Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2006

ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ

(στο βρακί σου)

Η μέρα απ΄το πρωί φαίνεται, λένε. Μαλακία. Εγώ λέω ότι η μέρα απ΄το βρακί φαίνεται. Ειδικά αν έχεις βάλει ένα απ΄αυτά τα μικροσκοπικά και-καλά-βρακιά για μισοκωλάκια. Αυτά που σου κάνουνε καμάκι όλη μέρα. Σου μπαίνουν στον κώλο και άντε να κάτσεις, άντε να σκεφτείς. Όλη σου η μέρα πάει στράφι. Όλες σου οι σκέψεις έχουν μία και μόνο κατάληξη. Να καταφέρεις να το βρεις, να το γραπώσεις και να το κάνεις χίλια κομμάτια.

Στριφογυρίζεις στην καρέκλα, ξεσπάς στο πληκτρολόγιο και άντε μετά να εξηγήσεις πώς στο διάολο σου βγήκε ένα τέτοιο κείμενο. Και πας να κάνεις την φιλοσοφημένη για να τα μπουρδουκλώσεις. Πού να σκεφτεί ο άλλος ότι για όλα φταίει το βρακί. Αναπτύσσεις θεωρείες, βγάζεις λογίδρια, κάνεις αναφορές σε αυθεντίες – προφανώς σφιχτοβρακωμένες - και βγαίνεις κι από πάνω. Μέχρι να βρεθεί ένας ομοιοπαθής. Απ΄αυτούς που φοράνε τα σλιπ τα Μινέρβα. Μόνο που δεν του είπανε να μην το πλένει στους ογδόντα βαθμούς, του κακομοίρη. Και του ΄χει κάνει τα αρχίδια λακέρδα. Βρίσκει λοιπόν ο πιταρχίδας το κείμενό σου μπας και τα ανακουφίσει λιγάκι. Μέσα από τις λέξεις καταλαβαίνεις ότι σου γράφει σχεδόν όρθιος, κάθιδρος και σφιχτοκωλιασμένος. Λες και του ΄χεις πιάσει εσύ το λάστιχο απ΄το βρακί και το τραβάς όλη μέρα.

Τίποτε απ΄όλα αυτά δεν θα γινόταν αν έβαζες το σωστό βρακί. Ίσως απλά να αρκούσε την επόμενη φορά πριν ψωνίσεις βρακιά, να κοιτάξεις καλά τον κώλο σου και αντί να τον κολακέψεις, να φροντίσεις να τον ντύσεις σε όλα του τα τετραγωνικά. «Απ΄έξω εμφάνιση και από μέσα άνεση» - μαλάκες ήταν αυτοί που το σκέφτηκαν; Έτσι είναι. Αρκεί να πάρεις χαμπάρι ότι όταν σε φωνάζουν κωλάρα, κυριολεκτούν. Δεν είναι ντόπερμαν να τον δέσεις με κορδόνια μη σου φύγει. Άσε που δεν φιμώνεται κιόλας. Δαγκώνει λέμε και θα στην κάνει κώλο όλη τη μέρα.

Μπορώ ευκολότατα να καταλάβω τί βρακί φοράνε μερικά κείμενα. Υπάρχουν κείμενα που είμαι σίγουρη ότι έχουν μόνιμα ένα στρινγκ στον κώλο και άλλα που ευχαρίστως θα τους χάριζα τρία βρακιά απ΄αυτά τα μακό, τα ντεκαβλέ. Η γιαγιά μου που τα φοράει μια χαρά άνθρωπος είναι. Και δεν έχει και μπλογκ.

Όσο για μένα μια χαρά γράφω, δεν θέλω ηλίθιους συνειρμούς. Για σας το ΄γραψα.

22 σχόλια:

  1. βρακιού μονόλογος....


    να υποθέσουμε ότι το αφιερώνεις στο άλλο σου μισό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το μικρό βρακί δείχνει την ευαισθησία του κώλου...τον σφίγγει σα ζεστό μουρμουρητό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! Καλά που μου το θύμισες βρε Κωσταντίνα! Ν' αγοράσω μερικές γιάγκα στη λαϊκή. Γιάγκα = τάγκα στυλ γιαγιάς, φτάνει μέχρι το στήθος και καλύπτει ΟΛΗ την επιφάνεια των κωλομεριών! Πολύ σέξυ κι όποιος αντέξει!
    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεταξύ βρακιών, αδέξιων και επιδέξιων πισινών, δέξου (μετά του αγαπητού Καλτσόβρακου) τις ευχές μου για το νέο χρόνο. Γύρισα! Γουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νάχεις την ευχή μου - μέσ' απ' το βρακί μου!

    (έλεγε η κυρά -Ντίνα, και γελούσε, πριν άπειρα χρόνια...)

    Ωραίον ποστ - και βαθύτατα επιστημονικόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεααααααααααααααααααααααααααααά!!!
    Θεααααααααααααααααααααααααααααά!!!
    Χαχχα!

    Έφαγα την πίπα όλη μέρα σαν το μαλάκα..
    Χόρτασα χαμόγελα μαλακίες και παραπόνα..
    Χάιδεψα αφτιά και μάτια..
    Μετά πήγα και τα ήπια για την πάρτη μου ..μιλούσα με ένα φλώρο που δεν μπορούσε να κατανόηση παρά μόνο την ανάγκη μου για αποτρίχωση και πέρασμα ανταύγειες ανά 2μηνο!
    Γνώρισα ένα ταξιτζή –που με έφερε σπίτι –σκέτη αμαρτία, να πω την μαύρη αλήθεια μπήκα σε πειρασμό αλλά είναι το στρώμα μου διπλό και το θέλω όλο για πάρτη μου..
    Έρχομαι και διαβάζω και εσένα..
    Ε δεν θέλει και πολύ!...
    Άντε να δούμε τι θα «πάρουμε» στο κρεβάτι σήμερα… βιβλίο υποθέτω, τον γάτο τον αγοράζω σε ένα δεκαήμερο..

    Γεια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω μωρέ! Λάτρης του κώλου εγώ, η γκόμενά μου σε ταξείδι, με έφτιαξες πρωί-πρωί και δεν ξέρω τι να κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΖΑΡΝΤΟΖ ΛΕΕΙ
    ¨Εχω φιλο στην λαικη

    με παγκο , αποκλειστικα με τα ειδη

    που περιγραφει η κωνσταντινα,

    τουδειξα χτες το κειμενο σου

    και τρελλαθηκε, αρχισε να μου

    περιγραφει τα εκατονταδες ειδη

    και τα πλεονεκτηματα και μειονεκτημα

    δεν ηξερα οτι υπηρχαν τοσα πολλα,

    Οποιος θελει να μαθει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    ζητηστε τον ΕΥΤΥΧΗ

    σαββατο στη λαικη του

    Μπουρναζιου. Υποψιν το γαλλικο το

    χονδρο καλσον πουχει μπροστα

    κανει κ για αντρες.

    -------------------ΖΑΡΝΤΟΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριλίνα, το άλλο μου μισό έχει να κάνει με καλτσόβρακα και όχι βρακιά. Τεράστια διαφορά. :)

    Savva, είσαι ποιητής! :)

    Flubber, ΓΙΑΓΚΑ; ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!

    Μούργο μου, καλή χρονιά. :)

    Πάνο, είσαι ο μόνος που κατάλαβε τις επιστημονικές προεκτάσεις του άρθρου μου. Την ευχή μου λοιπόν, μέσα απ΄το βρακί μου. ;)

    Vatraxokoritso, μάλλον πρέπει να αρχίσεις να γράφεις τα απομνημονεύματά σου. Οι περιπέτειες της Ξανθιάς! :)

    Epicure, καλωσήρθες. Κάνε ένα κρύο ντους ρε μεγάλε, τί θες δηλαδή; Αν και το ψευδώνυμό σου θα έπρεπε να σε προδιαθέσει να καταλάβεις τις κοινωνικές προεκτάσεις της κακής χρήσης εσωρούχων και όχι να "φτιαχτείς". Τεσπα, ότι να 'ναι ο καθένας εδώ μέσα.

    Ζαρτντόζ, έπιασες το ευαίσθητο σημείο μου. Οι γονείς μου δουλεύουν σε λαική και έχω τον Νικολή, ένα φιλαράκι που πουλάει βράκες. Να φανταστείς μαθαίνει και ξένες γλώσσες για να ανταποκριθεί. Αν περάσεις απ΄τον πάγκο του θα τον ακούσεις να φωνάζει "μπρέκια". Σημαίνει βρακιά στα Αλβανικά. Υπέροχοι άνθρωποι. Να 'σαι καλά και χαιρετίσματα στον Ευτύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωνσταντίνα, δεν θυμάμαι αν σου έχω πει πόσο μου αρέσει το γράψιμό σου. Αν δεν στο έχω πει, στο λέω τώρα. Καλημέρα λοιπόν κούκλα μου.

    ΧΧΧ
    ΝΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτω η αισθητική του fascinating fascism. Ζήτω η χρηστικότητα. Ζήτω η Ψιλικατζού.

    Βατραχοκόριτσο, έπρεπε να τον πάρεις τον ταξιτζή. Ένας αξιόγαμος ταξιτζής είναι τόσο σπάνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. K A T Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η! ! ! !

    Δεν εχω διαβάσει ποιο εμπνευσμένο κείμενο στη ζωή μου όλη. Θα μπορούσε κάλλιστα να λέγεται "Κώλου Μονόλογοι" ή "Η γυναίκα και ο κώλος της".

    *
    Πάντως από σήμερα θα πρέπει να με κατατάξεις στους φανατικούς θαυμαστές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρούκε, μια και είσαι καινούριος στην πιάτσα, επίτρεψέ μου να σου δώσω μια συμβουλή: Ψάξε ενδελεχώς στα ράφια του Ψιλικατζίδικου - θα βρεις πολλά τέτοια (και ακόμα καλύτερα!)

    *

    Προς όλο το κοινόν, επί τη ευκαιρία: Ο Λαμπρούκος είναι ο (βέβαιος) νέος Νομάρχης (ή Δήμαρχος - δεν τον χαλάει) Θεσσαλονίκης. Λεπτομέρειες (και ρουσφέτια, διορισμοί, εμβολιασμοί οικοσίτων ζώων κλπ) στο μπλόγκ του

    *

    Κωσταντίνα, δε λες του Καλτσόβρακου να κατέβει κι αυτός στον Πειραιά; Από τον Αγραπίδη φαίνεται πολύ καλυτερότερος, θα τον πάρει μαρς, κι εσύ θα μετακομίσεις από το Ψιλικατζίδικο στο Δημαρχάδικο!

    *

    (Εκεί να δεις ποστ που θα βγαίνουν: τέσσερα τη μέρα!) :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε συ φιλενάδα, με τέτοιον κωλόκαιρο που επικρατεί, δεν το ρίχνεις καλύτερα στις ισοθερμικές σκελέες να βρεις την υγειά σου?

    Τι τους θες τους "κουραδοκόφτες" με μηδενικές θερμοκρασίες?Τσάγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά Πάνο μιλάμε για το απίστευτο POST (της ψιλικατζούς εννοώ) !!!!!!!!!!!!!!
    *
    Μπράβο και πάλι μπράβο. Γνήσια σάτυρα από μια βιοπαλαίστρια που δε φοβάται το χιούμορ. Τη φαντάζομαι να γελάει βροντερά πίσω από τις HALLS και τις TRIDENT, να καπνίζει μανιωδώς (ντουμάνι το μαγαζάκι) και να βρίζει με την καρδιά της τους μαλάκες που της λερώνουν τη βιτρίνα.
    *
    Τι στο διαολο είναι η ζωή εκτός από γνήσια και αβίαστη έκφραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ZZZOOOOΥΥΥΥΥΥΥΥΠΠΠΠΠΠΕΕΕΕΕΕΕΕΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιδιά ευχαριστώ πολύ, να ΄στε καλά. Πού να ΄χα δλδ στ' αλήθεια τίποτε κέφια...τεσπα, καλά που υπάρχετε.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χμμ... τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται... εδώ kivernologotexnia: TO BPAKI
    και αλλού Tranzistor: TO BPAKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σηκώθηκα πριν μια ώρα από το κρεβάτι..
    Κανονικό χουζούρι σήμερα..
    Ξεκούραση !
    Μπήκα και δεν είδα κείμενο!
    Που είσαι?
    Που μας αφήνεις εμάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Rodia, i am koufed!!!! Thanx :)

    Vatraxokoritso, καλά έκανες. Θα έδινα όλο μου το βασίλειο για μια μέρα χουζούρι (και τέτοια μέρα)! Έτοιμο το κειμενάκι, αν και θα συνεχίσω να χαζεύω απ΄το παράθυρο όπως έκανα δηλ. απ΄το πρωί. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μην παρεξηγείς! 'Ησουν τόσο περιγραφική που άφησα το μυαλό μου να ακολουθήσει αισθησιακά μονοπάτια... Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μου διαφεύγουν οι κοινωνικές προεκτάσεις της επιβολής του συρμού πάνω στους άμοιρους κοινούς ανθρώπους. Και να ήταν τα βρακιά το μόνο...

    Τώρα, γιατί θελεις να με βάλεις να κάνω κρύο ντους με τον χιονιά; Δεν γίνεται να αναβάλω το ψυχρό για λίγο αργότερα; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή