Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2005

ΖΗΤΩ Η ΑΛΛΑΓΗ

Σύντροφοι του μπεκρή μεζέ, δεν έχουμε κανένα μέλλον. Αλλαξοπίστησα και βρήκα λύσεις. Αποφάσισα να γίνω νεοφιλελεύθερη. Αυτά τα παιδιά, έχουν ρε γαμώτο ένα χιούμορ, ένα υπεράνω, μια τέτοια χαρά που με βάζει σε σκέψεις. Στην ζωή μας, δεν πρέπει να χωράνε μιζεριάσματα του στυλ «το σύστημα», «η άτιμη κοινωνία». Όχι. Το μυστικό είναι εργατικότητα και ικανότητες. Ή τα έχεις ή δεν τα έχεις. Αν τα ΄χεις, πετυχαίνεις. Αυτοί που κλαίγονται, ας το πάρουν χαμπάρι, δεν τα ΄χουν.

Λάθος σ΄αυτή την ιδεολογία, δεν υπάρχει. Όλοι είναι ίσοι και μόνο όσοι δουλεύουν ανταμοίβονται. Οι τεμπέληδες, απλά γκρινιάζουν, μιζεριάζουν και αποτυγχάνουν. Αφού λοιπόν δεν είμαι τεμπέλα, θα χωθώ στην ιδεολογία μου και θα περιμένω. Σιγά μην διαψεύσει έναν τέτοιο τέλειο μαθηματικό τύπο, μια ψιλικατζού. Άντε σύντροφοι, γιατί ως τώρα με τους αγώνες σας, τις εργατικές σας τάξεις και το καλάθι της νοικοκυράς, μας ξεποδιαριάζετε, μας ξελαρυγγιάζετε και ένα prada στο πόδι μας, δεν είδαμε. Επίτηδες μας κάνετε μίζερους, κακούς και μας κρατάτε χαμηλά. Αλλά είναι να μην σηκώσω κεφάλι. Τώρα που ξέρω τον μηχανισμό, θα κάτσω και θα περιμένω την Αλλαγή.

Όχι, το φιλοσόφησα. Αν και έχει αργήσει λιγάκι να λειτουργήσει για μένα το καινούργιο συστηματάκι, εγώ θα το ακολουθήσω γιατί με συμφέρει πιο πολύ. Λοιπόν, ακούστε τη λύση. Σύμφωνα με τη νέα μου ιδεολογία, αν λάβετε υπόψιν την ηλικία μου, τις ολίγες σπουδές μου, τα χρόνια προυπηρεσίας μου και τις ατέλειωτες υπερωρίες μου, αυτή τη στιγμή πρέπει να βρίσκομαι στην σπιταρόνα μου, ενώ η καθαρίστρια, μου τα ΄χει κάνει τσουρέκια με την ηλεκτρική σκούπα. Μισό σύντροφοι, «Μαρίαααα και κάτω απ΄την καρέκλα σκούπισε παιδί μου, με αυτή την αριστερή νοοτροπία, τον εαυτό σου κοροιδεύεις!» Μάλιστα, τί λέγαμε; A, το εισόδημά μου, είναι γύρω στα τρία χιλιάρικα ευρά τον μήνα και του άντρα μου, άλλα τόσα. Πίνω αργά τον καφέ μου, βλέποντας την θάλασσα. Ανοίγω την ντουλάπα, φοράω το ταγιεράκι μου και ετοιμάζομαι να πάω στο ψιλικατζίδικο. Στον δρόμο, τα ΄παίρνω με τους άχρηστους που θίγουν την αισθητική μου, με τα σαράβαλά τους (παρά την αισιόδοξη ιδεολογία μου) και τους πατάω στα μούτρα την κόρνα του καινούργιου μου τζιπ, μπας και κάνουν στην άκρη να περάσει ο εργάτης ο σωστός (εγώ, ρε σεις).

Το μαγαζί μου, βρίσκεται σε φτωχο...ωπ λάθος, σε αποτυχημένη γειτονιά (πρέπει να αλλάξω ρε γαμώτο λεξιλόγιο) και οι τριγύρω ανίκανοι τεμπέληδες, παρόλο που κλαίγονται, δεν σταματούν να καταναλώνουν δάνεια, που εμείς οι επιτυχημένοι τους παρέχουμε. Σαν σωστή επαγγελματίας, αυξάνω συχνά τις τιμές και κρύβω το τζιπ στο πίσω στενό, για να μην προξενήσω την μίζερη κακία τους. Διώχνω με κλωτσιές, τους δήθεν κακομοίρηδες ζητιάνους και στέλνω τον Αλί με τα σιντάκια, πίσω στο Πακιστάν. Αν είναι ικανός, ας δουλέψει και ας πετύχει στην χώρα του. Βρήκαμε τώρα όλοι δικαιολογία τους ψευτοπολέμους και φορτωνόμαστε στον τίμιο κοσμάκη της Ευρώπης. Ούστ, βρωμόσκυλα!

Σύντομα, η ζωή μου γίνεται ένα Ντάλλας, μια Δυναστεία και γύρω μου όλοι χωρίζονται ορατά, σε επιτυχημένους ή αποτυχημένους (πράγμα που με βγάζει απ΄τον κόπο, να χρησιμοποιώ άχρηστα συναισθηματικά κριτήρια) και με μαθηματική ακρίβεια, τίποτε δεν θα πάει στραβά. Όλα είναι υπολογισμένα από κάτι πολύυυυυ μεγάλα μυαλά, απλά θα πρέπει λιγάκι ακόμη να περιμένω.

Να θυμάστε μέχρι να δικαιωθώ όμως, πως οποιαδήποτε άλλη ιδεολογία, είναι πλαστή. Είναι ο μόνος τρόπος κάλυψης της αποτυχίας και της μιζέριας σας. Εγώ πια, είμαι δεδομένα επιτυχημένη και έπαψα να είμαι μίζερη.

48 σχόλια:

  1. Είχα καιρό να σε διαβάσω και διαπίστωνω οτι πολύ πολύ κακώς έκανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς προλαβαίνεις παιδάκι μουουουου..????
    Αυτή την απορία λύσε μου... κι ας πεθάνω!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες τι έχανες όσο είχες λάθος ιδεολογία;;;

    :PPP

    (Πέστα ν'αγιάσει το στόμα σου Κωνσταντίνα μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε δεν υπάρχουν πια ιδεολογίες, προσωπικές εναγώνιες αναζητήσεις του ίδιου πράγματος έχουν όλοι, και επειδή τις έχουν όλοι περνιούνται για ιδεολογίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kostantina moy sygxaritiria!
    M' exeis afisei afono! Ti proodos einai ayti?
    (sorry gia ta greeklish, alla sto laptop poy exei ellinika paizei h grammateas mou kapio xazo lovegame kai to pc tou Seraton edo sta Barbados den exei ellinika)

    The same libertarian "0comm"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. The best of the month!

    Ας το στείλει κάπoιος στους e-roosters...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετά από σύσκεψη που κάναμε στην ΚΟ.ΒΑ της Άνω Παναγούδας, διαμορφώσαμε τα συνθήματά μας ως εξής:

    -Φονιάδες των λαών
    ψιλικατζούδες!

    -Ίδια είναι τ' αφεντικά
    χοντρικά και ψιλικά!

    -Ψιλικατζού μάς πίνεις
    το αίμα με το μπουρί

    -Δεν σε θέλει ο λαός,
    τον καλτσόβρακο και μπρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπράβο σου, Alexis. βρήκες ένα σκοπό στη ζωή σου πια. εφεξής να μαστιγώνεις και την οικιακή βοηθό, αυτό της πρέπει. καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Πάνος: Προσυπογράφω... (αν και απο την άλλη, επειδή με έχει πιάσει το συμπονετικό μου, ίσως όχι - δεν θέλω να θεωρηθεί κανείς/καμμιά μας υπέυθυνος/η για πολλαπλά κρούσματα καρδιακών, εγκεφαλικών και κολούμπρας)
    @Κωνσταντίνα: ... (*μαζεύει το σαγόνι απο το γραφείο*) Η αθλιότητα του νεοφιλελευθερισμού αποσταγμένη σε ένα κείμενο... άψογη και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρακαλείσθαι όπως γράφετε με πιο αργούς ρυθμούς.
    δεν προλαβαίνουμε ρεεεε!! (κι ύστερα, την εντροπία που την βάζεις, καθόλου δεν την λογαριάζεις?):PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mικρή μας τυρόπιτα, όπως είναι γνωστό ο κόσμος πλέον έχει αλλάξει και καλά θα κάνετε εσείς όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, να αφήσετε τις φαντασιοπληξίες περί τάξεων, πολέμων, φτώχιας, αδικίας κλπ, και να προσαρμοστήτε επιτέλους στην πραγματικότητα. Βλέπετε τη γνώση και την Αλήθεια με ένα καλό πακέτο-Σακέτο και μερικά ενισχυτικά.
    Το πρόγραμμα αποτοξίνωσης το αναλαμβάνουμε εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. συμφωνώ με τον "Πάνος" :)

    και όντως πώς @$@%#!#@ προλαβαίνεις και τα γράφεις!!! μπράβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κωνσταντίνα, έκανες αρκετά λάθη. Καταρχάς χλευάζεις ανθρώπους που πιστεύουν κατά βάση στην αξιοκρατία. Δεν ξέρω αν αυτό σε τιμά.

    Δεύτερον, σου υπενθυμίζω ότι η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή ελάχιστα φιλελεύθερη. Απλώς ελπίζουμε σε ένα φιλελεύθερο μέλλον. Συνεπώς ελπίζω να μην κρίνεις το φιλελευθερισμό από το πώς ψευτο-εφαρμόζεται εδώ.

    Τρίτον, πρέπει να σου πω ότι γενικώς οι φιλελεύθεροι δε θεωρούν τους φτωχούς αποτυχημένους. Θεωρούν αποτυχημένους τους φτωχούς που θα ήθελαν να είναι πλούσιοι, αλλά είναι ανέλπιδοι. Αν εγώ αποφασίσω κάποια στιγμή να πάω στο χωριό μου και να τη βγάζω τρώγοντας ραπανάκια από τον κήπο μου, αυτό είναι δική μου δουλειά και δε με κάνει ούτε loser ούτε λιγότερο φιλελεύθερο. Είναι θέμα προσωπικής επιλογής. Φιλελευθερισμός is about προσωπικές επιλογές και δυνατότητες.

    Συνεχίζοντας, ένα βασικό επιχείρημα υπέρ του φιλελευθερισμού είνια ότι δίνει κίνητρο στους ανθρώπους να δουλέψουν για να κτίσουν δυνατή οικονομία. Αυτό δημιουργεί ισχυρά κράτη/γειτονιές/οικογένειες, για να μπορούν να είναι όσο το δυνατόν ανεξάρτητα και φυσικά με καλές υπηρεσίες και ανέσεις. Αν εσένα σου αρέσει να χρωστάμε σαν κράτος της Μιχαλούς, να ξεπληρώνουμε ακόμα δάνεια από την επανάσταση του '21, να μας έχουν όλοι του κλώτσου και του μπάτσου, οι δρόμοι μας και υπηρεσίες μας να είναι χάλια κλπ, εμένα δε μου αρέσει και δεν ξέρω γιατί με (μας) χλευάζεις για αυτό.

    Τέλος, μπέρδεψες τους αυτοδημιούργητους με τους "ελληνάρες-νεόπλουτους". Αν κάποιος τα καταφέρει με σκληρή δουλειά να βγάλει λεφτά, αν αυτό θέλει, τότε μαγκιά του. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κανένας μαλάκας, όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον. Μαλάκες υπάρχουν και νεοφιλελεύθεροι και αριστεροί και κεντρώοι κλπ-κλπ. Κι αν δεν είναι μαλάκας και τον κακολογείς, τότε αυτό μάλλον σημαίνει ότι τον ζηλεύεις? Από την άλλη, σε αυτό το σημείο κρίνουμε τους "μαλάκες" σύμφωνα με τους ηθικούς μας κανόνες. Και το βλέπω κάπως φασιστικό να θέλουμε να επιβάλλουμε την ηθική μας στους άλλους. (αν θέλει να είναι μαλάκας, ας είνια μαλάκας, αρκεί να μην είναι παράνομος μαλάκας)

    Αυτά μετά από μια γρήγορη ανάγνωση του κειμένου σου. Πιθανότατα θα το ξαναδιαβάσω αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θεωρούμε φυσικά αυτονόητο ότι όλα εν σοφία τα εποίησε ο Κύριος.

    Οι βασιλείς είναι ελέω Θεού άρχοντες, οι πτωχοί και πτωχοί τω πνεύματι είναι απαραίτητοι στο πάτο της φυσικής τάξεως, το τσουνάμι ήταν Θεία Δίκη, ο ελληνορθόδοξος Ωνάσης δούλεψε όσο 3.000.000 εργάτες ταυτοχρόνως, ο αφέντης και ο δούλος εφ' ο ετάχθησαν (όπως έλεγε ο άγιος Αριστοτέλης), η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα, ο ισχυρότερος είναι δίκαιον να επικρατήσει, o ανηψιός του αφεντικού, ο γλύφτης και ο ρουφιάνος είναι κλάσεις ανώτεροι γι αυτό και απολαμβάνουν προνόμια κλπ κλπ.
    Όποιος διαταράσει τη Θεοκρατική Τάξιν του κόσμου είναι με το μέρος των Κακών, είναι φανερόν.

    Ο Νέος Λαμπερός μεσαίων είναι ήδη έτοιμος. Μένει ακόμα λίγο εγκεφαλικό ψήσιμο με πολλή Θεοεπιστημολογία και μπόλικη Πίστη.

    Προσθέτουμε κάτι ακόμα πιο σημαντικό.
    Τι θα γίνονταν οι αφεντάδες αν οι δούλοι δεν υπηρετούσαν?
    Τι θα γίνονταν αν ο αφέντης κάθε είδους, έπαυε να είναι ιδανικό πρότυπο για τους υπόλοιπους?
    Τι θα γινόταν αν έπαυε η θρησκευτική Πίστη στο χρήμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @thrass:
    Αν και συμφωνώ με όλα όσα είπες, καθότι η προσωπική μου επιλογή είναι αυτό και όχι κάποιο άλλο σύστημα, ωστόσο θα αφήσω ένα σημείο ανοιχτό στην αμφιβολία: Ο νεοφιλελευθερισμός και η εξ αυτού επιτυχία κάποιων βασίζεται πολλές φορές στην εκμετάλλευση ευκαιριών που δυστυχώς δεν έχουν όλοι. Αν ο άλλος δούλεψε και τα έβγαλε τα φράγκα, ΟΚ, αλλά πόσοι και πόσοι δεν τα έβγαλαν εν μία νυκτί επειδή τους επέτρεψε το σύστημα και κάποιες ευκαιρίες, χωρίς να ιδρώσουν;
    Επίσης: Όλα καλά και όλα ωραία με το νεοφιλελευθερισμό, αλλά όταν έρχεται η στιγμή να συνεισφέρουμε στο κράτος, γιατί χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε ούτε ο νεοφιλελευθερισμός, ποιός το τραβάει το λούκι; Οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. ΟΚ, μπορεί να μην επέλεξαν να δράσουν σύμφωνα με το νεοφιλελέυθερο σύστημα, πρέπει να τους εκδικούμαστε/τιμωρούμε γι αυτό; Γιατί στην ουσία αυτό γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραία τα προάστια του Ντάλλας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πραγματι ωραία.
    αλλά... γιατί ασχολήσε τόσο πολύ Constantina μου;
    Ελα να χτυπήσουμε 5-10 μπεκρή-μεζέ να "στρώσουμε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το τσογλάνι11/29/2005 03:34:00 μ.μ.

    @thrass

    μια απορία: αν είσαι ένας φτωχός, μειονότητα και μένεις σε γκέτο όση όρεξη και να έχεις να δουλέψεις, να μορφωθείς κλπ έχεις ίσες ευκαιρίες? Στην πράξη δε νομίζω. Και ο νεοφιλελευθερισμός δε θα σε σπρώξει ακόμα πιο βαθιά στη μιζέρια γιατί δεν παρέχει κάποιες κοινωνικές υπηρεσίες όπως δωρεάν παιδεία, υγεία, κλπ?
    Αν λέω μαλακίες, please διόρθωσέ με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συμπέρασμα: ο νεοφιλελευθερισμός είναι ο σοσιαλισμός του φασίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παιδιά, μόλις κατάφερα να μπω στο μπλογκ μου απ΄το πρωί! Κάποια στιγμή, θα τα πούμε εκτενέστερα.

    lao ο μπλογγερ μπιπ-μπιπ ξανά φιλαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α, ξέχασα να σας ειδοποιήσω πως η Κωνσταντίνα δεν έχει internet για κάποιο λόγο. Τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να μην σας απαντά απο υπεροψία αλλα τι να πεις, Νεόπλουτη η κυρία.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ thrass
    "Θεωρούν αποτυχημένους τους φτωχούς που θα ήθελαν να είναι πλούσιοι"

    Kαι 'γω μαζί σου.
    Με κάνει νεοφιλελεύθερο μήπως.
    Να ψαχτώ;)

    Η Κωνσταντίνα αλήθεια δεν έχει δικαίωμα ρε συ thrass, να θεωρεί αποτυχημένη τη λογική αυτή και να την σατυρίζει;

    Επειδή όμως έχω ψιλομπερδευτεί με αυτά τα ιδεολογικά και ιδεολοπαράλογα θα ήθελα να γίνει μια συζήτηση (οχι στο roosters, τo ριζοσπάστη του νεοφιλελευθερισμού). Κάτι πιο χαλαρό και να μην αναφερόμαστε σε τι έγραψε ο τάδε πατέρας του κομμουνισμού και του νεοφιλευθερισμού κλπ, κλπ. Δηλαδή πως ζούμε, τι κάνουμε στη ζωή μας και πως το παλέβουμε αυτό που θέλουμε να αλλάξει.

    Αντε γιατί στο τέλος μπαίνουμε στα καστρακια μας μέσα και δεν γνωρίζουμε το λόγο που διαφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωπ, τα κατάφερες ρε θηρίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mαίανδρε,

    δεν είμαι σίγουρος για ποιό σύστημα μιλάς. Όπως είπα προηγουμένως, δεν είναι δυνατόν να κρίνουμε το φιλελευθερισμό από κάποια ψήγματά του που εισάγονται τώρα στην Ελλάδα. Τον θυμάμαι τον Κωστάκη να βάζει το χέρι στο στήθος και να λέει "Εγώ είμαι φιλελεύθερος", αλλά αυτό δε σημαίνει πως έχει εφαρμόσει και τίποτα. Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους:
    1) Δεν έχει προλάβει.
    2) Κατανοεί ότι η χώρα δε θα ανεχτεί και πολύ φιλελευθερισμό απότομα.

    Όσο για αυτό που λες για μισθωτούς και συνταξιούχους, η κατάσταση όντως έτσι είναι στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι έτσι σε πιο προηγμένα φιλελεύθερα καθεστώτα. Μια επίσκεψη πχ στην Καλιφόρνια (έντονα φιλελεύθερη πολιτεία), θα σε πείσει. Όπως είπα, το θεωρώ άδικο να κρίνουμε το φιλελευθερισμό από κάποια πράγματα που συμβαίνουν τώρα στην Ελλάδα.


    Τσογλάνι,

    Η δική μου άποψη είναι ότι έχεις εν μέρει δίκιο (σε παρακαλώ να κατανοήσεις ότι οι φιλελεύθεροι δεν έχουμε απολύτως κοινή γραμμή, απλώς συμφωνούμε σε κάποιες βασικές αρχές, επομένως δε θα μου έκανε εντύπωση κάποιος άλλος να διαφωνεί μαζί μου).

    Όπως το βλέπω εγώ, ο φιλελευθερισμός δε δίνει ίσες αφετηρίες σε όλους, όμως δίνει ίδιο πεδίο εξέλιξης σε όλους. Δηλαδή η αφετηρία δεν είναι κοινή, είναι όμως κοινό και πολύ ψηλό το ταβάνι. Για εμένα δεν πρόκειται για το απόλυτα αξιοκρατικό σύστημα (δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα- εκτός αν απαγορέψουμε στους πατεράδες να δίνουν τα λεφτά τους στους γιόκες τους, όμως μια τέτοια πρακτική θα ήταν φασιστική κατ΄εμέ), αλλά είναι πιο κοντά στην αξιοκρατία από όλα τα άλλα συστήματα. Για άλλους θέλει περισσότερο κόπο και για άλλους λιγότερο, αλλά σχεδόν όλοι μπορούν.

    Οπότε δε θα σε σπρώξει πιο βαθιά στη μιζέρια, εκτός αν κρίνεις ότι δεν αξίζει τον κόπο να προσπαθήσεις για παραπάνω. Ή αν δεν μπορείς. Έτσι το βλέπω.


    Καλτσόβρακο,

    Φυσικά και έχει το δικαίωμα. Αλλά και εγώ έχω το δικαίωμα να κρίνω αυτά που γράφει. Ή όχι?

    Τα πιο πρακτικά, που λες, είναι όντως τα πιο σημαντικά. Θυμάμαι ένα κείμενο της Κωνσταντίνας για κάτι εφημερίδες που δεν της έδιναν να πουλήσει. Εκεί -για εμένα- η Κωνσταντίνα κι εσύ δράσατε αμιγώς σαν φιλελεύθεροι.

    Όσο για το αποτελέσμα? Γενικά μιλώντας, οι φιλελεύθεροι της χώρας δεν μπορούν να περιμένουν και πολύ καλά αποτελέσματα, όσο το υπόβαθρο (σύνταγμα, νόμοι, οικονιμική διαχείριση, monopolies κλπ) είναι αντιφιλελεύθερο. Οπότε one step at a time, το κάθε θέμα το αντιμετωπίζω ξεχωριστά και είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω προς το παρόν. Δε γίνεται μια χώρα να γίνει αρκετά φιλελεύθερη, όταν τόσοι πολλοί δουλεύουν για το δημόσιο. Για αυτό άλλωστε είμαι συνεχώς μεταξύ Ελλάδας και εξωτερικού, γιατί βλέπω ότι έχουμε αρκετό χρόνο να διανύσουμε μέχρι να φτάσουμε στο σημείο η σκληρή δουλειά να ανταμοίβεται χωρίς παράλογα εμπόδια. Αλλά κι έτσι που είμαστε, δεν είναι ανέφικτο. Απλώς είναι πιο δύσκολο.

    Κωνσταντίνα, sorry που καταχράστηκα λίγο το χώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μεγάλε, ότι γουστάρεις γράψε, το ξέρεις ότι σε συμπαθώ. Εγώ, δεν έχω χρόνο για την συζητησάρα που προέκυψε, αλλά ελπίζω σύντομα να το σώσω.

    Παίξτε μπάλλα παιδιά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Now we talking!

    Aυτό έλειπε, να μην έχεις το δικαίωμα! Φτού φτού!

    Δηλ, ρε thrass, δεν το γλιτώνω το γιατρό ε; Να ψαχτώ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αμα δεν έχετε κοινή γραμμή thrass, να ψαχτήτε μεταξυ σας (μας;), γιατί το ίδιο συμπτωμα έχουν και οι αριστεροί.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hugin, welcome back then :)

    Ροδιά, αυτό το "ας πεθάνω", το παίρνω ως σχήμα λόγου και σου απαντώ. Τυφλό σύστημα, πολύς χρόνος για σκέψη και δεκαπέντε ώρες την ημέρα, αναγκαστικά καθηλωμένη σε μια καρέκλα. There you go! :)

    Μαίανδρε, έχεις δίκιο, αν και οι αγωνίες μας θα πρέπει να περιλαμβάνουν και τους συνανθρώπους μας. Αυτό που έχω παρατηρήσει ωστόσο, είναι ότι όσο η όποια ιδεολογία μας χωράει σε καλούπια, πάντα μα πάντα, θα είμαστε λάθος.

    O comments, είδες που με τούμπαρες; Τελικά πάντα η λογική υπερισχύει. :)

    Πάνο, μην τυχόν και το στείλει κατά ΄κει κανείς, γιατί δεν έχω πολλή όρεξη για κατεβατά και διαγωνισμούς γνώσεων. Δες το ως ένα καθαρά φιλοσοφικό κείμενο, καλό ε; :)

    Avanti, αυτό το κόκκινο λουλούδι, πρέπει να το αλλάξεις. Κάντο ρε παιδάκι μου πιο large, πιο τρέντι, μια ορχιδέα βρε! Εδώ μέσα, πρέπει να είσαι πιο glamorous, τώρα που άλλαξα ιδεολογία! Αλήθεια, τί είναι ΚΟ.ΒΑ;Όσο για τα συνθήματα, κάτω να χτυπάς τον κώλο σου, είμαι πια το ΚΕΦΑΛΑΙΟ, πάει το αποφάσισα! :)

    Πολύβιε, πολύ μου αρέσει το καινούργιο μου όνομα. Έχει να πέσει πολύ ξύλο από δω και πέρα! : )

    Penguin, σ΄ευχαριστώ ρε συ. Τελικά εμείς οι δυό, πρέπει να έχουμε πολλά κοινά. : )

    Lao, πάντα ήθελα να σε ρωτήσω, αλλά το ανέβαλα συνεχώς για να μην με πάρεις στραβά. Τώρα που είμαι σίγουρη ότι με έχεις πάρει στραβά, θα ρωτήσω. ΡΕ, ΤΙ ΠΑ ΝΑ ΠΕΙ ΕΝΤΡΟΠΙΑ; Ουφ, το ΄πα και ησύχασα. Αλήθεια, δεν το ξέρω και το ΄χω συνδυάσει με την λέξη ντροπή, αλλά κάτι πρέπει να μου διαφεύγει.

    Funel, αυτό με την αποτοξίνωση, πρέπει να το συζητήσουμε σοβαρά. Έτσι μου ΄ρχεται να πάω να παραγγείλω τον πακέτο του Λιακό και να στανιάρω. : )

    Null, έλα καμμιά μέρα κατά ΄δω και θα καταλάβεις πόσο σπασαρχίδικο είναι να είσαι καθηλωμένος κάπου για τόσες ώρες. Φαντάσου, ότι περιμένω πώς και πώς να πάω μια μέρα για καφέ και να δω ΗΛΙΟ! : )

    Chaca, welcome ! : )

    Your man, thanx : )

    Funel, αυτό είναι όλα τα λεφτά : “ο ελληνορθόδοξος Ωνάσης δούλεψε όσο 3.000.000 εργάτες ταυτοχρόνως”. Πάντως, πλάκα πλάκα έχεις πολύ πολύ δίκιο.

    Μαίανδρε, επακριβώς η ένστασή μου : «Ο νεοφιλελευθερισμός και η εξ αυτού επιτυχία κάποιων βασίζεται πολλές φορές στην εκμετάλλευση ευκαιριών που δυστυχώς δεν έχουν όλοι». Αν κάποιοι νεοφιλελεύθεροι το δεχτούν αυτό, ίσως και να αλλάξουν την ιδεολογία τους απ΄την βάση. Είσαι καταπληκτικός!

    Μανιφέστο, πολύ τζάμι φιλαράκι! : )

    Crazy, όταν θ΄ανέβω πάνω θα ξηγηθούμε ανάλογα. That’s a promise!

    Τσογλάνι, ισχύουν και για σένα όσα είπα στον Μαίανδρο. Σ΄ευχαριστώ.

    Justanothergoneoff, καλό! Nice blog!

    Σύζυγε, εμείς θα τα πούμε τετ-α-κε! : )

    Thrass, κατ΄αρχήν σ΄ευχαριστώ για τα σχόλια. Το ότι διαφωνούμε δεν σημαίνει ότι δεν έχεις δικαίωμα να λες ότι γουστάρεις, άσχετα αν για την δική μου πραγματικότητα, είναι κινέζικα. Αυτό λοιπόν που θέλω να τονίσω με το κείμενο, είναι πως άσχετα από ιδεολογίες και «κουτάκια» ,τα ζόρια δεν αλλάζουν για κάποιους ανθρώπους. Η ειρωνική και κυνική καταγραφή μην σε μπερδεύει. Όταν κάποιοι δεν έχουν ίδια αφετηρία και ίδιες ευκαιρίες, εξ ορισμού δεν είναι ίσοι και ποτέ δεν θα καταφέρουν τα ίδια, εκτός κι αν παρανομήσουν – μην με πρήξεις, υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις- βλέπε Τατιάνα Στεφανίδου . Βασικά, αυτή είναι η διαφωνία μου.

    Απ΄την άλλη, όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, έχω υιοθετήσει ιδεολογικά, πολλά πράγματα στην ζωή μου απ΄τον φιλελευθερισμό. Όπως και απ΄τον κομμουνισμό και τον σοσιαλισμό. Δεν γίνεται να χωθώ σε ένα κουτάκι και να κρίνω τους απέξω λες και είναι απ΄τον Άρη. Αλλά τα στραβά θα τα πω, όπου και αν τα δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πρόσεχε κυρά!
    Aπο τον κομμουνισμό μην υοθετείς και πολλά-πολλά!
    θα έρθουμε να πάρουμε τσιγάρα με κουπόνι και δεν θα μπορείς να πεις και τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βλέπω, είσαι σε φόρμα σήμερα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Nαι , ξέσπασα χθες βράδυ στο γήπεδο. Μου φυγαν τα νεύρα. (Η παναγίτσα θα φτερνιζόταν συνέχεια) Ντροπή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλτσόβρακε, είναι αυτό που έλεγε ο Καραϊσκάκης: Με τη βοήθεια του Θεού, θα τους γαμ... κλπ

    Οπότε μην στεναχωριέσαι: είσαι αμαρτωλός, αλλά του σταδίου Καραϊσκάκη!

    (To τελευταίο είναι παλιό λογοπαίγνιο του παοκτζή Κώστα Ζουράρι. Δεν αποκλείω καθόλου να διαβάζει κι αυτός ...Ψιλικατζού!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο Ζουράρις!
    Κωνσταντίνα γρήγορα!
    Φορά τους σταυρούς με τα σφυροδρέπανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εντάξει, αν με διαβάζει ο Ζουράρις (και με καταλαβαίνει κιόλας), ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι "φιλελεύθεροι" πάντως σε πολιτικό επίπεδο βγάζουν πολύ γέλιο. Φτάνει να παρακολουθείς τις απόψεις τους εκ του μακρόθεν και να μην τους πετύχεις στη δουλειά σου ως "συναδέλφους", γιατί μαύρο φίδι που σ' έφαγε.
    Φυσικά, λόγω ηλικίας, προτιμώ να γελώ με λιγότερο ανθυγιεινές καταστάσεις κι όσο δε μ' ενοχλούν τους αφήνω να "ανταγωνίζονται" μεταξύ τους.

    Α! θα το ξεχνούσα! Κωσταντίνα, προσπάθησε να επικοινωνήσεις με τον υπεύθυνο χρηματοοικονομικού της εταιρίας σου, γιατί η μετοχή σου πήρε την κατρακύλα. Άκουσα πως φταίει το businessplan που κοινοποιήσατε στους μετόχους για το επόμενο έτος.

    Τρούλυ Γιόρς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. O Ντάου Τζόνις έπεσεεεεεεε!!!!

    Τρούλι μάιν ιντίντ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κωσταντίνα, εντροπία (ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΝΙΚΑ) η αυθόρμητη ροπή προς την αταξία. Αλλά μην το πάρεις τοις μετρητοίς αυτό :)
    και αν θες ένα παράδειγμα, η εντροπία του εν λόγω post γίνεται ιδιαιτέρως αυξημένη άπαξ και κάνει κάποιος το "λάθος" και ανοίξει τα σχόλια! (και όχι δεν υποννοώ τίποτα)
    Πάντως συνδυάζεται υπεροχότατα και με την λέξη ντροπή (E-ntropy εις την βαρβαρική). Ναι και μια πρόχειρη ερμηνεία: καθώς η εντροπία του δωματίου μου προσεγγίζει γοργά ένα μέγιστο, επιτείνεται η ντροπή μου από την ακαταστασία που το κυριεύει! (πω πω και είναι ακόμη νωρίς...)

    Α και να μην ξεχάσω: αν ο στραβός πάρει κάποιον στραβά, ο τελευταίος ήσυχα που θα κοιμάται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. α και έχω κι εγώ μια απορία (την οποία είχα εξ' απ'ανέκαθεν αλλά δεν εξέφραζα άπό φόβο μην πάρεις στραβά, Ok τώρα πια πείστηκα γι' αυτό)
    γιατί εκλείπει το νιιιι από το όνομά σου Κω(Ν)σταντίνα? ιεεε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο χριστός και ο άγιος Ζουράρις, παιδί μου lao!
    Με αυτή την πρόχειρη ερμηνεία που έδωσες είδα τον Λέμενς τερματοφύλακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Με το παρδόν ρε μάστορα, αλλά συ γιατί πετάγεσαι τώρα? Δηλαδίς δικό σου μπλογκάκι δεν έχεις? Άντε γιατί σε κόβω ως κύριο υπαίτιο μεγιστοποίησης της εντροπίας αυτού του post!

    (o Λέμενς τερματοτύφλακας? μπρρρ, χίλιες φορές ο ΕΛέ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ax to kiria Rodia paei paei. No poles apokalipseis pia! To fagate to kiria. Tiflo sistima kai leo na pao na morfonomai etsi leo. Na pao panepisti... ta me grapsoun? Tiflo panepisti echei na matei grafei grigora to barbaro? Telo matei grigora ellinikos pia na troei kalitera na megalosei to psygeio emena. afta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σύντομα, η ζωή μου γίνεται ένα Ντάλλας, μια Δυναστεία και γύρω μου όλοι χωρίζονται ορατά, σε επιτυχημένους ή αποτυχημένους

    Α, διάβασα πως αυτό είναι πανεύκολο:

    ξυρισμένοι = πετυχημένοι.
    αξύριστοι μυστακιοφόροι = αποτυχημένοι.

    Εμένα μου άρεσε πολύ το "μικρή μου τυρόπιτα" του αδερφού funEL. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συγχαρητήρια για την "κατάληψη του Ντάλλας".
    Σκέψου όμως και λίγο μακροπρόθεσμα...
    Η σπιταρώνα θα χρειαστεί νέες κουρτίνες-χαλιά-έπιπλα, hi-tech συσκευές...
    Το τζιπ θα πρέπει να το αντικαταστήσεις σε κανα δυο χρονάκια...
    Και θα πρέπει να αποκτήσεις και εξοχικό...

    Δώσε λοιπόν μια αυξησούλα στη Μαρία την καθαρίστρια. Πώς θα μπορέσει να αγοράσει τα αγαθά που πουλάς μετά τις νέες αυξήσεις που έβαλες στις τιμές;;; Κόλλα της και κανένα ένσημο...

    Και αφού τα κέρδη αυξηθούν κι άλλο με το καλό, κάνε ένα ψυχικό και πάρε τον κακόμοιρο τον Αλί για κηπουρό ή καθαριστή πισίνας ώστε να μπορέσει κι αυτός να αγοράσει κάτι από το μαγαζί σου με τις νέες ακόμα πιο αυξημένες τιμές...

    Καλές δουλειές, χαιρετισμούς στον Τζέι Αρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Lao, δεν θα πήγαινε ποτέ το μυαλό μου ότι η εντροπία σημαίνει κάτι τέτοιο. Οφείλω να ομολογήσω πάραυτα, ότι είμαι μια εντροπιασμένη. : ) Όσο για το όνομά μου, ποτέ δεν μου άρεσε το Κωνσταντίνα και ειδικά από αυτούς που τόνιζαν το ν. Ειδικά απ΄τον αδελφό μου, που όταν ήταν πιτσιρίκι και κεκέδιζε, κόλαγε πάντα στο μισό, οπότε ακουγόταν κάπως έτσι: Κων κων κων (άσε το Ντίνα. Σαν καμπάνα ένοιωθα, Ντιν ντιν ντιν). Οπότε το εξαφάνισα για τα καλά. : )

    Kυρά Ροδιά-βάρβαρη, καλό το νέο προφίλ. Πανεπιστήμιο πάντως, δεν έχω πάει. : )

    Jim, οι αποτυχημένοι φαίνονται επίσης και από άλλα πράγματα (βρωμάνε π.χ. τα πόδια τους), όπως και από τις επιλογές τους. Άντε σε ένα θερινό σινεμά και θα τους δεις όλους μαζεμένους. ;)

    Φούφουτε, καλωσήρθες. Έχεις δίκιο. Πρέπει να γίνω πιο διορατική. Έχεις φιλιά απ΄τον Τζέι Αρ και τον Μπλεικ. : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τον πανουση τον γουσταρω πολυ...για μενα εισαι ο θηλυκος πανουσης...δεν ξερω αντα λες ετσι ..γραφεις τελεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it film editing schools

    ΑπάντησηΔιαγραφή