Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2005

ΣΚΑΤΑ

Το χειρότερό μου, σ΄αυτό το μαγαζί, είναι να μου χρησιμοποιούν την τουαλέττα. Και δεν εννοώ γενικά, εννοώ ειδικά τους γέρους μεθύστακες που περιτριγυρίζουν τα ουζοκαφενεία και με θυμούνται όταν θέλουν να ξαλαφρώσουν. Μερικοί, όντας πελάτες, πλέον δεν ρωτούν. Μπουκάρουν και πάνε στα ενδότερα χωρίς κουβέντα και χάνονται για ώρες. Όλα αυτά, ενώ πειριτριγυρίζομαι από καφετέριες και ουζερί. Οι περισσότεροι μένουν παραδίπλα, αλλά φαίνεται σαν τους σκύλους, οριοθετούν τα εδάφη τους.

Συννενόηση μούσμουλο: Μπουκάρει ο γέρος, σηκώνομαι εγώ να τον εξυπηρετήσω, με γράφει στ΄αρχίδια του και προχωράει προς τα μέσα. Ακούω μετά την πόρτα (σπανίως και το καζανάκι), σηκώνομαι να χαιρετήσω, με γράφει και φεύγει κουμπώνοντας το παντελόνι. Μια μέρα, έμπαινε μια κυρία και είδε έναν γέρο να κουμπώνεται. Μ΄έπιασε τέτοιο γέλιο, για το σκηνικό που θα σκέφτηκε, που δεν μπορούσα καλά καλά να δώσω ρέστα. Θα μου βγει και το όνομα τσάμπα και άντε μετά να εξηγήσω τα ανεξήγητα. Όχι, δηλαδή σκέφτομαι καμμιά φορά, να τους βάλω μέσα, καμμιά γκόμενα να μοιράζει κωλόχαρτο.

Την τελευταία φορά, που δέχτηκα αυτή την βρωμερή συμφωνία, ήταν με μια γριά. Μου ζήτησε ευγενικότατα να χρησιμοποιήσει την τουαλέττα και δέχτηκα. Φορούσε φαρδιά ρούχα και με είχαν προειδοποιήσει ότι κλέβει ό,τι βρει. Βαστούσε μια τεράστια τσάντα και όποτε ερχόταν να ψωνίσει, ρώταγε όλες τις τιμές και πάντα έφευγε χωρίς να αγοράσει. Μπορεί να καθόταν και για μισή ώρα και να μην έπαιρνε τίποτε, κοιτάζοντας περίεργα μήπως μπει πελάτης και πάρω την προσοχή μου από πάνω της.

Εκείνη την μέρα, μπήκε στην τουαλέττα για κάνα μισάωρο. Είχε σχολάσει το σχολείο και το μαγαζί ήταν γεμάτο πιτσιρίκια. Την είχα ξεχάσει για τα καλά, όταν ένας πιτσιρικάς ήρθε κοντά μου και μου είπε ότι κάτι βρωμάει κοντά στα παιχνίδια. Σε δευτερόλεπτα, ο σκατοσίφουνας μου είχε διώξει όλη την πελατεία και εγώ, είχα βγει έξω για εισπνοές. Η γριά μετά από λίγο, έφυγε τρέχοντας και δυστυχώς χωρίς να ακούσω καζανάκι.

Έπρεπε γρήγορα να πάω να πολεμήσω το θεριό. Αλλά τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα. Είχε τελειώσει το χαρτί και η γριά είχε σκουπιστεί στα πλακάκια. Κλαίγοντας, πήρα τον άντρα μου τηλέφωνο, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, εκτός απ΄τα γνωστά, του στυλ : «Σε χέσανε, μωρό μου; Γούρι, γούρι! Τί της πούλησες της καημένης; » Οκ, θα το πάλευα μόνη μου. Προμηθεύτηκα δύο χλωρίνες απ΄τα ράφια και βάραγα ότι σκούραινε στο μάτι. Προτιμούσα να πεθάνω από χλωρίνη, παρά από σκατά.

Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, και μόνο που τα γράφω ανατριχιάζω, αλλά τέτοιο κλάμα για χέσιμο, δεν έχω ξαναρίξει!

Υ.Γ. Αυτό το πολύ συγκινητικό κειμενάκι, είναι αφιερωμένο στους ευαίσθητους αναγνώστες μου, με σκοπό να τους αποτελειώσω. : )

26 σχόλια:

  1. κι έτσι λύθηκε το μυστήριο γιατί λέμε "σκατόγερος" και "σκατόγρια"


    μπε μπεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θείε μέσα έπεσες!!

    Να σας ζήσει το πιτσιρίκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σαν ιδρυτικό μέλος του κινήματος για ποιοτικές τουαλέτες αποστέλλω συντροφικούς χαιρετισμούς

    "δωρεάν χαρτί & χλωρίνη πολλή"

    "το χέσιμο είναι ελευθερία"

    "por la liberta a chesidar!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά τα κείμενα περί σκατολογίας είναι πάντα πολύ καλά.Το δικό σου απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην τρυφερή ηλικία των 13 αναγκάστηκα να σηκώσω ένα γέρο που από το χέσιμο είχε ξαπλωθεί ανάσκελα στη Ρεματιά του χαλανδρίου, πίσω από κάτι θάμνους. Η όψη του ξεβράκωτου γέρου με τα χεσμένα ρούχα θα με κυνηγά μέχρι τα γεράματα (που θα αρχίσω να ζω ανάλογες εμπειρίες). Έχεις την αλληλεγγύη όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου θύμησες ένα στοιχάκι που λέει ο πεθερός μου.
    "Σκατά να φας, σκατά να πιείς, σκατα να πας να χέσεις.
    Απ΄τα σκατά να σηκωθείς και στα σκατά να πέσεις".

    Άντε και στα δικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε συ null, για να σε συγκινήσω το ΄γραψα, όχι να ξυπνήσω τον Τσε μέσα σου! :)

    Anonymous, thanx, αρκεί αυτά τα κείμενα να μην είναι εμπειρικά. :)

    Βεεμωθ, ευχαριστώ, πιάσε το πιγκάλ (κοινώς σκατοβουρτσάκι) και τρέχα!!! (Καλωσήρθες)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Christo, ευχαριστώ. Τώρα πάω για σόδα γιατί θα ξεράσω!!!

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ας πούμε απλά ότι αν πάρω φωτογραφική μηχανή τότε το μπλογκ μου θα μετατραπεί σε αποκάλυψη για τις συνθήκες στις τουαλέτες εμπ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάτι τέτοια σε κάνουν να νοσταλγείς τη βουκολική ζωή:

    "Χέσε ψηλά κι αγνάντευε - και πέτα βοτσαλάκια..."

    (δημώδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαρά στο κουράγιο σου πάντως.. εγώ δε θα τους άντεχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δε θα ξαναδιαβάσω blogspot προ του φαγητού.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η φοβερή Ιστορία που ανέφερες μας διεγείρει μεταφυσικώς. Μιά ακόμα απόδειξη του Σατανικού συστήματος του Αντίχριστου και του φοβερού Υποχθόνιου μηχανισμού του.

    Tο Τάγμα των ιπποτών funEL, σου επιστεί την προσοχή, Μικρή Μας Τυρόπιτα.

    Α. Να προσέχεις τις υποχθόνιες σατανιστικές μηχανές του 666 όπως έχουμε αναφερθεί αναφερθεί παλαιότερα (είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ ότι ο ΓΕΡΩΝ ή από πέσιμο ή από ΧΕΣΙΜΟ? (Γιατί δεν μιλάνε για τους τρομαχτικούς Σατανιστικούς κινδύνους του χεσίματος. Ποιοί μας κρύβουν την ΣκατοΑλήθεια. εεε?. Ποιά ήταν πραγματικά η ΓΕΡΟΝΤΙΣΑ που κατάχεσε το μικρό σου κατάστημα? εεε?)

    Β. Να προσέχεις κυκλοφορούν αναβαθμισμένες Σκοτεινοσιωνιστικές Χέστρες με το ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ.

    Γ. Να ξηλώσεις πάραυτα τα Αντίχριστα μηχνήματα και να κάνεις ευχέλαιο στο σκατοχώρο σου.

    Δ. Να διαβάσεις τη παραδοσιακή ιστορία του Γέροντος Κουμούλιου "ο Σατανικός Σκατάνθρωπος και η συνομωσία της σερβιέτας" (αυτό είναι μάθημα SOS, πέφτει διαγώνισμα συνήθως από τον Αγιο Πέτρο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η εκδικηση του καυμου των οπλιτων σε καλλιοπες του Εβρου...

    Πωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι ήθελε να μας πει η ποιήτρια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Panagia moy!!!!
    Pio hlithio blog den exw matajanadei!
    Kai ti mas endiaferoyn re sy ola ayta?
    Re kollhma oloi na lene toy kosmoy tis malakies!
    Kala re tosa xronia den sas arkoyse poy apla tis eixate mesa sto myalo sas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. βρε για δες ποιός μιλάει....

    κων/να χέστηκα στο γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @eilikrineia : Όξω troll απ´το ψιλικατζίδικο!

    @null: επιτρέπεται να προσθέσω και το
    "HESTA LA VICTORIA SIEMPRE" ?

    @Κωνσταντίνα: Κορυφαίο (και πάλι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Έπρεπε γρήγορα να πάω να πολεμήσω το θεριό.[..] Προμηθεύτηκα δύο χλωρίνες απ΄τα ράφια και βάραγα ότι σκούραινε στο μάτι"

    γελάστηκα στο χέσιμο!!!
    :)))))))))

    (ή το ανάποδο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ώπα, τί έγινε ρε παιδιά; Έλειψα μιάμιση μερούλα (και θα ΄λειπα γαμ#### κι άλλο αν δεν είχε αγώνα σήμερα) και το κάνατε Αμέρικαν Μπαρ;;;;

    Null, εντάξει, αν το κάνεις αυτό, θα έχεις από μένα δισέλιδο αφιέρωμα και ένα πιγκάλ δώρο : )

    Πάνο, επαναλαμβάνομαι, αλλά είσαι τεράστια ΛΕΡΑ!

    Ηλία, καλωσήρθες. Ξέρεις, δεν είναι στο χέρι μου, να μην τους αντέχω. Ελπίζω να την κάνω σύντομα από ΄δω...

    Ultra, είχα προειδοποιήσει γι΄αυτό το ποστ! Πλάκα πλάκα, αν το διαβάζεις προ του φαγητού, είναι και γαμώ τις δίαιτες : )

    Funel, έχω γράψει ολόκληρο κείμενο για την συνομωσία των δυσκοίλιων άκωλων σαυροειδών. Ξέρω τί γράφω, δεν είμαι αφελής. Βαριέμαι να σου ψάξω για το λινκ, αλλά θα σε διαφωτίσω κάποια στιγμή να ξεστραβωθείς : )))))

    Βαγγελάκο, φρόντισε αυτό να ήταν κοπλιμάν, γιατί δεν έχω ξυπνήσει ακόμα. :PPPPP

    Caffe, το ηθικό δίδαγμα είναι απλό : «τα σκατά με κυνηγάνε παντού» : )

    Marilina, βρώμισε το μπλογκ :P

    Penguin, είσαι γλύκα!
    Lao, αυτό με το χέσιμο και το γέλιο, πρέπει λιγάκι να το κοιτάξεις. Δεν τα μπερδεύουμε αγάπη μου αυτά τα δύο. Ή γελάμε ή χέζουμε. Δηλ. φαντάζεσαι να σου γράψω κάνα ανεκδοτάκι και να με χέσεις ; : )))))


    And last, but not least :

    Dear Eilikrineia,

    Καλά βρε κούκλα μου, έκατσες και διάβασες αυτή τη μαλακία; Συμπάσχω ειλικρινά. Στο μέλλον θα γράψω κι άλλες μαλακίες (κλάσιμο, ρέψιμο και άλλα προφιλή σπορ, u know), οπότε αυτό το blog είναι αυστηρά beware! Μην κοιτάς που σε μένα και σε κάτι άλλες ανωμαλάρες αρέσουν. Εμείς είμαστε διεστραμμένοι κοπρολάγνοι και κλασολάγνοι και ενίοτε εκθειάζουμε κάνα χεσιματάκι (καλή ώρα). Οπότε παιδιά, όσοι δεν χέζετε, κλάνετε, ρεύεστε, ειλικρινέστατα, have a nice day and beware of this blog!

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
    Κωσταντίνα

    Υ.Γ. Όσο για την απορία σου, δεν μου αρκούσε να έχω τόσα σκατά στο μυαλό μου και είπα να στα σερβίρω. Τώρα που τα ΄φαγες, σοδίτσα : ))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "ο γέρος ή από χέσιμο ή από πέσιμο"....μποχααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι φρικιαστικό αλλά κάτι μου θυμίζει.
    Θα έχει τύχει σίγουρα σε όλους: είστε έξω και σε ακατάλλη στιγμή, νιώθετε εκείνο το περίεργο στρίψιμο στα βάθη των εντέρων που το ακολουθεί πνιχτός ήχος και σημαίνει "κακά μαντάτα, φίλε".
    Το απλό περπάτημα γίνεται όλο και πιο γοργό, μέχρι που τρέχεις, σε λούζει κρύος ιδρώτας και το μυαλό να βαράει 31.
    Εκείνη τη στιγμή είσαι ικανός να κάνεις τα πάντα για να μπορέσεις να ξαλαφρώσεις, αρκεί να γίνει γρήγορα.
    Αφού δεν υπήρχαν πουθενά Goody's (κοινώς: δημόσια ουρητήρια), καφετέριες κλπ., μπήκα στο Vide-άδικο, απ'όπου δανειζόμουν κασέτες (έχει χρόνια η ιστορία αφού πλέον έχει μόνο DVD).
    Η κοπέλα μου είπε πως "η τουαλέτα είναι χάλια, αφού ούτε εμείς δεν την χρησιμοποιούμε.", εννοείται πως δεν την πίστεψα, χειροτέρευε και η κατάσταση, μπήκα...και βγήκα τρέχοντας.
    Έλεγε την αλήθεια.
    Μήπως είχε περάσει η γιαγιά και από εκεί;

    Υ.Γ.: Το αν χέστικα είναι άλλη ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το στιχάκι που αναφέρει ο christos είναι από τους Μυρωμένους Στίχους του Γεωργίου Σουρή.
    "Σκατά εδώ, σκατά εκεί, σκατά κι ο κόσμος όλος
    κι απ΄τα πολλά πια τα σκατά μου πιάστηκε κι ο κώλος.
    Έρχεται ο ένας ο σκατάς, θαρρούμε πως σωθήκαμε,
    σαν φύγει όμως βλέπουμε πως αποσκατωθήκαμε."
    Και πάει λέγοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. space, φρόντισε την επόμενη ατυχή φορά, να μείνεις μακριά απ΄το μαγαζί μου! Καλωσήρθες :)

    juanita, εντάξει, τώρα έχω τα άπαντα της σκατολογίας αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι είναι άκρως εμπνευσμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ...1000 ευχαριστώ - και στα δικά σας οι άτεκνεσ...

    χεχε

    μπε μπεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. That's a great story. Waiting for more. »

    ΑπάντησηΔιαγραφή