοις εκατό ποσοστό, απ΄το συγκεκριμένο υποκατάστημα και αυτόματα μπήκα σε έναν καινούργιο όμιλο υπηρεσιών, με καμμιά δεκαριά νεοσύστατα ινστιντούτα. Όπως με είχε διαφωτίσει ο γιατρός (με τον οποίο είχα συνεργαστεί στο παρελθόν άψογα), στην Ελλάδα δεν υπάρχουν γιατροί Αισθητικοί. Δεν υπάρχει αυτή η ειδικότητα. Είτε θα είσαι δερματολόγος, είτε πλαστικός, είτε σκέτο αισθητικός.

Η ειδικότητά του, ήταν αγγειολόγος, δερματολόγος, πλαστικός χειρουργός και στην Ιταλία, είχε πάρει και την ειδικότητα του γιατρού Αισθητικού. Άψογα! Θα συμμετείχα σε ένα ιατρικό ινστιντούτο. Κάτι ανάμεσα σε πλαστικές χωρίς νυστέρι και αισθητική, και μάλιστα με εξειδικευμένο προσωπικό, χωρίς ρίσκα και κινδύνους. Η συνεργασία θα έμενε στα λόγια. Με φίλους, δεν κάνεις ποτέ χαρτιά. Άλλωστε ήταν συνεργάτης μου για πολλά χρόνια και ήταν αρκετά αστεία η παρέα του. Είχα βλέπετε, την άποψη ότι οι χαρούμενοι και αστείοι άνθρωποι, ήταν και έμπιστοι.

Η συμφωνία μας, ήταν λίγο περίεργη. Εγώ θα εξόπλιζα πλήρως τον χώρο και εκείνος θα έβαζε την επιστημοσύνη του, και τα περίεργα εργαλεία του. Εγώ, θα προσλάμβανα το στάνταρ προσωπικό και εκείνος τους γιατρούς. Στην πορεία, οι «γιατροί» αποδείχτηκαν ανειδίκευτοι φοιτητές που δεν πληρώθηκαν ποτέ, αλλά το κατάλαβα αργά. Αγόρασα ένα υπέροχο σαλονάκι, παχιά εκρού μοκέτα για όλο τον χώρο, ένα δικό μου φοβερό γραφείο και κρεβάτια και καρέκλες αισθητικής. Έβαλα μία τεράστια τέντα με τυπωμένο το φοβερό λογότυπο και οργάνωσα τμήμα τελεμάρκετινγκ. Είχα φοβερή όρεξη και για πρώτη φορά, δούλευα κατά είκοσι τοις εκατό για την πάρτη μου.

Η αλήθεια, τα πήγαμε πολύ καλά. Είχαμε θεραπείες ηλεκτροβελονισμού για κυτταρίτιδα, οζονοθεραπεία για ευρυαγγείες και ένα σωρό καινούργια πράγματα, που δεν είχαν ξαναακουστεί σε ινστιντούτο. Για πρώτη φορά, πούλαγα κάτι που το πίστευα και οι στατιστικές μου είχαν εκτοξευθεί.

Στους πρώτους μήνες, έφερε και μία καινούργια θεραπεία, ριζοσπαστικότατη. Είχε εφευρεθεί από άλλο κλάδο της ιατρικής και ο πανέξυπνος γιατρός μας, την έκλεψε για μας. Ήταν μία μέθοδος, όπου οποιοδήποτε φάρμακο σε μορφή κρυστάλλων (πάγου) και με την βοήθεια ρεύματος, «περνά» μέσω του δέρματος στο σώμα (ιονίζεται), χωρίς την χρήση βελόνας και ένεσης.

Έτσι, είχαμε μια ανεξαρτησία. Είχε η πελάτισσα οιδήματα στα πόδια; Αγοράζαμε αντιοιδηματικά και διουρητικά φάρμακα, τα κάναμε παγάκια και ο επιστήμονας τα «πέρναγε» στο δέρμα. Είχαμε χαλαρό πρόσωπο και ρυτίδες; Παίρναμε αντιγηραντικά σέρουμ και διάφορα άλλα ενυδατικά υγρά, τα κάναμε και αυτά παγάκια και τα πέρναγε στο δέρμα. Τα ακριβή συστατικά του κάθε «κοκτέηλ», τα γνώριζε μόνο ο γιατρός και ήταν επτασφράγιστα μυστικά. Η μόνη υποχρέωσή μας, ήταν να μην μπερδέψουμε τα παγάκια του προσώπου με τα παγάκια του σώματος (ή τα παγάκια του καφέ). Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, τα παγάκια του σώματος, ήταν νοστιμότατα με τον φραπέ, αλλά δεν το ΄κανα εξεπίτηδες.

Στους πρώτους έξι μήνες, είχα τα πρώτα προβλήματα. Ο γιατρός μπορούσε να μας επισκέπτεται μόνο μία φορά την εβδομάδα για τρεις ώρες. Ούτε στο ΙΚΑ τέτοια ουρά. Έπειτα, δεν μας έστελνε φάρμακα και τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούσε παγάκια του φραπέ για οικονομία. Βέβαια, αυτό ήταν το λιγότερο. Απέκτησε ξαφνικά, ένα ιατρικό νεόπλουτο στυλάκι και οι τρόποι του ήταν οι χειρότεροι που έχω αντιμετωπίσει ποτέ. Ακόμη και προς τις ίδιες τις πελάτισσες. Το θεωρούσα όμως θετικό, γιατί η αρνητική πώληση είναι σαν μυγοπαγίδα. Όσο έφτυνε ο γιατρός τις πελάτισσες, τόσο αυτές τον κυνηγούσαν. Είχε γίνει κάτι σε μύθος στο κεφάλι τους.

Μετά από δικά μου παράπονα, τον έπεισα να έρχεται δυό φορές στο ινστιντούτο. Είχαν αρχίσει οι πελάτισσες και έκαναν τα πρώτα παράπονα για τα αποτελέσματα. Οι περισσότερες είχαν προπληρώσει ποσά με πολλά μηδενικά και ακόμα κυνηγούσαν ένα ραντεβού με τον γιατρό.Οι υπόλοιποι γιατροί – φοιτητές μας παράτησαν, γιατί δεν είχαν πάρει δεκάρα τσακιστή. Το τμήμα τελεμάρκετινγκ, το ίδιο. Εγώ, ήμουν ακόμη υπεράνω χρημάτων. Θα τα ΄παιρνα μαζεμένα, άλλωστε είχα υπολογίσει το ποσοστό μου και ήμουν εξαιρετικά αισιόδοξη (και στον κόσμο μου, μπορώ να πω).

Διοργάνωσα μία εκδηλωσούλα (άλλωστε ο γιατρός ψόφαγε για προβολή), όπου θα ενημέρωνε ένα γκρουπ υποψηφίων πελατών για τις θεραπείες του. Θα κάναμε και μερικές θεραπείες live και θα είχαμε και προσφορές. Πούλησα μία θεραπεία 1,500,000 δρχ και η πελάτισσα αποφάσισε να κάνει επί τόπου την δοκιμή στο πρόσωπό της. Ξαφνικά, το δέρμα κοκκίνησε, έκαιγε και φούσκωνε. Σαν το ανθρωπάκι της Πιρέλι έγινε. Ο γιατρός, αντί να βοηθήσει, άρχισε και φώναζε σε εμάς και οι πελάτες την έκαναν με ελαφρά. Για κακή μας τύχη, η κυρία αυτή, είχε κατάστημα δίπλα. Σύντομα το διαλύσαμε.

Τα λεφτά μου, δεν τα είδα ποτέ, εκτός από ένα πολύ μικρό ποσό, που το πήρα σε δόσεις, μέσα σε ένα χρόνο. Ο γιατρός συνέχισε τις εμφανίσεις του στην τηλεόραση, αλλά τα υποκαταστήματα περιορίστηκαν σε δύο. Κατά τύχη μετά από χρόνια μια φίλη γιατρίνα, μου έδειξε την λίστα του Ιατρικού Συλλόγου με τις ειδικότητες γιατρών. Δίπλα στο όνομά του, έγραφε «γιατρός χωρίς ειδικότητα».

Οι φίλοι μου, είχαν δίκιο. Με έναν Ιταλό, ανοίγεις ΜΟΝΟ πιτσαρία.

9 σχόλια:

  1. Και τι ντρέπεσαι? Γράψε το όνομα του καραγκιόζη ή ακόμα καλύτερα τον αριθμό μητρώου του στο ΤΣΑΥ. Όσοι θέλουνε να μάθουνε οτιδήποτε για οποιονδήποτε πλασάρεται ως γιατρός το πρώτο που πρέπει να κάνουν είναι να απευθυνθούν στον οικείο Ιατρικό σύλλογο όπου πρέπει υποχρεωτικά να είναι γραμμένος ως επαγγελματίας. Η ταμπέλα επίσης ελέγχεται αυστηρά για ότι γράφει και δέχονται και ανώνυμες καταγγελίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπαμαι που θα στο πω αλλά ανήκεις σε έναν κλάδο που πουλά τις περισσοτερες φορές φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Για να ξεχωρήσεις λοιπόν από το σωρό, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι το σωστό. και αυτό στην περίπτωσή σου είναι αυτό που κι ο Georgios1974 είπε: καταγγελία και κόψιμο του κώλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο, δεν ντρέπομαι απλά ο συγκεκριμένος γιατρός πληρώθηκε και με το παραπάνω. Αντιμετώπισε μηνύσεις και δικαστήρια και πλέον δεν είναι στην Ελλάδα. Ως προς την ταμπέλα με τον αριθμό του, άρχισα να τον ψιλιάζομαι, όταν είχε πάντα μαζί του ένα κατσαβίδι και την πήγαινε βόλτα από ιατρείο σε ιατρείο. Όταν τον ρώτησα για ποιό λόγο το κάνει, μου είπε ότι οι «Έλληνε γιατροί είναι μαλάκε», χωρίς να μου εξηγήσει. Πάντως, εκείνη την εποχή ήμουν σε άθλια οικονομική και ψυχολογική κατάσταση για να κινήσω τέτοιες διαδικασίες. Ήταν μια ανακούφιση όταν το έκαναν άλλοι για μένα.

    Λάζαρε, δεν ανήκω πια σ΄αυτόν τον χώρο.Άλλαξα επάγγελμα αμέσως μετά και όσο ανάγκη και να έχω, δεν ξαναγυρίζω με τίποτε.

    Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Una faccia, una razza...
    Ναι αμέ... πως.

    Ρε Κωνσταντινα, με τους κατεξοχην απατεώνες της μεσογείου βάλθηκες να κάνεις συμφωνία άνευ επισήμου συμβολέου; Δηλαδή πότε πρόλαβε και έβγαλε 4 ειδικότητες; Μιλάμε, μαζί με την ιατρική, για κάπου 20 χρονάκια χωρίς να χάσει ούτε μήνα... Όσο για την ειδικότητα του «αισθητικού», στην ιταλία είναι κλασσική περίπτωση επιλογής όταν ΞΕΡΕΙΣ πως δεν ξέρεις την τύφλα σου και το χαρτί το πήρες επειδή ο μπαμπάς είναι καθηγητής.

    Anyway, δεν θέλω να το παίξω ξύπνιος, όλοι αργά ή γρήγορα έχουμε κάνει κάποια μαλακία σαν επαγγελματική κίνηση. Θα συμφωνήσω πάντως πως η καταγγελία του τύπου στον ΙΣ που ανήκει είναι υποχρέωση απέναντι στα επόμενα θύματά του.

    ΥΓ.: μόνο με ναπολετάνο ανοίγεις πιτσαρία αλλά κράτα τον μακρυά απ'το ταμείο! ;-)
    [και τώρα κατηγορίστε με ανοιχτά σαν ρατσιστή...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, τα παγάκια του σώματος, ήταν νοστιμότατα με τον φραπέ, αλλά δεν το ΄κανα εξεπίτηδες."

    Γίνεται να σου δώσω το κινητό μου να με παίρνεις τα πρωϊνά και να μου φτάχνεις τη μέρα; Ακόμα γελάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε, αδελφούλα, επειδή είσαι καινούργια, να στην φτιάξω για τα καλά την μέρα.
    Πάρε τρία ποστ όλο μαργαριτάρια, να στανιάρεις ;)

    http://psilikatzoy.blogspot.com/2005/07/blog-post_112124426018112988.html
    http://psilikatzoy.blogspot.com/2005/07/blog-post_13.html
    http://psilikatzoy.blogspot.com/2005/07/blog-post_112150396697023014.html

    Μανιφέστο, εσύ θα έχεις ειδική θεραπεία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα έχω διαβάσει ήδη. Ευχαριστώ όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή