Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2006

Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ

Γράφω ένα σωρό μαλακίες και ενώ νοιώθω άσχημα που κάθομαι και αναλύω όλες αυτές τις πίπες, έρχεται η ίδια η ζωή και μου αποδεικνύει ότι υπάρχουν άνθρωποι κατατσακισμένοι που τα ζουν όλα αυτά και τότε το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να βάλω τα λόγια τους και εδώ για να μην τα ξεχάσω ποτέ :

“Σήμερα πήρα τη σύνταξη του πατέρα μου. Ηταν χαρούμενος που πήρε αύξηση: 760 ευρώ παίρνει. Είναι τα μόνα χρήματα που έχουν με τη μητέρα μου. Πριν ανέβω στο σπίτι τους να τους τα δώσω είδα τα κοινόχρηστα: 165 ευρώ!
Ο πατέρας μου είναι άρρωστος, εδώ και λίγο καιρό δεν μπορεί να περπατήσει, οι γιατροί όταν τους ρωτάω τι να κάνουμε μου δίνουν να τους δώσω βιταμίνες και αντικαταθλιπτικά χάπια. Η μητέρα μου είναι κι αυτή άρρωστη, αλλά τον φροντίζει. Τα βράδια δεν κοιμούνται, κοιτάζουνε την απέναντι οικοδομή και περιμένουν την αυγή, τότε μόνο μπαίνει ο ήλιος στο σπίτι.
Εγώ πριν από λίγες μέρες έμεινα άνεργος, η γυναίκα μου κάνει μεροκάματα από 'δω κι από 'κει. Δεν έχω πει σε κανέναν ότι δεν έχω πια δουλειά.
Και ξέρετε τι σκέφτομαι; Τα λεφτά της κηδείας του πατέρα μου! Και λέω: όταν και τον θάνατο τον έχουν καπαρώσει, δεν είναι ηλίθιο να ψάχνεις για απαντήσεις από κυβερνητικά μοντέλα;
Σας τα λέω όλα αυτά, διότι δούλευα ως σύμβουλος υπουργού (μην τρομάζετε, δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο ακούγεται)κι έπαιρνα καλά λεφτά. Για να διατηρήσω, όμως, τη θέση μου θα έπρεπε να δεχόμουν μια μαλακιούλα και είπα «σιγά, μωρέ, η ζωή είναι μικρή για συμβιβασμούς». Τώρα μου φαίνεται ακόμα μικρότερη.
Φαντάζομαι ότι στην επόμενη δουλειά μου θα κάνω ότι μου λένε...
Είδατε;”

Chanana.

37 σχόλια:

  1. Ετσι ειναι Κωνσταντινα... Οταν οριζεις το εισοδημα [αρα και τις ζωες] των ανθρωπων απ'εξω απο τον χορο, πολλα τραγουδια λες. Και βεβαια τοτε θα σε νοιαζει μονο να πειραξεις τους δεικτες της οικονομιας για να πηγαινουν ολα καλα. Και εμφανιζεται ρε πουστη μου ενας πληθωρισμος 2,5%, ξερεις πως;

    Καθε μηνα που λες, ο υπουργος οικονομικων αθροιζει μια λιστα αγαθων που υποτιθεται οτι εχει τα βασικα για να ζησει καποιος. Περα απο το οτι φυσικα αυτη η λιστα δεν τα εχει ολα, εχει και τα φθηνοτερα προιοντα, αντι να εχει την μεση τιμη.

    Σαν πολλα να λεω, ε; Φιλια πολλα, τις καλημερες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Σωτήρη. Παιδιά παράλειψις! Διαβάστε οπωσδήποτε το κείμενο "sad" στο μπλογκ του ανθρώπου αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υποκλίνομαι μικρή μου.
    Αισθάνομαι τυχερός που σε γνώρισα, έστω και διαδικτυακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περα απο τις μαλακιες και δηθεν θεωριες με τις ψυχολογικες πιπες που γραφω κατα καιρους και εγω,υπαρχουν εκει εξω και καποιοι με πραγματικο προβλημα επιβιωσης...
    Και αυτο που παρουσιαζεις εδω ειναι ενα ελαχιστο απο τις τοσες περιπτωσεις...

    Καλησπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tora pou to diavasa, kserete ti thelo?

    Na doulevo mono ego stin oikogeneia mou. na me pairnei me to mistho mou na sintiro kai ti ginaika mou pou den tha doulevei. na geraso kai na ftaso se aftes tis ilikies. na exo sintirisei me afta ta lefta kai paidia. na aksiothoun na ginoun kai simvouloi ipourgou. na paro sintaksi kai efapaks kai na min gino anergos prin. na exei pantreftei to paidi mou mia ginaika. na kanei kapou kapou kai afti kana merokamato. na grafoun gia tin zoi mou sta diafora blogs. kai na me lipaste eseis oloi oi "kalyteroi"

    --
    evris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. evris, ναι μάλιστα επειδή είσαι αρνητικά προκατελειμένος μαζί μου congrats βρήκες τρόπο επιτέλους να τα χώσεις. Αυτό κατάλαβες ρε ζώο από το κείμενο;

    Κάνε μας την χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. -Όλοι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ~ ΑΠΙΣΤΟΙ ΘΩΜΑΔΕΣ :

    και ΥΜΕΙΣ, και ΗΜΕΙΣ...


    -Επιβεβαιώνουμε τον "τηλεοπτικό" μας ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ :

    Είμαστε ευχαριστημένοι να απολαμβάνουμε και να σχολιάζουμε από ΜΑΚΡΙΑ, την δυστυχία των άλλων...
    (γιατί ΞΑΝΑεπιβεβαιώνουμε, οτι επιτέλους βρε παιδί μου ΕΜΕΙΣ περνάμε καλύτερα!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προτείνω όλους αυτούς που έχουν ξεπέσει στη ζωή τους να τους κλείσουμε σε ιδρύματα,μακριά από τα αστικά κέντρα βεβαίως βεβαίως, για να μην τους βλέπουμε και χαλάμε τη ζαχαρένια μας.

    Αστειεύομαι φυσικά. Απλά θυμήθηκα την πρόταση ενός βουλευτή (νομίζω) που προς Ολυμπιάδας είχε προτείνει κάτι παρόμοιο για τους ναρκομανείς και τους άστεγους με τη δικαιολογία ότι θα εκτεθούμε στην παγκόσμια κοινότητα. Ο μόνος που είχε αντιδράσει βιαίως ήταν ο Ν. Κακλαμάνης λέγοντας ότι "άσυλα ψυχών" στην Ελλάδα δεν πρόκειται να φτιαχτούν.
    Το πρόβλημα "ψιλικατζού" μου υπάρχει παντού γύρω μας και δυστυχώς όλο αυξάνεται και δεν ξέρω αλλά νομίζω πως πρέπει να συνηθίσουμε τηνιδέα ότι θα γίνουμε και εμείς μια ακόμη μητρόπολη με οικονομικά δίπολα των άκρων. Από τη μια οι φτωχοί στην εξαθλίωση και από την άλλη οι "Βιργινίες Βεντουράκες" που διαμαρτύρονται για τον "λαουτζίκο" που δεν τις καταλαβαίνει βρε, που σιγά, τι; επειδή τρώνε τη μια μίζα μετά την άλλη.
    Το κόβω, τα πήρα!
    Συγχαρητήρια πάντως για την ευαισθησία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απολογητικο session:
    Κωσταντινα δε σε ξερω (i mean in person) αλλα σε διαβαζω συχνα. Μου αρεσει η γραφη σου. Μερικες φορες μαλιστα δινεις ρεστα. Οχι, προκαταληψη δεν εχω με εσενα. Με τρομαζει που θεωρεις οτι υπαρχουν ανθρωποι που ψαχνουν να βρουν τροπο να σου την πουν κλπ και καπου με εχεις προσεξει (υποθετω κατι καπου θα εχουμε διαφωνησει η με καποιον φιλο σου η κατι τετοιο) και με εχεις καταταξει σε αυτους. Αφοβα βγαλε με. Διαφωνησα μεν σημερα αλλα δεν θα σε καταδιωξω κιολας. Με εχουν κανει διαχειριστη εδω στην πολυκατοικια και καθε τετοια μερα πληρωνουν τα κοινοχρηστα και δεν προλαβαινω καθολου :-)

    Τα υπολοιπα:
    Ναι, αυτο καταλαβα απο το κειμενο. Φανταζομαι, οτι το προφανες ειναι να ζουμαρω στο στιγμιοτυπο, γερος φτωχος, φτωχη ανεργη γρια, ανεργο παιδι, ημιανεργη γυναικα, μια συνταξη και να λυπηθω το καρε αυτο, το συγκεκριμενο. Εγω εδωσα σημασια στο κατσε να φτασω γερος, μακαρι να μην δουλευει η γυναικα και να μπορω να την συντηρω μεχρι να γερασουμε, μακαρι να μπορεσω να αναθρεψω παιδι (αλλοι θα ζουμαραν και στο μακαρι να μπορεσω να κανω παιδι), μακαρι να σπουδασει, μακαρι να μεγαλωσει, μακαρι να γινει συμβουλος υπουργου, μακαρι να παντρευτει, μακαρι να παιρνω συνταξη κλπ κλπ. Σχεδον μου βγαινει αισιοδοξια: οτι οι τυποι τα καταφεραν, στη δυση τους, ειναι ακομα μαζι, ζωντανοι, με παιδια κλπ ...

    Εγω σε βλεπω ως περαστικος/θεατης/επισκεπτης. Εισαι ρε παιδι μου ο σκηνοθετης. Πρωτη φορα ακουω για σκηνοθετες που δινουν μια σκηνη και αν ο θεατης την δει διαφορετικα απο αυτη τον αποκαλουν ζωο κλπ. Αν θελεις να βλεπουμε ακριβως απο που βλεπεις και εσυ ισως να το προλογιζεις: εδω να δειτε μονο θλιψη, πονο κλπ να αποφευγουμε τις κακοτοπιες.

    Σοβαρα τωρα, δεν το βλεπω να φτανουμε ευκολα σε αυτες τις ηλικιες, ουτε τα παιδια μας να γινονται τοσο ευκολα συμβουλοι υπουργων, ουτε συνταξεις βλεπω στον οριζοντα, ουτε γυναικες αεργες βλεπω πολλες πια. Αληθεια δυσκολευομαι να δω την τοση θλιψη που βλεπεις εσυ. Αν μιλας για τις αρρωστιες, οκ πασο, αλλα ειναι ψιλοφυσιολογικο για 70αρηδες να εχουν παρτιδες με τα νοσοκομεια. Ειδικα οταν το μεσο προσδοκιμο οριο ηλικιας με τα βιας ειναι εκει γυρω στα 67-72 δεν ξερω τι περιμενες ....

    --
    evris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. evris, χίλια συγνώμη αν παρεννόησα. Κωλομέρα γαμώτο. Εννοούσα ότι αν πας στο μπλογκ του ανθρώπου αυτού, ίσως καταλάβεις περισσότερα. Είμαι πολύ μαλάκας μερικές φορές. Χίλια συγνώμη. Έχεις δίκιο να σκέφτεσαι έτσι (δηλ. να φτάσουμε στην ηλικία τους κ.τ.λ.) όμως για σκέψου να φτάσεις μέχρι εκεί και να ζεις τόσο άσχημα. Ίσως να είναι κατάρα και όχι ευχή. Πήγαινε σε παρακαλώ στο μπλογκ αυτό και μετά πες μου τί συμπεραίνεις. Να σημειώσω ότι επειδή περνώ παρόμοιες καταστάσεις νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα για όλους ενώ έχεις πολύ δίκιο να λες ότι δεν είναι.

    Τεσπα, δεν βλέπω παντού εχθρούς απλά μου είχε κακοφανεί η συζήτησή μας στο μπλογκ του άντρα μου όταν είχα βγει από το μόνιτορ. Μου είχες φανεί πολύ άδικος. Μαλακία μου. Συγνώμη και πάλι για τον χαρακτηρισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ως διαχειριστης μιλωντας, να πω και κατι ακομα. Τεχνικη παπαρια ειναι και επιδεχεται ανετα διαψευση, αλλα με τρωει (βρισε αφοβα):

    165 euro κοινοχρηστα....

    Δυο τα τεινα...

    Αυτονομη θερμανση και το τσουζουν στο καλοριφερ. Χλιδα τους.
    Κεντρικη θερμανση. Πολλα τετραγωνικα. Κοιταω εδω μια αναλυτικη λιστα. Ενα διαμερισμα εδω ειναι 150τμ. Πληρωνει 202 euro. Με μια αναγωγη το ηλικιωμενο ζευγαρι εχει καμια 100 τετραγωνικα. Και παλι χλιδα τους.

    --
    evris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξέρω καθόλου να σου απαντήσω. Πάντως από το μπλογκ του τον συμπάθησα πολύ. Έτσι είμαι ευτυχώς ή δυστυχώς (μέχρι αποδείξεως του εναντίου). Θα δείξει. Σ΄ευχαριστώ πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ZAΡNTOZ ΛΕΕΙ:

    ΔΗΛΑΔΗ καποιος να μου εξηγησει
    τι ακριβως εννοει ο chanana,
    μηπως δεν το καταλαβα,

    την επομενη φορα , θα συμβιβαστει,,?

    γιατι καταεμε ειχε ηδη συμβιβαστει..
    με την ιδιοτητα του
    στο υπαρχον πολειτιακο συστημα ως συμβουλος υπουργου.

    οσο για την ιστορια του συμπασχω,
    να μεταφερω
    και μια δικια μου ,,

    70 χρονος συνταξιουχος ξυλουργος
    εγκατελειψε το σπιτι του μετα απο 45 χρονια γαμου,
    ενας και τονιζω το ενας, λογος
    απο τους λογους ηταν οτι τα 350 ευρα
    συνταξης ηταν αναξιοπρεπεστατα
    για την εγωιστικη προσωπικοτητα του, και εξαφανιστηκε..?

    τοκανε ως θυσια για να ζει η γυναικα του πιθανον απ τα 350 ..
    και να μην τους συντηρουν τα παιδια τους, διατηρηση της περηφανιας,,?
    και με την στρεβλη νοοτροπια της δεκατιες του εξηντα,,της ΝΤΡΟΠΗΣ.!

    δεν ξερω αλλα πριν βιαστει ο-η οποιοσδηποτε να το αμφισβητησει
    αν θελει καποιος επωνυμος μπλογκερ που ειναι τακτικος αναγνωστης ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ
    χωρις να μπει σε αναλυση το επιβεβαιωνει.

    ΕΝ πασει περιπτωσει αν μας καλει καποιος
    να σκυψουμε το κεφαλι , προσωπικα δεν το θεωρω επιλογη.

    το θεωρω βιασμο της προσωπικοτητας ελευθεριας και αυτοβουλησης. ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΑΙ

    ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΟΥΜΕ το ΜΗΤΣΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑ .

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΦΑΞΟΥΜΕ.


    ΝΑ ΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟΤΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ
    ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΡΙΣ-ΜΥΡΡΙΩΝ ΜΕ ΔΗΜΟΨΙΣΜΑ !
    και πως τις θελουν , γιαυτο σπουδαζεται.


    ΝΑ ΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟΤΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ Κ ΚΟΣΟΒΑ ΩΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ !
    Οποιος επιμενει μπορει να παει ως τουριστας
    Η ΜΕΛΟΣ σε εθελοντικης οργανωσης για βοηθεια .

    ΝΑ ΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟΤΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ
    ΤΟ ΤΑΔΑ Η ΔΕΙΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ .ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.!!!


    ΑΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
    ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ Κ ΠΟΣΟ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΜΕ ΔΗΜΟΨΙΣΜΑ !

    ΑΝ ΟΙ Δ.Ε.Η - ΟΤΕ ΚΛΠ,,ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗΣ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!

    ΑΝ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
    ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ .......ΝΑΙ ΜΕ ΔΗΜΟΨΙΦΙΣΜΑ.

    και αν δε θεωρειτε σωστα και αποφασισθει απο το συνολο
    προσωπικα προτεινω να την καψουμε στην πλ συνταγματος.



    ΡΕ channana μηπως αυτος σουφαγε την θεση,,,



    ========= ζαρντοζ ============

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H ανωνυμία συνήθως έχει δύο καταλήξεις: ή αρχίζεις και αμολάς ό,τι θέλεις ή αρχίζεις και ανοίγεις όλα σου τα παράθυρα. Με το πρώτο καμιά φορά ξεφεύγουν αλήθειες με το δεύτερο καμιά φορά μπαίνει η βροχή.
    Απαραίτητες διευκρινίσεις: τα τετραγωνικά είναι 92 ακριβώς. Η θέρμανση είναι κεντρική και η οικοδομή χτίστηκε το 1971 (εν μέσω χούντας - το γράφω μπας και ξυπνήσει κανένα ένστικτο για κανένα χαριτωμένο σχόλιο).
    Η δουλειά μου ως συμβούλου ήταν να μαζεύω αποκόμματα από τον ξένο Τύπο, αλλά τούτη η ιδιότητα δικαιολογείται μόνο με τη λέξη σύμβουλος. Σ' αυτήν τη δουλειά ήμουν με έξι υπουργούς και δούλευα με άλλους τρεις ανθρώπους. Ολοι ήθελαν να μας διώξουν γιατί και εύκολο ήταν και δικούς τους μπορούσαν να βολέψουν. Τώρα έμεινε άλλος ένας.
    Από το σπίτι μου έφυγα μικρός και ζούσα αλλού. Με τους δικούς μου μονάχα τώρα τελευταία έχω σχέση, κυρίως γιατί χρειάστηκε να νοιαστώ για την εγχείριση που έκανε ο πατέρας μου. Δεν ξέρουν ούτε τι δουλειά κάνω, ούτε πώς έχω ζήσει τα τελευταία 17 χρόνια.
    Τη Δευτέρα πιθανώς θα έχω καινούρια δουλειά, όπως και η γυναίκα μου.
    Το πότε και αν συμβιβαζόμαστε το ξέρει ο καθένας, όταν ξαπλώνει και σκέφτεται (αν σκέφτεται) τη μέρα του.
    Μετά από πολλά χρόνια ακόμα ντρέπομαι για το πώς φέρθηκα σ' έναν μουσουλμάνο φαντάρο που ήμασταν μαζί στο βορρά. Αλλά τίποτα δε με διαβεβαιώνει ότι δε θα το έκανα και πάλι. Ετσι είναι η ζωή, αλλά καμιά φορά έτσι δεν πάει...
    Anonymous είσαι λιγάκι άγριο παιδί ε; Δε θέλω να κοροϊδέψω κανέναν, τι να πω...

    ΥΓ: Προφανώς, πάντως, δεν είναι αυτά η ουσία αυτής της κουβέντας που ανοίχτηκε, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για να ξεκαθαριζω...

    Εδω υπαρχουν δυο ανωνυμοι.
    Ο ενας ειναι ο evris (εγω) και ο αλλος ειναι ο ζαρντοζ (ο αλλος).

    Νιωθω ηδη καταξιωμενος διαχειριστης που επεσα μεσα στο estimation για τα τετραγωνικα. Αλλα φανταζομαι οτι ουτε αυτο ειναι η ουσια της κουβεντας. Οποτε εγω σκαω οριστικα. ΜΠΑΜ.

    --
    evris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με την ανωνυμία της αρχής εννοούσα εμένα, όχι εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Chanana & evris, το γαμήσαμε και ψόφησε. Λοιπόν, το θέμα ήταν άλλο αλλά δεν πειράζει, είχε πλάκα.
    chanana παιδί μου, καλώς ήρθες. Αρκεί να μας προσκομίσεις ε9 και θα είσαι επίτιμο μέλος. :P

    Παίδες, καλό βράδι και εύχομαι αύριο όλα να είναι καλύτερα για όλους μας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. zardoz, πολύ σωστή η άποψή σου για το δημοψήφισμα. Σόρυ, τώρα το είδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ουπς!
    Cosntantina, bravo κ.λ.π. Σε διαβάζω και συγκινούμαι... ξέρεις, σταχω ξαναγράψει.
    Μια συγκινητική ιστορία είναι πάντα μια συγκινητική ιστορία. Τελεία και παύλα.
    Θέλω ομως να πιάσω το θέμα από μιαν άλλην πλευρά:
    Τί κάνουμε τελικά εμείς εδώ στα blogs; Δημοσιοποιούμε τις σκέψεις μας;
    Και;
    Δηλαδή τί έγινε; το ίδιο κάνουν οι άνθρωποι από τότε που βαραγανε με μια πέτρα τους τοίχους των σπηλαίων.
    Διάβασαν (διαβάσαμε) την λυπητερή ιστορία του chanana,και ο καθένας αντέδρασε όπως το εισέπραξε.
    Για τους παπούδες τους ίδιους δεν ενδιαφέρθηκε ούτε ένας ή μία μας.
    Φοβάμαι (αν και είναι νωρίς για το blogo-κόλπο) ότι κινδυνεύουν τα blogs να γίνουν φωλιές ανώνυμων συγγραφέων, χρονογράφων, ποιητών, φωτογράφων, μαγείρων , δημοσιογράφων ....
    Μια χαρά το ακούω...και είναι όντως σπουδαίο.... αλλά μήπως αλληλοδοαβαζόμαστε, αλληλοβριζόμαστε, αλληλοπηδιόμαστε και αυτό είναι όλο;
    Τί να κάνουμε;
    Δεν έχω ιδέα! Ή μάλλον δεν έχω συγκεκριμένη ιδέα. Πιθανότατα και να λέω μαλακίες.
    Γράφουμε για να μαζεύουμε τα συγχαρητήρια αυτων που τους αρέσουμε, ή μπας και προσπαθούμε να αντμετωπίσουμε την μήνι των αντιδραστικών.
    Επιτρεψε μου ένα παράδειγμα:
    Εγραψα (επωνύμως) την γνώμη μου για την τηλεόραση (που δεν διαφέρει δα και από την γνωμη των περισσοτέρων bloggers) και μερικοί πέσανε να με φάνε στην κυριολεξία.
    "Ο αδελφός σου είναι αναπληρωτής κυβ.εκπρόσωπος", "Μισείς την πρωην σου γκόμενα σου!", "Δουλέυεις στην ΕΡΤ!" κ.λ.π. (βασικά άνθρωποι από το συνάφι μου)
    Λεω: Τί γίνεται εδώ;
    Τί να γράφω; Μόνο για τις γάτες μου;\Προς στιγμή έχασα το κέφι μου, αλλά δεν μάσησα.
    Εχω γράψει τα ίδια και πολύ χιερότερα τόσα χρόνια στις εφημερίδες, αλλά εδώ η (όποια) επίθεση ήταν σκυλίσια (και τώρα θα'ναι ακόμα χειρότερη)...
    Αν θέλω να παίξω ξύλο, θα πάω στην παλιά μου γειτονιά, στην Καλλιθέα, να παίξω μπουνιές στην πλατεία Κύπρου, με μάγκες και τζάμπα μάγκες. ¨η το πολύ-πολύ να ξαναπάω στην Ζούγκλα ή τον Κίτρινο Τύπο.
    Δεν θέλω όμως. Θέλω να είμαι εδώ στο καινούργιο πράγμα.
    Ο chanana, έγραψε ο άνθρωπος τον πόνο του. Τον δικό του πόνο. Οπως τον βιώνει και ξαφνικά τον βλέπω να ξαναβγαίνει για να τον υπερασπιστεί.
    Τί να υπερασπιστεί μωρέ;
    Είμαστε με τα καλά μας ή γίνατε (εγώβ είμαι εδώ και χρόνια) λεξο-λάγνοι;
    Εσύ καλά έκανες και μας ευαισθητο-ποίησες.
    Ομως ρωτάω: Είναι αρκετό αυτό;
    Από ευαισθητοποίηση αυτη η χώρα, είναι τίνγκα. Από λύσεις πάσχουμε.
    Από πότε η πολυτέλεια είναι έγκλημα (μιλαω για τα τετραγωνικά στις πολυκατοικίες) και η φτώχια για φτύσιμο;
    Στα blogs, οι περισσότεροι γράφουν θαυμάσια. Εξεπλάγην ευχάριστα. Ομως μήπως το κάνουν επειδή βρίσκονται μόνοι στο σκοτάδι μπροστά σε μια φωτεινή οθονη αγκαλιά με τι μύχειες σκέψεις τους;
    Αν και είμαι από τη δεκαετία του '80 στα μονοπάτια του net, πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι της γενιάς της real life.
    Γι' αυτην γράφω εδώ πέρα.
    ΄Μήπως έχουμε ένα όπλο στα χέρια μας, με το ποίο το μόνο που κάνουμε είναι να πα΄ζιουμε ρώσικη ρουλέτα αναμεταξύ μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΖΑΡΝΤΟΖ ΛΕΕΙ:

    "ΙΣΩΣ ΝΑΝΑΙ Κ ΕΤΣΙ" ...manos

    (Βιβλιο του Γ.ΡΙΤΣΟΥ)


    Oπως τα λες ... αλλα ξερουμε ολοι

    οτι για κατι ψαχνουμε,ισως πως
    να χρησιμοποιησουμε το η τα
    οπλα μας στην καθημερινοτητα
    για να γινει καλυτερη η ζωη μας,
    πρωσοπικα αυτο το ενδιαφερον εχει
    η ζωη for me, πως να καλυτερευει για ολους (k τους ολυμπιακους)
    για να περναω κ εγω καλα με την
    κοινωνια κ τον πλανητη που μοιραζομε
    αυτο τον λιγο πολυτιμο χρονο ζωης
    που μου μενει,,, πιθανον.!


    τα μπλογκ ειναι testing ground
    για πολλους αρκει,

    να μην εθιστουν,κ να μην ειναι
    απλα ενα εκτονωτικο μεσο,
    λογω οτι η χρηση του υπολογιστη
    ειναι στην καθημερινη μας ζωη,

    (με ολο το σεβασμο στα παιδια με συγγραφικα ταλεντα ( ΡΟΔΙΑ ΒΑΤΡΑΧΟΚΟΡΙΤΣΟ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ )
    που ταχω χαρει να διαβαζω
    ειδικα τη ροδια κ τις 28 μερες.
    τα μπλογκ ειναι γι αυτα .

    που οπως ειπε κ η κωνσταντινα
    μεχρι τωρα , ως εδω στα μπλογκ
    θα παλεψω γιαυτο που ειναι η ιδια.
    και τις φθανει,,,, ΙΣΩΣ ..
    μονο η ιδια ξερει, και
    μου φθανει .

    Καταλαιβαινω , αν βρουμε
    ενδιαφερον πυρομαχικα
    να δημιουργουμε , manos
    και να ζουμε , ψωφοντας
    ναχουμε ενα λιθαρακι βαλει
    δινει νοημα ....

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ,, πισω απο τη σοφτεξ
    στην ιερα οδο ,θα φτιαξουν
    το γηπεδο του ΠΑΟ ,
    τους 300 ρομ(τσιγγανοι) που ειναι εκει
    που θα τους πεταξουν...
    ειναι εκει δεκαετιες..
    ειναι το σπιτι τους...
    ΟΠΩΣ και οι οικογενειες στην
    συνοικια μαρκονι.
    η μηπως ειναι τυχερη
    που θα αναβαθμιστει
    η περιοχη τους

    κ βεβαια ορυεται ο τζιγκερ βαρδινογιαννης οτι καθυστερει
    η αδεια απο το δημο απο το υπουργειο

    γιατι να μην αποκαταστησει οι οικογενεια βαρδι τους ρομ αυτους
    κ την περιοχ μαρκονι
    κ να δωσει δουλειες
    τεραστια κερδη ,
    συμμετειχαν στην ιδρυση
    για το χαμογελο του παιδιου
    στην νικαια κ με λεφτα των
    ελληνων , ασ μην ξεχναμε


    δηλαδη πως θελει να λειτουργει
    το κεφαλαιο ,, ανεξελεγκτο

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΚΤΑΣΗ 100 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ
    ΚΤΙΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ

    Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ
    ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ

    ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ...?

    ΝΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΜΑΣ
    ΟΠΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗ ?


    Η ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΕΝΑΣ
    ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ
    ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ?


    να του πεταξουμε καμμια
    τουρτα σαντιγυ, γνωστοποιοντας
    τα αιτηματα στον τυπο κ μμε,?
    (ειλικρινα δεν ειρωνευομε)


    τι λετε εχεται δει που
    μενουν αυτοι οι ανθρωποι
    για να καταλαβεται οτι
    κ διαμερισμα στην λιοσιων
    45τμ ειναι πολυτελεια
    μπροστα στην καθημερινη
    κολαση,που ζουν αυτοι
    οι ανθρωποι.

    ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΖΟΡΙΖΕΣΤΑΙ ΜΕ
    ΚΑΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ


    ΠΡΟΤΕΙΝΟ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ
    ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ

    Π.Χ. ΑΚΡΙΒΑΙΝΕ ΤΟ ΓΑΛΑ

    ΕΝΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΚΑΤ ΕΞΩ ΑΠΟ
    ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ,

    ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΠΟ'Ι'ΚΟΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ
    ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ,

    ΧΙΛΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΦΑΓΕ Κ ΑΛΛΟΥΣ

    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ......

    αφου δεν θελει ο λαος επανασταση
    και αιματα ,, κ προτιμα να κοιταει την παρτη του.


    ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΟΡΕΞΗ
    ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ

    ΔΕΗ, ΟΤΕ ,ΕΥΔΑΠ,

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
    ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ,

    .......... ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΟΝΟΥΝ ΤΑ
    ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΤΟΥΣ....?

    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ......
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ

    Μ-_-_Α ΙΠΠΟΜΠΕΡΕ

    η αν πληρωναν την εφορια κανονικα
    χρονια τωρα θαμασταν σ'αλλη κατασταση

    η να γινω ακομα πιο χυδαιος
    το ικα για τα συνταξιμα ... μας..?

    Κ μην τολμησει κανεις να μουπει
    οτι βαζει ο τσιτουριδης χερι στο κεφαλαιο, γιατι δεν δαγκωνεις το χερι
    του μεχρι χτες εργοδοτη σου ,,
    κ αν χασεις την κυβερνηση
    που θα βρεις δουλεια στην "PSILIKATZOY"
    K ΑΝ ΕΧΕΤΑΙ απορια ερευνηστε
    που απασχολουνται πασοκια , τ μεγαλοστελεχη κ
    που δεν βουλευτιζουν .




    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ
    Ο ΚΑΘΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ

    ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ-ΜΠΛΟΓΚ..........ΤΟΥ

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΜΠΛΟΓΚ
    ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ
    ΝΟΗΜΑ , Κ συμπαθεστατη μου
    κονσταντινα , δεν ενδιαφερομαι
    να καψω καρδιες,
    τους ανθρωπους θελω
    να αναβω να αισθανονται
    ζωντανοι στην διεκδικηση της ζωης

    ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ
    ΓΑΤΟ ΜΟΥ , ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΤ'ΙΔΙΑΝ
    Κ ΕΙΝΑΙ Κ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ




    ========== Ζ Α Ρ Ν Τ Ο Ζ =============

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. bloggo-meeting (i.e. μεθύσι κ χορός) το σάββατο.αυτό το μήνυμα έχει γραφτεί με τον ίδιο τρόπο σε πολλά άλλα blogs. όποια κάποιος θεωρούσε κάτι. feel free να το διαδώσεις όπου θες. συντονίσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχεις δίκιο γαμώτη μου... Πόσο δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λοιπόν εγώ θα σου έλεγα Κωνσταντίνα να εμπιστεύεσαι την πρωτογενή διαίσθησή σου. Tον chanana δεν τον ξέρω περισσότερο, το κείμενο του με έπεισε.
    Λυπάμαι μόνο που τον κάναμε να νοιώθει υποχρεωμένος να δώσει εξηγήσεις...
    Δεν είμαι και δεν αισθάνομα "καλύτερος" απο τον chanana. Κυρίως όμως δεν νοιώθω οίκτο. Αλλο οίκτος κι άλλο συγκίνηση.
    Επίοης θαυμάζω λίγο τον chanana για τον τρόπο που σκέπτεται και περιγράφει τη δύσκολη συγκυρία που βιώνει..
    Τέλος μιλώντας για εξουσίες και υπουργούς και συμπεριφορές, άναρωτιέμαι τί θα γίνει αν κάποιες από τις αντιλήψεις που καυταγράφονται μεταξύ μας επενδυθούν με εξουσία.
    Για να δούμε δηλαδή, και να μην έχουμε απορίες, για το πως "μια χαρά άνθρωποι" αλλάζουν τρομακτικά μόλις πάρουν εξουσία στα χέρια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε διαβάζουν πολλοί.Ανέβασε και αυτό αν θέλεις.
    "Καταπληκτικό αυτό στο Δήμο Περάματος. Απλήρωτοι 7 μήνες νέοι άνθρωποι, ωρομίσθιοι , δάσκαλοι πολιτισμού. Αλλοι δεν αντέχουν φεύγουν. Αλλοι συνεχίζουν και περιμένουν. Ολα αυτά σε μια από τις πιο υποβαθμισμένες περιοχές τις δυτικής Αττικής. Εζησα εκεί δύο χρόνια. Σεμνοί και αξιόλογοι άνθρωποι περιμένουν λίγα ευρω για μήνες. Ντροπή."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. alzap, προσυπογραφώ αυτά που έγραψες περί εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παιδιά δεν έχω απαντήσεις. Δεν ξέρω κατά πόσο ένα μπλογκ μπορεί να πραγματικά να καταφέρει πράγματα. Τις σκέψεις μου γράφω, τις μαύρες μου, τους προβληματισμούς μου. Το πώς με ενεργοποιούν όλα αυτά για να πράξω ανάλογα,δεν είναι του παρόντος. Πάντως δεν νομίζω ότι αν κάποιος δεν θέλει να "επηρρεαστεί" θα το καταφέρουμε εμείς με δυό γραμμές. Απλά μερικές φορές νοιώθω την ανάγκη να υπερτονίσω πράγματα και να γράψω δυό λόγια σε ανθρώπους που αισθάνομαι. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Πάρτε το και ως ψυχοθεραπεία ή παρείτσα.

    padrazo, με την πρώτη ευκαιρία θα το δημοσιεύσω στο κοινόβιο. Εκεί θα το δουν περισσότεροι.

    Καλημέρες παιδιά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Για να ενισχύσω τη θέση του alzap ,παλαιότερα ψυχολογικά πειράματα που έχουν καταργηθεί για λόγους δεοντολογίας έχουν δείξει πως η ψυχολογία του ανθρώπου αλλάζει ανάλογα με τον ρόλο του και προσαρμόζεται σε αυτόν.

    Μάνο, έχεις απόλυτο δίκιο στο προηγούμενο κείμενο. Μεταξύ μας τα λέμε και χαιρόμαστε. Η πλειονότητα βασικά...χέστηκε. Είμαστε κάτι σαν τους αριστερούς που κατακρίνουν την πλειονότητα η οποία δεν ασχολείται μαζί τους....

    Και τελικά, εκτός από την κατανόηση δεν προσφερθήκαμε να ενισχύσουμε οικονομικα τον chanana.Το σκέφτηκε αυτό κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε πρώτη φάση τί ακριβώς σε πείραξη Κωνσταντίνα? Η κατάσταση αυτή καθεαυτή του ανθρώπου ή η σκέψη πως αν αυτό είναι άσχημο μπορεί να υπάρχουν χειρότερα?
    Γιατί προσωπικά, μένω στο 1ο. Γιατί αρνούμαι να αποδεχτώ έτσι εύκολα πως καλά είμαι και εδώ που έιμαι, θέλω και αύριο να γκρινιάξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ζαρδοζ λεει :

    Προσυπογραφο και εγω τον alzap, ,

    αλλα παρατηρησα σιγη ιχθυος

    επι της ουσιας,...

    Παντως καλα ναμαστε.


    === ζ α ρ ν τ ο ζ ==

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το κείμενο του συμβούλου του υπουργού είναι μια κραυγή απόγνωσης ή έστω αγωνίας για το μέλλον. Το μέλλον όχι μόνον το δικό του αλλά όλων μας, σε αυτό το οικόπεδο που λέγεται Ελλάς. Πιάσαν οι πρόγονοί μας οι βασανισμένοι τα κουμπούρια, τρελλαμένοι απο τα τετρακόσια χρόνια, και μόλη την τρέλλα της απελπισίας και με τη βοήθεια συγκυριών και λοιπών απ έξω, βάλανε μάντρα στο οικόπεδο και νιώσανε νοικοκυραίοι. Κάποιοι έτρωγαν παραπάνω κάποιοι λιγότερο , πάντως το χωραφάκι ΄κουτσα στραβά τους έθρεφε όλους. Εκτοτε φαγωθήκαμε μεταξύ μας κάμποσες φορές , ρήμαξε κάμποσες φορές ο τόπος, αλλά τελικά πάντα βρήσκαμε τρόπο να επιβιώσουμε. Στην άτιμη την συγρονη εποχή τα πράγματα μοιάζουν πολυσύνθετα. Το οικόπεδο τόχουμε αλλά δυστυχώς μπουκάρανε μέσα ένα σωρό πραματευτάδες που πουλάνε φτηνά. Και μένει απούλητο το τυράκι και τα σταφύλια και το κρασάκι γιατί συνηθίσμε ένα άλλο ζουμί που λέγεται μπύρα. Τί μπορούμε να κάνουμε; Να κοιτάξουμε καλά το χωραφάκι μας να το καλλιεργήσουμε και να τρώμε απ τα δικά μας. Να σφίξουμε το ζωνάρι μέχρι να περάσει η μπόρα. Νά πάμε να γίνουμε και μείς πραματευτάδες σε ξένους τόπους όπως κάναμε παλιά. Να ξεστραβωθούμε και να μήν μας πουλάνε οι πονηροί ξένοι καθρεφτάκια για θησαυρούς . Και το κυριότερο: Να πάψουμε να τσακωνόμαστε σαν βρωμόσκυλα και να δουλεψουμε σαν ομάδα γιατί θα μας πάρει όλους ο διάβολος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Anonymous, είσαι πολύ σωστός. Σ΄ευχαριστώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Phentermine 37 5 free shipping

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Looking for information and found it at this great site... »

    ΑπάντησηΔιαγραφή