Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2006

PSIL2 HTML CODE

Ο Κώδικας έτοιμος. Ξενύχτησα κυριολεκτικά. Για τους φίλους μου τους αρχαιογκαγκά, έβαλα και ελληνικούς χαρακτήρες. Κλέψτε όσο προλαβαίνετε. Μετά θα παρατήσω τις free παπαριές και θα το πουλήσω στην Microsoft (την μπουρδελοεταιρεία-μην ξεχνιόμαστε).

HowTo beMaLakas

(free software-tsaba malako-ware)

date [ημερομηνία σφαγής]
-post [ταχυδρόμος...μάλλον]
5em 1.5em [φτύστε όσο πιο μακριά μπορείτε
 και μετρήστε]
bottom:1px  [περιγράψτε τον κώλο σας]
25em;[μετρήστε το πουλί σας]
;140%[απόδοση στο σεξ επί τοις εκατό- είμαι μετριόφρων]
line-height,color:1.4em;[χρώμα μαλλιών και ματιών]
[Σημ.: μετρήστε βάρος και ύψος. Αν είστε κανονικοί 
περάσατε.Αν όχι, σας στέλνω τον κώδικα Procroustis
 και Kostetsos μπας και σουλουπωθείτε]
.post-title a:visited[ονόματα ταχυδρόμων που 
σας επισκέφτηκαν]
.post-title strong[ονόματα ταχυδρόμων που
 ήταν νταβραντισμένοι]
- σημ.τί κόλλημα αυτοί οι γαμημένοι κώδικες 
με τους ταχυδρόμους]
display:-decoration:none[βλέπεστε; δείχτε μας
 και κάνα (none)λοιπό αξεσουάρ ντε! 
block;text [Οι του ανατολικού block προηγούνται]
margin: 0 .75em[στενεύουν τα περιθώρια μαλάκες]
line-height:1.6em[οι κάτω του 1.60 είναι κοντοί..
Σημ.:σιγά το καινούργιο]
post-footer[τα πόδια του ταχυδρόμου...οκ. Μάλλον 
ονόματα ταχυδρόμων με ωραία πόδια..]
function {initFlag [λειτουργία1: πάρτε μια σημαία]
function hasFlagged return getCookie [λειτουργία2: 
αφού πάρετε τη σημαία, γυρίστε πίσω και πάρτε
 και  ένα κουλουράκι..]
FLAG_COOKIE_NAME [ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ 
ΤΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ; Σημαιώστε το ]
[Σημ.1.: σημαιώστε=βάλτε τη σημαία στον κώλο σας-
-στην γλώσσα των υπολογιστών, πάντα]
[Σημ2.: δεν είναι καθόλου ακαταλαβίστικα όλα αυτά.
Απλά εσείς είστε άσχετοι από υπολογιστές]
function if hasFlagged[λειτουργία3: αν σημαιώσατε 
μπορείτε να προχωρήσετε]
{removeCookie [ξεράστε τώρα  το κουλουράκι]
FLAG_COOKIE_NAME;[ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ  ΤΟ 
ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ;]
(name, val, null, [o null θα κάνει τον στόχο]
Target[Στοχεύσατεεεεεε]
 UNFLAG [ξεσημαιώστεεεεεε]
='+ date.get Time [χρονομετρηθείτεεεε]
{var expire [όχι, δεν παίρνω ληγμένα, ζώα]=
'setCookie [στοχεύσατεεεε]
path, null;[ΠΥΡ!!!!!!! τώρα ρίχτε όλα τα κουλουράκια
 στον null]
 
/script [Ναι,έχετε δίκιο. Θα έπρεπε να γίνει σενάριο...]
justify" [...αλλά δεν υπάρχει δικαιοσύνη]
<span{Μαρμελάδα span (τσιμπήσαμε όμως και χορηγό)]
 
! End #sidebar {Τέλος. Μας έπεσε η μπάρα στο κεφάλι.}
 
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
(Και χαλαρά με τον κώδικα. Δαγκάνει!)

23 σχόλια:

  1. Ελαααα! Δωσ'μου λιγοοο...!!! Pleaseeee! Θα πληρωσω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε μεγάλε, μην τα ξαναλέμε!!! Είναι FREE SOFTWARE! Πάρε όσο γουστάρεις.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ζητάει ο Κύριος, μικρέ σατανιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε αγόρι μου, πότε θα έρθεις για παρείτσα; (δεν βλέπεις τί μαλακίες κατάντησα να γράφω απ΄τις μοναξιές; κλαψ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλείνω και 'ρχομαι, φτάνω με το πρώτο αεροπλάνο.

    (κατι αηδίες έγραφα στο μικρό παραπάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. {var expire [όχι, δεν παίρνω ληγμένα, ζώα]=

    Αν μου επιτρέπετε, σαν πιο ειδικός, μια διόρθωση:
    var expire σημαίνει οτι τα ληγμένα (expire) σου πέσανε varιά!

    Ο ψιλικατζόπληκτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. [ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΤΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ; Σημαιώστε το]

    ΨΟ-ΦΗ-ΣΑ!!!

    Τρέμε Bill... :DD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. zardoz says

    E Λ Ε Ο Σ

    ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ

    ===ΖΑΡΝΤΟΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλα καθεται και γραφει αηδιες σε εμενα αντι να ερθει κοντα σου? Τωρα ποιος πρεπει να ανησυχει? Εγω ή εσυ?...:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ καλό (μου άρεσε ιδιαίτερα το function hasFlagged return getCookie).

    Με την ευκαιρία θυμήθηκα ένα παλιό mail που κυκλοφορούσε (παρακαλώ να μην ληφθεί ως ρατσιστικό):


    DEAR RECEIVER,
    You have just received an Albanian virus. Since we are not so technologically advanced in Albania, this is a MANUAL virus. Please
    delete all the files on your hard disk yourself and send this mail to
    everyone you know.

    Thank you very much for helping me.
    Ole Hacker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχε χάρη που δίνω σήμερα αλλιώς θα σου τραβούσα ένα ξεγυρισμένο debugging...
    Υποκλίνομαι...
    Τα σέβη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Alombar42,
    "Αν μου επιτρέπετε, σαν πιο ειδικός" : θέλεις να κάνεις run στον κώδικά μου να δεις τί μεγαλούργημα έφτιαξα; Όχι, για να μην νομίζετε ότι γράφω μαλακίες.
    (αν κάνεις run, επειδή σε κόβω να χάνεσαι δια παντός, χαιρετίσματα και να μου φιλήσεις το μωρό) ;)

    Fovere, γιατί γελάς; Ρε θα με πάρει κανείς σοβαρά εδώ μέσα;

    Id, ευχαριστώ. Είσαι η μόνη που διέκρινες το μέγεθος του...κώδικά μου. :)

    Zardoz, πώς φαίνεται ότι δεν ξέρετε τίποτε για την μοναχικότητα των ιδιοφυιών...;P

    dcd εντάξει, μπορώ να πω ότι το ΄σωσε μια χαρούλα. ;)

    rimado, αυτό το ανέκδοτο το είχα διαβάσει κι εγώ για ξανθιές. Πολύ καλό. :)

    guru, debugging σ' αυτό το masterpiece; ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΡΕ!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγνώμη γιατί μου πετάτε κουλουράκια; δεν το κατάλαβα καθόλου δηλαδή!!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν φταίω εγώ ρε συ, αυτοί έγραφαν null ολοκάθαρα!!!! Φαντάστηκα ότι σε ξέρουν... γι΄αυτό...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. guru ασ'το debugging και πιάσε κάτι άλλο.
    ...Όχι αυτό ρε... πονάει
    Το άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάθισα χτες το βράδυ και διάβασα το blog σου (μόνο τον Φεβρουάριος κατάφερα!) Όταν έφτασα στο HTML CODE ... ίσως επειδή είμαι και εγώ προγραμματιστής ... πέθανα στα γέλια. Νομίζω ότι μου άλλαξες τελείως τον τρόπο που βλέπω το κώδικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Cool blog, interesting information... Keep it UP video editing schools

    ΑπάντησηΔιαγραφή