Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2006

ΕΚΛΕΙΨΗ

Κρύβεται ο ήλιος και σκοτεινιάζει. Η έκλειψη λέει, μας επηρρεάζει όλους μας. Εμένα μου ΄χει επηρρεάσει το ταμείο μου. Εκεί να δείτε έκλειψη. Ξεπούλησα τα περιοδικά με τα ειδικά γυαλιά και δεν έχω γαμώτο ούτε για μένα. Γιατί μόνο με τα ειδικά αυτά γυαλιά θα μπορούσα να βρω λεφτά στο συρτάρι μου. Επηρρεάζει λένε και τα συναισθήματα. Περίεργο αλλά απ΄το πρωί είμαι φίσκα από δαύτα. Αυτά δεν χρειάζονται ειδικά γυαλιά. Μπαμ κάνουν.

Οι πελάτες εξαφανισμένοι. Έχουν ανέβει όλοι στις ταράτσες και παρατηρούν το φαινόμενο. Έλεγα στα πιτσιρίκια απ΄το πρωί ότι αυτό είναι επικίνδυνο, γιατί αν ενδιάμεσα στον ήλιο και την σελήνη πάει και κάτσει κάνα διαστημόπλοιο θα γίνει μια τεράστια έκρηξη και οι ταράτσες θα γεμίσουν στάχτη και θα γίνουν όλοι μαύροι και μετά θα πρέπει να κάνουν μπάνιο. Και δεν είναι Σάββατο. Δεν με πίστεψαν. Τους έδειξα κάτι Πακιστανούς με γυαλιά στις ταράτσες. Τότε μόνο πείστηκαν.

Τα πιτσιρίκια στην δικιά μου γειτονιά θα δουν την έκλειψη απ΄τις τηλεοράσεις. Είναι Τετάρτη και έκαναν μπάνιο μόλις το Σάββατο. Δεν το ρισκάρουν για ένα χαζό ψωροφαινόμενο. Οι υπόλοιποι, ανάψτε θερμοσίφωνο.

25 σχόλια:

  1. απο το πρωι ενιωθα πως καποιος με ειχε λεει "γαμησει" τελικα ηταν η εκλειψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρια Ψιλικατζου, εχετε καταλαβει τι συμβαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βατράχω.. γαμεί η έκλειψη;

    (πρέπει να βγω στο μπαλκόνι απαραίτητα ή γίνεται κ απ το δωματιό μου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ την είδα την έκλειψη... Ήταν πολύ ωραία!!! Πάντως αυτά τα ειδικά γυαλιά μιλάμε ότι κάνουν θαύματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχα
    μόλις γύρισα σπίτι και είμαι κατράμι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για την πανσέληνο δε λένε οτι επηρρεάζει την ψυχοσύνθεση κλπ κλπ και της παναγιάς τα μάτια;; Εμένα πάντως η έκλειψη μου έφερε έμπνευση σήμερα.

    (μπορεί βέβαια να είναι και παρενέργειες από τη χθεσινή βραδιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λες γι αυτό να ανακατευόμαι από χτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα, πάλι, μάλλον σε καλό μου βγήκε: ξαναβρήκα ένα φίλο που νόμιζα πως είχα χάσει για πάντα. Α., σ' αγαπάω κι ας είσαι στριμμένος!

    :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την ορθογραφία σου πάντως σίγουρα την επηρρέασε!!

    lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπαα, ιδέα ήταν και πέρασε! Εγώ ενώ τις προηγούμενες ημέρες ήμουν σχεδόν σαν ανάποδο γαμώτο, σήμερα με έπιασαν τα ζουζουνέ κέφια μου και όλο και ανέβασα πραγματάκια στις σελίδες μου. Προφανώς της σεληνιασμένης μου ανέβηκε η δημιουργικότητα, όπως λέμε μου ανέβηκε το ζάχαρο ένα πράγμα, κάπως έτσι. Άντε με το καλό σε 82 χρόνια από τώρα να το ξαναδούμε! Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @re>>2300: αίχης δύκειο, σοινύθος δαιν κάνο λάθυ. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βλέπω ότι όλοι επηρρεαστήκατε και πάθατε μια έκλειψη μυαλού.

    Έλα, σοβαρευτείτε και αρχίστε τα σοβαρά σχόλια μη μας πάρουν και για τίποτε χασομέρηδες!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εδω Γερμανια,τιποτε...συννεφια...το 2088 τωρα η επομενη///δρακος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μας επηρεαζει η σεληνη λενε...παραμυθια...και σημερα μια απ τα ιδια ηταν///δρακος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και κατι αλλο...διαβαζω καπου το μοναδικο σημειο που εγινε ορατη 100 τοις εκατο η εκλειψη ηταν η ελλαδα .καστελοριζο.σιγα ρε..τα ευρωπαικα ΜΜΕ δεν ειπαν κατι τετοιο....ελεος...α ρε ελλαδαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ούτε διαστημόπλοια ούτε έκλειψη ούτε τίποτα. Κάτι λίγα στην αρχή και μετά την ώρα που έπρεπε να είμαι στην ταράτσα να γεμίσω στάχτες έφαγα φρίκη στο γραφείο με ανούσιο meeting! Τέλος πάντων…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Έλεγα στα πιτσιρίκια απ΄το πρωί ότι αυτό είναι επικίνδυνο, γιατί αν ενδιάμεσα στον ήλιο και την σελήνη πάει και κάτσει κάνα διαστημόπλοιο θα γίνει μια τεράστια έκρηξη και οι ταράτσες θα γεμίσουν στάχτη και θα γίνουν όλοι μαύροι και μετά θα πρέπει να κάνουν μπάνιο. Και δεν είναι Σάββατο. Δεν με πίστεψαν. Τους έδειξα κάτι Πακιστανούς με γυαλιά στις ταράτσες. Τότε μόνο πείστηκαν."

    Μαλακα, δεν παιζεσαι.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν την είδα Κωσταντίνα μου.. υπόσχομαι πάντως να δω απαξάπαντως την επόμενη!
    (και χωρίς ειδικά γυαλιά)

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! mazda mpv 1993 trailer towing hitch white euro mercedes 450sl for sale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Looking for information and found it at this great site... »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Very cool design! Useful information. Go on! film editing schools

    ΑπάντησηΔιαγραφή