Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2005

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΣ

Κάνει πολύ κρύο σήμερα. Τα δάχτυλα των ποδιών και των χεριών μου, είναι μονίμως παγωμένα, συνήθως μέχρι την άνοιξη. Αυτά τα γαντάκια με τα κομμένα δάχτυλα, είναι μεγάλη μαλακία. Θα ήθελα να υπήρχαν σκέτα μάλλινα δαχτυλάκια και ορκίζομαι δεν θα τα έβγαζα ποτέ. Κάποτε η μάνα μου είχε χτυπήσει τα τρία δάχτυλά της και έπρεπε να φοράει προστατευτικά. Ο γιατρός της είπε ότι τα λένε καπότες. Ούτε που τόλμησε να πάει στο φαρμακείο να τα ζητήσει. Αν κρίνω απ΄τους περισσότερους πελάτες, είναι πολύ δύσκολο να ζητάς προφυλακτικά.

Όλοι έρχονται με κατεβασμένα κεφάλια, κοιτάνε προς το σταντ με τα προφυλακτικά και τελικά αγοράζουν πέντε διαφορετικά πακέτα τσίχλες. Άλλοι, απλά περιμένουν να πετύχουν τον άντρα μου στο μαγαζί. Οι καλύτεροι, είναι οι άνετοι. Έρχονται, τα πιάνουν, διαβάζουν τις οδηγίες ρωτάνε τις διαφορές, αλλά όταν μπει πελάτισσα στο μαγαζί, βουτάνε μια τσίχλα και φεύγουν. Οι εταιρείες με τις τσίχλες, χρωστάνε πολλά λεφτά στις εταιρείες με τα προφυλακτικά. Αν υπήρχαν τσίχλες συσκευασμένες μαζί με προφυλακτικά και οι δύο βιομηχανίες, θα έκαναν την δουλειά τους μια χαρά. Αλλά τα τμήματα μάρκετινγκ κοιμούνται. Καλύτερα να μασάς, παρά να πηδάς, λοιπόν.

Πήρα ένα καινούργιο σταντ με προφυλακτικά της durex. Έκαναν την μαλακία και έγραψαν επάνω «τώρα ευκολοφόρετα». Δεν υπάρχει πελάτης που να τα κοιτάξει και να μην σκάμε στα γέλια. Ο φίλος μου ο Θανάσης που δεν κολλάει πουθενά, ένα πρωί που το μαγαζί ήταν φίσκα με γριούλες άρχισε να τους φωνάζει: «τώρα ευκολοφόρετα; Δηλαδή ρε κορίτσια, τα προηγούμενα είχαν τιραντάκια;» Οι γριές δεν ξαναπάτησαν.

Το χειρότερο, μου έτυχε με ένα πιτσιρίκι γύρω στα δεκαεφτά. Ήρθε σιγά σιγά στον πάγκο και μου ζήτησε προφυλακτικά. Γαμώτο, όταν κάποιος ζητάει προφυλακτικά τότε πλακώνουν όλες οι θεούσες. Και έχουν και καλό κέρδος τα προφυλακτικά, αλλά μην τα ξαναλέμε είμαι γκαντέμα. Η δύναμη της συνήθειας, μου έπαιξε άσχημο παιχνίδι εκείνη την ημέρα. Συνήθως όταν τελειώνει ένα προιόν λέω το γνωστό ποιηματάκι «συγνώμη μου τέλειωσε, θέλετε καλύτερα...» και προτείνω κάτι παρόμοιο. Και την είπα την χοντράδα : «συγνώμη μου τελείωσε, θέλεις καλύτερα... (εκεί κατάλαβα τη μαλακία) ...εεε...(άντε να βρεις κάτι να το αντικαταστήσεις) ... μια τσίχλα;»

24 σχόλια:

  1. Την καλημέρα μου με τον πρωινό καφέ Κωνσταντίνα.

    Αλλά, τι περίμενες τώρα στη γειτονιά που είσαι; Θεούσες και πάλι θεούσες έχετε (εγώ λίγο πιο δίπλα μένω και ξέρω). Το ό,τι έβαλες σταντ της ντούρεξ, σε λίγο παλαιότερες εποχές θα έτρωγες κι έναν γενναίο αφορισμό, όχι πως θα σε ένοιαζε κιόλας :-)

    Αλλά δεν λυπάμαι εσένα. Τα κακόμοιρα τα παιδιά λυπάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί γνωρίζουν έξαρση οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και το aids.

    Έχω ένα γειτονόπουλο, 18-19 χρονώ, που μου λέει κάθε τόσο "θα μου πάρεις μερικά προφυλακτικά να 'χω για την γκομενίτσα μου;". Εγώ, κύριος, κάνω την καρδιά μου πέτρα και ενώ μου πληρώνει το κουτί με τα τρία, του παίρνω δύο ή τρία κουτιά να 'χει να μην με ζαλίζει κάθε τόσο. Θέμα θάρρους και θράσους είναι να αποκτήσει με τον καιρό και του το λέω.

    Τέσπα, ψιλοχαλάστηκα πρωινιάτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρή ΜΟΥ τυρόπιτα Ελα στο Θείο

    Συγγνώμη κύριε καλτσονσωβρακέα μας αλλά Προφήτης είναι ότι θέλει κάνει. Προσπαθούμε να τον συμμαζέψουμε αλλά φυσικά είναι ασυγκράτητος. Που να δείτε τι κάνει εις τας καλογραίας του Τάγματος.
    την κατανόησή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τσίχλες σε 17χρονα αθώα αγόρια ... τσ τσ τσ ... θα αρχίσω να ανησυχώ για σένα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. justanothergoneoff, έχεις πολύ δίκιο. Αν και με έχουν ψιλοδιχάσει. Σε άλλα είναι τρομερά τολμηρά και στα βασικά κολλάνε. Χαζή εποχή.

    funelako mou, σ΄ευχαριστώ πολύ για τη φωτό. Αυτό το "μικρή τυρόπιττα" έχει γίνει σλόγκαν ξέρεις. Όλοι με λένε τυρόπιττα γαμώτο. :(

    newmanifesto, είμαι μια παρεξηγημένη ψιλικατζού. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα προφυλακτικά δεν είναι χρηστικόν είδος μονάχα για αγόρια. Ως μάνα κοριτσιών, τις έστειλα στο φαρμακείο στα 15 τους να ψωνίσουν τα πρώτα προφυλακτικά τους, να έχουν ένα στο τσαντάκι για κάθε περίσταση, γιατί, άνθρωποι είμαστε, κλπ κλπ. Πέρασαν μερικά χρόνια ώσπου να τα χρειαστούν, αλλά τα ψωνίζουν μόνες -και χωρίς ταμπού και αηδίες. Οπως τα σαμπουάν π.χ. Α! και.. Δεν μασάνε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδη δεν το καταλαβαινω...καθε φορα που θελω να αγορασω πρεπει να κοιταω αν ειναι κανενας μ...ο οποιος θα γελαει μαζι μου;Τι κομπλεξ ειναι αυτο απο καποιους...μαλλον εχουν ξεχασει το πως ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ροδιά μου αρέσουν πολύ τα έργα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κόλλησε σε όλα τα κουτάκια ένα αυτοκολλητάκι που θα γράφει "Extra Large". Θα ήταν ενδιαφέρον να παρατηρήσεις τις αλλαγές στη συμπεριφορά πελατών και θεούσων.

    (και με την ευκαιρία είναι πραγματικά απαράδεκτος αυτός ο ρατσισμός με τα XL που ισχύει σε όλα τα καποτοπωλεία πλην Carrefour και Hondos. Τέτοια κάνουν οι μεγάλες επιχειρήσεις και σας τρώνε την πελατεία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ να πω την αλήθεια Ψιλοκολλώνω..
    Γι αυτό και τα αγοράζω από τον χόντο…
    Μάλλον είμαι της παλιάς γενιάς γαμώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όπως λέει και η μανούλα, "καλύτερα να βρεις προφυλακτικά στο δωματιο του παιδιού, παρά να μη βρεις".


    καμια ντροπή. να ντρέπονται αυτοί που δε φοράνε. αμ πώς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ πάλι κόλλησα στο "ευκολοφόρετα" γιατί δηλαδή παλιά ήταν "δυσκολοφόρετα" θέλανε να τα σπρώχνει ο ένας απο εμπρός και ο άλλος απο πίσω, να τα πασαλείβεις συνέχεια με γράσσο μήπως και μπούν και μετά να μην βγαίνουν αλλά ΄μόνο σαν λωρίδες...
    Τι άλλο θα σκεφτούν οι διαφημιστικές εταιρείες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί τσίχλα; Θα μπορούσες κάλλιστα να στείλεις το νέο για ψάρεμα. Δε θυμάσαι το θρυλικό ανέκδοτο: "δεν ... που δεν ... Δεν πας για ψάρεμα;" -:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που δόντια για τσίχλα κορίτσι μου! (Η θεούσα της γειτονιάς σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ante bre tis mpampogries twra...les kai den xeroyn ti einia sex! Υποκριτες και φαρισαιοι!...
    Ροδια Σωστηηηη!
    Παρεπιπτόντως και εμένα ο πατήρ μου στα 15 μου εφερε μια καποτα, το οποιο δεοντως εκτίμησα, άσχετο αν είχα ήδη αρχίσει την δράση μου νωρίτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρένθεση που συνδέτε με το πρόηγούμε ποστ (Βλπ Ο πατέρας μου ποτέ δεν κερατώνει), η όλη ιστορία της προσφοράς προφυλακτικού από τον πατέρα μου μου γένησε μετα υποψίες, δίοτι είχε περάσει μια κρίση φόβου ότι είχε κολήσει Ειτζζζ..λες να...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ό,τι είναι "ευκολοφόρετο" είναι εχθρός της Άννας Ψαρούκλα Μπενοβγενάκη: ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΑΑΑΑ !!!! ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδιά, sorry αλλά χθες σχεδόν όλη μέρα δεν μπορούσα να μπω στα μπλογκς.

    Rodia, τα συγχαρητήριά μου! Έμεινα τελείως μαλάκας όταν διάβασα το πώς φέρθηκες σε αυτό το θέμα σε ΚΟΡΙΤΣΙΑ! :)

    Drugs, έχεις πολύ δίκιο. Και μετά κάνουν κυρήγματα για έιτζ και αρρώστιες. :)

    j, καλή ιδέα. Θα έχει πολλή πλάκα. Ως προς τα μεγάλα καταστήματα, δεν είναι θέμα νοοτροπίας αλλά καταλαβαίνεις ότι είναι απρόσωπα. Ενώ στα μικρά μαγαζιά πρέπει για να πάρεις κάτι, είτε να το ζητήσεις, είτε διαλέγοντάς το να "φανείς".

    Vatraxokoritso και εγώ θα κόλλωνα.Το καλύτερο θα ήταν αυτά τα αυτόματα μηχανήματα που βάζεις το κέρμα και δεν χρειάζεται να δώσεις λόγο σε κανέναν. Θα έβαζα τέτοιο και στο μαγαζί, αλλά είναι πανάκριβα γαμώ το. :)

    marilina, φοβερή η μανούλα σου! Η δική μου νομίζει ότι μέχρι τα 25 που παντρεύτηκα ήμουν παρθένα! :)

    Marinaki, οι διαφημιστικές στο συγκεκριμένο είδος προιόντος, είναι απλά ηλίθιες. :)

    Πάνο, ναι ρε συ, πώς δεν το σκέφτηκα! Τέλειο ανέκδοτο btw. :)

    0 comments LOL!!! :)

    Alximist, αυτό που μου τη βαράει, είναι ότι εσείς οι άντρες έχετε τελείως διαφορετική αντιμετώπιση από τους γονείς σας για το σεξ απ΄ότι τα κορίτσια. Αδικία. Λες και θα κάνετε σεξ μόνοι σας! :)

    justanothergoneoff, LOL!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eπταήμερη τρίτης λυκείου: στέλνουμε μια επιτροπή από δύο της παρέας (Α1, Α2) μέσα σε ένα φαρμακείο να αγοράσουν προφυλακτικά.

    Α1: Γειά σας... μήπως έχετε ....ε?

    Φαρμακοποιός: Καλησπέρα, αν έχουμε τι?

    Α1: Μήπως έχετε... ξέρετε ...

    Φ: Τι χρειάζεστε?

    Α2: Άσε ρε, θα το χειριστώ εγώ!
    (μπαίνει αποφασιστικά μπροστά με προτεταμένο το στήθος)
    Μήπως έχετε ... ξέρετε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Costantina, εφόσον οι πελάτες "δυσκολεύονται". Κάνε κι εσύ ένα εμπορικό τρυκ.
    Δέσε ένα κουτάκι προφυλακτικά με δύο πακετάκια τσίχλες με λίγο σελοτέϊπ.
    Βάλτα σε ειδικό σταντ και με μια ταμπέλα "προσφορά του καταστήματος - αγοράζοντας 2 πακέτα τσίχλες Χ δώρο το πακέτο Υ προφυλακτικών".
    Κάτι σαν 2 απορρυπαντικά ΚΑΙ δώρο η χλωρίνη 'Η το υγρό πιάτων κλπ.
    :-)
    Πάντως ποτέ δεν θα καταλάβω τι ανωμαλία δέρνει τον κόσμο να σχολιάζει τι αγοράζει, τι βάζει στο καλάθι, τι ζητάει στο ταμείο ο άλλος! Είμαστε απλά περίεργοι ή ανησυχούμε μήπως οι άλλοι 'το κάνουν' συχνότερα από εμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο ρε Κωνσταντίνα που μας καταλαβαίνεις. Εγώ που αγοράζω, εε, αυτά, ε, ναι, τα συγκεκριμένα προϊόντα τόσα χρόνια και καραντρέπομαι πήρα μια βαθειά ανάσα. Ψιλικατζίδικα; Άπαπα. Φαρμακεία; Στη γειτονιά; Περίπτερα; Και να με κοιτάει ο λίγδερμαν κάτω από τις τσόντες και πίσω από τους αναπτήρες; Σούπερ μάρκετ και πάλι σούπερ μάρκετ.

    (Ευτυχώς στη γειτονιά που μένω τώρα το τοπικό ψιλικατζίδικο το έχει ένας κωλοπετσωμένος Γιαννιώτης. Τις προάλλες κοιτούσα τους διάφορους τύπους, μπας κι αλλάξω μάρκα, και μου πρότεινε το ωραιότατο λιπαντικό της durex. Χάχαχα, γέλασα, αλλά ντράπηκα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

    ΑπάντησηΔιαγραφή