Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2005

WISHES....

35 σχόλια:

  1. Να'σαι καλα βρε, πραγματικα. Να σου μπει οσο πιο σεξι γινεται και να παραμεινει σεξι για ολο το χρονο μεχρι τις επομενες ευχες. Σου ευχομαι ολοψυχα να περνας ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μόνο σέξι ; και kinky, και σαδομαζό και ό,τι άλλο θέλετε (ξέρετε εσείς, δε σας φοβάμαι). την αγάπη μου και τα φιλιά μου. καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. If yoy say so,let it be
    2006 ευχές σας να γίνουν πραγματικότητα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα καλά φωτό στο blog σου!
    Πάει χάλασε το ψιλικατζίδικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xρονια πολλα και καλες γιορτες!!!Να χαιρεσαι την οικογενεια και τον αντρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά, και διάβασε ένα μηνυματάκι-μαντινάδα που μού στείλανε πέρυσι με SMS και ακόμα δεν έχω σβήσει.

    "Σού εύχομαι το χρόνο αυτό χίλιες χαρές να ζήσεις,
    τόσες πολλές, που να μπορείς και σ' άλλους να χαρίσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψιλικατζουλίτσα μου με καταστρέφεις! Μου πρόλαβες το σύνθημα με το οποίο είχα αρχίσει να στολίζω το ροζ, παραμυθένιο blogουλίνι μου! Τζάμπα τα τούλια και οι ζαρτιέρες...

    Πικραμένη η ροζ πριγκίπισσα, θα παραδεχτώ πως με νίκησες. Το μόνο που μου μένει τώρα είναι να κλειστώ σε μονή, μόνη ολομόναχη.

    Καλή χρονιά ψιλικατζουλίνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα έχω να πω και μετά θα σιωπήσω: ευτυχώς που δεν έχουμε Δεκέμβρη του 2068.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οοοο καλημέρα Κωνσταντίνα μου :) Είναι η πιο σέξι ευχή αυτή, και ανταποδίδω ;) Σου στέλλω πολλά χαμόγελα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις θερμοτερες ευχες και απο μενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. .


    Καλή χρονιά, με μπόλικη Χαρά!:-)

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά καλή χρονιά..
    Στα λέω από σήμερα μια και δεν ξέρω αν θα προλάβω αύριο πριν αρχίσει το εμπάργκο των 2 ημερών..
    Να είσαι ευτυχισμένη κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θανξ! τι όμορφη καρτούλα είναι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Ψιλ και όλες οι ευχές για σένα! Φιλιά στον Κάλτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά κούκλα! Και πες στον καλτσόβρακο να σε προσέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους. Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο αύριο να πούμε καμμιά κουβεντούλα μεταξύ τρελλού τρεξίματος και ξεκούρασης για την ολονυχτία (το ρεβεγιόν με μάρανε).

    Διαφορετικά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και θα μου λείψετε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τσαχπινικότατο! Και πάλι ευχές για καλή χρονιά [σε όλα τα επίπεδα] και άπαιχτες εγγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το δυο χιλιάδες πέντε - μας φεύγει ιδρωμένο.
    Πλήρωσε και λογαριασμό - καρατσεκαρισμένο.

    Στο νέο χρόνο βγάζουμε - με άνεση τη γλώσσα
    φωνάζουμε και θέλουμε - τα χίλια μύρια όσα.

    Μου ξέφυγε κάποια στροφή - κι ήρθε στη γειτονιά σας.
    Χίλια καλά και μια ευχή - να 'χετε την υγειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά
    σε σας μικρή μας τυρόπιτα και σε σας κύριε καλτσονσωβρακέα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. KAI λιακοποδαρικό...

    (για μια στιγμή σας λυπηθήκαμε ... αλλά μετά σκεφτήκαμε ότι μπορεί να σας φέρει στον ίσιο δρόμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oυφ,πάει κι αυτό
    Καλή χρονιά παιδιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. well, if it's sexy then i'll have a piece or two.
    and just in case the skies are open, i wish you all health, love and money.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάει κι αυτό... τι κρίμα να μη μπορούμε να ζούμε σε πολλές χρονιές ταυτόχρονα :)

    Σας εύχομαι χρόνια γεμάτα κουβαρίστρες, βελονάκια, ψιλικά ένα σωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ε ναι λοιπόν! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρόνια και με πολλα και καλα ψιλοποστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τόσες ευχές που έχω δει τις τελευταίες ώρες, θα το πιστέψω ότι άλλαξε ο χρόνος.

    Να ευχηθώ κι εγώ μπας και λειτουργήσει αντίθετα.


    Πολύ καλή χρονιά με ... (εδώ συμπληρώνεις εσύ, οι ευχές και οι προθέσεις μου είναι γνωστές).

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Funel, καταλαβαίνεις φαντάζομαι τί έχω να σου σούρω αν είσαι κατσικοπόδης!!!!
    (οφείλω όμως να παραδεχτώ ότι κέρδισα το φλουρί...θα δείξει...)

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (σέξι θα είναι καραστάνταρ, το θέμα είναι αν θα την ξεσκίσουμε ή θα μας ξεσκίσει)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καθυστερημένες μεν, ολόψυχες δε και οι δικές μου ευχές για ό,τι ποθείτε το 2006, πάντα φορώντας καλτσόβρακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! dunlop tires 13 cooper tire recall 2005

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Ncaa women soccer

    ΑπάντησηΔιαγραφή