Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2005

Η ΘΕΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ

Θα γίνει κάτι φέτος ρε παιδιά, εκτός απ΄τα γνωστά; Δηλαδή Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιές και τα ρέστα; Όχι, γιατί έχω απορήσει με το ντεκόρ. Παλιά στόλιζες ένα δέντρο και επικεντρωνόσουν στα βασικά. Στα γλυκά, δηλαδή. Τώρα, απορώ πότε θα φτιάξουν κάνα γλυκό της προκοπής. Η πεθερά μου, βάλθηκε να πάρει το πρώτο βραβείο μπαλκονιού, στις εργατικές πολυκατοικίες. Εντάξει, τέτοιο μπαλκόνι δεν υπάρχει. Η χαρά της ΔΕΗ. Τους είπανε ότι όποιος κάνει το ομορφότερο και φωτεινότερο μπαλκόνι, θα πάρει διακόσια ευρώ. Η πεθερά μου ως τώρα, έχει ξοδέψει τριακόσια. Και θέλει λέει, να βρει και ένα τεράστιο κομμάτι πεύκο για να συμπληρώσει το ντεκόρ.

Άλλες χρονιές γαμώτο τέτοια εποχή, μου έφερνε τα πρώτα μελομακάρονα για δοκιμή. Συνήθως της έλεγα ότι ήταν μαλακία και για καμμιά βδομάδα δοκίμαζα ότι μελομακάρονο μπορείτε να φανταστείτε. Με μέλια, με σοκολάτες, με καρύδια. Μετά, καταλάβαινε ότι την δούλευα και μου έφερνε τα επίσημα, σε μια καρατεράστια πιατέλα με κοφτό πετσετάκι και φιόγκο. Έτσι λέει κάνουν οι πεθερές στις νύφες. Βασικά, κάτι πρέπει να κάνουν και οι νύφες, αλλά εγώ περιορίστηκα στην κατανάλωση.

Φέτος, έχει καταπιαστεί άσχημα με το μπαλκόνι. Ήρθε χθες και μου είπε όλο χαρά, ότι τις έκανε έντεκα τις πρίζες. Έψαχνα και ΄γω ο μαλάκας να καταλάβω τί έλεγε. Του μπαλκονιού εννούσε. Είχε έντεκα διαφορετικά πράγματα να γαμάνε τη ΔΕΗ. Της υποσχέθηκα να πάω να το δω. Αν τελικά δεν της δώσει ο Δήμος το βραβείο, θα της το δώσει σίγουρα η ΔΕΗ.

Μαλλώνουμε κάθε βράδι με τον άντρα μου, σε ποιά γειτονιά θα γεννηθεί φέτος ο Χριστός. Καράβια, αστέρια, δεντράκια, αρχιδάκια, ότι βρήκανε πήγανε και το χώσανε στα μπαλκόνια. Λες και θα τα επιθεωρήσει ο Φλωρινιώτης. Βέβαια, όλα αυτά, μέχρι να φτάσω στην δική μου γειτονιά. Αγία Βαρβάρα. Φαντάζεστε.

Παιδιά, δεν θέλω κουβέντα. Ασυζητητί ο Χριστός φέτος, θα γεννηθεί στην δική μου γειτονιά.

19 σχόλια:

  1. χε χε χε χε χε χε (η πολυκατοικια μου δεν παει πισω... μην υποτιμας τα Σεπολια κυρια μου!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στη γειτονιά μου να δεις τι γίνεται Bollywood

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασυζητητί ο Χριστός φέτος, θα γεννηθεί στην δική μου γειτονιά.

    Μα καλά αυτός δεν είναι που αναστήθηκε? Και τώρα πάλι του μέλλει να ξαναγεννηθεί??
    Περίεργα πράγματα αυτά, δεν τα καταλαβαίνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασε, πίκρα. Δεν ΜΠΟΡΩ να καταλάβω γιατί γινομαστε χάπατα και ανταγωνιζόμαστε με τα εξωτερικά φωτάκια της εξωτερικής διακόσμησης!
    Δηλαδή βοηθάει την ψυχική σου γαλήνη και το στρες εάν τιγκάρεις τη ΔΕΗ στο κέρμα και σπαταλάς άσκοπα ρεύμα; Και ακόμα είμαστε -ως Ελληνες- στο νηπιακό στάδιο. Δείτε τα καρακιτσαριά των ΗΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα καλά αυτός δεν είναι που αναστήθηκε?

    Μα καλά δεν είναι αυτός που του κλέψαν οι μαθητές το πτώμα; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θα ακολουθήσω το STAR.

    Το βαζελοκάναλο! Φτάνει πάντα στο μέρος που υπάρχει γέννηση και όπου υπάρχουν επεισόδια που τα γεννούν οι οπαδοί του Ολυμπιακού. Κάατσο (που λέει κι ένας γνωστός σας και τελικά τον συμπαθώ τον άνθρωπο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στον ΑΝΤ1 θα γεννηθεί...
    Στο σπίτι του big brother
    Σ απευθείας μετάδοση...
    Και πάνω από την φάτνη όλα τα ..."αστέρια" της Heaven θα άδουν επιτυχίες του Φοίβου΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως αν είναι λίγο περίεργος θα γεννηθεί για να συναντήσει αυτήν που έγραψε την ατάκα :"Λες και θα τα επιθεωρήσει ο Φλωρινιώτης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηρεμα παιδί μου και θα με πεθάνεις μια ώρα αρχύτερα!!! Αλλά μπα.. καινούργιο συκώτι έκανα και μερσί:-)))))

    Υ.Γ. φυσικά στη δική μου δεν τολμά να γεννηθεί. Ξεραΐλα. Κάτι ψιλοφωτάκια κι αυτά τζούφια, δεν ανάβουν όλα. Και οι πιο πολλοί κάτοικοι φύγανε. Μοναξιές. Εκτός αν έρθει να μου κάνει παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλά, απίστευτη η πεθερά! Καλτσόβρακε, να τη χαίρεσαι τη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φέτος μόνο; Εδώ και πολλά χρόνια.... Και να δεις τι έχει να γίνει τα επόμενα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε, παιδία, τι γράφετε εκει πέρα! Είχα ξεχάσει τι σημαίνει μελομακάρονο, κουραμπιές...αααα..τελω και εγώ! Αλλά δεν κάνει, εδώ στον τροπικό κάνουμε δίετα για την παραλία...
    Αι χάσου...μελομαλακία(που έλεγε και ο flatmate μου στο Beijing)

    ΑπάντησηΔιαγραφή