Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2006

FAKELOFOBIA

Οι μαστρωποί πηγαίνουν και έρχονται στην ζωή μου. Απαιτούν από εμένα πράγματα δύσκολα, επίπονα και ακατόρθωτα. Παίρνουν περίεργες ονομασίες και κρύβουν αυτά που ζητούν πίσω από ακρωνύμια, πίσω από δύσκολες λέξεις και σε αντάλλαγμα ζητούν την ψυχή μου. Πρέπει να είσαι λίγο νομικός, λίγο επαναστάτης, λίγο λιγότερο άνθρωπος για να ανταπεξέλθεις αλλά σπάνια τα καταφέρνεις. Και αυτοί οι μαστρωποί δεν σταματούν να πολλαπλασιάζονται.

Άλλοι μου ζητούν την ψήφο μου, άλλοι την σιωπηρή συναίνεσή μου, άλλοι να με εντάξουν στην «πολιτισμένη» κοινωνία μας που απαιτεί να έχεις θέρμανση, ηλεκτρικό, νερό, ασφάλεια και όλα αυτά που χρειάζονται για να θεωρείσαι μέλος της. Είναι τόσα πολλά πια. Τόσα πολλά που πλέον πάσχω από μια ψυχολογική ασθένεια που πρόσφατα της έδωσα και όνομα : «φακελλοφοβία». Είναι αυτή η περίεργη κατάσταση κατά την οποία δεν υπάρχει καμμία περίπτωση στον κόσμο να ξανανοίξω φάκελλο με λογαριασμό. Καμμία όμως.

Οι ψυχολόγοι συνιστούν, όταν φοβάσαι κάτι πάρα πολύ να το αντιμετωπίσεις για να το ξεπεράσεις. Η δική μου όμως ασθένεια, δεν προέρχεται από απλό φόβο για κάτι που ίσως συμβεί στο μέλλον (π.χ. πνιγμός ή πυρκαγιά), αλλά για ένα τέρας με το οποίο συμβίωνα σχεδόν σε όλη μου τη ζωή και πλέον αρνούμαι να το ξαναδώ. Ίσως να υπάρχουν ειδικά χάπια με τα οποία όλο χαρά, θα παίρνεις τον φάκελλο, θα τον σκίζεις με τα δόντια, θα ξετυλίγεις το χαρτί και θα ψοφάς στα γέλια. Βέβαια, την τελευταία φορά που άνοιξα φάκελλο γέλασα με την ψυχή μου, αλλά είναι μερικοί από δαύτους που μια χαρά γελάω και χωρίς να τους ακουμπήσω, χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να τους ανοίξω. Έτσι, η χαρά μου κρατάει πιο πολύ.

Σήμερα είναι η τέταρτη μέρα που δεν έχω ανοίξει φάκελλο. Τους έχω κρύψει πίσω από την συρταροθήκη μόνο και μόνο για να μην γελάω πολύ. Τέσσερις μέρες αποχή.

Είμαι η Κωσταντίνα και είμαι καλά.

17 σχόλια:

  1. Κινητοφοβία, εδώ.

    Σχεδόν δύο χρόνια μετά, δεν έχω ξεπεράσει το αφεντικό που με έπαιρνε 50+ φορές τη μέρα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ (τις 25 επειδή είχε ξεχάσει τι του είχα πει τις υπόλοιπες 25).

    Όποτε χτυπάει το κινητό μου, η πρώτη μου αντίδραση είναι συνήθως ένα μίνι-ηλεκτροσόκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. costantina mou
    na eise panta kala kai na exoume mia kali kai plousia xronia.
    (asxeto me to post alla hthela na sou eyxhthw.)
    filia
    markos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AAAAAAAAAAAAA!!!!
    tora to thimithika !!
    fovame tis katsarides.
    tremw sou lew.
    filia kai pali
    markos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Costantina, αν το δεις και σαν fake-lofobia μπορεί και να πάψει να σε αγγίζει.

    Καλή χρονιά να έχετε και πολλλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. j, φρίκη. Μπορείς όμως να το σώσεις με τον κατάλληλο ήχο. Π.χ. όταν σε καλούν κάποιοι που σιχαίνεσαι/βαριέσαι κ.τ.λ. να ακούγεται κάνα "μαζί μου ασχολείσαι-πόσο μαλάκας είσαι". Αν πετύχεις να το ακούν και οι ίδιοι παράλληλα, ε, δεν θέλει πολύ για να την ακούσουν. Αλλιώς βολέψου με κάνα "paranoia" και δέξου το.

    Markman, καλή χρονιά και σε σένα. Αυτό με τις κατσαρίδες είναι λίγο μπερδεμένο. Για παράδειγμα, εγώ τις σιχαίνομαι. Πιθανόν να αντιδράσουμε το ίδιο αλλά επιμένω ΔΕΝ τις φοβάμαι, τις σιχαίνομαι. Γμτ, κανείς δεν με καταλαβαίνει.

    Τσογλάνι, καθόλου fake πίστεψέ με. Εγώ μπορώ να το δω όπως θες, το αποτέλεσμα μετράει. Και συνήθως πέφτει πολύ γέλιο. Καλή χρονιά φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για μένα ο σεισμός έγινε χθες..
    Έχει 15 μέρες που κάνω την έξυπνη σε γνωστούς και φίλους για το πόσα υπέροχα ευρώ έχω γλιτώσει με το φυσικό αέριο..
    Μέχρι που το χόμπιτ (ο διαχειριστής) μου είπε ότι για το μήνα Δεκέμβριο το μερίδιο μου είναι 110 ευρώ!
    Όσο και πέρυσι δλδ..
    Που είναι η γαμημένη διαφορά?
    Βγήκα και μαλάκας σε τόσο κόσμο που έκανα διαφήμιση ότι πληρώνω λίγο…

    Πρόσθεσε και την φυσικοαεριοφοβία …
    :-(

    (κρίμα που έχασες τον ύπνο σου ,ευτυχώς όμως που είναι όλος ο κόσμος καλά!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία, εγώ σχολιάζω στο blog σου και εσύ στο δικό μου. Δεν μπορεί θα συναντηθούμε!
    (καλά ρε χαζό άφησες τέτοιον παίδαρο να σου κάνει καμάκι και γυρίζεις στα άλλα μπλογκ; Άσε στο ΄σωσα εγώ)
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mmm λατινος!!!
    λες ε?
    μια που δεν ειδα προκοπη απ τα εγχωρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το βασικότερο δεν ξέρεις την γλώσσα του. Ότι και να σου λέει θα ακούγεται καυ...ξέρεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ξερω..
    σκατα στα μουτρα μου ξερω..
    και να ηξερα κοντευω να ξεχασω..
    χαα!
    παλι θα βγω το βραδυ να πνιξω την μοναξια μου στο ποτο!
    λιγμ και κλαψ!
    r&b party..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι, κι εγώ. Τηγάνι& μπουγάδα party!!!

    Καληνύχτα φιλενάδα.
    (άντε μια βόλτα απ΄το μπλογκ του μικρού Χιλιανού για συμπαράσταση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ φοβάμαι την ανισόρροπη ψυχοσύνθεσή μου γμτ


    ρε συ κων, νόμιζα πως ανήκεις στις αχαίρευτες... χαλάς την πιάτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. > Καλή χρονιά φίλε μου.

    Ε, όχι και φίλος.


    .. γλυκιά και τριανταφυλλένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μας έλεγαν χθες φίλοι που ζουν μόνιμα στην Αγγλία και είχαν Ελλάδα για διακοπές, ότι συζητούν σοβαρά να ψηφίσουν ένα νόμο που θα φορολογούν τα αυτοκίνητα ανάλογα με τους δρόμους που θα περνούν κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει και προϋποθέτει βέβαια 24ωρη πλήρη παρακολούθηση. Αρχίζουμε και μετατρεπόμαστε σε ποντίκια σε ένα βρώμικο κλουβάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και να είσαι πάντα ... καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it here

    ΑπάντησηΔιαγραφή