Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2006

ΕΝΑ ΕΞΥΠΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Βασικά σήμερα πρέπει να γράψω κάτι πολύ έξυπνο. Κάτι σοβαρό, κάτι με τεράστιο νόημα. Έχω να σφουγγαρίσω κιόλας και να πλύνω και κάτι ποτήρια. Μάλλον θα ζεστάνω πρώτα λίγο καφέ και θα στρίψω την τελευταία τουφίτσα καπνού. Πάλι ξέμεινα. Μετά θα πρέπει να αποφασίσω ποιό πακέτο τσιγάρα να διαλέξω απ΄το ράφι, μέχρι αύριο που θα μου ξαναφέρουν.

Σίγουρα έχει πολλά έξυπνα πράγματα το κεφάλι μου αλλά η μαλακισμένη καφετιέρα αργεί να ζεστάνει. Χωρίς καφέ αρνούμαι να γράφω έξυπνα πράγματα. Μόνο μαλακίες γράφω. Μου τελείωσε και η χλωρίνη και το καπάκι του κουβά σκεύρωσε. Η στραβοχυμένη σφουγγαρίστρα, μου ΄χει κάνει το πάτωμα γεμάτο ζουμιά. Μετά τον καφέ θα ασχοληθώ. Τώρα πρέπει να βρω κάτι έξυπνο.

Όταν ήμουν πιτσιρίκι, έξυπνους έλεγαν αυτούς που «πέταγαν σπίθες τα μάτια τους». Εγώ το θεωρούσα τρομακτικό αν και δεν είχα δει ποτέ σπίθες στα μάτια κανενός. Μόνο κάτι μπιμπίκια, πρηξίματα και κάτι τσίμπλες. Κοίταζα με τις ώρες τα μάτια μου, έσβηνα την λάμπα και περίμενα να πετάξουν σπίθες και τα δικά μου. Τίποτα. Μια φορά είχα βάλει και ένα κερί κοντά κοντά και έκαψα τα βλέφαρα. Αλλά δεν πιάνονται, ήταν πλαστές σπίθες αυτές. Μετά ήμουν σίγουρη ότι είμαι χαζή. Τώρα όμως, πρέπει σίγουρα να βρω κάτι πανέξυπνο. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να δει τα σβηστά μάτια μου.

Βαρέθηκα να περιμένω την καφετιέρα και έβαλα χλιαρό καφέ. Αηδία. Με τέτοιο καφέ πάλι μαλακίες θα γράψω. Τα έξυπνα δεν τα χαλαλίζω έτσι εύκολα. Ίσως αν είχα ένα κίνητρο να έφτιαχνα ακόμη και φρέσκο καφέ, να πήγαινα στο διπλανό μαγαζί και να αγόραζα τον καπνό μου. Γιατί κάτι τόσο έξυπνο θα χρειαζόταν και τα ανάλογα σύνεργα. Το μόνο που έχω τώρα είναι η στραβοχυμένη σφουγγραρίστρα.

Δεν θέλω κίνητρο. Θα το γράψω έτσι. Τόσοι και τόσοι ευεργέτες έδωσαν τσάμπα γνώση στον κόσμο. Όπως και το free software. Έγραψαν κώδικα και τον χάρισαν. Θα φτιάξω κι εγώ δικό μου free κάτι. Και αυτή τη φορά θα του βρω καλό όνομα. Είπαμε, να κάνω την έξυπνη τσάμπα αλλά να ξέρουνε τουλάχιστον ποιά είμαι.

Το δικό μου free κίνημα θα έχει να κάνει με τους γιαλαντζί έξυπνους. Μάλλον θα το πω free brains ή free….φρύδια....πρέπει να βγάλω τα φρύδια μου. Το αποφεύγω καιρό. Αυτό το τσιμπιδάκι της solingen είναι σκέτος φονιάς. Λίγο να τρέμει το χέρι και έβγαλες το μάτι σου. Α ναι, το κίνημα. Μάλλον τελικά free brains θα το πω. Θα μπαίνεις και θα «κατεβάζεις» εξυπνάδα. Μετά, θα γίνει πολύ διάσημο και θα φτιάξουν και mp3 players. Όχι, δεν θα τα πω mp3, θα τα πω psil2. Έτσι, για να με θυμούνται. Πάω να σφουγγαρίσω και μετά θα κάτσω να γράψω τον κώδικα. Μάλλον θα φτιάξω και φρέσκο καφέ γιατί πρέπει πρώτα να μάθω κώδικα. Ίσως να πλύνω πρώτα τα τζάμια.

18 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα. Και μετά θα φτιάξουν, υποθέτω, κι ένα αντιπρόγραμμα να κατεβάζει χαζομάρα όποιος βαρέθηκε, για να την ακούει. Δεν ακούγεται άσχημο. Αυτό θα βγάλει και φράγκα.

    Γράψ' τον τον κώδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όταν τελειώσεις πάρε λίγο και τις γωνίες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. avellaneda, καλωσήρθες. Ρε συ, ποιά φράγκα; Είμαι υπεράνω χρημάτων λέμε. :)

    Δημήτρη, τις είδες κι εσύ τις γωνίες ε; Πάω...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δωσε μου λιγο απ'αυτο που παιρνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χωρίς παρεξήγηση Αρτέμη μου, αλλά μόλις τελειώσεις απο κει πετάξου μέχρι το σημερινό ποστ του Καλτσό.
    Ένα σκουπισματάκι τουλάχιστον το χρειάζεται επειγόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. alzap, έχω πήξει ρε φιλαράκι στις δουλειές σήμερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν έρχεσαι κι'απ΄το δικό μου μετά γιατί είναι λίγο αχούρι?

    άντρες σου λέει παιδί μου, άχρηστοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το θέμα δεν είναι η καφετιέρα. Το θέμα δεν είναι free. Το θέμα είναι σοβαρό και λύση δεν βλέπω... Χάος η υπόθεση. (Εντάξει δε μιλώ σοβαρά , απλά είμαι καλαααα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!
    Το "ΕΞΥΠΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ" σου μου κράτησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Και μάλιστα το ξαναδιάβασα!
    Το κίνημα έχει γεννηθεί, υπακούει ταπεινά.
    Δώσε κι άλλα τέτοια κείμενα. Α, ναι, επίσης δώσε κι απ' αυτό που καπνίζεις!
    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μερικοί είναι μακαρονάδες.
    Εγώ είμαι ψιλικατζόπληκτος, τι να κάνουμε;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μαρή Κωνσταντίνα..
    πρώτη φορά χαζή γράφει έτσι..
    το ξέρεις?
    άντε να δούμε που θα χωρέσει το φαν κλαμπ σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγάπη μου τι να σου πω...
    Όταν μεγαλώσω θέλω να σου μοιάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγγραφή εξαιρετικού, δηλαδή "Ψιλικατζίδικου" ύφους. Θα την ευχαριστιότανε, πιστεύω, ακόμα και ο Νίκος Τσιφόρος. Πόσο μάλλον εμείς. . .
    Πάντα τέτοια, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω, σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ!

    (αν και σήμερα που το ξαναδιάβασα μου φάνηκε η πιο μεγάλη μαλακία που έχω γράψει..αλλά τεσπα)

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ZAΡΝΤΟ...ΖΖΖΖ

    ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ

    ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ B L O G

    Tων τηλεφωνικων συνακροασεων

    δηλ δε με παιρνεις τηλεφωνο

    καλυτερα να τα λεμε ολοι μαζι

    και οι κυβερνηση και ολα τα

    παλιοπαιδα εδω....

    γιατι να χαλαμε τα ματακια μας,

    διαβαζοντας. φωναξουμε κ τα
    αμερικανακια η οποιον γουσταρεις

    ζ α ρ ν τ ο ζ .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή