Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2006

EVERY YOU EVERY ME

Όταν η ζωή μου στ΄αλήθεια αρχίσει, θα πάψω να παιδεύω το κεφάλι μου. Θα σταματήσω να ασχολούμαι με όλα αυτά τα άδικα, τα δύσκολα, τα ακατόρθωτα. Ίσως να σταματήσω να γράφω και εδώ. Όταν δεν έχεις προβλήματα, όταν τίποτε δεν σε αγγίζει, δεν σε πονάει, ποιός ο λόγος να γράφεις, ποιός ο λόγος να κουράζεις το κεφάλι σου και την καρδιά σου...

Όταν η ζωή μου στ΄αλήθεια αρχίσει, δεν θα ΄χω χρόνο για χαζές ενδοσκοπήσεις και απολογισμούς. Άλλωστε η ψυχή μου θα έχει βγει στην επιφάνεια, θα καθρεφτίζεται καθαρά στα μάτια μου, δεν θα υπάρχει λόγος να την ψάξω να την βρω...

Όταν η ζωή μου στ΄αλήθεια αρχίσει, θα την γεμίσω με καινούργια πράγματα. Δεν θα αφήσω κενό ούτε ένα τόσο δα δευτερολεπτάκι για να θυμάμαι τα παλιά. Ούτε μια τόση δα χαραμάδα να μου σκοτεινιάζει το κεφάλι και να με βαλτώνει...

Το νοιώθω κάθε μέρα εδώ και πολλά πολλά χρόνια. Η καινούργια μου ζωή, δεν μπορεί, όπου να ΄ναι ξεκινάει. Και τότε θα πρέπει γρήγορα να με ξεχάσω, να με αφήσω πίσω, να με θάψω βαθιά και να καταφέρω να αντικαταστήσω όλη μου τη σκέψη, όλους μου τους προβληματισμούς με έναν απλό καθρέφτη. Θα είναι αρκετός. Τόσος κόσμος γύρω μου τα καταφέρνει με ένα απλό κοίταγμα στον καθρέφτη και φαίνονται τόσο ευτυχισμένοι…

Όταν η ζωή μου στ΄αλήθεια αρχίσει δεν θα σφίγγεται η καρδιά μου όταν ακούω αυτούς τους στίχους :

I serve my head up on a plate…

31 σχόλια:

  1. Ξέρεις κάτι Κωσταντίνα? Χωρίς να μπορώ να ξέρω τα προβλήματα τα δικά σου αλλά και του καθενός γενικότερα, και άρα μιλώντας μόνο μέσα από το δικό μου πρίσμα από το οποίο βλέπω τη ζωή, πιστεύω ακράδαντα πως δεν θα έχει και πολύ ενδιαφέρον να πάψουν να υφίστανται κάποτε όλα τα προβλήματα που και μένα με ταλανίζουν. Δεν γουστάρω δλδ να πω κάποτε:λάο είναι ώρα να αράξεις. Δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρχει απόλυτη ευτυχία, απαλλαγμένη έστω και από μικρά ενοχλητικά προβληματάκια.

    αυτά για τώρα!! (είχα καιρό να σχολιάσω στο blog σου-και γενικά δλδ!!)

    (ο πάντος δεν πιστεύω να ξεκινήσει βασικός αύριο ε??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lao, ακριβώς αυτό αλλά υπερτονίζω ένα σημείο σου "μικρά ενοχλητικά προβληματάκια". Ξέρεις, δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Πού θα πάει όμως...

    (Ναι, πρήξε μας και συ με τον Θρύλο! Τσουρέκια μου τα ΄χει κάνει και ο Καλτσό με το Ντέρμπυ. Α, το καλύτερο ήταν το σύνθημα που άκουσα το πρωί "πω πω πω τι dvd θα είναι αυτό". Καλά που υπάρχουν και τα συνθήματα και γελάμε και οι εμείς οι άσχετοι δηλαδή).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oταν η ζωη σου αρχισει,να εισαι εκει μαζι της.
    Να ταξιδεψετε μαζι.
    Μην φοβηθεις το φως.
    Αστο να σε αγκαλιασει και ας σε τυφλωνει η λαμψη του.
    Οταν αρχισεις να ζεις και να κανεις αυτο που πραγματικα θες,χωρις περιορισμος,φραγμους κτλ τοτε θα εχεις κατακτησει την ελευθερια την οποια τοσα χρονια νοσταλγουσες...
    Μεχρι τοτε θα εισαι εδω στη φυλακη μαζι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά δηλ. που έχω και σένα ρε drugs και με εμψυχώνεις.Το θέμα ρε γμτ είναι αν ποτέ θα αρχίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ αρέσει που είμαι μεγάλη κατίιιιιιιιιιιιιιιιιιινα!!!!!
    Μ αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι…
    Μ αρέσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..
    Πειράζει που είμαι και πολύ κ***οοοοοοο*α!!!!!!!!!
    Πειράαααααααααααααααζει..?
    Όχι δεν πειράζει!!!!!

    Αφιερωμένο σε μένα,,,
    Ε όχι πες μου δεν είμαι σατανική?
    Ε?ε?

    Υγ. εγώ εύχομαι σύντομα να έχεις να γράψεις πολλά και καλά..
    Σε βαθμό που να βαριέσαι να γράψεις και τελικά γράψεις εμάς στα @@ σου..
    Μέχρι τότε σκάσε και κολύμπα!
    Και ναι θ αρχίσει…
    Στο υπόσχομαι ,όπως λέω και στον μανιφέστο..
    Έχεις δει να πέφτω έξω?
    ξεκουράστηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωνσταντίνα, έχεις ακούσει Tom Waits; Για την ακρίβεια, από το τελευταίο του Real Gone, το Green Grass; Ή το Dead and Lovely Now; Άκου τα και θα νοιώσεις μια χαρά με το κεφάλι στο πιάτο, αφού ακόμα δε θα έχεις φτάσει στο έσχατο σημείο! Καταπληκτικά τραγούδια (κυρίως το Green Grass) που κρύβουν και μεγάλη αισιοδοξία, για όσους είμαστε "ακόμα ζωντανοί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Vatraxokoritso, check your mail κατινάκι! :)

    Juanita, δεν τα έχω ακούσει (ή και να τα ΄χω ακούσει δεν έχω συγκρατήσει τίτλους).Θα τα ψάξω. Να ΄σαι καλά ρε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. constantina,
    είσαι ζωντανή!
    Όλα μες στο μυαλό σου είναι...
    βασική προϋπόθεση για να ευχαριστηθείς τη ζωή, είναι να καταλάβεις πως δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος, ειδική συνταγή (π.χ. εξάλειψη προβλημάτων), για να το κάνεις.
    ΑΠΛΑ ΖΕΙΣ τη ζωή σου, που εκκίνησε με τη γέννησή σου. Μην περιμένεις να αρχίσει, χάνεις πολύτιμο χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. M13, ναι ρε μωρό μου και ΄γω στα 21 έτσι ένοιωθα. Τώρα όχι. Είναι τόσο απλό και τόσο δύσκολο να το καταλάβεις. Σου εύχομαι μικρούλα μου ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ να μην χρειαστεί να το νοιώσεις. Και δεν έχει καθόλου να κάνει με τις προσπάθειές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μέχρι τι ώρα θα είσαι στο μαγαζί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ αυτές οι συμβουλές!! Όλοι τις μοιράζουμε απλόχερα, αλλά..

    (1-1 to αεκάκι, πάει το καθαρίσαμε και αυτό το πρωτάθλημα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και οι δυο έχετε δίκαιο..
    Κωνσταντίνα για θυμήσου ποσό ανίκητος αισθάνεσαι στα 21!!!
    Και εσύ και εγώ το ζήσαμε..
    Εύχομαι στην m13 να μην έρθει ποτέ αντιμέτωπη με την δύσκολη πλευρά της ζωής, δεν είναι πάντα όλα στο χέρι μας..
    Αλλά ακόμη και αν έρθει εύχομαι να ξέρει πως θα πρέπει ν αντιδράσει.
    Οι εμπειρίες είναι διαφορετικές για τον καθένα μας και μας εκπαιδεύουν ανάλογα.
    Επίσης καθοριζόμουν την συμπεριφορά μας την σκέψη μας και την διάθεση μας..
    Απλώς ακόμη και όταν νιώθεις ότι είσαι χαμένος πρέπει να μπορείς να συνεχίσεις..
    Γιατί έχασες μια μάχη ή πολλές, αλλά όχι τον πόλεμο..
    Ο πόλεμος τελειώνει με νίκη η με ήττα μόνο όταν φεύγεις από την ζωή..
    Τες πα..
    Το βάρυνα πολύ.
    Το ξέρεις πως έχω για σένα πολύ καλή αίσθηση..
    Για ότι αφορά στο μέλλον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. (άκυρο το τελευταίο, αλλά μηδαμινής σημασίας)

    lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Lao, μια συμβουλή : Αν μου ξανα(ξ)ευτελίσεις ποστ με ποδοσφαιρικά θα κάνω βουντού στον γαύρο!
    "αχ αυτές οι συμβουλές!! Όλοι τις μοιράζουμε απλόχερα, αλλά.."
    :P

    Vatraxokoritso, με τέτοια φωτό σου απαγορεύω να ξανασχολιάσεις εδώ μέσα! Κλαψομούνιασμα και θεική ομορφιά δεν πάνε γαμώτο. Άσε που θα πάρει φωτιά ο τράκερ σου! (σκάσε, σου ανεβάζω τις μετοχές μπας και σου βρούμε κάναν γκόμενο και ησυχάσουμε)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εχμ.. Βασικά ρε Κωσταντίνα τα αθλητικοκαφροτέτοια μου μπορείς και να τα εκλάβεις ως μια (φτηνή ίσως) προσπάθεια ελάφρυνσης του θέματος του παρόντος ποστ

    :Pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ την ξέρω την μοίρα μου (οικτρό κλαψωμούνιασμα)
    Όσο για τους γκόμενους δεν μας χέζουν οι Νταλάρες..
    Καλά ησυχάσαμε ..
    Άσε που μου έκατσε τεκνό και έπαθα δύσπνοια..
    Ο φύλακας άγγελος μου ο μαλάκας ο από μηχανής θεός μου..
    Όσο για την φωτο δεν φταίω εγώ ,στα είπα άλλωστε ο manager επέμενε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν, επειδής είμαι ο πλέον αρμόδιος για τα θέματα της μικράς, ένα έχω να δηλώσω: Όλα θα πάνε μια χαρά....... και ο Πάντος θα καρφώσει παστέλι αυριο !

    Σε όποιον αρέσει, αλλιώς να κάνει παρέα με τον Λέμενς!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. (τωρά δλδ αν εγώ δεν θα το ευχαριστηθώ τόσο πολύ αν νικήσουμε με παστέλι πάντου, τι θα μου πεις?)

    φαντάσου δλδ πόσο μου "κάθεται" αυτό το υποπαικτάκιο!! Να τρέμω στην ιδέα και μόνο πως θα βάλει και goal στο βάζελο!!! ΚΑι να μην μπορώ να το πανηγυρίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. xmmm
    τώρα βάλτε και υπότιτλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποιός φίλησε το βατραχάκι μας και μεταμορφώθηκε σε Cathleen Turner?
    Τα συγχαρητηριά μου.
    Το καλτσοβράκακι θα φιλήσει και το Constantinaki and will take all the pain away..
    There is no other way

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. costantina,
    Adikies k duskolies ypirxan kai tha yparxoun panta!nomizo malista oti i antimetopisi tous einai pou mas kanei dinatoterous k kaliterous anthropous.i zoi sou einai edo idi!me parelthon,paron k mellon.zistin!!ki an kapioi giro sou "fenontai" eutixismenoi einai
    arage pragmatika?
    mono oi pethamenoi den exoun provlimata!!
    mou kratas kali parea,keep going!
    antonis,40 new zealand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ελα βρε Κωνσταντίνα, μέχρι από την Νεα Ζηλανδία σου γράφουν εμψυχωτικά μυνήματα (ρε τι σου είναι η παγκοσμιοποίηση!)

    Το νότιο ημισφαίριο (εχείς που κρεμόμαστε από κάτω σας) στέλνουμε θετική ενέργεια.. βρε μπας και δεν έκανες τις αλλαγές στο φεγκ σουι που λέγαμε?

    Καλά ρε βατραχοκόριστο, ποιον δουλεύεις? είχε απομείνει κάτι στον Μιχαλάκη και του το πήρες? Άκαρδη, η εξωτερική ομορφία θα σου μείνει.
    Λολιτ εσύ χωρίς φιλάκι θα μείνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. That's a great story. Waiting for more. » » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή