Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2006

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΣ : ΣΚΑΤΑ

Μετά από τρία σχεδόν χρόνια, έγινε χθες ο πρώτος μου υγειονομικός έλεγχος στο μαγαζί. Η πελάτισσα που εξυπηρετούσα εκείνη τη στιγμή, δαγκώθηκε και έφυγε τρέχοντας. Συνήθως ψιλοτρέμω με τους ελέγχους, γι΄αυτό φροντίζω να είμαι γραφειοκρατικώς άψογη. Είχα ακούσει τα απίστευτα. Κανονικά θα έπρεπε να φοβάμαι πολύ γιατί «όλο και κάτι θα βρουν». Αλλά το πήρα τελείως πατριωτικά.

Ειδικά όσο σκεφτόμουν τις εξετάσεις που έκανα για να βγάλω το κωλοβιβλιάριο υγείας, τόσο φούντωνα. Όταν δε, ανακάλυψα ότι μια από τις εξετάσεις ήταν τεστ κοπράνων, εκεί τα ΄παιξα. Πήρα τηλέφωνο έξαλλη στο υγειονομικό να μου πουν τί εννοούν και φρίκαρα. Ήθελαν λέει, δείγμα κοπράνων για να το αναλύσουν για παράσιτα. Όσο κι αν τους διαβεβαίωνα ότι τα κακάκια μου ήταν αψογότατα, αυτοί εκεί. Ήταν λέει, απαραίτητο.

Πήγα με βαριά καρδιά στο φαρμακείο, και ζήτησα έναν σκατοσυλλέκτη. Ο φαρμακοποιός γονάτισε απ΄τα γέλια. Μου εξήγησε ότι είτε για ούρα, είτε για κόπρανα είναι το ίδιο ποτηράκι. Ο ουροσυλλέκτης. Έχετε δει ουροσυλλέκτη; Μπορεί δηλαδή φυσιολογικός άνθρωπος να χέσει μέσα σε αυτό το ποτηράκι; Άντε να το προσπαθούσα, αλλά ρε μαλάκες πώς κεντράρεις ακριβώς το ποτηράκι για να μην χέσεις το χέρι σου; Και πώς στο διάολο υπολογίζεις την κουράδα σου να μην ξεχειλίσει; Τί να την κάνω δηλαδή, να την κόψω στα δύο για να κλείσει το καπάκι ή να την πάω ολόκληρη μη τυχόν και χαλάσει το δείγμα; Αυτά και άλλα ερωτήματα με είχαν καταρρακώσει. Χρειάστηκα τρεις μέρες για να προετοιμαστώ ψυχολογικά. Και ακόμα τρεις για να έχω έμπνευση. Δεν μου ερχόταν με τίποτα. Δεν το συνεχίζω, θα ξεράσω.

Και αφού όλα τα βασανιστήρια τελείωσαν και ενώ είχα πληρώσει καμμιά εβδομηνταριά ευρώ για όλες τις εξετάσεις, έμαθα ότι θα μπορούσα να είχα το βιβλιάριο στο σπίτι σε δύο μέρες, με πενήντα ευρώ χωρίς καμμία εξέταση. Και εκεί, το πήρα πατριωτικά. Μπορεί να έδωσα είκοσι ευρώ παραπάνω αλλά τους έχεσα κανονικότατα.

Ήρθαν που λέτε οι κύριοι και μου ζήτησαν άδειες, βιβλιάρια και ότι άλλη χαρτούρα. Μια χαρά άνθρωποι ήταν. Ευγενικότατοι και μάλιστα όταν είδαν όλα τα χαρτιά τακτοποιημένα σε ντοσιέ και τα προιόντα σωστά (π.χ. όχι απορρυπαντικά δίπλα σε τρόφιμα κ.τ.λ.), ενθουσιάστηκαν. Εγώ, πήρα θάρρος. Ο ένας μπήκε στην τουαλέτα και με ρώτησε αν δουλεύει το καζανάκι. Τί λε ρε θηρίο; Εδώ μας μάθατε να χέζουμε σε ποτηράκια, τί να το κάνουμε το καζανάκι, αλλά κρατήθηκα. Μάλιστα τον προέτρεψα να το δοκιμάσει, αλλά ντρεπόταν φαίνεται να χέσει ξένο μαγαζί. Μέτρησαν τα θερμόμετρα στα ψυγεία, μου είπαν ότι πουλάω κάποια πράγματα που δεν είναι στην άδεια – τη γάμησα, σκέφτηκα - έλεγξαν τις ημερομηνίες λήξεως στα σποράκια και αυτό ήταν. Υπέγραψα, μου είπαν συγχαρητήρια και πέρασαν στο δεύτερο κομμάτι της επισκέψεως.

Μου είχαν πει, ότι πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις να κάνω ένα «δωράκι». Εγώ αυτά δεν τα μπορώ. Οι ελεγκτές την έπεσαν στα περιοδικά. Άρχισαν τα πόσο κάνει αυτό, και πόσο κάνει εκείνο, αλλά εγώ βράχος. Τόσο κύριοι. Στο τέλος τους έβαλα και πλήρωσαν κανονικότατα, μου είπαν πάλι συγχαρητήρια και έφυγαν. Αυτό ήταν. Πλάκωσε μετά η γειτονιά. «Τί έγινε;», «πόσα έφαγες», « πάνω από πεντακοσάρα;», «έχω έναν γνωστό που θα στα σβήσει» κ.τ.λ. Όσες φορές κι αν τους είπα ότι δεν μου έκοψαν πρόστιμο, δεν έλεγαν να το πιστέψουν.

Πάει και τελείωσε, τέρμα τα στερεότυπα. Άμα φτάσεις στο σημείο να καταφέρεις να χέσεις σε ένα ποτηράκι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να σε ακουμπήσει.

39 σχόλια:

  1. Αστα αυτά πονηρή θεία...
    Του μπαρμπα-Καλτσό ήταν το δείγμα! θα σε καταγγείλω, θα ζητήσω ανασκάτωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα!
    Μπράβο ρε Κωσταντίνα που βγήκες 100% εντάξει (δεν είναι και εύκολο πράγμα για ένα μικρό μαγαζάκι αυτό το πράγμα). Μπράβο και στους υπαλλήλους που δεν πήγαν να σε στριμώξουν με το ζόρι (ιστορίες του στυλ «Γιατί δεν φοράς κράνος;» δεν είναι τόοοσο σπάνιες νομίζω).

    Όσο για τα κόπρανα... είναι πολύ λογικό να είναι απαραίτητο από την στιγμή που πουλάς και τρόφιμα. Θα μου πεις βέβαια, όλοι αυτοί που δουλεύουν σαν μάγειροι, σερβιτόροι, μανάβηδες, μπακάληδες και τελειωμό δεν έχει, εχουν όλοι χέσει στο ποτήρι; Ε, όχι, αλλά κακώς όχι. Προσωπικά βέβαια δεν μπορώ να με φανταστώ σε τέτοια φάση. Μάλλον θα έπερνα κανα δεκάρι συλλέκτες μέχρι να πάψω να ξερνάω επιτόπου χαλώντας και το δείγμα. :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε μπας και είσαι η minimarketού που είχε επισκευθεί προεκλογικά ο Κωστάκης;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατί δεν τους έκανες "δωράκι" ένα "ποτηράκι"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θυμάμαι το δράμα με το σκατοπότηρο μιας φίλης που άνοιξε ταβέρνα... δράμα δράμα. αλλά είανι μια σοιυ ευκαιρία να τους ξεχέσεις κανονικά.

    όσο για το ότι δε σ ακοθμπάει ακνείς αν χέσεις σε ποτηράκι... αν δεν πλυθείς, όντως κανέις δεν σ ακουμπάει =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Alzap, η λέξη της ημέρας : ΑΝΑΣΚΑΤΩΣΗ!!!!!
    αχαααχαχαχαχαχα :)

    Kitasumba, ρε φίλε να δω τί άλλο σιχαμερό θα ανακαλύψουν για να μας παιδεύουν. Βασικά, σκέφτομαι την κοπελίτσα στο εργαστήριο που πήγα το κυπελλάκι. Γαμώ τις δουλειές! :(

    Kaltsovrake, θα το ήξερες. Θα με έδειχναν όλα τα κανάλια να τον πετάω έξω με μάπες. :)

    Manifesto, ρε πώς δεν το σκέφτηκα...αχαχα...καλημέρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marilina, καλά που το είπες. Τώρα σιγουρεύτηκα ότι υπάρχουν κι άλλοι που έκαναν την εξέταση...ουφ. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. costantina said:
    Βασικά, σκέφτομαι την κοπελίτσα στο εργαστήριο που πήγα το κυπελλάκι.

    Που να μάθαινες και άλλα για την σκατοδουλειά... Πριν βγουν τα μηχανάκια για το ζάχαρο και οι ενζυματικοί δοσομετρητές, οι γιατροί πως λές πως έκαναν διάγνωση ζαχαρώδους διαβήτη;!!!

    Άντε στην υγειά μας!
    Μπλιάχχχχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απαπα, αυτά ακούω εγώ που είμαι δυσκοίλια και μετά γίνομαι δυο φορές δυσκοίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η φάση σου Κωνσταντίνα μου θυμίζει μια επίσκεψή μου σε γνωστή ασφαλιστική εταιρεία για την έκδοση υγιειονομικού-ασφαλιστικού βιβλιάριου όταν πήγα να μπαρκάρω σε καράβι μεγάλης ναυτιλιακής εταιρείας, πριν αρκετά χρόνια πια. Έφαγα όλους τους στοιχειώδεις ελέγχους, κυρίως οπτική πρωκτοσκόπηση (και δεν ήταν η πρώτη φορά). Ο τύπος, αφού με εξέτασε, γράφει στα κατάστιχά του "αιμορροϊδες". Μα του λέω δεν έχω (ξέρω πολύ καλά τι έχω και τι δεν έχω) και σχεδόν με διαολόστειλε. Το μυστικό μου το είπε αργότερα ένας συνάδελφος: γράφουν σχεδόν σε όλους (τότε, δεν ξέρω τώρα) αιμορροϊδες για να δικαιολογούν έξοδα για "φάρμακα" στο κράτος... Ποιό "δωράκι" και "φακελάκι", να ήταν μόνο αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στους μ...κες που νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο & έχουν και το θράσος να ζητάνε το "κατιτίς" τους, δώστους το περιεχόμενο του ουροσυλλέκτη που περίσσεψε & αν τολμούν να ξαναπεράσουν & γι' άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kitasumba, είσαι μεγάλο σίχαμα!!!

    mourning, είναι να μην σου τύχει κοριτσάκι. Να φανταστείς πως μερικά εργαστήρια ζητούσαν να "γεμίσω" το κυπελλάκι επιτόπου. Εκεί να δεις δυσκοιλιότητα. Ακόμα τρέχω.:)

    just, εγώ έχω ακούσει ανάλογες ιστορίες στον στρατό. Που τους έβαζαν στην σειρά και τους εξέταζαν ομαδικώς. Χίλια φακελάκια θα έδινα για να ξεφύγω. :)

    Marialena, οι άνθρωποι ευτυχώς δεν ζήτησαν τίποτε. Μάλλον το δικό μου μυαλό ήταν προκατειλημένο. Ή είδαν ότι δεν θα τους έπαιρνε να ζητήσουν...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατούρησα και έχεσα στο ποτηράκι-μια τόση δα σκάτουλα θέλουν αλλά σιγά να μην καθόμουν να την κόψω σε τεμάχια την κουραδίτσα μου
    Τα έκλεισα και τα απολύμανα με χλωρίνη, τα έβαλα στα κουτάκια και μετά τα τύλιξα σε 4 σακούλες χωριστά, η γιατρός στο νοσοκομείο έπαθε πλάκα με τον υποχονδριασμό μου.
    Που θα τα στείλεις μου είπε στην Αμερική?
    Γελούσαμε μισή ώρα πριν μου πάρει δείγμα αίματος.
    53 ευρώ στο νοσοκομείο και είχα ξεμπερδέψει.
    Έκανα βέβαια 10 μέρες πριν το πάρω απόφαση για τις εξετάσεις..
    κόντεψα να πάθω ζημιά γιατί ο οργανισμός μου δεν έκανε εξαγωγές -καταλαβαίνετε-τόσο πολύ τον στρέσαρα.
    Σήμερα πήγα και έβγαλα το βιβλιάριο.
    Είχε πουτάνες φουρνάρηδες μάγειρες σερβιτόρους και άλλους πολλούς.
    Μαζί και εγώ..
    Ελπίζω η ιδιωτική ασφάλεια που έχω να μου επιστρέψει έστω και ένα μέρος των χρημάτων, αν όχι δεν πειράζει εγώ να είμαι καλά..

    -Έχεις χέσει ποτέ σε ποτηράκι?
    -Όχι αλλά έχω κάνει Bungee Jumping!
    -Ε το ίδιο είναι,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γουφ, γουφ (πώς λέμε μπράβο!)
    Ο ορισμός του χιούμορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβοοοοοοοοοο!!!!Ευτυχως που υπαρχουν ακομη ανθρωποι με συνειδηση.Και ξανα μπραβοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποια συνείδηση βρε, απλώς κάναμε κακά και πιπί σε ποτηράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εισαι η μοναδικη νομιμη ψιλικατζου,σε ολη την χωρα.Μπραβο.Αμα εχεις την Αυγη,να ερχομαι να την παιρνω απο σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρήγορο το ότι δεν επέμειναν για δωράκι και ότι συμπεριφέρθηκαν καλά.

    Σε 5 χρόνια που θα πρέπει να κάνεις πάλι εξετάσεις να θυμηθείς:
    Δε χρειάζεται ατόφια κουράδα. Χέζετε κανονικά φροντίζοντας να "αστοχήσετε" και να μείνει κάτι τις στην πορσελάνη. Με το γαντοφορεμένο χέρι σας παίρνετε μια σπατουλίτσα φαρμακείου (όπως αυτή που εξετάζουν το λαιμό) και κόβετε λίγο για να βάλετε στον ουρο-σκατοσυλλέκτη που κρατάτε με το άλλο χέρι. Το κακό είναι ότι δεν περισσεύει χέρι για να κλείνετε τη μύτη σας.

    Πολλά πλήρωσες. Έχει δίκιο το βατραχοκόριτσο. 53 ευρώ κοστίζουν οι εξετάσεις σε δημόσιο νοσοκομείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι ένα τεχνικό σημείωμα: Η εξέταση κοπράνων, εδώ και δυό-τρεις δεκαετίες περίπου, γίνεται με τον εξής απλό τρόπο: Υπάρχει ένα ειδικό ποτηράκι (σαν αυτό της εξέτασης ούρων) του οποίου το καπάκι έχει στο κέντρο ένα στέλεχος που εξέχει προς τα κάτω και στο άκρο έχει μιά μικρή σπάτουλα. Με την σπάτουλα παίρνεις ένα μικρό δείγμα (από την τουαλέτα, προφανώς), βάζεις νερό στο πλαστικό ποτήρι και βιδώνεις το καπάκι, με τη σπάτουλα και το δείγμα να είναι μέσα στο νερό. Αυτό παραδίδεις στο εργαστήριο κι εκεί εξετάζουν το διάλυμα, που περιέχει αυτά που θέλουν να δουν. Ούτε "σημάδι" ούτε γάντια ούτε άλλα συχαμερά! Απλώς, αν δεν στο πουν πώς γίνεται ή δεν ξέρουν(;) παιδεύσεαι! 'Οταν ήμουν εγώ παιδί με πηγαίνανε στο ιατρείο κι εκεί μου έδιναν ένα ελαφρύ καθαρτικό και ένα γκιογκιό! 'Ετσι γινόταν τότε. Ευτυχώς σήμερα πολλά έχουν αλλάξει αλλά η νοοτροπία μερικών παραμένει σκατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελικά, σ' αυτό το μπλογκ μαθαίνεις πολλά!

    Γειά σου Κωσταντίνα, με τα ωραία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χέστηκα στα γέλια με το κουραδοπόστ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τάδε έφη Κωνσταντίνα:just, εγώ έχω ακούσει ανάλογες ιστορίες στον στρατό. Που τους έβαζαν στην σειρά και τους εξέταζαν ομαδικώς. Χίλια φακελάκια θα έδινα για να ξεφύγω. :)

    Άλλο ο στρατός, όπου δουλεύεις "τζάμπα" και άλλο να σε εξετάζουν πρωκτικά για να γνωρίζουν οι εργοδότες σου επειδή θέλουν να ξέρουν γιατί σε "πληρώνουν". Έχει τεράστια διαφορά. Δεν λέμε να σου κάνουν εξέταση αίματος για να δουν αν τα "τσούζεις" (πράμα συνήθες πλέον), αλλά να βλέπουν τον πρωκτό σου για να 'χουν τη δικαιολογία ότι τόσα πληρώνουν για την "υγεία" μας με το αντίκρυσμα ότι τα φράγκα τα παίρνουν οι εργοδότες χωρίς να έχουμε κι εμείς το ίδιο αντίκρυσμα. Τρίχες κατσαρές δλδ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και να σου πω κάτι: ένας από τους πολλούς λόγους που σταμάτησα να ταξιδεύω είναι ότι η προσωπικότητα του ναυτικού είναι σε ΠΟΛΥ χειρότερη και κατώτερη θέση από κείνη του φαντάρου. Διότι τον φαντάρο, επειδή δεν πληρώνεται, τον περνάς στη ζούλα και αμφότεροι εξουσιαστές κι εξουσιαζόμενοι το παίρνουν στο χαβαλέ, ο ναυτικός επειδή πληρώνεται τον "γαμάνε" κανονικά επειδή "πρέπει" να του δικαιολογήσουν τα φράγκα που "κακώς" παίρνει (το τελευταίο - η πολύ "κακώς" πληρωμή - είναι δημόσια ομολογία σούπερ ντούπερ εφοπλιστάρας που κατουρά δημοσίως, με την τερατώδη πούτσα έξω, τους φοίνικες μπροστά από την 2ας Μεραρχίας στο λιμάνι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να εισφέρω το κατιτίς μου, (μεταφορικά εννοώ... μην τρομάξετε) στη σκατοκατάσταση: Στον Βαρετό σήμερα, η δήλωση του περί αφόδευσης πέρασε ασχολίαστη μέχρι που τόλμησα να κάνω την αρχή, ενώ το προηγούμενο που αφορούσε την στύση μάζεψε 8 σχόλια μαζί. Φυσικές λειτουργίες δεν είναι και οι δύο; Γιατί τέτοιος ρατσισμός; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ψιλικατζού, γειά σου, η φίλη μου (δις) κουμπάρα μου, μου είπε:
    -Θα διαβάσεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την Ψιλικατζού.
    Συνήθως ΔΕΝ κάνω αυτά που μου λένε να κάνω.
    Αυτη την φορά δεν το μετάνιωσα.
    Είσαι (τί σου λεω τώρα!!!) σπουδαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου ξέφυγε να σου πω, ότι η φίλη μου και (δις) κουμπάρα μου είναι η Αγάθη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πωπω, καλά έκανα που έριξα μια επίσκεψη σε σένα πριν πάω τουαλέτα και πριν κοιμηθώ.

    Αν ισχύει ότι οι εικόνες που σου δημιουργούνται τα τελευταία λεπτά πριν κοιμηθείς, αποτυπώνονται σε όνειρα, τότε, χέσε μέσα!

    Είσαι σκέτη έμπνευση! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παιδιά, ένα έχω να σας πω : Το γαμήσαμε και ψόφησε....ή μάλλον το γαμήσαμε και βρώμισε!!! Είστε όλοι το ίδιο σιχαμένοι με εμένα. :)

    Μάνο, καλωσήρθες αν και είσαι λίγο γκαντέμης. Καλά ρε φίλε, στο ποστ με τα σκατά βρήκες να πέσεις; Αυτή την κουμπάρα πάντως, να την προσέχεις. Μεγάλο μούτρο! (thanxs for the credit) :)

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΡΕΕΕΕΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Constantina-Constantina,κι εσύ κινέζικα
    στο ψιλικατζίδικο?Τς,τς,τς:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λολίτα, γιαπωνέζικα είναι - κάποια ψυχή βγάζει σπυράκια όταν τα μπερδεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Constantina, την προσέχω την κουμπάρα. Ευχαριστώ για το comment, αλλά πίστεψε με, δεν ήρθα εδώ για να γράφω όσο θέλω (πράγμα που δεν γίνεται, γιατί θέλω πολύ) το "μαλάκας".
    Το λέω άλλωστε τόσο πολύ που το γραπτό, απλώς με ψιλο-ανακουφίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οχ!
    Φυλαχτείτε..θ'αρχίσουν τις φωτογραφίες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύς αισθησιασμός, αναστατώθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απίστευτο γέλιο ... ακόμα πιο απίστευτα τα σχόλια. Έχουμε τραβήξει και τραβήξει από το υγειονομικό σε αυτή την χώρα και κανένας δεν παραπονιέται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. That's a great story. Waiting for more. » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Where did you find it? Interesting read » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. na'sai kala re kopelia me ekanes kai pethana sto gelio. egw plirofories epsaxna sto net pws ginetai i parasitologiki kopranwn giati prepei na kanw (epiasa douleia se super kai einai upoxrewtiko) kai epesa panw sto keimeno sou! apsogo mou eftiakses to kefi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή