Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2005

ΟK, LET’S PLAY

Για όσους βαριούνται να γράφουν σήμερα – καλή ώρα – πείτε το με εικόνες. (Ή τέλος πάντων, λέω να πάω να διαβάσω κάνα μπλογκ της προκοπής).

/8-) = «Είμαι γυαλάκιας»

8 >) = «Έχω μεγάλη μύτη και....όχι μόνο»

8-] = «Άντε, γελάσαμε και σήμερα»

8-.) = «Μοιάζω με την Σίντι Κρόφορντ»

0-) = «Εγώ, ο Πολύφημος» ή «Διαθέτω ενόραση»

$-) = «Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;)

*-0 = «Τί είπε το άτομο;» ή «Πάει το μάτι μου»

8-(» = «Κόψε τα μούσια φιλαράκι»

:-3 = «Τσιμπούκια ο Τίγρης - Η εξάσκηση έκανε θαύματα»

6 σχόλια:

  1. Γαμώτο, τώρα μου ΄ρθε η έμπνευση! Λοιπόν, ο τίτλος αλλάζει μετά από σουρρεαλιστικό τηλεφώνημα του συζύγου (θα δουλεύει το Σαββατοκύριακο).

    Το ποστ θα λέγεται "ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ - ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό. Ειδικά η Σίντι Σκρόφορντ με την ελιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παραστατικότατο και πολύ ενδιαφέρον το τελευταίο.

    Αν κι εγώ σε φάση πίπας θα ζωγράφιζα τον εαυτό μου κάπως έτσι:

    :-@

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είστε ευγενικότατες αν και όταν με πιάνει η μαλακία, τα βλέπω μετά και απορώ.
    Εγώ, θα σχολίαζα κάπως έτσι 8-]

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή