Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2006

ΑΝ ΟΛΟΙ ΓΡΑΦΑΜΕ ΣΕ BLOG

Είναι η τρίτη μέρα που είναι μουδιασμένα τα πόδια μου. Πρέπει να βρω κάτι να τα σκεπάζω την νύχτα. Σ΄αυτήν την πόλη ενώ όλοι είναι πολύ πλούσιοι τα σκουπίδια τους, είναι τόσο φτωχά. Κάνει πολύ κρύο αυτές τις μέρες. Ο γέρος στο δίπλα παγκάκι πέθανε πριν τρεις μέρες και τον μάζεψαν σήμερα το πρωί. Δεν φοβάμαι πια. Ούτε για την ζωή μου, ούτε για το άδειο μου στομάχι, ούτε για τίποτε. Μόνο θέλω να πεθάνω στον ύπνο μου σαν τον γέρο στο διπλανό παγκάκι. Να μην υποφέρω και γι΄αυτό.

Το συσσίτιο είναι σπάνιο και η γεύση του ανύπαρκτη. Τα πόδια μου δεν με βαστάνε μέχρι να φτάσει η σειρά μου στην ατέλειωτη ουρά. Κάποια γυναίκα περνώντας, μου είπε να βρω δουλειά. Ναι, αν κάποιος μου προσφέρει ένα μπάνιο, ένα σπίτι και λίγο φαγητό ίσως τα καταφέρω. Αλλά είμαστε τόσοι πολλοί πια. Κάποια άλλη μου είπε ότι είναι αμαρτία να ζητάω ελεημοσύνη. Όχι, κυρία μου, αμαρτία είναι που αναγκάστηκα να βρω την δύναμη να σου απλώσω το χέρι.

Πλέον είμαστε μια κοινωνία που είναι αόρατη για τους «κανονικούς» ανθρώπους. Όμως γινόμαστε τόσοι πολλοί που λες δεν μπορεί, κάποτε πρέπει να μας δουν. Ειδικά όταν κάνει τόσο κρύο. Όλοι μας κάποτε ήμασταν κανονικοί άνθρωποι. Με τις δουλειές μας, τις οικογένειες, τις αληθινές ζωές μας. Τώρα γίναμε τόσο ενοχλητικοί που οι «κανονικοί» άνθρωποι αποφάσισαν να μην μας βλέπουν. Αύριο θα προσπαθήσω να αλλάξω την ζωή μου. Όπως κάθε μέρα. Θα σηκωθώ, θα ξεμουδιάσω τα πόδια μου και θα ψάξω ανάμεσα στα θολά βλέμματα του κόσμου γύρω μου, να βρω μάτια να γυαλίζουν. Μάτια που θα με δουν και θα με βοηθήσουν. Πού ξέρεις ίσως αύριο κάποιος να με δει.

ΑΣΤΕΓΟΣ

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ 2006

13 σχόλια:

  1. Ολοκληρώνοντας το τρίμπιουτ στον καλό μου καθηγητή (γυρνάω από μπλογκ σε μπλογκ και πετάω τσιτάτα του) αναφέρω κάτι που μου είχε πει:

    'καλό είναι να μην κρίνεις το τι πιστεύει ο κόσμος από αυτά που ακούς στον περίγυρό σου'

    Ναι έτσι είναι. Ειλικρινά περνώντας από τα μπλογκ καμμιά φορά νομίζω ότι περιδιαβαίνω σε βίλα με παραμορφωτικούς καθρέφτες. Παντού μικρές παραλλαγές του εαυτού μου. Αλλά...

    Υπάρχουν και πολύ διαφορετικές πραγματικότητες. Επειδή πήγα και στου Νικου Δημου το μπλογκ κι είδα ότι γίνεται χαμός με το πόσο πολύ έχουμε προοδεύσει, έμεινα Κάγκελο. Ρε γμτ εντάξει, έχει ΄πέσει μια ευημερία στην Ελλάδα το τελευταίο καιρό, για μερικούς. Αλλά που Ζουν. Η Ευημερία του Λονδίνου, άντε και της Αθήνας μυρίζει αίμα από χιλιόμετρο. Θα κάνω quote Πανούση

    'Κλεισμένος στο μικρό μου Ρετιρέ
    Αντίσταση με βίντεο και Πουρέ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Kάνε κουράγιο φιλε και μη βαρυγκομάς
    Το βάσανο και η χαρά γενήκανε για μας"
    έστειλα μήνυμα στο κινητό σε φίλο με αναπάντεχα οικογενειακά προβλήματα, αφού μου ζήτησε να του στείλω κανα στιχάκι. Τι να πει κανείς.. Οτι είμαστε πλέον ανάλγητοι; Δε θα πέσει και πολύ έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άνετα και Αθήνα 2006, Λονδίνο 2006, Παρίσι 2006... όποια μεγαλούπολη διαλέξεις.

    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσχημα τα πράγματα... Ποτέ δεν ξέρεις πως θα στα γυρίσει η ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mικρή μας τυρόπιτα, είναι φανερό ότι αυτός ο τεμπέλαρος μιαρός ανθέλλην καλικατζαρέος, τάθελε και τάπαθε διότι
    1. Ο Θεός προστατεύει τους πιστούς και τον περιούσιο λαό του από το κακό.
    2. Οι καθένας πάντα παίρνει αυτό που του αξίζει στο τέλος (ηθική και θεϊκή νομοτέλεια).
    3. Αν άξιζε -σαν τον γιό του πρίγκιπα Κάρολου ας πούμε- τώρα θάταν στο παλάτι (γονιδιακή ανωτερότητα).
    4. Πάντα το καλό επικρατεί (γιαυτό και μετά τόσες νίκες του καλού τόσους αιώνες, ο κόσμος μας είναι τόσο Καλός).
    5. Ο Θεός όλα εν σοφία τα εποίησε.

    Συμπέρασμα μικρή μας τυρόπιτα. Μη κάνετε τίποτα εσείς... ο θεός ξέρει και εφαρμόζει το σχέδιό του...
    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΛΙΑΚΟΥΡΟΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Savva, ακριβώς. Η ευημερία υπάρχει, αλλά δεν διανέμεται ισόποσα.

    Ροδιά, σιγουρότατα είμαστε ανάλγητοι. Πέρα από ένα ποστάκι (ή sms) αραιά και πού, δεν κάνουμε τίποτε ουσιαστικό.

    Id, απλά φαντάστηκα ότι στην Ν. Υόρκη θα κάνει περισσότερο κρύο.

    Chrisa, ακριβώς αυτό. Αν το καταλαβαίναμε ίσως να κάναμε κάτι παραπάνω.

    Funel, ρε γμτ ο υπολογιστής μου εκτός ότι δεν δείχνει τα περισσότερα link σου, κάνει ώρες να μπει στο site σου και πολλές φορές δεν το ανοίγει καθόλου. Έχω χάσει επεισόδια φιλαράκι.

    Niva, σιγά βρε κατίνα που θα ΄μενες όξω. Το ΄ξερα ότι κάπου εδώ γύρω αιωρείσαι. Άντε άνοιξέ το το γαμημένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγη υπομονή και χρόνο μικρή μας τυρόπιτα.
    Το Ιερό Σάτιο είναι Βαρύ Πακέτον και ως εν τούτου ανοίγει βαρέως.
    Β. Χρησιμοποίησε ΕΛληνορθόδοξα φορματ και κομπιουτέρια. οχι Σιωνιστικά ανθελληνικά.
    Αλλέως εξομολόγηση νηστεία και προσευχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποποποποποπο!!!
    Κατακόρυφη πτώσις των σχολίων.....
    Πάει, τα απορρόφησε όλα ο Ν.Δ
    Στα 110 έφτασε το κοντέρ
    Στην ψάθα θα πεθάνετε οι υπόλοιποι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Funelako, θα το σώσω πού θα πάει...

    a.f.marx, ναι αν κάποιος γράφει για σχόλια είναι μεγάλη καταστροφή. Αλλιώς κάνε μια βόλτα στο μπλογκ μου και θα δεις ότι τους μισούς μήνες λειτουργούσε χωρίς καθόλου σχόλια. Μου φτάνει που γουστάρω να γράφω. Απ΄την άλλη ο ΝΔ, είναι υπεργαμάτος και γουστάρω που όλη η μπλογκόσφαιρα τον γουστάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Ελλάδα δεν υπήρχε το πρόβλημα τόσο έντονο, όσο μετά το 1996 νομίζω. Εγώ προσωπικά εκεί άρχισα να βλέπω άστεγους να περιδιαβάινουν το κέντρο Αθήνων.
    Εδώ όμως το πράγμα είναι διαφορετικό, είναι μεγάλο το πλυθησμιακό κομμάτι που είναι πολύ φτωχό. Υπάρχουν τεράστιες γειτονίες και είναι δίπλα σου. Και αυτό γεννά εγκληματικότητα, αλλά το χειρότερο φόβο! Δεν έχετε ιδέα πως είναι. Και είναι τόσο οξύμωρο, να βλέπεις έναν τόσο ευχάριστο και χαρούμενο λαό, που όμως φοβάται ο ένας τον άλλο υπό οριμσένες συνθήκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή