Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2005

BEAUTY

Τις ημέρες που βγαίνουν τα κουτσομπολοπεριοδικά, η βιτρίνα μου γεμίζει κόσμο. Όμως δεν τους φτάνει αυτό. Μπαίνουν και μέσα, περίεργοι από τους χτυπητούς τίτλους, να διαβάσουν τα καινούργια κουτσομπολιά. Σήμερα, είχαμε σουαρέ. Οι μαμάδες που άφησαν τα πιτσιρίκια τους στο δημοτικό, θα πήγαιναν όλες μαζί για καφέ και μου ήρθαν για πολεμοφόδια. Τσιγάρα, τσίχλες, περιοδικά. Μαζεύτηκαν όλες μαζί μπροστά από τα περιοδικά και άρχισαν τις ερωτήσεις. «Καλά αυτή σίγουρα έχει βάλει βυζιά», «γιατί, η τάδε είχε τέτοια μύτη;», «εγώ αν είχα τα λεφτά τους σταρ ελλάς θα έβγαινα», «εμένα το βυζί μου είναι φυσικότατο, πιάσε να δεις», «κοίτα πέτρα ο κώλος μου, αυτές είναι όλες πλαδαρές, πιάσε».

Δεν έχω παράπονο. Έπιασα μπόλικα βυζιά και κώλους, αμφιταλαντεύτηκα για λίγο, αλλά τους το ΄πα, δεν αλλάζω συνήθειες. Συνεχίζω να είμαι straight. Η συζήτηση πήγε στην ομορφιά. Δεν ξέρω αν είναι θέμα καθαρά ανταγωνισμού, ανασφάλειας ή απλά κουτσομπολιού, αλλά πάντα η συζήτηση με αυτές τις γυναίκες πάει στην ομορφιά. Δεν θεωρώ ότι η ομορφιά είναι σημαντικός λόγος επιβράβευσης για κάποιον, απ΄την στιγμή που του δόθηκε χωρίς να κάνει κάτι γι΄αυτό. Έπειτα, είναι κάτι παροδικό και υποκειμενικό. Γι΄αυτές τις γυναίκες όμως, είναι πανάκεια. Άπαξ και το διαθέτεις, είσαι όλα τα καλά του κόσμου. Αποδίδουν στην εμφάνιση, την καλλιέργεια, την αξία, την προσωπικότητα και ένα σωρό άλλα εκτός από αυτό που θα ΄πρεπε. Ότι βασικά, είσαι αξιογάμητη.

Δεν τους λέω τίποτε. Πάντα ήμουν υπέρ των πλαστικών, αν ο περισσότερος κόσμος δίνει τόση αξία στην εμφάνιση. Το αν η Μενεγάκη έβαλε βυζιά, έφτιαξε μύτη και κώλο, ποσώς θα με ενδιέφερε αν εκείνη το ήθελε ή το χρειαζόταν. Άλλωστε από αυτά και μόνο κρίνεται καθημερινά, από τις μαμάδες στην γειτονιά μου. Τί να τους λέω τώρα για αξιοπρέπειες, ανθρωπιές και ταλέντα. Το θέμα, είναι ο άντρας τους να καμαρώνει το βυζί και τον κώλο, χωρίς απαραίτητα να ασχολείται με το πού είναι κολλημένα.

21 σχόλια:

  1. μπορείς να το εκτυπώσεις αυτό και να το σκορπίσεις στους δρόμους της πόλης; έξω από σχολέια, έξω από ινστιτούτα, σπίτια, κλαμπ, μαγαζιά ρούχων.......

    αλλά θα φας ενδεχομένως ένα σωρό λεφτά από ανθρώπους που τους συμφέρει να ζούμε με την κόμπλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marillina rule!!!

    Πες τα ρε Κωνσταντίνα... πες τα γαμώτο μου, αλλά και που θα τα πεις αλλάζει τίποτα; Εγώ σε καταλαβαίνω, γιατί και σε άλλες πληθυσμιακές ομάδες τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και 'γω το ίδιο "πρόβλημα" 'εχω όποτε βγαίνουν αυτά τα περιοδικά και είμαι μόνος στο μαγαζί!
    Με βάζουν να δοκιμάζω τα βυζά και τους κώλους τους οι ρουφιάνες!

    Χεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. beautiful people have it easier.
    it might catch up with them at some point, if they are not prepared, but overall i think it opens doors for them.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Η ομορφιά είναι ένα καλό διαβατήριο για τη ζωή" είπε κάποιος που -όπως συνήθως- δεν θυμάμαι.
    ..αλλά.. και ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ..
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. marilina, τελευταία αυτή η "κομπλα" έχει γίνει κάτι πολύ φυσιολογικό. Γι΄αυτό ανησυχώ. :)

    maiandre, εμείς τα λέμε το θέμα είναι ποιός ακούει...:)

    Καλτσόβρακε, το ξέρω αγάπη μου μεγάλη ταλαιπωρία. :)

    Κωστή μου, πολλές φορές δεν είναι τόσο καλό. Συνεργαζόμουν παλιότερα με ένα κοριτσάκι που ομορφότερο δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου. Να φανταστείς λίγο καιρό μετά έγινε σταρ ελλάς και είναι από τις πιο εκθαμβωτικές. Όταν δουλεύαμε μαζί συνέχεια είχε πρόβλημα. Είτε θα της την πέφτανε όλοι είτε θα την μειώνανε. Ήταν όλη μέρα με κλάμματα. Γενικά πάντως, συμφωνώ μαζί σου, αρκεί να μην καταντήσει αυτό, αυτοσκοπός. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο πράγμα η ομορφιά, μου ξεκουράζει τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμ βέβαια βρε thrass!
    Με αυτά τα γυαλιά νυχτερινής όρασης που φοράς και συ!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μία ξένη:
    όσοι θέλουμε να αισθανθούμε καλύτερα για τον εαυτό μας βλέποντας αυτά τα περιοδικά,λέμε ότι αυτές οι κούκλες δεν υπάρχουν στο ντουνιά. Επομένως ρίχνουμε το παραμύθι της πλαστικής ή ότι έχει πέσει πολύ photoshop. Και βασικά δεν έχω γνωρίσει γυναίκα (όμορφη ή όχι) που να ξεφυλλίζει περιοδικό μόδας και να λέει πόσο τέλειο είναι το μοντέλο, πάντα κάποιο ελάττωμα θα έχει! if you know what I mean!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. anonymous, να συστηθούμε λοιπόν. Είμαι η Κωσταντίνα και θεωρώ ότι τα περισσότερα μοντέλα είναι τελειότατα! Οι υπόλοιπες είναι απαράδεκτες...έχουν ένα σπυρί στον κώλο. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Koita na deis kai des gia na akoyseis...

    Ta fytefta (aka silikonata) einai parekshghmena. Giati sto finale spania 8a ta fytepseis gia na vlepeis ton eayto soy gymno kai na goystareis. Synh8ws ta fyteyeis gia na eksyphrethseis to eteron hmisy. Paradeigmata:

    a)Fytefta BYZA : Treles Ispanikes
    b)Fytefta Xeilia : Teleioi Peo8hlasmoi (!)
    c)Fyteftos Kwlos : Xtyphta Pisokollhta
    d)Fyteftes Palames : ...telos pantwn, ayto einai gia toys monaxikoys...

    Egw den vlepw kammia allh xrhsh gia ta parapanw...Eseis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άτσα ο πρόσκοπας! :)))

    Ρε συ, αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα. Για σκέψου το λιγάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου Κωσταντίνα!

    Ε, δε θα μπορούσα να φανταστώ οτι τα ψιλικατζίδικα μετατρέπονται συχνά πυκνά σε βυζοκωλοεκτιμητήρια!

    Ρε σύ, λες γιαυτό να είχε εκείνο το ανεξιχνίαστο πονηρό χαμόγελο ο κυρ- Γιάννης, ο ψιλικατζής της φοιτητογειτονιάς μας στην Άνω Τούμπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά στο στόμα σου Κωσταντίνα μου (και το πληκτρολόγιό σου)!
    Ελα μου ντε... που αυτές οι μαμάδες έχουν και κοριτσάκια που θα τα ποτίσουν με τις ίδιες ανοησίες περί "ομορφιάς".
    Και ο άγριος κύκλος θα συνεχιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφη είναι η γυναίκα που διαπιστώνεις οτι σου αρέσει μετά την τρίτη ματιά.
    Ημίαιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σημερα δεν υπαρχουν ασχημες γυναικες, υπαρχουν φτωχες γυναικες που δεν εχουν να πληρωσουν για πλαστικες, για αισθητικους, για καλλυντικα, για κομμωτηρια, για... για... για....
    Θυμηθειτε το reality στην Αμερικη που μεταμορφωνει γυναικες με εμφανη δυσμορφια σε μανεκεν, μετα απο αλλεπαλληλες επεμβασεις. Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο αντεχουν το νεο τους εαυτο (κι αν τον αναγνωριζουν)
    Κατα τ' αλλα, θα συμφωνησω με τον Costas:
    " beautiful people have it easier"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. otan ta exeis kala me ton eauto sou...
    otan niwtheis omorfh eswterika... eite panoukla eite koukla sthn ousia eisai omorfh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλα Πάνο, που ζηλεύεις εμένα και τον κυρ Γιάννη! Το δικό σου επάγγελμα έχει άπειρη πρόσβαση σε κάθε είδους "εκτιμήσεις". :P

    Flubber, σ' ευχαριστώ πολύ. Αυτά τα παιδάκια σκεφτόμουν. Παρεπιπτόντως είχες γράψει σε ένα σχόλιο που δεν είχα απαντήσει, για κατάχρηση φιλοξενίας. Στο λέω εδώ λοιπόν. Γράψε ότι γουστάρεις και όσο γουστάρεις. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Αντιθέτως! :)

    Μούργο μου, πού ΄σαι εσύ; Μου έλειψες βρε βλαμμένο! Αυτή την τρίτη ματιά δεν την κατάλαβα. Πάει δηλαδή κώλος-βυζί-μάτια; :)

    Λουκρητία, γενικά συμφωνούμε αλλά επειδή έχω ζήσει τις πλούσιες με τις πλαστικές, έχω να πω ότι τελικά είναι φρικτό το αποτέλεσμα. Μια ζωή μπέρδευα τα ονόματά τους στο σαλόνι του πλαστικού γιατί όλες είχαν τα ίδια ξανθά μαλλιά, τα ίδια τεράστια βυζιά, τα ίδια τερατώδη χείλια. Μέχρι και το ντύσιμό τους, ήταν ίδιο.

    Αννούλα, εσύ δεν πιάνεσαι.Οι καρακουκλάρες, δεν έχουν δικαίωμα να σχολιάζουν αυτό το κείμενο. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η αποπάνω ήμουν εγώ γαμώ το blogspot γαμώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μικρή μας τυρόπιτα

    Εμείς εμφυτεύσαμε καινουργή εγκέφαλο, (η εγχείρηση ήτο λεπτοτάτη και θαύμα νανοτεχνολογίας).
    Τώρα πλέον θαμπωνόμεθα με τας ψυχικάς θεογνωστικάς υποστάσεις και δεν μας απασχολούν πλέον επ ουδενί οι νεοταξικές αντίχριστες σκοτεινοσιωνιστικές πολυπολιτισμικές αθεες απόψεις περί εξωτερικής μιαρής ομορφιάς.

    +γεροντοευχάς+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τρείς φορές στα μάτια. Μόνο εκεί μπορείς να δείς αν υπάρχει φλόγα αναμμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή