Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2006

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

(και παρεξηγήσεις)

Βασικά κυρίες και κύριοι αυτή η γιορτή είναι για να φάτε κρέας. Κυριολεκτικά όμως, μη μπερδεύεστε. Μπριζολίδια, σουβλακοειδή και τα τέτοια.

Άντε, γιατί μου έχετε τσακίσει τα νεύρα με τα προφυλακτικά από το πρωί!

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αν σημαίνει αυτό που νομίζετε ότι σημαίνει, αυτό το «τσικνοπέμπτη» είναι πολύ σιχαμένο.

p.s. Να το θυμάστε αυτό και την πρωτομαγιά. Το μαγιόξυλο πιάνουμε κορίτσια, αλλιώς ενημερώστε με από πριν, να έχω καβάτζα μαγιοξυλοσκουφάκια.

15 σχόλια:

  1. Ανερχομένης της χοληστερίνης, ανέρχονται και αι σχετικαί ορμόναι;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ματια κομματια με καρδια 24 καρατια..
    θα γινω στιχουργος σας το πα?
    σε μερικα χρονια μπορει να στειλω και εγω συμετοχη στην γιουροβιζιον.
    ασχετο αλλα ηθελα να γραψω κατι ...
    και δεν εχω κουραγιο να σκεφτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πιο ωραία περιγραφή της Τσιχλοπέμπτης που έχω δει.
    Ειναι μια από τις μέρες του χρόνου που αρνούμαι πεισματικά να βγω από το σπίτι εδώ και 25 περίπου χρόνια...
    Οι τσιχλόφουσκες ΜΕΖ κυκλοφορούν ακόμα;
    Υ.Γ Ευχαριστώ για τις οδηγίες, ελπίζω το σαββατοκύριακο να τα καταφέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τσικνοπέμπτη είναι η μέρα που "τσικνίζουν" τα γάλατα.. δηλαδή η μέρα των γαλακτερών. Τυριά, κρέμες, ρυζόγαλα, γαλατόπιτες, γαλατομπούρεκα και ό,τι άλλο..

    Ουδεμία σχέση με κρεατικά!!!
    (αυτά παράγουν κνίσσα)

    Αργότερα, μπερδεύτηκαν η κνίσσα με την τσίκνα και διαστρεβλώθηκε ο προορισμός αυτής της συγκεκριμμένης Πέμπτης. Ατυχώς ή ευτυχώς; Μια εξέταση αίματος θα δείξει..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είστε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!
    ΟΛΟΙ!
    Φυλάξτε κανα κόκαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οπως και να χει ειναι ακόμα μια καλή ευκαιρία για να σπάσεις την όποια δίαιτα! Λεω τωρα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα κορίτσια να μαζευόμαστε λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατέληξα εδώ λες και πηδούσα από τραμπολίνο σε τραμπολίνο. Κάπως έτσι ανακαλύπτω τα διάφορα blogs και το διασκεδάζω. ...Κάποιος που σχολίασε, θα παω να δω ποιος είναι, θα βρώ στο δικό του ένα ενδιαφέρον σχόλιο, θα κάνω κλικ και τσουπ, εδώ εκεί κι' αλλού. Εμ κάπως έτσι δεν παει αυτό το παιχνίδι;

    Σήμερα δεν είναι τσικνοπέπμτη πια, καλημέρα σας. Το κείμενο περί λόγου πολιτικού και αστρολογίας, από τα ωραιότερα που έχω διαβάσει πολύ καιρό τώρα.

    Χλωμή η Λευκωσία σήμερα, ξόδεψε όλο το φως της χτες και μείνανε κάτι μίζερα ρέστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Alombar & Καλτσό, ουδεμία απάντηση έχω.Εσείς θα ξέρετε καλύτερα. ;)

    Vatraxoula, και στιχουργός και ποιήτρια και συνθέτης και σερβιτόρα. Μ΄έχεις κουφάνει τελείως λέμε! :)

    Alzap, κι εγώ ποτέ δεν έχω γιορτάσει την Τσικνοπέμπτη. Ρε, τα MEZ είναι καραμελάκια. :)

    Rodia, να ΄σαι καλά που μαθαίνω και τίποτα. Έχεις καταντήσει η βιβλιοθήκη μου. Αυτό για τα γάλατα είναι ένας ακόμη λόγος να μισήσω την Τσικνοπέμπτη. :)

    Ημίαιμε, κάτι σαλατοειδή έφαγα χθες ρε συ. Νext time, θα σου΄χω πολλά κοκκαλάκια. ;)

    Storyteller, τουλάχιστον προσωπικά δεν κάνω κανενός (αλλά κανενός)είδους δίαιτα. ;)

    Λαμπρούκο, έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν θα σε ξανασοκάρουμε. :)

    Δύων ανατέλλων, καλωσήρθες. Ναι, έτσι είναι αυτό το παιχνίδι. Από μπλογκ σε μπλογκ. Σ'ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια. Φιλιά στην Λευκωσία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Where did you find it? Interesting read film editing schools

    ΑπάντησηΔιαγραφή