Δευτέρα, 10 Απριλίου 2006

ΘΕΜΑ : ΠΑΣΧΑ

Mιμήσεις :P

Manifesto : Από το πανέμορφο Αιτωλικό, θα σας στέλνω τις φωτογραφίες μου καθώς θα παρατηρώ την λούμπεν ανατολή του Ήλιου να καθρεφτίζεται στο τζάμι του υπνοδωματίου μου. Ο Κωστάκης θα αφήσει τα πολιτικά που τόσο τα βαριέται και θα έρθει να θαυμάσουμε τα κοψίδια παρέα. Αν το Lolitaki συνεχίσει τις ποιητικές πίπες ενημερώστε με και θα της στείλω τον Κωστάκη να την ισιώσει.

Macmanus : Μου είπε η Νατάσσα να πάμε στο εξοχικό εφέτος. Μου ξεκαθάρρισε ότι για να δεχτεί θα πρέπει να της το βάψω. Άντε γαμήσου ρε Νατάσσα, είπα από μέσα μου (Μπου χα χα). Έχουμε κι εμείς μια ευκαιρία να την κάνομεν απ΄το Αθειστικό Κολωνάκιον και θα μας βγάλει τον οβελία από την ρίνα! Και επειδή εγώ σας εγέννησα και εψοφάτε για μανούρες και τζερτζελέδες, μετά το Πάσχα (α, ρε Νατάσσα) που θα έχω γίνει συλφίς απ΄το βάψιμο και θα είμαι σε φόρμα (α, ρε Νατάσσα) θα έχει πολλούς αγώνες! Μπου χα χα!!!

J95: Επειδή είμαι ευαισθητούλι και γλυκουλίνι, να σας ευχηθώ Καλό Πάσχα. Είθε να ξεκολωθείτε στα αρνιά και στα ανθυπογκομενίδια. Όποιος πάει σινεμά να δει το μαμούνι του ice age2 και να γαμωσταυρίσει άφοβα τους θηλυκούς μαλάκες που θα μιλάνε στα γαμωκουνητά. Για τα μουνόπανα που δεν με συμπαθούν by the way, εύχομαι να τους πειράξει το αρνί και να χέζουν ασταμάτητα μέχρι την Τρίτη του Πάσχα.

Vatraxokoritso : Ξέρω έρχεται το Πάσχα και πρέπει να ανοίξω τα φύλλα της ψυχής μου (βρωμάει γαμώτο, κάποιος έκλασε) και να αγκαλιάσω τις ευωδιές της Άνοιξης. Το σώμα μου θα αιωρείται πάνω από τα μεθυστικά αρώματα της ζωής (ρε μαλάκα μόνη μου είμαι, ποιός έκλασε;) και το μυαλό μου θα ταξιδεύει πάνω στα σατέν σεντόνια των αναμνήσεών μου (όχι ρε γαμώτο, ΔΕΝ ήμουν εγώ).

Lao : Στα ατελέσφορα βάθη της εναρμόνισης με το Χάος, προσδεθείτε πιστοί και άπιστοι γιατί είστε όλοι λίαν μικροί και συνάμα απύθμενα μεγάλοι στον μέλανα καθρέφτη της Ζωής. Καλά, επειδή είμαι ντίρλα απ΄τα μπυρόνια να σας το κάνω φραγκοδίφραγκα. Καλό Πάσχα στους πιστούς, καλή μάσα στους άπιστους και στείλτε μια κασόνα μπύρες κατά ‘δω γιατί μας έφαγαν οι κουλτουρομαλακίες.

Kaltsovrako : Σαν γνήσιος αδελφός του Χριστού, να σας ευλογήσω τέκνα μου καθώς όπως πάντα, ενδέχεται να πήζω και εφέτο. Η κωλοδουλειά και το γαμωσύστημα όπως φαίνεται θα με πηδάνε χωρίς σάλιο και δεν θα δω και τον γαύρο να γουστάρω ρε σύντροφοι. Και μάγκες, πείτε και ένα γεια στην μικρή γιατί θα την ξαναδώ το καλοκαίρι όπως πάει. Πάντως κάτι τέτοιες μέρες μου λείπουν τα καφεδάκια στον Λευκό τον Πύργο και οι μουνάρες που έκαναν πασαρέλα. Αυτό μην το πείτε στην μικρή.

Estarian : Άστα διάλα ρε άνθρωπα και φέτο! Άει σιχτήρ που θα με ξεκουφάνεις με τα μπουζουκοπόπ σκουπίδια σου και τον νερωμένο κράσο Πασχαλιάτικα. Λοιπόν σύντροφοι, εγώ θα την περάσω τζάμι με την γιαγιά. Εντάξει, θα μου τα κάνει τσουρέκια που δεν έχω παντρευτεί ακόμα, θα μου φέρει πάλι τίποτα τελειωμένες γεροντοκόρες αλλά το αποφάσισα. Πρέπει να παντρευτώ να νοικοκυρευτώ και να κάνω και κάνα δισέγγονο στην γιαγιά. Το πρώτο που θα του μάθω θα είναι να μην παντρευτεί ποτέ. Στα διάλα με τα κολλήματά σας!

Θα μπορούσα να γράφω για μέρες, αλλά μπορείτε να συμπληρώσετε εσείς τους υπόλοιπους γιατί κουράστηκα. Πάντως έχει πολλή πλάκα να μιμείσαι γραφές.

31 σχόλια:

  1. μαρη φιλεναδα εγραψες και εγραψες για μια ακομη φορα!!!

    σας ερχομαι την επομενη βδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμεις εδω δυο φορες πασχα...αμε.μια των καθολικων ,μια των ορθοδοξων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kat, σου άρεσε μουρλέγκω μου; Θα τα πούμε από κοντά φιλενάδα! :)

    pascal, :)

    drakonomatodosia, είστε πολύ κωλόφαρδος. Και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια στο μπλογκ σας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. poy einai h Marilina????

    ts ts ts...
    tromerh paralipsh!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε συ derek, μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον άλλους 30 για τους οποίους θα έπρεπε οπωσδήποτε να γράψω. Γαμώτο δεν γίνεται. Γράφτε και σεις τίποτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to aionio oplo twn gynaikwn!
    oi typseis!!!
    :(
    kala kati 8a ginei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xaxaxxaxa καλό ... ξέρεις τώρα τι σε περιμένει ... ποστ μου a la kostantina ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και το χρειάζομαι ένα ίσιωμα:)
    Πάω να καπνίσω τώρα;))
    Φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν, θα σου κάνω παρατηρήσεις ειδικά για το στύλ Macmanus, που είναι η μεγάλη μου αδυναμία!

    Από το κείμενο λείπουν οι παρακάτω λέξεις/φράσεις-κλειδιά:

    Α-προ-πο
    Τότες, δηλαδής κ.τ.λ.
    Να σου δώκω (συμβουλή κ.τ.λ.)
    Κωλομεγλειφάτο
    Ταμπακιέρα
    (Με το) Μπαρδόν
    Μανδάμ
    Ντρίγκι-ντρίγκι-μάνα-μου
    Τσιπιρίκος (μια αναφορά είναι απαραίτητη!)

    κ.ά.

    Κοινώς, θες δουλειά. Αλλά είσαι σε καλό δρόμο. :) :) :) :)

    Θα ήθελα να το δω και σε στυλ OldBoy, m13, funEL, Thas, Kuk, Avanti, DiS και Κουρούνας... Ίσως προσπαθήσω κάποιο (αν εν τω μεταξύ δεν γράψεις άλλο ποστ) :-p

    Tero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Very nice! I found a place where you can
    make some nice extra cash secret shopping. Just go to the site below
    and put in your zip to see what's available in your area.
    I made over $900 last month having fun!
    make extra money

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οld Boy,
    ...γιατί μια αγκαλιά μπορεί να είναι φωτιά, γιατί το θαύμα κάποτε βρήκε την Αλίκη, γιατί η φλόγα ήταν το τελευταίο χάδι για τον Ιούδα. ΒΤW, γαμιέται ο γαύρος.

    Lefty:
    ...αλλά ας αφήσουμε για λίγο τις φρούδες ελπίδες περί βιντεοσκόπησης του καλπασμού του Λάκη από το Φράνσις Φορντ Κόπολα. Σήμερα έχω όρεξη να ακούσω απόψεις. Τι σημαίνει για εσάς η γιορτή του Πάσχα; Κι επειδή μερικά πράγματα είναι αδιαπραγμάτευτα, θα κρατήσω τα σχόλια κλειστά.

    Diafanos:
    Ίσως έχει δίκιο ο Thrass και να πρέπει να γίνω πιο εμπορικός blogger. Τώρα που έρχονται οι γιορτές, ευκαιρία για μια αλλαγή. Λοιπόν, το βρήκα, θα γράψω ένα post για Σεξ, Λεσβίες, Παρτούζες και τέτοια, αυτά τα πράγματα πουλάνε. Λέω να το ονομάσω ΣΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. M' αγώνες κατακτούμε τα δικαιώματά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Derek, οι τύψεις είναι όπλο των αντρών κατά των γυναικών. ;)

    manifesto, αχαχα!!!! Δεν είχα σκεφτεί τις συνέπειες γαμώτο! :P

    Lolitaki,οκ. Συνέχισε να γράφεις ποιήματα και στον στέλνω. :D

    Tero, έχεις δίκηο. Α προ πο, το ΄γραψα σε πέντε λεπτάκια και όντως λείπουν πολλά ακόμη από το κάθε στιλ. Δεν θα γράψω άλλο ποστ. Μιμηθείτε όποιον γουστάρετε. :)

    hopkins, :)

    Thrass, έγραψες φιλαράκι! :)))))

    Mac, κοίτα να το βάψεις καλά όμως το εξοχικό. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρε και την κανονική έκδοση για να μην παραπονιέσαι :
    Σιχτίρια παλιοτράγοι που θα με ξυπνάτε πρωινιάτικα κάθε μέρα με τις ψαλμωδίες σας. Ναι ρε και φέτος θα ψήνω μπριζόλες απέναντι από την εκκλησία όταν θα βγάζετε τον επιτάφιο. Και έχουμε καβατζώσει και τσίπουρο ΑΑΑ χωρίς γλυκάνισο. Και γαμώ το φελέκι μου δεν θα πάμε Σαντορίνη τελικά μη απαυτώσω κανάν αποτέτοιο. Ευτυχώς θα γλυτώσω γιαγιά και κηρύγματα αλλά δεν θα γλυτώσω άλλα. Να θυμηθώ να πάρω τηλέφωνο στη Νάξο να στείλουν κατσικάκι γιατί αλλιώς θα φάμε βουλγάρικο με 8 πόδια και 15 κέρατα. Το κέρατό μου το τράγιο, να πάρω και maalox γιατι ώς συνήθως Κυριακή του Πάσχα θα φάμε ένα σκασμό πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. doll, :)

    Στεφανάκο, οκ. Το ξέρω ότι το πρωτότυπο είναι πάντα καλύτερο αλλά είπα να το δοκιμάσω. Γαμώτο ξέχασα να βάλω τα : γαμώ το φελέκι μου - καβατζώσει - Το κέρατό μου το τράγιο - Σιχτήρια, ουφ είναι τόσα πολλά. Πάντως οφείλεις να παραδεχτείς ότι το πιακα το νόημα. :P

    kaltso, όλοι είμαστε αυθεντικοί. Ο Στέφανος απλά έχει πιο πολύ γέλιο. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το χεις πιάσει όντως το νόημα!! χεχ..
    Έλα ρε που έχω περισσότερο γέλιο, σιγά. Με κάνετε και κοκκινίζω :P
    Πάντως για αυτό που είπες για τους μαθηματικούς, θα τα φάμε τα κοτσίδια μας να το ξέρεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Πάσχα του 62, μετά το θάνατο του Γεωργίου Αλεξανδρινού (Θεος σ'χωρέσ'τον), στο εξοχικό του Τάκη Σερανίδη (Θεός σ'χωρέσ'τον)στην Κέρκυρα. Από δεξιά προς τα αριστερά: Νένια Δελαπόρτα (Θεός σ'χωρέσ'την) με τον τότε σύζυγό της Σταύρο Καβογιάννη (Θεός σ'χωρέσ'τον), Μάριος Βασιλόπουλος (Θεός σ'χωρέσ'τον) με την σύζυγό του Μελίνα Δημοπούλου (καλά να 'ναι εκεί που είναι) και τέλος ο συγχωρεμένος ο Πέτρος Αδαμόπουλος με τον έρωτα της ζωής του, την Julie Walfare, χορεύτρια από τη Νέα Υόρκη (may rest in piece.)"

    Νικοδημος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άντε ρε βλαμμένο που κοκκινίζεις κιόλας! Πού το ξέρεις ότι έχω κοτσίδια; :P

    iblog, ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!! Τέλειος. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φυσικά και ειμαι ευαισθητούλι και γλυκουλίνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευτυχώς Δημήτρη που έχεις χιούμορ και δεν παρεξηγείσαι. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. zαρντοζ λεει:

    καλες γιορτες , σ ολους

    και μακαρι να τις περασετε καλα

    μ'αυτους που σας αγαπαν πραγματικα.

    ===== Ζ =====

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Πού το ξέρεις ότι έχω κοτσίδια; :P"

    Χεχ.. έχουμε τις πηγές μας :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. α ναι, σωστά. Μια μικρή ταπεινή διόρθωση: ποτέ μου δεν θα έλεγα "καλό πάσχα". "Καλές γιορτές", ίσως. "Πολλές μάσες", επίσης.
    (και άντε ρε, πάλι προέβης σε προσπάθεια απομυθοποίησής μου, μα εις μάτην αγαπητή :pP)
    στην τέταρτη καιγόμαστε λολ (αν και είμαστε όλοι καμένοι από καιρό,σωστά?)

    :)):pPpPpp;;)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή