Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2006

ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ

Η παρέα μου ποτέ δεν αποτελείτο από επαρκή αριθμό γυναικών, με αποτέλεσμα να είμαστε πάντα υποχρεωμένες να ακούμε πολύωρες αθλητικές αναλύσεις. Λέγαμε και τίποτε κουτσομπολιά αλλά πάντα θα υπήρχε μια γαμημένη λεξούλα που θα παρέπεμπε σε αθλητικά για να καταστρέψει την όλη συζήτηση.

-Καλά, είδα μια ταινιάρα χθες το βράδι...

-Όχι ρε! Και δεν είδατε τον Θρύλο που σάρωσε;

-Μπλα μπλα μπλα...

Μαρτύριο. Μες στην συζήτηση πεταγόμουν και το ΄σωζα.

-Η Α. αρραβωνιάστηκε!

-Ποιόν;

-Τον Β. Τον θυμάσαι απ΄το Λύκειο;

-Ναι μωρέ. Αυτός ο μαλάκας που έπαιζε μπάσκετ και είχε τις καλύτερες γκόμενες.

-Θυμάσαι εκείνο το τρίποντο που έριξε στον τελικό με το 3ο Λύκειο;

-Μπλα μπλα μπλα...

Σκατά! Αλλάζαμε λοιπόν θέσεις όπως στα παλιά τα χρόνια, χωριζόμασταν σε γυναίκες και άντρες και το ρίχναμε στην μπιρίμπα. Πού και πού μας θυμούνταν για κάνα φιλάκι ή για να μας δείξουν πώς παίρνουν πιο γρήγορα το μπιριμπάκι. Πάλι σκατά. Στο τέλος τους παρατάγαμε τα χαρτιά μας και το συνέχιζαν μόνοι τους καπάκια με το στάνταρ μπλα... ο Καρεμπέ...μπλα... γαμιέται ο Πάο.... μπλα...βυζάρες.... μπλα...σκάστε θα μας ακούσουν... μπλα...

Ο Σωκράτης με έσωσε. Δεν πήγαν τσάμπα βλέπετε τόσα χρόνια στα Πανεπιστήμια. Έσπειρα λοιπόν «καινά δαιμόνια». Βασικά τα δικά μου δαιμόνια ήταν κακά και όχι καινά αλλά η μόρφωσή μου ήταν τέτοια που μου επέτρεπε να κάνω την Γνώση ότι γούσταρα. Άλλωστε το μυαλό μου δεν έπασχε ποτέ από δυσπαρεύνεια. Βούταγε την Γνώση, την γλίστραγε μέσα, την επεξεργαζόταν και την έβγαζε τζάααααμι.

-Ρε συ, τί έχεις στο πρόσωπό σου;

-Τί έχω;

-Είναι πολύ μουντό. Έχεις ξηροδερμία;

-Τί είναι αυτό;

-Φοράς ενυδατική; Άσε που οι ρυτίδες έκφρασης τείνουν να γίνουν γήρατος.

-Λες ε;

-Εγώ; Πώς είναι το δικό μου πρόσωπο;

-Για έλα στο φως...πω πω, χάλια! Μαύρα στίγματα, πανάδες, χέστα. Έχεις κάνει ποτέ καθαρισμό;

-Όχι...κακό ε;

-Καλά χέστε με, με τις φάτσες σας βαριέμαι τώρα. Που λέτε κορίτσια, βγήκε μια μάσκα φανταστική. Την απλώνεις στη μούρη, στεγνώνει και βγαίνουν όλα τα μαύρα στίγματα. Άσχετο, τον είδατε τον Μπέκαμ; Τί μάναρος!

-Πότε θα μου κάνεις καθαρισμό;

-Μπα, βαριέμαι. Που λέτε κορίτσια, ο Γεωργάτος...μπλα μπλα μπλα.

ΧΑ!

17 σχόλια:

  1. Φτου σου Τεγόπουλε,
    φτου σου Φυτράκη,
    φτου και στους δυό σας Τεγόπουλε-Φυτράκη,
    φτου και στο λεξικό σας...
    Τί σημαίνει καλή μου "δυσπαρευνεια";;;;;;;;
    Στο σπίτι θα κοιτάξω και το Αντιλεξικό κι αν δεν τη βρω τη λέξη σου σημαίνει ότι είναι "Καλτσοεφεύρεση" για να μας τρελλάνεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει ο Μπαμπινιώτης κάτι που του μοιάζει:
    δυσπαρευνία: παθολογική κατάσταση κατά την οποία η συνουσία είναι επώδυνη ή δυσχερής για την γυναίκα λόγω ψυχολογικών ή οργανικών αιτίων

    Χμμμ... Κωνσταντίνα έπεσα πολύ έξω; (Πάντως ομολογουμένως μας ψάρωσες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηθικό δίδαγμα; Καθένας με ότι έχει πορεύεται!
    Εγώ πάλι είμαι σε φάση μεξικάνικων rancheras, οπότε τί να προλάβουν να πουν για το ποδόσφαιρο; Αρχίζουν όλοι και θυμούνται τα επαναστικά νιάτα τους και μετά το κρασάκι παίρνει τον πρώτο λόγο. Αν και για να πω την αλήθεια, ελάχιστους έως και κανέναν -πλην του δικού μου- άνδρες φίλους μας απασχολούν πλέον ιδιαίτερα τα αθλητικά δρώμενα. Αν δεν συνοδεύονται και από κανένα ωραίο γυναικείο πωπό, ούτε κουβέντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φτού σου ρε γαμώτο!!! Πάλι λάθος στην ορθογραφία!!!


    shit shit shit shit

    ΔΥΣΠΑΡΕΥΝΙΑ

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...σημαίνει μη κατάλληλη λίπανση του κόλπου...
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε Κωσταντίνα μου, δυσπαρεύνεια είναι ο επίμονος (και συχνά αδικαιολόγητος) πόνος στο γυναικείο κόλπο κατά τη συνουσία...

    Το μυαλό σου πάντως δεν πάσχει από κανέναν πόνο, και αρχίζω να πιστεύω πως είσαι μετενσάρκωση του Οδυσσέα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. id, λάθος. Σημαίνει δυσκολία εισαγωγής του πέους (άρα και πόνος) λόγω μη ικανοποιητικής λίπανσης (για οργανικούς και ψυχολογικούς λόγους όπως π.χ. ντεκαβλίαση). Ήταν απλά μια παρομοίωση ρε σεις....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (κ να απολαμβάνεις ανενόχλητη τα υπέρτατα κωλαράκια των ποδοσφαιριστών να πηγαινοέρχονται-ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ)
    ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ 1 εκατ. ανούσιες και τρισάθλιες συζητησούλες της κακιάς ώρας και στιγμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη που κακολόγησα τον Καλτσό για ενδεχόμενες κακές του εισηγήσεις. Κατά πως ισχυρίζεται ο κ.Βοσταντζόγλου στο Αντιλεξικό του, σημαίνει όντως "επώδυνη συνουσία"... (Το επώδυνο το ξέρω, το άλλο το "συνουσία" τί ειναι ρε παιδιά, έχω ξεχάσει).
    Βεβαίως βεβαίως τα φτου στους Τεγόπουλο-Φυτράκη ισχύουν αφού δεν έχουν τη λέξη στο λεξικό τους.
    Κωνσταντίνα ευχαριστούμε για τη λέξη... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απο εδώ μου το φέρατε, απο εκεί μου το φέρατε, απο μπάλα το ξεκινήσαμε, για μουνιά καταλήξαμε να συζητάμε.

    Μετά ποιός τη γαμεί τη συζήτηση...

    "Ποιός άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα, εεεεεεε, εεεεεεεε..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαμπρούκο, τώρα τελευταία το πρόσωπό σου είναι πολύ μουντό...να το κοιτάξεις... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί θα κάνει σήμερα ο θρύλος;)

    Μη με μπερδεύετε με λέξεις και έννοιες που δεν φανταζόμουν ποτέ, ούτε ως τυχαίους φθόγγους! Αγράμματος είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλτσό, πρόσεχε γιατί για σένα χτυπάει η καμπάνα - σε λίγο θα σε κατηγορεί ευθέως για δυσπαροβρακίαση και δεμπανακαλτσολαιμίαση.

    Ασε που το μυαλό της όλο στο ποδόσφαιρο είναι: έβαλε γκολ απο τα αποδυτήρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γυναικολόγος1/30/2006 08:07:00 μ.μ.

    Κωνσταντίνα έχει δίκιο η id.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλα ρε παιδιά, λυπηθείτε με! Μου την είπατε για την ορθογραφία μου, μου καταστρέφετε ότι έμαθα για την δυσπαρεύνια, μου πηδάτε τώρα και την παρομοίωσή μου! Shit! Θα ψάξω να βρω άλλη λέξη, νταξ.
    Κλαψ.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. This is very interesting site... »

    ΑπάντησηΔιαγραφή