Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2005

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

-Γειά σου Κωσταντίνα.

-Γειά σου Νικολή.

-Πού είναι οι σοκοφρέτες;

-Έλα ρε Νικόλα, αφού ξέρεις.

-Μα δεν έχει στο ράφι. Ωχ, το κουτί έχει μόνο μία.

-Άστην κάτω,η τελευταία είναι δική μου.

-Μα θα σε πληρώσω.

-Είπα, είναι η τελευταία και είναι δική μου!

-θέλεις όλο το ευρώ;

-Όχι, θέλω τη σοκοφρέτα μου.

-Θα το πω στην μαμά μου.

-Πες το. Η σοκοφρέτα είναι δικιά μου και την κάνω ότι θέλω.

Την βούτηξε και έτρεξε γρήγορα έξω γελώντας. Άλλωστε, θα του τη χάριζα, απλά είχα κέφια.

Σήμερα ήρθε με την μαμά του. Της έκλεισα το μάτι και άρχισα το δούλεμα.

-Νίκο έφερες μαζί σου πιτζάμες;

-Όχι (γέλια).

-Καλά θα πάει να σου φέρει η μητέρα σου. Στην φυλακή ξέρεις, δεν σου δίνουν πιτζάμες.

-Φυλακή; (του κόπηκαν αμέσως τα γέλια)

-Ναι, η κάμερα σε κατέγραψε να κλέβεις μια σοκοφρέτα.

-Αφού δεν μου την έδινες (σοβαρός). Καλά, πάρε ολόκληρο το ευρώ.

-Τώρα είναι αργά. Θα το εξηγήσεις στο περιπολικό. Μόνο ένα πράγμα μπορείς να κάνεις.

-Τί; (έντρομος με κατακόκκινα αφτιά)

-Να μου κάνεις κάθε βδομάδα μια ζωγραφιά...και να μου δώσεις κι ένα φιλάκι.

-Εντάξει.

Αααχ...το πήρα πάλι το φιλάκι μου. ;)

16 σχόλια:

  1. PLEASE ας μου πει κάποιος πώς μπορώ να ανεβάζω τα κείμενά μου με times new roman μέγεθος 14!!! Έκανα copy paste καμμιά δεκαριά φορές και μου βγήκε αυτή η ηλίθια γραμματοσειρά.
    HELP?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί? Θέλεις να μας βγάλεις τα μάτια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι, ρε πάντα σε τέτοια γραμματοσειρά και τέτοιο μέγεθος πόσταρα. Απλά τώρα δεν το δέχεται με τίποτε. Για την ιστορία, έκανα πάντα copy-paste απ΄το word και όλα ήταν μια χαρά. Από χθες που όλη μέρα δεν μπορούσα να μπω στα μπλογκς προφανώς οι μαλάκες κάτι άλλαξαν.
    HELP?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταμάτα την γκρίζα διαφήμιση. Είναι κατάπτυστο αυτό που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τσ τσ τσ παίζεις με την τρομάρα των παιδιών..... αναίσχυντη ψιλικατζού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xm..
    Αγαπητή Κωνσταντίνα έτσι ξεκινάει η παιδεραστία…
    Η σοκοφρέτα γίνεται κουλούρι και πάει λέγοντας..
    Μετά καταλήγεις να σου αρέσουν άνδρες καμιά 20ετια μικρότεροι σου..
    Είμαι παθούσα και μαθούσα..
    Είσαι τυχερή έχεις άνδρα βράχο θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις το πάθος σου αυτό!

    Υγ. φάτσα πρέπει να είναι ο μικρός ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marilina, το ξέρω το ΄χω παραχέσει! :)

    Vatraxokoritso, ωχ αρχίζω και φοβάμαι! Ο μικρός είναι καρατεράστια φατσούλα!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπάτσοι
    ......
    Ψιλικατζούδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το τρομοκράτησες το μωρό!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

    ΑπάντησηΔιαγραφή