Τρίτη, 14 Μαρτίου 2006

ΓΝΩΣΕΙΣ

Το είχα πάντα εμπόδιο αλλά σπάνια με σταμάτησε απ΄το να ρωτήσω ή να πω μια κάποια γνώμη. Εννοώ το επίπεδο γνώσεων. Το ξέρω ότι είμαι άσχετη, το ξέρω ότι λέω πολλές μαλακίες, το ξέρω ότι ίσως γίνομαι κουραστική σε κάποιες συζητήσεις. Και χαίρομαι να με βάζουν στην θέση μου και να μου αλλάζουν γνώμη. Όπως και να με κριτικάρουν ή να μου μαθαίνουν πράγματα. Ψοφάω, για να πω την αλήθεια.

Αλλά έχω αντιμετωπίσει και κάποιες άδικες συμπεριφορές. Ξεκινάει π.χ. μια συζήτηση για το τάδε θέμα. Ας πούμε, το πόσο έχουμε κουραστεί με όλα αυτά τα χρέη και τα δάνεια. Ωραία λέω το ξέρω το αντικείμενο, δεν θα φάω ντομάτες. Και έχω και καρακατασταλαγμένη άποψη. Και μπαίνω και αρχίζω τα μπινελίκια για την κωλοκατάσταση. Και τρώω την πρώτη σούπα : «καλή μου χαλάρωσε κουμουνίστρια είσαι;» Βασικά, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν ξέρω τί είμαι. Αλλά το κρύβω επιμελώς μη μας πάρουν και για πουέμπλο (έτσι με είχαν πει μια φορά και δεν πρέπει να είναι καλό, σας τ΄ορκίζομαι).

Ένας άλλος συμπεραίνει, ότι σίγουρα είμαι κουμούνι και γράφει και ένα σύνθημα στα κεφαλαία για να με ψαρώσει : «ΙΜΗΟ». Κάθομαι με τις ώρες στα κρυφά να αποκρυπτογραφήσω το σύνθημα. Αφήνω να πει τίποτε και κάνας άλλος μπας και μου πουν τί είμαι, αλλά πετάνε κι άλλα συνθηματικά : «ΑΚΑ». Τίποτε κουμουνιστικά κόμματα θα είναι, σκέφτομαι. Αφού τέλειωσαν με τα κομματικά τους και με τοποθέτησαν στην σωστή ιδεολογία, είπα να μιλήσω για την ουσία. Και άρχισαν οι ντομάτες. Αλλά ήταν πολύ σάπιες αυτές οι ντομάτες. Ένας μου είπε να διαβάσω Τσόμσκυ. Του είπα ότι δεν τον ξέρω. Μου είπε ότι αν δεν τον διαβάσω δεν μπορούμε να μιλήσουμε λογικά. Οκ. Τον έγραψα στ΄αρχίδια μου και συνέχισα. Ένας άλλος μου είπε ότι αυτά που γράφω μοιάζουν με τον Μαρξ. Του είπα ότι δεν τον έχω διαβάσει. Μου είπε ότι σιγά μην τα σκέφτηκα μόνη μου και δεν επιτρέπεται ένας άνθρωπος της εποχής μας να μην έχει διαβάσει Μαρξ. Του είπα να πάει να γαμηθεί.

Στο τέλος απογοητεύτηκα. Το θέμα μας ήταν τα δάνεια και η άτιμη κενωνία, αλλά τελικά ήταν το μόνο που δεν συζητήσαμε. Ή το πιο πιθανόν να το συζήτησαν και να μην το κατάλαβα. Κανείς όμως δεν μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει σε αυτά που είπα. Κανείς δεν μου είπε με λίγα λόγια τί είπε ο Τσόμσκυ και ο Μαρξ πάνω σε αυτά που έγραψα. Έμπαινε ο καθένας, έδινε πέντε λινκ και οχτώ βιβλιογραφίες και άντε να καταλάβεις. Ότι λινκς μου δίνουν, συνήθως τα διαβάζω αλλά τις περισσότερες φορές δεν καταλαβαίνω μία. Τα αγγλικά μου δεν είναι ιδιαίτερα καλά.

Το θεωρώ πολύ άδικο όλο αυτό. Πήγε στράφι η γνώση σου, αν δεν μπορείς να κατέβεις πέντε επίπεδα για να επικοινωνήσουμε. Εγώ δεν μπορώ να ανέβω ούτε μισό. Αν μπορούσα θα το έκανα. Εκτός κι αν όλη αυτή η γνώση μπήκε στο κεφάλι σου μόνο και μόνο για σένα και τους ομοίους σου. Τότε πάσο. Χάρισμά σου και να την χαίρεσαι.

Μάθε όμως το εξής : Δεν γράφω εύκολα επειδή αυτό είναι το στυλ μου. Απλά δεν ξέρω να γράψω δύσκολα. Δεν έχω διαβάσει σχεδόν τίποτε. Το να μου προτείνεις ένα βιβλίο είναι μεγάλο πράγμα, αν και σχεδόν ποτέ δεν μου περίσεψαν χρήματα για κάτι τέτοιο. Το να μου πεις δυό κουβέντες για αυτά που έμαθες είναι άπειρα πιο βοηθητικό για μένα. Το να με αποκλείεις όμως απ΄την συζήτηση γιατί δεν έχω το υπόβαθρο να επικοινωνήσουμε, αυτό είναι άδικο και δεν το διάλεξα εγώ. Αλλά δεν θα σκάσω. Χίλιες φορές να με λές άσχετη, παρά να μείνω για πάντα εδώ που είμαι τώρα. Ξέρεις, ούτε εμένα μου αρέσει αλλά είναι καιρός να σταματήσεις να με κάνεις να ντρέπομαι γι΄αυτό.

35 σχόλια:

  1. κωνσταντίνα μας... τα χουμε πει αυτά.

    αυτός που ξέρει και κατάλαβε ό,τι διάβασε μπορέι να σου τα πει πολύ απλά. Και αν πραγματικά ενδιαφέρεται να συζητήσει μαζί σου και όχι να διαφημίσει το ότι έχει διαβάσει τότε θα στα εξηγήσει, να σαι σιγουρη.

    ο τρόπος που εκφράζεις τη γνώμη σου πάνω σε κάτι είναι απλός γι αυτό και μας αρέσει. Απλός, σύντομος, χειμαρρώδης και έξυπνος.

    πολλά ατομα όταν χάνονται στη γνώση βυθίζονται τόσο πολύ που δε μπορούν να συζητήσουν με κάνέναν είτε επειδή αυτός δεν τα γνωριζει είτε επειδή διαφωνεί. Δεν πιστέυω να μάσησες =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά τα λέει η marilina. Άσε που οι περισσότεροι απλά κάνουν τους έξυπνους. Διαβάσανε η ακούσανε 5 πράγματα (και εννοώ 5 πράγματα, όχι παραπάνω) και μετά το παίζουν και καλά διάνοιες που τα ξέρουν όλα και που δεν μπορούν να μιλήσουν μαζί σου (η με τον κάθε ένα) γιατί δεν μπορείς να παρακολουθήσεις… Εγώ λέω πως αν δεν μπορεί να σου εξηγήσει είναι γιατί απλά ΔΕΝ ξέρει ούτε και ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιός σε πείραξε μικρή μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν καμμιά φορά είναι χρήσιμο να ακούς τους γέροντες. :-)
    Ακου και μένα.
    Δεν έχω συναντήσει άνθρωπο που ξέρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το αντικείμενο για το οποίο μιλάει και να είναι δυσνόητος.
    Ασφαλώς και μπορείς να γράψεις "δυσκολα", αυτό άλλωστε είναι το πιο εύκολο. Αλλά είναι ψεύτικο, τάχα μου, ανέντιμο.
    Το δύσκολο είναι να γράψεις "εύκολα" κι απλά. Γιατί είναι αληθινό, αυθεντικό, έντιμο.
    Κι για όσο καιρό συνεχίζετε έτσι, θα φωτίζετε λιγάκι τη σκέψη και την καθημερινότητά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα γαμάτο link γνώσεων είναι και αυτό αυτό
    μαζί με Σούπερ Γκούφυ, Φάντομ Ντακ, Σινγκετσούταν Τσουκιχίμε (Ιαπωνέζικο Ανιμέισον), κάτι τσοντάκια Πλέιμποϋ που έχω.....τι άλλο;...τέσπα, αυτά. Στο αρχίδι σου ο Τσόμσκυ και ο Μαρξ, γιάτί να τους διαβάσεις; Εγώ είμαι σίγουρος ότι αυτοί δεν σε διάβασαν ποτέ...

    Υ.Γ.: Σε περίπτωση που το παραπάνω λινκ δεν λειτουργεί, δοκιμάστε http://www.mellowgold.com/grow/..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....σωστά το έγραψα το λινκ...ΔΟΥΛΕΥΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tο ΚΕΦΑΛΑΙΟ γλυκειά μου αν τόχουν διαβάσει ολόκληρο έστω κι οι ΚΝΙτες του Οικονομικού να με σουβλίσεις σαν τον Αθανάσιο Διάκο!
    Οσο για τον Τσόμσκι είναι πιο διάσημος στο Ελλαντιστάν απ ότι σ όλο τον υπόλοιπο κόσμο μαζί. Οχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά διότι αφ ενός είναι κοινότυπος αφ ετέρου στη βασική του θεωρία στα 80ς διαψεύστηκε. Ως εκ τούτου δεν μας χέζουν ρε Νταλάρα που θα κουνάμε τα βιβλία σε τίτλους πριν μιλήσουμε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ORLANDO: Δεν ξέρω ποιά θεωρία του Τσομσκυ διαψεύστηκε, για να το λες με τόση σιγουριά φαντάζομαι το έχεις ψάξει. Από την άλλη δεν ξέρω πολλές θεωρίες που έρχονται απο τη δεκαετία του 80 που δεν διαψεύστηκαν... Είναι ο λεγάμενος κοινότυπος; Ισως!
    Μπορούμε όμως ενδεχομένως να συμφωνήσουμε σε κάτι άλλο.
    Είναι από τους λίγους διανοούμενους στις ΗΠΑ που αποκαλύπτει συνεχώς και συνεπως τα εγκλήματα της αμερικανικής πολιτικής και των πολυεθνικών σε βάρος ειδικα του Τρίτου Κόσμου.
    Δεν είναι θεός αλλά δεν είναι και για τα μπάζα.
    Υ.Γ Μιλάει και γράφει κι αυτός απλά
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αΧΑχαχαΑΧα!!
    πιάσε κόκκινο λολ
    αντί απαντήσεως άλλης πες τους όλους αυτούς να διαβάσουνε το ποστ μου (ουχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτοί που διάβασαν και ξέρουν απ' έξω κι ανακατωτά τον Μαρξ και τον Τσόμσκυ έχουν κάνει τον κόσμο σκατά. Το κακό είναι ότι τους μεταφράζουν όπως θέλουν για να έχουν άλλοθι. Αν ζούσε ο Μαρξ και άκουγε τις "μεταφράσεις" τους θα πηδούσε από το παράθυρο. Κι ο Τσόμσκυ με το ζόρι κρατιέται.
    Μη μασάς.

    Μέχρι στιγμής, στα μπλόγκς ο περισσότερο "διαβασμένος" (στα πεδία αυτά) που λέει τη δική του γνώμη χωρίς άλλοθι είναι ο Μαύρος Πρόβατος. Δεν ξέρω πώς βάζουμε τα λινκ, τον έχω στη σελίδα μου και μαθαίνω από αυτόν χωρίς να είμαι υποχρεωμένος και να συμφωνώ πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγνώμη παρασύρθηκα. Δεν έπρεπε να συζητήσω απο τα Comments σου με τον ORLANDO.
    Συγνώμη! :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. α. Κοινότοπος μάγκες, όχι κοινότυπος (την έχω πατήσει κι εγώ μ' αυτή τη λέξη...)

    β. Ξέροντας πως είμαι (μισο)μορφωμένος, διαβάζω ή συζητάω με κάποιους ανθρώπους και νοιώθω ντιπ τσέλιγγας. Το ίδιο παθαίνουν κάποιοι άλλοι όταν συζητάνε μαζί μου. Ηθικό δίδαγμα: όλα είναι σχετικά!

    γ. Το καλύτερο είναι πως μετά από καμιά σαρανταριά χρόνια μελέτης (εντάξει, λιγότερα) συνειδητοποιώ πως ο περίφημος "λόγος" (τον οποίο κυνηγώ) υπάρχει περίπτωση να είναι ίσης αξίας με ένα μεταχειρισμένιο προφυλακτικό. Χάος ρούλς!

    δ. Κωσταντίνα, θες να σ' αγαπάνε γι' αυτό που είσαι ή να σε σέβονται για τον συγκροτημένο σου λόγο; Αν θες το δεύτερο, μπαίνεις σε άσχημο τριπάκι. Αν σε φτιάχνει το πρώτο, είσαι η καλύτερη - σε αγαπάνε (αγαπάμε) γιατί είσαι η Κωσταντίνα! Τελεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λοιπόν:
    Όσοι σου αναφέρουν τον Μαρξ είναι σίγουρα μαλάκες γιατί το 'κεφάλαιο' για να διαβαστεί χρειάζεται μήνες μελέτης. Ελάχιστοι το έχουν διαβάσει.

    Όσο για τον Τσόμσκυ, έχω διαβάσει αρκετά βιβλία του αλλά δεν θυμάμαι να διατυπώνει κάποια θεωρία. Μόνο γεγονότα συνδέει. Και δεν είναι διάσημος στην Ελλάδα μόνο.

    Ημιάιμε, αυτοί που έχουν κάνει τον κόσμο σκατά έχουν μεταφράσει κατα το συμφέρον τους τον Adam Smith. Όχι τον Μαρξ. Καπιταλισμό υποτίθεται πως έχουμε.

    Για τον Τσόμσκυ κάποια στιγμή θα γράψω στο blog μου. Πάντως πρέπει να διαβάσεις κάποια βιβλία (Τσόμκσυ, Russel, Heilbroner..) τα οποία θα σε μάθουν κυρίως να ερμηνεύεις. Αν έχεις υπομονή, υπάρχει ένα συγκεκριμένο κείμενο του Τσόμσκυ το οποίο είναι συμπυκνωμένη γνώση και εξηγεί μέρος των δυνάμεων που κινούν την ιστορία τα τελευταία 300 χρόνια. (Τουλάχιστον έτσι το εξέλαβα). Θα πρέπει όμως να ψάξω για να βρω τον τίτλιο.
    Αλλά είναι στα Αγγλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποτε είδα τον παππού μου να κάθεται στο κούφωμα της πόρτας και να κάνει γιόγκα..
    Δεν ήξερε τι έκανε δεν ήξερε τι είναι γιόγκα δεν είχε φύγει ποτέ έξω από το χωριό του..
    Ήξερε πολλά αλλά δεν είχε διαβάσει ποτέ του πέρα από εφημερίδα και αυτή 2-3 φορές σε όλη του την ζωή..
    Ήταν απλά σοφός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με άπειρη καλή διάθεση (ειλικρινά)θα σου 'λεγα Tolisbak τι υποτίθεται οτι έχουμε αλλά είμαι φιλοξενούμενος της φίλης Κωσταντίνας.
    Κι ο Μπρέζνιεφ Καπιταλιστής ήταν;
    Sorry Costantina...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάποιος είπε: "Όλοι είμαστε άσχετοι, αλλά σε διαφορετικά αντικείμενα ο καθένας"
    Οπότε μη μασάς με τους δήθεν σχετικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αταίριαστε τα είπες όλα μιλάμε.... έχω μείνει άφωνη. ρισπεκτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάτι για να σιγουρέψεις όσα γράφεις:

    «Κάθε εύστροφος ανόητος μπορεί να κάνει τα πράγματα μεγαλύτερα, πιο μπερδεμένα, και πιο βίαια. Χρειάζεται μεγάλη δόση ευφυίας – και πολύ κουράγιο – για να κινηθείς ατην αντίθετη κατεύθυνση»

    Albert Einstein

    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα. Τα είπε όλα ο Κύριος Αλβέρτος.
    ..και χωρίς να μας υποχρεώνει να μελετήσουμε τη θεωρία του..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις, μπορείς κάθε φορά που έχεις μία απορία για κάτι, οτιδήποτε, να περνάς από το site της wikipedia:
    en.wikipedia.org.
    Τ΄ αγγλικά τους γενικά είναι αρκετά προσιτά και μπορείς πάντα να πάρεις μία γενική ιδέα για το θέμα.
    Με υπομονή τα πάντα μπορούμε να καταλάβουμε, αρκεί αυτός που το εξηγεί να έχει λίγη φαντασία :-)
    Κάτι σαν έναν Feynman ας πούμε, ο οποίος πήρε βραβείο Νόμπελ Φυσικής για μία καταπληκτική έμπνευση που είχε κι έγραψε ένα από τα πιο αστεράτα βιβλία που θα μπορούσε να γράψει άνθρωπος, το Σίγουρα θ' αστειεύεστε κύριε Φέυνμαν!(το θαυμαστικό είναι του τίτλου)
    Θα σκάσεις στα γέλια αν το διαβάσεις και ταυτόχρονα θα καταλάβεις για Φυσική όσα κάποιοι θα χρειαστούν δύο ζωές για να σου εξηγήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παιδάκι μου, τι το έχεις το μπλογκ, αυτά είναι για κάτι καβαλημένους...

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το θέμα μας είναι οι γνώσεις ή το φτύσιμο και η άσχημη συμπεριφορά; Νομίζω το δεύτερο.
    Κάνε τις επιλογές σου. Δεν αξίζει να σε χαλάνε στάσεις και συμπεριφορές ανθρώπων που δεν έχουν κοινωνική παιδεία.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρες, ευχαριστώ για την συζητησούλα και να τονίσω ότι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να σχολιάζετε ο ένας τον άλλον. Βοηθάτε και εμένα έτσι. Και μην μου ζητάτε συγνώμη για τα αυτονόητα.


    Marilina & Skoyras, αυτό ρε παιδιά δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. Αλλά ακόμη κι αν είναι άσχετοι (που δεν νομίζω), το κρύβουν τόσο καλά που δεν θα μπορούσα να το υποψιαστώ. Πάντως αν ισχύει πρέπει να έχει πολλή πλάκα να μπορείς να το κάνεις αυτό. :)

    Καλτσόβρακο έλα, αφού ξέρεις.... ;)

    Alzap, διαφωνώ λιγάκι. Είναι μερικές φορές που η "δύσκολη" γλώσσα χρειάζεται. Μερικά πράγματα δεν περιγράφονται όπως να ΄ναι. Πάντως γενικότερα, συμφωνώ μαζί σου. Στην τελική, το να ψιλοαπλοποιήσεις κάτι δύσκολο είναι μεγάλη υπόθεση. Όταν το βλέπω να το κάνουν, νοιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη.

    Mastoyra, επιτέλους ένα link που το κατάλαβα ΟΛΟ! Legalize it you bastards!!!! :)

    Orlando, δεν ξέρω αν έχεις δίκιο αλλά οι αναφορές σε βιβλία είναι πολύ χρήσιμες για μένα. Αρκεί να συνοδεύονται με ένα τόσο δα σχολιάκι, μπας και μπω στο νόημα. Γιατί συνήθως συνοδεύονται με τίποτε "καλά, δεν έχεις διαβάσει αυτόοοοοο;"

    Re mali, πού είσαι ρε; Άσε το ξεκατίνιασμα και κάνε κάνα δύσκολο ποστ να γουστάρουμε!!! :P

    Hmiaime, έχω διαβάσει μια-δυό φορές το Μαύρο Πρόβατο, αλλά δεν πολυκατάλαβα. Θα το ξαναπροσπαθήσω. Σ΄ευχαριστώ. :)

    Πάνο, δεν ξέρω για όλα αυτά, απλά νόμιζα ότι κάποιες γνώσεις είναι κοινές σε όλους. Δηλ. νόμιζα ότι π.χ. ο Μαρξ είναι διαβασμένος από όλους όσους διαβάζουν. Δεν είχα ιδέα ότι δεν συμβαίνει αυτό. Πάντως σιγά σιγά ελπίζω κάτι να μάθω κι ας παραμείνω άσχετη. Σ΄ευχαριστώ. (εγώ πάντως σε είχα για σοφό) :)

    Tolisbak, είπες την μαγική λέξη : "Adam Smith". Ουφ! Τον ξέρω και επίσης ξέρω και τον Καντ και τον Έκο. Τους ψιλοδιάβασα στην Κοινωνιολογία. Ο Έκο ήταν ο πιο δύσκολος και τον παράτησα. Έχεις δίκιο πρέπει κάποια πράγματα να τα διαβάσω. Αλλά αυτό ακριβώς λέω. Είδες τί όμορφα μου το προτείνεις; Συνήθως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο και γι΄αυτό έγραψα το κείμενο. Να΄σαι καλά.

    Βατραχοκόριτσο, ναι είναι απίστευτο το πόσα πράγματα γνώριζαν κάποιοι άνθρωποι που δεν είχαν ανοίξει μισό βιβλίο. Ο παππούς μου πάθαινε κάτι "σοφές" αναλαμπές που με κούφαινε. Φιλιά γλύκα. :)

    Αταίριαστε, πολύ καλό, μόνο που εγώ είμαι σοφή απ΄την ανάποδη. Είμαι άσχετη σχεδόν σε όλα. Εκτός αν θες να μιλήσουμε για τίποτε κυτταρίτιδες. Εκεί σκίζω! ;)

    Rodia, μεγάλος μάγκας ο Αλβέρτος. Καλά που έχω και σένα με τα λινκς σου και τα διαμαντάκια σου. Φιλούρες!

    Αλέξανδρε, ξέρεις ρε γαμώτο τί πρόβλημα έχω με την wiki; Κάθε φορά που μπαίνω να διαβάσω κάτι έχει τόσα λινκς, που για να κατανοήσω πλήρως αυτό που εξηγεί περνάει καμμιά ώρα, χάνομαι και δεν βγάζω άκρη. Θυμάμαι μια φορά είχα μπει να διαβάσω την λέξη χμμμ μάλλον "μανχαισμός" πρέπει να ήταν. Δεν έβγαλα άκρη σου λέω. Αλλά βέβαια, την επισκέπτομαι συχνά. Για το βιβλίο της Φυσικής, μου έχουν προτείνει ένα καλύτερο που δεν θυμάμαι τον τίτλο, αλλά πρέπει να ήταν κάτι σαν "Φυσική για άσχετους". Αστείο και έχει κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Μπορεί βέβαια να λέμε και το ίδιο. Όταν μπορέσω σίγουρα θα το πάρω. Την είχα πάντα άχτι την Φυσική. Να ΄σαι καλά. :)

    Sraosha, δηλαδή μπορώ να έρχομαι στο κουλτουριάρικο και διανοούμενο μπλογκ σας και να πετάω ότι πατάτα γουστάρω; Οκ, ελήφθη. Την εγαμήσατε!


    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ :

    Χωρίς πλάκα παιδιά, καμμιά φορά γράφετε θέματα που θέλω να σχολιάσω αλλά κολλάω μην πετάξω κοτσάνα. Μπορείτε όλοι να βάζετε βαθμό δυσκολίας κάτω κάτω σε κάθε κείμενο, για να ξέρω δηλ. αν με παίρνει. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Κωνσταντίνα,
    με βρίσκεις σύμφωνη σε έναν βαθμό -αν κοιτάξεις στο λήμμα 392 της Μπριτάννικα, εκδόσεις 1963, σελίδα 10093, θα διαπιστώσεις ότι το κείμενό και οι απόψεις σου ταυτίζονται με την θεωρία του υπό-νεο-προ-μοντερνισμού, την οποία έχει διατυπώσει με απίστευτη ευκρίνεια ο δόκτορ Τζέιμς Στρίμερογκ-

    Η μαγεία είναι να μπορεί κανείς να περιγράφει ακόμα και τα μεγαλύτερα θεωρητικά τουρλουμπούκια με σαφήνεια και να μην κρύβεται πίσω από δύσκολες πεντασύλλαβες λέξεις, κακομεταφρασμένες μάλιστα στα ελληνικά.

    Η γνώμη μου είναι ότι μπορεί να γίνει μία θεωρητική κουβέντα ακόμα και χωρίς αυτές τις φιοριτούρες. Η θεωρία υπάρχει κάτω, πίσω και μέσα σε όλα -ok, αυτό είναι Η κοινοτοπία, αλλά τεσπάν.

    Από την άλλη, όταν διαβάζεις από μόνη σου -και δεν σταματάς στο να σου πει ο άλλος δυο κουβέντες για αυτά που έχει μάθει- μπορεί να ανακαλύψεις διαμαντάκια που ο άλλος από την χρόνια πρεσβυωπία δεν έχει πάρει μυρουδιά.

    Σόρρυ για το ηθικοπλαστικό του ύφους και μπονζούρ σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμφωνώ απόλυτα με την Μαριλίνα... Όποιος δεν κάθησε να σου εξηγήσει δύο πράγματα το έκανε διότι απλά ήθελε να κάνει επίδειξη γνώσεων ή ακόμα, συμπληρώνω μια δική μου σκέψη, υπάρχει και μια περίπτωση να γνωρίζει κάποια πράγματα επιγραμματικά να πετάει κάποιες λέξεις και ορισμούς για να εντυπωσιάζει αλλά άμα βρεθεί αντιμέτωπος με βαθύτερα πράγματα τότε τα βρίσκει σκούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. θα μάθεις πολλά
    αγαπητή μου.
    Μην βιάζεσε.
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιουτζίν, σωστά όλα αυτά αλλά μερικές φορές όταν διαβάζω από μόνη μου δεν καταλαβαίνω πολλά πολλά. Καλημέρες!

    Χρύσα, μακάρι ρε να έχεις δίκιο. Αν και ποτέ δεν με χάλασε η επίδειξη γνώσεων. Ο τρόπος με χαλάει. :)

    Bloggsman, φαίνεται ότι βιάζομαι, ε; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Καραάργησα", που θα έλεγες και συ, αλλά, θα το πετάξω το αρχαίο μου:

    - Πολυμαθίη νόον έχεει ου διδάσκει

    δηλαδή, το να γνωρίζεις πολλά δεν σημαίνει ότι έχεις και μυαλό.

    Αυτό για τις κινητές εγκυκλοπαίδειες που όλους μας εκνευρίζουν [το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ].


    Υγίαινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όποιος βιάζεται . . . βιάζεται!
    Διορθώνω, λοιπόν:

    - Πολυμαθίη νόον έχειν ου διδάσκει

    το ορθόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. psilikatzou, δεν σε είδα δεν σε ξέρω αλλά μου αρέσει να ξεκινάω τη μέρα μου διαβάζοντάς σε. Μπορεί σύμφωνα με τον ορισμό σου να είμαι "διαβασμένος" αλλά πάντα επιλέγω τα προσωπικά διαβάσματα να είναι απλά και κατανοητά. Και προσπαθώ να γράφω με τέτοιο τρόπο. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι αυτό το κάνεις πολύ καλύτερα από μένα. Δεν πιστεύω πραγματικά οτι μασάς από τέτοιες συμπεριφορές αλλά για να απαντήσω στην ανησυχία σου σου λέω το εξής: αν αύριο αποφάσιζες να εξαφανίσεις τη σελίδα σου και να μην ξαναγράψεις ποτέ δημόσια, θα έκανες τεράστιο σφάλμα και θα στεναχωρούσες πολύ κόσμο. Και αυτό στο λέει κάποιος που ο,τι ξέρει για σένα προκύπτει από τα γραπτά σου σε αυτήν εδώ τη σελίδα.

    Καλή σας ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Alexandre, προσπαθώ αρκεί το αρχικό κείμενο να είναι κατανοητό. Βράσ΄τα. :)

    Aeipote, δεν μίλησα για το αν οι γνώσεις συμβαδίζουν με το μυαλό. Για το ήθος μιλούσα.

    Ciudadano, κάτι τέτοια γράφετε και άντε μετά να ξεκολλήσω από το γράψιμο. Σε λίγο καιρό (μήνες δλδ) θα έχεις ένα δωράκι από μένα. Κάτι να το διαβάζεις παντού. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καθυστερημένο σχολιάκι:
    Οσο πιο καλά τα ξέρεις, τόσο πιο απλά τα λες.

    Εντάξει, δεν είναι πάντα εφικτό αυτό αλλά σε γενικές γραμμές δεν περιμένεις από τον δωδεκάχρονο να ψαχτεί γύρω από τη θεωρία της σχετικότητας... IMHO δηλαδή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κώνσταντίνα διάβασε Αριστοφάνη.. Θα μάθεις να λές το άντε γαμήσου με πολύ ποιητικό τρόπο :) :) :) :) :) ):. Μη μασάς μωρέ. Η γνώση δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Ευχαρίστησε αυτό που σου προτείνει κάτι καλοπροαίρετα και διαολόστειλε αυτόν που σου αναφέρει ένα όνομα μόνο και μόνο για να δείξει ότι κάτι ξέρει.
    Πάντως εγώ ομολογώ ότι όταν προσπάθησα να διαβάσω Τσόμσκι τον βρήκα πιο δυσκολοδιάβαστο (πρόσεξε εδώ παρέχω ένδειξη χαμηλής πνευματικής στάθμης :P) και από την γραμμική γεωμετρία (ναι αλλά εδώ δείχνω πως έχω διαβάσει και κάτι περίεργο :P).. χαχαχαχα :) . ΡΕ ΝΤΟΝΤ ΜΑΣΑΣ ΡΕ :) Και άκου κομμουνίστρια.. εσύ είσαι δεξιότερη από όσο νομίζεις απλά δεν το ξέρεις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στο είπαν ήδη και στο επαναλαμβάνω: μη μασάς! Οι κάθε λογής δοκησίσοφοι (αυτοί που θεωρούν ότι τα ξέρουν όλα) αξίζουν το πλήρες φτυσιμό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Thanx guys. Αλλά όταν πέσει στην αντίληψή σας κάτι τέτοιο στο μέλλον θα ήθελα συμπαράσταση (και εννοείται όχι σε μένα αλλά στα θύματα των διανοούμενων)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή