Πέμπτη, 6 Απριλίου 2006

ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΕΣ

Πρέπει να σοβαρευτώ. Άντε γιατί πολύ το ρίξαμε στον χαβαλέ. Από ΄δω και πέρα αλλάζω. Oh yes. Αν και πάντα από μέσα μου ήμουν σοβαρή, είπα να το κάνω να φαίνεται και απ΄όξω μου. Πίσω κύριοι από την κάθε αβάσταχτη ελαφρότητα που διαβάζετε εδώ μέσα, υπάρχουν πάντα αβάσταχτες βαρύτητες, αλήθειες και κρυφά νοήματα. Δεν είναι όλα για πλάκα.

Το να προσφέρετε laxatol δεξιά αριστερά για τους δυσκοίλιους, είναι το λιγότερο παιδικό. Και επικίνδυνο. Μια φορά τα νόμισα για καραμέλες, έφαγα καμμιά δεκαριά και ξε..... οκ, είπαμε σοβαροί. Που λέτε, άρχισα να τα σκέφτομαι όλα αυτά όταν κατηγορήθηκα ότι είμαι αφελής. Στην αρχή σκέφτηκα «ωχ! αυτός με ξέρει». Αλλά μετά ξανασκέφτηκα ότι έχω φράντζα και όχι αφέλειες, οπότε αμέσως κατάλαβα ότι το νόημα είναι διττό και μεταφορικό και μεταφυσικό μη σας πω. Το φιλοσόφησα παρασάγγας (και παραπόδας και παραφύσιν και ότι παρατέτοιο ακούγεται σοβαρό) και τσούπ! ξεπετάχτηκε η ερμηνεία.

Έχουμε και λέμε: Αφελής = Ο έχων αφέλειες στο κούτελο. Την λέξη «κούτελο» πάρτε την φιλοσοφικά. Εννοώ το «πρόσωπο στην κενωνία». Άρα, ο αφελής δεν έχει το «κούτελο» καθαρό και χρειάζεται τρίχες να το κρύψει. Άρα εγώ που έχω φράντζα, η κουτέλα μου είναι τζάααααμι! Κρούσταλο Βοσνίας δηλαδή. Γκε γκε; Bien.

Έτσι κυρίες και κύριοι άστραψε η κουτέλα μου, το πήρε πεισματικά και αποφάσισα να στρώσω. Από ΄δω και πέρα μόνο σοβαρά πράγματα θα λέμε.

Έτσι λοιπόν, πάμε τώρα να λύσουμε ένα μεγάλο επιστημονικό μυστήριο :

-Αναδρομικές μιγαδικές εξισώσεις : Άμα σας κοιμίσει ένας επιστήμονας
υπνωτιστής (μιλάμε για επιστήμονες πάντα) και κατά την διάρκεια της
αναδρομής δείτε νούμερα και δη μπασταρδεμένα, μην τρομάξετε.
Τώρα ξέρετε πώς λέγονται. ;)
 
p.s. Και φαντάζομαι πως δεν περιμένατε από μένα να σας αναλύσω
τί είναι ένας «συζυγής μιγαδικός αριθμός».

Elementary
dear.

29 σχόλια:

  1. Ανέτως άνετη και . . .
    φιλοσοφημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνα νά σέ ρωτήσω...

    Εκείνα τά γαλάζια τά γκωλουάζ, έχουν βγεί πάλι; Ρωτούσα έναν τύπο στό καρφούρ αλλά είναι πολύ ξυνός ρέ παιδί μου... Μού είχε πεί ότι θά βγούν όπου νά'ναι... Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρός είχα λυποθημήσει ανεβαίνοντας την Σόλωνος ντυμένος στα μαυρα με ντάλα ήλιο ρουφώντας 3 τζούρες απο αυτά τα άφιλτρα, Βαγγέλακα.

    Τι καπνίζεις ρε άρρωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Zitanes ήταν ρε σαίνι, δεν θυμάσαι;

    ok..αλζχάιμερ λέγεται!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, ναι.

    Γράψε λάθος. Μαλακία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. o z=α+βi και ο x=α-βi είναι συζυγείς μιγαδικοί αριθμοί, με α και β πραγματικούς αριθμούς και β διαφορετικό του μηδενός. Ο x συμβολίζεται ως z με μια γραμμούλα(-) από πάνω. Η συζυγία είναι σημαντική γιατί σ'αυτή βασίζονται πολλές ιδιότητες των μιγαδικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βλέπω εφιάλτες!
    Όχι μαμά, δεν παίρνουμε ελέγχους σήμερα!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλσα μου, εγώ σε καταλαβαίνω. Άσε τους αμόρφωτους (συζυγικούς) να ονειρεύονται (εφιάλτες)

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κωνσταντινα..σοβαρα ,ασοβαρα, φιλοσοφικα, κοινωνικα ,επιστημονικα κλπ... θα σε διαβαζω///δρακος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. -Elsa...KALTSOVRAKO...Constantina

    Τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει!
    ΕΥΓΕ!!!
    Δέκα με τόνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου πω, βρε μωρό... Νομίζω πως τα Laxatol βιάστηκες να τα απορρίψεις. Δεν το χανασκέφτεσαι?

    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι να σου πω! συνέχισε ακάθεκτή! (αλλά μην μου μικραίνεις τα γράμματα προς το τέλος.....) Είμαι που είμαι διοπτροφόρα...απογκαβώθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουπς! Κωνσταντίνα μπήκες στα χωράφια μας :P Καλώς να μας έρθεις και αν έχεις απορίες.. σφύρα :)
    (Αλλά άμα κοιμάσαι με το που θα αναφερθούν οι μιγαδικοί, πιές κανάν καφέ γιατί θα σου χρειαστεί μετά :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επίσης ρε σύζυγε, όχι και Gitanes ρε! Πααπαππαπαππα... στούφος.. Θάνατος.. αρρώστια. Δεν μάσαγες κανά τετραγωνικό άσφαλτο καλύτερα; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ετσι, έτσι μπράβο!
    Τώρα θα στανιάρουμε..
    Πιάσε πρώτα ένα ΠΟΝΤΙΚΙ με σι-ντι να εκπολιτιστούμε στα μουγγά.

    :-)

    (φοβερά έργα στο ΠΟΝΤΙΚΙ κάθε Πέμπτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Life never ceases to amaze me and so do you dear Konstantina!

    Καλό σ/κ και ...με τη Νίκη! Μ. LOL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aυτό το μοτίβο " η πανέξυπνη που παριστάνει την χαζή προσπαθώντας να αναλύσει με δήθεν χαζό τρόπο διάφορα επιστημονικοφανή θέματα, πόσες φορες θα το επαναλάβεις πια;
    Πάει, στέρεψες κι εσύ!!!
    ή μήπως κρατάς τα καλά για το βιβλίο και σύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πες μου τί θες να γράψω και θα το γράψω. Πάντως αυτό το πανέξυπνη πολύ μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ως χαζός που παριστάνω τον πανέξυπνο, εγώ μπορώ να σου ζητήσω να μην αλλάξεις;;
    Υπάρχει και το zapping!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε παρακολουθουσα ως τη στιγμη που αναφερθηκες στους μιγαδικους.Σ'εκεινο το σημειο αρχισα να σε χανω καθως οπως λεει και ο αοιδος:'εγω δεν εχω βγαλει το σχολειο,δεν εχω μαθει γραμματα πολλα...'
    προσπαθησα να καταλαβω αν οι οροι ειναι πραγματικοι ή αν τους επινοησες για να περασεις καποιο μηνυμα.Με πηρε ομως απο κατω γιατι θυμηθηκα οτι παρατησα το σχολειο στην τριτη λυκειου λιγο πριν καταθεσω το μηχανογραφικο.Εκει ομως που βασανιζα το μυαλουδακι μου σκεφτηκα μια φραση που διαβασα τελευταια:''...το μονο που μου προσφερε το πανεπιστημιο ηταν να καταλαβω οτι δεν εγινε και τιποτα αν δεν πηγαινα...''
    Να'σαι καλα,να μας γραφεις τις σκεψεις σου και οταν δεν προλαβαινω να σε διαβαζω,θα περναω απ'το ψιλικατζιδικο να τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hmiaime, όχι μιγάδες ρε συ, ΜΥΓΕΣ! :p

    michelan, wow έχεις χιούμορ! Με έχεις εκπλήξει εκπληκτικά τώρα! :P

    composition, έχεις δίκιο. Μερικές περιπτώσεις είναι ανίατες. :)

    an-lu, δεν φταίω εγώ, έγινε μια μαλακία με την html. Νομίζω ότι το έφτιαξα πάντως. :)

    Estarian, όχι μόνο δεν μπήκα στα χωράφια σας αλλά ούτε απ΄όξω δεν πέρασα. Σποντίτσα ήταν για ένα φιλαράκι. Και σιγά μην ρωτήσω εσένα ρε καμμένο! :PPPPP

    Rodia, γαμώτο ούτε που πρόλαβα να δω τί είχε το ΠΟΝΤΙΚΙ. Ξεπουλήθηκε αμέσως. :(

    marialena, the same goes to you girl! :)

    mourlokakomoires, χμμμμ....

    Ημίαιμε, αφού με έχεις μάθει πια. Γαιδουρινό κεφάλι αφού. ;)

    Nicola οι όροι είναι πραγματικότατοι. Απλά όντας αμόρφωτη κι εγώ, μου φάνηκαν πολύ αστείοι. Δεν είναι; Πάντως άραξε, γράφεις καταπληκτικά και χίλια Πανεπιστήμια δεν κάνουν έναν άνθρωπο αν ήδη δεν είναι άνθρωπος.
    Κι εμένα μ΄αρέσει πολύ το μπλογκ σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hmiaime, όχι μιγάδες ρε συ, ΜΥΓΕΣ! :p

    michelan, wow έχεις χιούμορ! Με έχεις εκπλήξει εκπληκτικά τώρα! :P

    composition, έχεις δίκιο. Μερικές περιπτώσεις είναι ανίατες. :)

    an-lu, δεν φταίω εγώ, έγινε μια μαλακία με την html. Νομίζω ότι το έφτιαξα πάντως. :)

    Estarian, όχι μόνο δεν μπήκα στα χωράφια σας αλλά ούτε απ΄όξω δεν πέρασα. Σποντίτσα ήταν για ένα φιλαράκι. Και σιγά μην ρωτήσω εσένα ρε καμμένο! :PPPPP

    Rodia, γαμώτο ούτε που πρόλαβα να δω τί είχε το ΠΟΝΤΙΚΙ. Ξεπουλήθηκε αμέσως. :(

    marialena, the same goes to you girl! :)

    mourlokakomoires, χμμμμ....

    Ημίαιμε, αφού με έχεις μάθει πια. Γαιδουρινό κεφάλι αφού. ;)

    Nicola οι όροι είναι πραγματικότατοι. Απλά όντας αμόρφωτη κι εγώ, μου φάνηκαν πολύ αστείοι. Δεν είναι; Πάντως άραξε, γράφεις καταπληκτικά και χίλια Πανεπιστήμια δεν κάνουν έναν άνθρωπο αν ήδη δεν είναι άνθρωπος.
    Κι εμένα μ΄αρέσει πολύ το μπλογκ σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. best regards, nice info »

    ΑπάντησηΔιαγραφή