Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2005

ΜΕ ΠΡΗΞΑΝΕ

Ουφ, επιτέλους, τα κατάφερα. Είπα, να πάω κομμωτήριο και με πρήξανε. Δηλαδή τί κομμωτήριο, η φίλη μου που συνεργαζόμασταν με τις νύφες, είπε να κάνουμε μια μάζωξη στο σπίτι της πεθεράς μου, για αναστήλωση. Αλλά έκανα ένα ύψιστο λάθος. Ήθελα να κουρευτώ. Στις γυναίκες το κούρεμα, είναι μεγάλη υπόθεση. Πρέπει για να πείσεις την κομμώτρια και τις παριστάμενες, να έχεις σίγουρα τρία στεντόν έτοιμα με νεράκια και ένα ενδοφλέβιο αρντάν για τις πιο δύσκολες. ΜΕ ΠΡΗΞΑΝΕ.

Δεν καταλάβατε; Εννοώ ότι τα μαλλιά μου με τα ωράρια που κόβω εδώ μέσα, είχαν φτάσει στο πάτωμα και επειδή η θηλυκότητα (θα ξεράσω), είναι κάτι που απέφευγα πάντα, είπα να τα κόψω κοντά. Αλλά κοντά. Πάντα το έκανα αυτό, μαζί με ότι πιο περίεργο υπάρχει στον χρωματοκατάλογο της rilken, αλλά πάντα είχα να περάσω τον αόρατο τοίχο των αναποφάσιστων. Γενικά τα μαλλιά, ήταν κάτι που έπαιρνα πάντα στην πλάκα, αλλά όχι και οι συνκομμωτηριάζουσες. ΜΕ ΠΡΗΞΑΝΕ ΣΑΣ ΛΕΩ.

Βρέθηκα με ένα κρυόκωλο-ευτυχώς κοντό- καρεδάκι και τα μαλλιά μου κατέληξαν σε ένα αλουμινόχαρτο προσεκτικά ανά τουφίτσες, που πήρε στοργικά η κομμώτρια, σχεδόν κλαίγοντας, για τον βωμό της υποθέτω. Αυτό πάντως με τα μαλλιά, ποτέ δεν το κατάλαβα.Αφού θα ξαναμακρύνουν, αφού υπάρχουν τόσα πράγματα να κάνουμε, αφού τί τα βγάλανε τόσα μπλιμπλίκια-κοκκαλάκια-αρχιδάκια, αφού είναι υπεργαμάτες οι αλλαγές, αφού ρε σεις, τώρα θα λούζομαι και στον νιπτήρα και θα με χωράει μια μικρή πετσετίτσα!

Τέλος πάντων, αν ζυγιστώ έχω ήδη χάσει δύο κιλά και δεν έχω πάει και τουαλέττα (φανταστείτε δηλαδή).

Υ.Γ. Και σταματήστε να μου στέλνετε είκοσι mail την ημέρα για να μεγαλώσω το πουλί μου. Το μέγεθος δεν κάνει την διαφορά. Το δικό μου το γουστάρω μικρό.

14 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις πόσαο αψήφιστα το παίρνεις εσύ ενώ εγώ το σκέφτομαι κανά εξάμηνο κι απόφαση ακόμα δεν το έχω πάρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα μεγαλωσεις το πουλι σου;
    no more drugs please.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vasvoe, δες το αλλιώς. Ας πούμε ο άντρας μου, δεν έχει πια απωθημένα. Έχει πάει και με ξανθιά και με μελαχρινή και με Πίπη. :)

    Kaltsovrake, τί δεν κατάλαβες(αυτή η δουλειά βρε μωρό μου σε έχει χαζέψει λιγάκι) :P

    drugs, είδες; Και ΄γω να κόψουν τα ναρκωτικά τους απάντησα και τους έστειλα και μια φωτογραφία του ...τσίφτη μου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ!

    σας το λέει κάποιος που έχει καεί. μετέτρεψε κεραυνοβώλο έρωτα, την επόμενη ήδη μέρα σε..

    στάχτη!

    kaltsovrake na tis afiseis aftes tis kalinyxtes. ande bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως από τη μέρα που έκοψα το μακρύ μαλλί, ξεκίνησε η κάτω βόλτα!!!

    :-ρρ

    Με γεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε νικ, δεν την υποτιμώ καθόλου. Κάνω το πειραματόζωο. Και αν ένας έρωτας εξαρτάται από τις τρίχες του κεφαλιού μου...βράστα. Στην θέση σου, θα ξυριζόμουν τελείως, από αντίδραση.

    Καραφλέ, ο αδελφός μου που τα ΄κοψε λόγω στρατού, από (πολύυυυ) μακριά, το πρωί πριν πάω, μόνο που δεν έκλαιγε.

    Thanx manifesto.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα δεν είδες costantina mou?

    μου πέσαν τα μαλλιά!

    χε!χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τέτοια προσωπάρα μωρό μου, δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με τα μαλλιά σου!
    :)

    (σκάσε, σου ανεβάζω τις μετοχές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. by the way: αδημονώ να δω το new look. i luv κοντά καρρέ μαλλιά! με γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπαρχει φυσιολογικη γυναικα στον κοσμο που να μην παραδεχεται οτι τα μακρυα μαλλια αναδεικνυουν περισοτερο την θυλικοτητα. Οταν λοιπον μια γυναικα σκεφτεται και συμπεριφερεται οπως εσυ δυο τινα
    συμβαινουν...
    Η' εχει συνδρομο σεξουαλικης στερισησ
    Η' ειναι λεσβια κανονικη η' σε λανθανουσα κατασταση.
    Αν οι γυναικες ειχαν τετοια μυαλα σαν τα δικα σου μωρη ψυχανωμαλη τοτε οι αντρες θα κατεληγαν σε μοναστηρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή