Κυριακή, 30 Απριλίου 2006

ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑΣ

Τρία χρόνια πέρασαν για να ξανακάνω κάποια απλά πράγματα που αυτές τις μέρες με έχουν μεταμορφώσει σε άλλο άνθρωπο. Μαγειρεύω, ράβω, περπατάω, κοιμάμαι, ψωνίζω. Μικρά καθημερινά πράγματα που τα είχα στερηθεί και ξεχάσει. Ξυπνάω, πίνω τον καφέ μου ήρεμη και διαλέγω συνταγές για το μεσημεριανό τραπέζι. Ψωνίζω τρόφιμα και άχρηστα μπιχλιμπίδια ενώ προσπαθώ να συνειδητοποιήσω πόσο είχα ξεχάσει να ζω.

Οι υπάλληλοι στο σούπερ μάρκετ όποτε με βλέπουν γελάνε. Ψώνισα δύο τεράστιες τσάντες μανταρίνια και όταν πήγα στο ταμείο μου τις χρέωσαν μόνο 0,80 λεπτά. Όταν ρώτησα γιατί τα μανταρίνια είναι τόσο φτηνά, έβαλαν τα γέλια γιατί λέει ήταν πορτοκάλια και δεν υπάρχουν αυτήν την εποχή μανταρίνια και έπρεπε να το ξέρω. Ζήτησα από μία άλλη υπάλληλο να μου δείξει ποιά είναι τα ψάρια για ψαρόσουπα και μου έδειξε κανονικά ψάρια. Αυτά με τα κεφάλια και τα μάτια τα γουρλωτά και τα λέπια και τις αγκαθωτές ουρές. Μπλιαχ! Της είπα ότι θέλω απ΄ τα ψάρια χωρίς αξεσουάρ και έφυγε γελώντας να το πει στις άλλες. Πλάκα έχει να προσπαθώ να ξαναγίνω νοικοκυρά. Όχι δηλαδή ότι ήμουν και ποτέ.

Έραψα και κουρτίνες. Απ΄αυτές που τις παίρνεις έτοιμες αλλά πάντα θέλουν κόντυμα. Έφτιαξα τις μοναδικές κουρτίνες στην Ελλάδα με ρεβέρ. Που σέρνεται. Και που άμα κάνεις πως προχωράς κοντά κοντά σου βάζουν και τρικλοποδιά. Οι κουρτίνες φονιάς, λέει ο Καλτσό. Πήρα και γραφειάκι με ροζ καρεκλίτσα ενώ ο Καλτσό με άσπρη. Πετάξαμε είκοσι σακούλες περιοδικά και άλλες τόσες έχω στοιβάξει γιατί ο κάδος πίτωσε. Αφήστε που με έπιασε και το καλλιτεχνικό μου. Πήγα στο εργαστήρι του cow parade και έβαλα την καλλιτεχνική μου πινελιά στην αγελάδα μας.Δηλαδή το μόνο που με άφησε ο Καλτσό να κάνω. Την σκούπισα ολόκληρη με κωλόχαρτο. Άμα δείτε μια πολύ γυαλιστερή γελάδα θα καταλάβετε πόσο καλή είμαι. Δεν προλαβαίνω να τα γράψω όλα από το νετ καφέ. Και είναι τόσα πολλά. Και μου λείπετε τόσο πολύ.

Όμως ακριβώς τώρα, θέλω να ζήσω λιγάκι.

41 σχόλια:

  1. =DDDD

    από ψιλικατζού, παναγιωταρά δλδ... μια χαρά..

    (και σπίτι στο χωριουδάκι σύντομα σας εύχομαι) =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περίμενα να γράψεις πρώτα και μετά να ευχηθώ.
    Καλή νέα αρχή με όλη μου την αγάπη σε σένα και στον Τάσο.
    Σας περιμένω σύντομα.
    Τώρα πια δεν έχεις-έχετε καμιά δικαιολογία.
    Μέχρι τότε καλή ξεκούραση....πάρε τον χρόνο πίσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριλινάκι, πολλά πολλά φιλιά. Παναγιωταρά δε λες τίποτα! :)

    Kat, έχω δικαιολογία...άγριο σεξ!!!! :P Miss u too baby. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. welcome to the blog again :)

    ζήσε και πολύ, όχι λιγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραιο ποστ :)

    καλη τυχη με τη νεα σου ζωη. εδω κι εγω χαρηκα κι ας μη σε ξερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως ηρθες Κωνσταντίνα. Σας εύχομαι μια υπεροχη ζωή. Και πες του καλτσό ότι γαμώτο,δεν πρόλαβα εγω για την αγελάδα μου... Ρώτα την κουμπάρα.
    Πρέπει να κάνουμε promotion για την cow σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. null, μικρόβιο ούστ!!!! :)

    wise, εγώ σας ξέρω. Ευχαριστώ.:)

    mano, να ΄σαι καλά. Η αγελάδα μας είναι σούπερ. Πάντως η νούμερο 1 (εννοείται μετά την δική μας) ήταν η αγελάδα spiderman. Θα πάθεις, σου λέω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε με το καλό γιατί σκουριάσαμε χωρίς το καθημερινό ...ματσακόνι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι στον κάδο τα περιοδικά, ανακύκλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την! Είχα αρχίσει να ανησυχώ από την, "για ψιλικατζού", παρατεταμένη σιωπή σου. Καλημέρα, λοιπόν, και καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα μικρή και τριανταφυλλένια.
    Καλό καλό μήνα, καλό νέο ξεκίνημα.
    Ξεκουράσου και απόλαυσέ το όσο μπορείς.
    Στενοχωρήθηκα λίγο με αυτόν τον Καλτσό που δεν καταλαβαίνει ντιπ απο μεταμοντέρνο design. Εξήγησέ του σε παρακαλώ ότι τα ρεβερ στις κουρτίνες ΔΕΝ είναι λάθος.
    Είναι θήκες για περιοδικά, CD, DVD και άλλα μικροπράγματα.
    Να είστε πάντα τόσο και περισσότερο καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κωνσταντινα καλημερα.δεν καταλαβα τι αλλαγη ,τι αρχη. σε χωριο πηγες; να περνας καλα.μακια μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερούδια. Τελικά ξύπνησε η νοικοκυρά μέσα σου -ελπίζω όχι και η δούλα..

    Γράψε μας κάτι βουκολικό, δημοσίευσε και καμιά φωτογραφιούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερούδια. Τελικά ξύπνησε η νοικοκυρά μέσα σου -ελπίζω όχι και η δούλα..

    Γράψε μας κάτι βουκολικό, δημοσίευσε και καμιά φωτογραφιούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αλλαξες επαγγελμα βρε? αντε καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα, καλό νέο ξεκίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νοικοκυρά;

    ΜΠΟΥΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...

    Φαντάζομαι σκηνικό....Να πηγαίνεις στο ΙΚΕΑ και να ψωνίζεις παπαρίτσες για το σπίτι, γραφεία για τα ΠιΣι, να κάθεσαι στον καναπέ και να ράβεις κουρτίνες, να φτιάχνεις καφέδες στον καλτσό, να ξεσαβουριάζεις βουνά από περιοδικά...Φρίκη.

    Όσο σκέφτομαι ότι τα μισά από αυτά πρέπει να τα κάνω και εγώ, γιατί το δωμάτιό μου έχει φτάσει στο απροχώρητο....σχεδόν.....δηλαδή, εντάξει είναι, αλλά....λες να το αναβάλλω για λίγο ακόμη;...χχμμμ...τώρα που το βλέπω δεν είναι και τόσο χάλια....χχχμμμμ....βασικά το μόνο χάος είναι στη γωνίτσα με τα εργαλεία....η οποία είναι γωνίτσα με εργαλεία και δεν χρειάζεται και παρκέ....τελικά το δωμάτιό μου είναι μια χαρά!

    ΣΗ ΓΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άντε καιρός ήτανε!
    Καλή αρχή και καλή συνέχεια!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα, καλό μήνα, καλή αρχή, όλα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να φάω από τα χεράκια σου Μουσακά κι ας πεθάνω (που θα πεθάνω σίγουρα δηλαδή έτσι όπως θα τον έχεις φτιάξει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. zαρντοz λεει:

    φουρνο..,,?
    γιου νοου,, ψωμι
    παιρνεις αλευρι προσθετεις
    νερο ,, ζυμωνεις,, βαζεις μαγια,,
    ζυμωνεις..(κανεις τρικεφαλους κλπ)
    μαζευεις ξυλα (τρεκκινγκ)
    αναβεις φωτια ,,φουρνιζεις
    (οριακα βλεπω την πυροσβεστικη να
    σε επισκεπτεσαι συχνα).
    βγαινει ζεστο ψωμακι,,,

    ΑΥΤΑ......ΑΝΤΕ Κ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ

    = Z =

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή μέρα, καλό μήνα και καλή νέα αρχή! :)

    (...και ευχαριστώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο ρε κοριτσάκι, πολύ χάρηκα... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά κάνεις βρε! Ζήσε όσο μπορείς πιο πολύ!
    Φιλούτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλη αρχη αρχη παιδια!!
    Καλα να τα περασετε στο νεο σας σπιτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κωνσταντίνα μου :D να είσαι νοικοκυρά, ή να προσπαθάς να είσαι, πραγματικά δεν έχει σημασία. Το σημαντικό είναι να έχεις χρόνο να ζεις. Οπότε καλό μήνα, καλή ζωή, πολλά χαμόγελα. Είναι ωραία η ζωή και ας μην είναι όμορφη συνέχεια. Σου στέλλω πολλές αγκαλιές και τόνους θετική ενέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ζηλέυω... Και εγώ θα ήθελα να ξυπνάω (τις καθημερινές) και να μην αγχώνομαι για τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το blog σου ήταν το πρώτο που ανακάλυψα...οπότε,δικαιωματικά,το πρώτο μου comment 8ά'πρεπε να είναι σ'αυτό :)..Απολαμβάνω τη γραφή σου,όπως και πολλών άλλων blogόβιων κι ελπίζω να τα λέμε!Κι επειδή μακρυγορώ(ο ενθουσιασμός του πρωτάρη!!),εύχομαι καλή συνέχεια,εντός κι εκτός blogόσφαιρας!**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kωνσταντίνα μου, η τελευταία σου φράση είναι η ωραιότερη πρόταση! Και η καλύτερη ευχή που μπορούμε να σας δώσουμε!

    Be young, be foolish, be happy!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Psilikatzoy said:

    "Ψώνισα δύο τεράστιες τσάντες μανταρίνια και όταν πήγα στο ταμείο μου τις χρέωσαν μόνο 0,80 λεπτά. Όταν ρώτησα γιατί τα μανταρίνια είναι τόσο φτηνά, έβαλαν τα γέλια γιατί λέει ήταν πορτοκάλια και δεν υπάρχουν αυτήν την εποχή μανταρίνια και έπρεπε να το ξέρω."

    παθαινεις συχνα τετοια σουρρεαλιστικά? και εγω, αναρωτιεμαι μηπως πρεπει να κοιταχτω σε κανα ψυχίατρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι ευχόμαστε σε αυτές τις περιπτώσεις;

    Ρε γμτ, δύσκολα μας βάζεις.

    Σ' αγαπάμε. All the best.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. thanx guys!

    Για να εξηγούμαστε λιγάκι (ναι τώρα μπορώ πια) πούλησα το μαγαζί, ψιλοτέλειωσα γραφειοκρατικά και κοιμάμαι. Πίριοντ.

    Όταν ξυπνήσω, τα λέμε.

    miss u too too much.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κωνσταντίνα, μια χαρά είσαι!Το να γίνεις νοικοκυρά, σιγά το δύσκολο.Όρεξη να 'χεις και σιγά σιγά θα τα καταφέρεις. Κανείς δε γεννιέται μαθημένος! Να περνάς καλά έχει σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και είσαι και γυναίκα ρε συ. Εγώ πάω στον χασάπη και ζητάω κρέας για κατσαρόλα η κρέας για τηγάνι. Στην αρχή γελούσε μαζί μου, τώρα με έχει μάθει και μου δίνει καλό stuff. Μην ανήσυχης όλα μαθαίνονται, το μονό πράγμα που δεν έχω μάθει προσωπικά και με καίει είναι οι λαχανοντολμάδες και το σιδέρωμα (άσχετο)
    Man-child, look at the state you're in. (Neneh cherry) ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλά να περνάτε και τα καλύτερα για τα καινούρια που σας έρχονται. άντε και με ψιλικοβρακάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να κάνω μια αφελή ερώτηση;
    Τώρα το μπλογκ ΔΕΝ θα λέγεται psilikatzoy;
    ;-)

    Σου εύχομαι καλή ξεκούραση, καλή νέα αρχή και καλή σταδιοδρομία με ότι καινούργιο καταπιαστείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλή νέα ζωή ;-)

    Απολαύστε το ξεκίνημα γιατί είναι σπάνια ευκαιρία... και εύχομαι ξύπνιο γλυκό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. eite to ekleises eite oxi to rimadi, gia mena tha eisai panta h psilikatzoy! Ante kai na zhseis ligo ektos diktyoy, giati nomizw oti exeis ethistei kapws!
    ManioInterneticus anonimous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Drugs are just bad, you should try to use Herbal Alternatives as a temporary replacement to loose the dependance!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. This is very interesting site... » » »

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. This is very interesting site... »

    ΑπάντησηΔιαγραφή