Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2006

ΕΦΗΒΕΙΑ

Περνούσα ατέλειωτες ώρες κάποτε στο δωμάτιό μου. Αλλά ποτέ δεν διάβαζα τα μαθήματά μου και ποτέ δεν έτρωγα. Η ψυχή ενός έφηβου είναι τελικά πολύ βράστα. Ήμουν ένας τελείως διαφορετικός άνθρωπος. Δεν είχα δυσκολίες, επαναστάσεις, εκρήξεις. Είχα εσωστρέφεια και ρομαντισμό. Καλά, ήμουν ερωτευμένη κάθε τρεις και λίγο, αλλά λες και η ερωτική μου ζωή καθόριζε το ποιά είμαι. Τελείως όμως. Είχα γίνει ένα με τις σχέσεις μου.

Αν ήμουν στα πάνω με την σχέση μου, ζωγράφιζα καρδούλες και δοκίμαζα τα ρούχα και τα εσώρουχα της μαμάς. Αν έπεφτε κάνας χωρισμός ή κάνας καυγάς, διάβαζα Καβάφη και άκουγα Κατσιμιχαίους. Και στις δύο περιπτώσεις έκλαιγα ασταμάτητα. Και στις δύο περιπτώσεις δεν κατέβαινε μπουκιά. Δεν μπορούσα με τίποτε να διαχωρίσω εμένα από τα γκομενιακά μου. Δεν μπορούσα ας πούμε, να πω ότι τώρα θα διαβάσω και να είμαι χωρισμένη. Με τίποτα. Επίσης δεν μπορούσα να πω, ότι τώρα θα διαβάσω και να είμαι καλά με γκόμενο. Πάλι με τίποτα. Διάβαζα και έτρωγα μόνο στα εντωμεταξύ. Δηλαδή μεταξύ γκόμενων. Δηλαδή ποτέ.

Α, διάβαζα και μαζί με τον γκόμενο. Ή τέλος πάντων έτσι έλεγα στην μάνα μου και τον γκόμενο. Γαμώ τα διαβάσματα έκανα τότε. Μου ΄χε κάτσει μια φορά ένα τυπάκι στο Γυμνάσιο που ήταν καλός στην Φυσική. Βρήκα πάτημα εγώ και έκλεισα ραντεβουδάκι για «διάβασμα». Μόνο που αυτός το εννοούσε. Αυτός έλεγε για ροπές και νόμους κι εγώ μετάνοιωνα που δεν διαβάζαμε ανατομίες και φυσιολογίες. Τουλάχιστον θα είχα ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Ξενέρωμα ο μικρός. Τον έστειλα.

Ο πιο απίστευτος γκόμενος που είχα ποτέ, ήταν τελείως αντίθετος από εμένα. Πέρναγε την εφηβεία του με επαναστάσεις, εκρήξεις και κόντρες. Μια απίστευτη φασαρία ήταν αυτό το παιδί. Έτρωγε ακόμα και μπροστά μου (φανταστείτε αναισθησία δηλαδή) και κάπνιζε κιόλας. Ήταν τελείως στ΄αρχίδια του τα γκομενιακά του. Τα ΄κλεινε όποτε γούσταρε σε ένα κουτάκι και έκανε τη ζωή του. Μόλις του έλεγα καληνύχτα, καρδούλες και Καβάφη εγώ, μπουρδελότσαρκες και κολλητάρια αυτός. Μόλις με έβλεπε άνοιγε το κουτάκι, έλεγε καμμιά ερωτευμενιά, χάιδευε ότι προλάβαινε και ξανά το ίδιο βιολί. Και μετά με χώρισε κιόλας. Και μετά το μετάνοιωσε. Και μετά με παντρεύτηκε. Τώρα τρώω κι εγώ μπροστά του. Έτσι για να μάθει.

57 σχόλια:

  1. Επρεπε να το δημοσιεύσεις του Αγίου Βαλεντίνου. Να' στε καλά ερωτευμενάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτη ερωτική εξομολόγηση :))))

    Αυτό το κουτάκι νομίζω φέρνει και την ισορροπία στις σχέσεις. Να μπορεί ο καθένας να επιβιώσει, να χαρεί και έξω απ'τη σχέση, ώστε να έχει τη διάθεση και την ενέργεια να εμπλουτίσει την τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά την εκδίκηση... Θα είχε νόημα αν έτρωγες μπροστά του ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΨΙΧΟΥΛΟ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ, του ασεβή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χα, τι μου θύμησες τώρα... Αφίσα του Ιππότη της Ασφάλτου στο δωμάτιο, μελέτη του περιοδικού Seventeen & 4Τροχοί(!) κάθε μήνα, αγγλικά, σχολείο, γυμναστήριο για αεροβική και φροντιστήριο μετέπειτα. Λιγοστός ύπνος και διάβασμα, πολύ διάβασμα σχολικό και εξωσχολικό παράλληλα. Ε, και κανά σινεμά να δούμε υπερπαραγωγές! Ο έρωτας ήρθε αργότερα, τότε δεν είχε θέση στην άγουρη ψυχή μου, εκφραζόταν όμως από την πολλή μουσική που άκουγα και τις κασσέτες που έγραφα... Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ομορφότερη ερωτική εξομολόγηση ever!! Δεν ξέρω αν παίζει καμιά επέτειος, αλλά να ζήσετε, πάντα μαζί, και να είστε τα υπέροχα πλάσματα που διαβάζουμε και αγαπάμε :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά, thanx, δεν παίζει καμμιά επέτειος. Να τον καλοπιάσω προσπαθώ (εντελώς μεταξύ μας)
    (καινούργιο πληκτρολόγιο αφού)
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί έγινε λέμε;

    "Χαϊδευε ότι προλάβαινε".
    Προλάβαινε, προλάβαινε ο τσόγλανος! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άσχετο, νόμιζα ότι μόνο οι "βόρειοι" βάζουμε το αφού στο τέλος της πρότασης.

    ψιλο-άσχετο: και γω κάπως έτσι ήμουν, λίγο πιό κατάθλα βέβαια, αλλά γέμιζα το ενό μου (μέσα μου εννοοώ) με φαγητό, αυτή είναι η διαφο΄ρα κάποιων ανθρώπων που πολλές φορές κάποιοι δεν μπορούν αν καταλάβουν στον άλλον, αλλά τι τα λέω σε σένα, εσυ τα ξέρεις..τεσπα

    εμένα θα μου μείνει σαν ερωτική ιστορία εκείνη με την "ένωση των ταμείων", παλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μωρό μου sorry, αλλά εγώ είμαι με τον "απίστευτο γκόμενο".
    Τώρα βέβαια κι εσύ μ αυτόν είσαι οπότε... δικαιώθηκε πλήρως :)
    Υ.Γ Μα κι εσύ Καβάφη κορίτσι πράμα;
    Θυμήσου σώμα και κεριά στην εφηβεία σου; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιδιά η σχέση σας είναι σαν να είναι βγαλμένη απο ελληνική ταινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα!
    Πολύ ωραίο αυτό που γράφεις και ακούγεται οτι έχετε μάλλον μια όμορφη και ρομαντική σχέση αν και το δίνεις κάπως ..ξερά ας πούμε, απλά, ρεαλιστικά και ειλικρινά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. !!! :)))
    Ακόμα απίστευτος παραμένει (εκείνος ο παλιός σου γκόμενος).
    Πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι και χωρίς ντροπές (για το φαγητό λέω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ήταν τυχαίο, Constantina μου, ήταν τυχαίο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να ΄στε καλά φιλαράκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμένα την ευτυχία σας μου την έχει "καρφώσει" η κουμπάρα μου, και δεν λέει να κάνω τον έξυπνο κατόπιν εορτής. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα ρε σουξέ ο γκόμενος. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο γκόμενος έκανε σουξέ που σε γνώρισε, το ποστ όμως έκανε σουξέ επειδή γυναικομιλάει τα γκομενικά - κι αυτό όλοι οι άντρες θέλουν να το κρυφακούσουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά Καλτσόβρακε. Γιατί η καλή σου "θυμάται"! ΧΑΧΑ! Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΖΑΡΝΤΟΖ ΛΕΕΙ:

    Για την ιστορια, το περιοδικο

    national geographic τευχος φεβ/06
    εχει ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο
    για LOVE=γκομενιακα
    οτι ολα αυτα που περιγραφεις ειναι απλες χημικες δρασεις=αντιδρασεις
    παντα χημεια αναλογου σωματικου τυπου,

    λεει και για γαμο, για ΚΑΒΑΦΗ δεν ειδα.


    ετσι για την ιστορια.

    =ζαρντοζ=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΑααχαχχαχαχαχαχα!!!!
    Καλά λένε για τα ετερώνυμα τελικά..

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "το κοριτσακι αυτο που αγαπησε τυχαια?"

    φιλια την αγαπη μου.
    (μ αρεσει οταν σε νιωθω χαρουμενη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τελικά ο έρωτας περνάει από το στομάχι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρες παιδιά, ευχαριστώ.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλοί οι έρωτες, δεν λέω, αλλά βρε παιδί μου μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις πώς βάζει κανείς τα links στο μλόγκι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στην υγειά σου, Καλτσόβρακε! Σε είχα ψηλά, αλλά τώρα σε έχω ακόμη πιο ψηλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. mano,δώσε mail και σου στέλνω οδηγίες. :)

    Thrass, εμένα; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαρίστως, αλλά πώς να στο στείλω; Με σήμα καπνού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βρε χαζό, check το mail σου , λέμε....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαλησπέρα σας κυρία μου. Φαντάζομαι οτι σήμερα που γίνατε "φίρμα" από τους αλήτες-ρουφιάνους-δημοσιογράφους θα έχετε πήξει στα μηνύματα.Αν βρείτε χρόνο και διάθεση επικοινωνήστε με έναν αρχάριο blogger που θέλει να μάθει πως να κινείται στο κόσμο των bloggers. g7mits@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα, πειράζει, πειράζει;
    Οχι δεν πειράζει!
    Πειράζει που είμαι και η πρώτη βεντέτα, πειράζει, πειράζει;
    Οχι δεν πειράζει!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αααα, λιγα με τον Καρυωτακη! :-P Πολυ το πηγαινα εκει το μαυρο κι αραχνο στην εφηβεια μου...
    Cheers! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. {άσχετο}

    προς dimitris: συμβουλή πρώτη φιλαράκι, απενεργοποιούμε τα restrictions από τα comments. Τα υπόλοιπα θα σου τα πούνε οι παλαίουρες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Eίδα στον Ταχυδρόμο, μια κουκλάρα!
    Κωνσταντίνα, θέλεις να τα φτιάξουμε;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. θελω να σου πω οτι σε ειδα στο αρθρο στον ταχυδρομο και ηθελα να σου πω οτι εχεις ενα απιστευτο χαμογελο σ'ενα καταπληκτικο προσωπο...αρα δε νομιζω να τον εχεις τιμωρησει κιολας...bye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Thrass, εμένα; :(

    Κι εσένα, φυσικά, αφού εσύ είσαι ένας από τους λόγους που έχω τον Καλτσόβρακο τόσο ψηλά :)

    (όπως λέει κι ο Παύλος -ένας είναι ο Παύλος- "στο πλάι σου ο άνθρωπος που διάλεξες βιτρίνα στη ζωή σου")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανασφάλειες γυναικών, Θράσσο μου. Τί να πεις!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παιδιά θένκ γιου φέρι μπότ!

    Καλημέρες!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. άντε ρε Κωσταντίνα,χαλάλι το 1.5 ευρώπουλο που έσκασα σήμερα για να βγω από την περιέργεια!! Αν και λίγο παλιά η φωτό, ωραιότατη δε!!
    :pP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θύμησέ μου όταν σε δω να σου δώσω τα χρωστούμενα. :P

    (next time θα δώσω φωτό με το μπράτσο μου να τρομάξεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. δέχομαι αποκλειστικά σε.. είδος

    (μπύρα εννοώ ρε!!)
    :pP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εφηβεία
    Ζωηρή με τρέλα, με κορδέλα, γεμάτη τόλμη, εμπειρίες ζωής, φιλίες έρωτες, ψαξίματα και σκιρτήματα.
    Όποιος δεν την πέρασε του ρχετε κατακέφαλα σε μεγάλη ηλικία.
    Όποιος την πέρασε έντονα και επέζησε, έμαθε πολλά κυρίως για τα όρια του.
    Όποιος την πέρασε χλιαρά ίσως απλώς είχε λιγότερους λόγους για επανάσταση…έμαθε κι αυτός όμως.
    Όποιος την πέρασε φοβισμένος και κρυμμένος σε μεγάλη ηλικία μάλλον έχει απωθημένα.
    Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι σίγουρη για τα παραπάνω …είναι απλώς σκέψεις…πάντως είναι εποχή σταθμός για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δεν τον έστειλες τον μικρό.
    ΣΕ έστειλες!
    Αλλού.
    Φιλιά.
    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. vatrahokoritso: "το κοριτσάκι αυτό που αγάπησεΣ τυχαία". Σε άλλον άνθρωπο απευθύνεται.
    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μια φορά δεν πήρα κι εγώ ταχυδρόμο...σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Re χαζό, ότι γουστάρεις! :)

    mo, τί όμορφο...ναι είναι εποχή σταθμός. Σ΄ευχαριστώ. :)

    Niko, φιλιά και σ΄εσένα. Μαζί πάντως πήγαμε αλλού. Εκεί που δεν το περιμέναμε...:)

    anonymous, next time θα σου στείλω υπογεγραμμένο αντίτυπο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Cool blog, interesting information... Keep it UP »

    ΑπάντησηΔιαγραφή