Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2005

ΚΩΣΤΗ ΜΟΥ,

Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για το δέμα. Άκου τί έπαθα. Ανοίγω φουριόζα το μαγαζί (άφησα τον Τασούλη να κοιμηθεί λιγάκι παραπάνω), κουβαλάω εφημερίδες, το δέμα, κλειδιά κ.λ.π. Σήμερα στην γειτονιά μου, έχει λαική αγορά και πανηγύρι. Χαμός. Πάρκαρα πάνω στον πεζόδρομο, γιατί όπως πάντα, πάλι άργησα (κλήση στην ψιλικατζού δεν παίζει, κολλητάρια οι μπάτσοι) και άρχισα να ανοίγω φώτα, ταμειακές, ρολά, κρέμασα εφημερίδες, έκρυψα κρατήσεις, έβαλα καφέ και είπα να ανοίξω το δέμα. Θα σου ΄χω γράψει για τον φίλο μου τον Αλί με τα σιντάκια. Κάθε βράδι, μου αφήνει εδώ την τσάντα με τα cd και την παίρνει κάθε πρωί, για να μην τον πιάσει η αστυνομία στον δρόμο με την τσάντα.

Ήρθε λοιπόν βιαστικός, γιατί είχε ήδη χάσει το μισό νταβαντούρι (τέτοια ώρα που ήρθα) να πάρει τα πράγματά του και να πάει να στήσει τα σιντάκια στην λαική. Είχα ανοίξει το δέμα, είχα απλώσει τα cd και κοίταγα την κάρτα. Με το που μπήκε ο μικρός, έπαθε πλάκα. Είδε καμμιά ογδονταριά cd πάνω στον πάγκο και κατατρόμαξε. «Τί αυτά;» μου λέει. «Cd από φίλο στην Αμερική» του λέω. Τα βλέπει και κλείνει με τα χέρια, τα μάτια του, γελώντας πονηρά. Είχε δει τα cd με τους αντρικούς κώλους και κόλλησε (με κόλασες φιλαράκι, πρωί πρωί). «Τσόντες», μου λέει. «Πουτάνοι. Πουλάς εσύ τσόντες;» «Ναι» του λέω. «Εγώ τσόντες; Δώσε μου πουλήσω, όλα θα πουλήσω». Ο μικρός μίλαγε σοβαρά. Αν του τα ΄δινα, τα ΄χε πουλήσει σε μια ώρα. Άντε να του εξηγήσω...Πήρα ένα cd, το ΄βαλα να παίζει και κόλλησε ο μικρός. «Ωραία τραγούδια...τσόντες». Του εξήγησα σχεδόν με παντομίμα ότι δεν είναι τσόντες, είναι μόνο μουσική και τραγούδια.

«Ωραίο κώλο με τραγούδια. Μουσική με κώλο» μου λέει ξεκαρδισμένος ο μικρός. Φιλαράκι, πήρες το πρώτο κοπλιμέντο. Τα τραγούδια σου, έχουν πολύ ωραίο κώλο.

Το μαγαζάκι μου, απ΄το πρωί είναι μες στις μουσικές. Σ΄ευχαριστώ για όλα.

7 σχόλια:

  1. it's my pleasure.
    since i started reading the greek bloggers, i realized how much i missed my own people, which is kind of strange for me, since i want to do nothing with any greek i meet here. i know it doesn't make sense but that's me.
    to make a long story short, there are few greek bloggers i want to share what i know with. it goes without saying that both of you were on the top of my list.
    i got so much pleasure by reading what you have to say that i needed to do something in return.
    i would be curious to find out what is your and tasos' favorite cd or song. i would love to do make something dedicated to you and tasos. separately, of course. and, perhaps, i can use tasos' talents for a cover of a cd. i'm all for promoting my own people. if i was a politisian, rousfeti would be my middle name.
    what is even more funny is ali's story. i think he got me quite right. sleazy is one of the names i heard associated with my name, when it comes to my djing or in any way for that matter.
    even funnier is that i always tell manifesto that once i come back to greece i have a plan for us. we can sell our wares in omonia square. he can sell his painting, i can sell my cds and our friend nikitas will be in charge of enteraining the masses and making salepi. when i related my idea to our fiend nikko patrelakis, he asked what would his part be? well, i told him he will be our special guest star. just like rica dialyna all he will have to do is to look fabulous and wear flowery dresses.
    now, you know why i need you to be big, so when your kingdom comes you can give me some pension.
    my love to both of you and my high, high expecatations!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε φίλε, πόσο μαλάκας είσαι για να με διαβάζεις τότε;
    Ρε παιδιά, πάρτε τους μαλάκες απ΄το μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kali vdomada Kostantina!
    Don't chew!
    και πρόσεχε τις παρέες σου
    "(κλήση στην ψιλικατζού δεν παίζει, κολλητάρια οι μπάτσοι)"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κωστή μου με χαρά βλέπω την παλιοπαρέα να μεγαλώνει. Κέρδισες και την Κωνσταντίνα και τον Τάσο, δύο σούπερ παιδιά που γνώρισα μέσω του Δημήτρη. Οπότε παίρνεις μία ιδέα του τι σε περιμένει όταν επιτέλους γυρίσεις στα πάτρια εδάφη. Όσο για το happening στην Ομόνοια, μαζί σου, αρκεί μέχρι τότε να τις πηγαίνω τις γόβες. Η Νίκη θα κόβει τα εισιτήρια, ή το όλο πράγμα θα γίνει για φιλανθρωπικό σκοπό;

    Κωνσταντίνα βλέπεις τι μαργαριτάρια κρύβει το παρεάκι μας; Και που είσαι ακόμα... Κουράγιο νάχεις κούκλα μου.

    ΝΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωστή μου, τέλειο το σχεδιάκι σου! Η σύνταξη είναι στον δρόμο. Ως προς τις μουσικές μου, τα ακούω όλα, αλλά λατρεύω ότι έχει να κάνει με metal (epic metal, progressive metal) και rock. Γενικά τρελλαίνομαι για rock μπαλάντες.
    Αυτό πάντως, με την Ομόνοια, ξανασκέψου το. Έχουν αλλάξει πολύ τα στέκια. Κάτι μου ΄λεγε ο Δημήτρης, ότι τρελλαίνεσαι για ένα στέκι στην γειτονιά μου. Μου ΄πε να σου πω μόνο μια λέξη και θα καταλάβεις. ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ. ;)

    Όχι βρε 0, δεν chew. Καλή βδομάδα! :)

    Nκ, το παρεάκι είναι σούπερ. Αν και η αδυναμία μου (ο Δημήτρης), είναι λίγο στεναχωρημένος σήμερα, με αυτά που γράφουν κάποιοι ανεγκέφαλοι. Για τον Κωστή, μου φαίνεται θα τον καταφέρουμε να έρθει πολύ σύντομα. Κάτσε να του στείλω το δέμα με τις Ιον και θα δεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή