Παρασκευή, 14 Απριλίου 2006

STATEMENT OF THE FUCKING OBVIOUS

Επέλεξα τον γραπτό λόγο για να με μάθω. Να θυμηθώ, να ορίσω, να με γνωρίσω. Συνεχίζω να υποστηρίζω ότι για μένα, μόνο ο γραπτός λόγος είναι τίμιος. Γιατί διαβάζοντας προς τα πίσω, αναθεωρείς, ωριμάζεις, θυμάσαι και βλέπεις σιγά σιγά τον εαυτό σου να κατασταλάζει και να διαμορφώνει απόψεις. Δεν κρύβεις τίποτε. Γράφω από μικρό παιδί και κάποιες σταθερές αξίες υπάρχουν στα γραπτά μου ακόμη και σήμερα. Αυτό δεν το είχα συνειδητοποιήσει, μέχρι που κοίταξα κάποια «παιδικά» μου γραπτά. Και χάρηκα πολύ για το παιδάκι που ξαναθυμήθηκα.

Τα πράγματα αλλάζουν δραματικά όταν τα γραφτά δημοσιεύονται και μάλιστα όταν κρίνονται. Ο τρόπος γραφής μου, δεν άλλαξε στο ελάχιστο ενώ σε αντιπαραθέσεις, τα επιχειρήματα έβγαιναν αβίαστα μέσα απ΄την καρδιά μου. Χωρίς ιδιαίτερη χρήση λογικής, χωρίς εξειδικευμένο υπόβαθρο για τα περισσότερα πράγματα που υποστήριξα. Είχα στεριώσει μέσα μου τις αξίες μου τόσο γερά, που ακόμη και αυτές που αναθεώρησα ή άλλαξα τελείως, το έκανα με ιδιαίτερη χαρά αλλά πάντα δίνοντάς τους ένα κομμάτι απ΄την καρδιά μου. Καταλήγω στο ότι η λογική είναι πλέον η αφετηρία μου, η καρδιά τα επιχειρήματά μου. Άμεσα συνδεδεμένα και δεν θέλω να είναι αλλιώς. Γιατί όλα μέσα μου ξεκινούν από τον Άνθρωπο.

Οι κρίσεις σε ένα δημοσιευμένο κείμενο διαφέρουν. Ο σχολιαστής θα φιλτράρει τα γραφόμενα, αναγκαστικά μέσα από τις δυνατότητες του μυαλού του, μέσα από τις γνώσεις του, μέσα από τον προσωπικό του ηθικό κώδικα και τέλος, μέσα από τα συναισθήματα που θα του προκαλέσει το κείμενο και ο γράφων. Ένα κανονικότατο μίξερ δηλαδή. Που σε δύο διαφορετικούς ανθρώπους, θα προκαλέσει τελείως διαφορετικά πράγματα. Που χρειάζεσαι φοβερή υπομονή για να εξηγήσεις ότι δεν κατάλαβε κάποιος με την μία. Που οφείλω να παραδεχτώ ότι ενίοτε είναι κάτι τρομερά κουραστικό.

Τα κείμενά μου δεν είναι αυτοτελή. Είναι μια αλυσίδα. Η ειρωνία, το χιούμορ, τα πιστεύω μου είναι όλα εδώ. Προχωράω όμως. Δεν γίνεται να τα γράφω ξανά και ξανά, παρά μόνο αν κάτι αλλάξει. Οι απόψεις μου για τον πόλεμο, τους gay, τις υιοθεσίες, τον ρατσισμό, την ξενοφοβία, την παγκοσμιοποίηση, τους φίλους μου, είναι όλα εδώ. Διαβάστε τα. Ισχύουν. Αν δεν με γουστάρετε, όλα αυτά δεν θα σας αλλάξουν γνώμη. Το γνωρίζω πολύ καλά. Αν δεν γουστάρετε τους φίλους μου, το ίδιο. Αν δεν έχετε χιούμορ, θα βρείτε ηλίθια πράγματα να μου προσάψετε. Ξέρω να απαντώ και σε εσάς , ενώ η προκατάληψη ανώνυμων και μη, κάνει μπαμ από μίλια.

Όμως.

Μην τολμήσετε ξανά και με κρίνετε από μια κουβέντα. Δεν το δέχομαι. Αν θέλετε να ανταλλάξουμε απόψεις, οφείλετε να σεβαστείτε και να λάβετε υπ΄όψιν σας, όλα όσα έχω γράψει και υποστηρίξει. Αν κάτι δεν καταλάβατε ή βαριέστε να διαβάσετε, ρωτήστε. Αν θέλετε να με πείσετε για το αντίθετο, προσπαθείστε. Τιμή μου. Κάποιοι τα κατάφεραν και είμαι ευγνώμων γι΄αυτό.

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!

57 σχόλια:

  1. Εεεετσι, εεεετσι να σε χαιρομαι :))))

    Ειναι ακριβως αυτο που λες, ο καθε ανθρωπος εχει τον δικο του τροπο αντιληψης, δεν ειναι κακο αυτο. Κακο ειναι να νομιζει κανεις οτι ειναι αυθεντια, οταν μιλαει για πραγματα εξω απο τον εαυτο του.

    Σε παω, να το ξερεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mn8, για σένα φίλε μου είναι fucking obvious. Δεν είχα καμμία αμφιβολία.

    ανώνυμε, πάρε τώρα τ΄αρχίδια μου για να καταλάβεις τί εννοώ με το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω επιχειρήματα μαλάκα, όχι βρισιές. Αυτό λέει το κείμενο. Τώρα, ξαναδιάβασέ το και τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χθες έσκιζες το καλτσόν σου επειδή η "φασίστρια" η Μιραντολίνα έσβυσε ένα μήνυμα με βρισιές του τσουτσεκιού της παρέας σας της Μ13.....
    Σήμερα σε δοκίμασα να δω τι σκατά είσαι και εσύ... Μόλις το παλούκι ήρθε στον κώλο σου, άλλαξες στάση...Είδες πόσο δίκιο είχε η Μιραντολίνα να σβύνει μηνύματα που δεν γουστάρει;
    Μπάμια...ε μπάμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε να σου απαντήσω γιατί σε κόβω να μου πρήζεις το κεφάλι σήμερα.

    Λοιπόν μαλακιστήρι, όταν κάποιος απαντάει στα γραπτά μου χωρίς να με χαρακτηρίσει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν έχω σβήσει σχόλιο. Αν και τις περισσότερες φορές αφήνω ακόμη και χαρακτηρισμούς, για να ενισχύσω την θέση μου. Ψάξε στα σχόλιά μου και θα δεις πώς με έχουν αποκαλέσει ανά καιρούς.

    Για το χθεσινό θέμα η αντίδραση του j, ήταν αποτέλεσμα της συμπεριφοράς της mirandolinas. Που ποτέ δεν την χαρακτήρισα φασίστρια ούτε εγώ, ούτε κανένας. Αλλά είναι προφανές ότι έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου.

    Είμαι λοιπόν κατά του comment moderation, όταν αυτό δεν έχει επιχειρήματα. Όχι όταν δεν συμφωνώ με αυτά που γράφει κάποιος, ή όταν βαριέμαι να απαντήσω.

    Εσύ όμως ανήκεις στην κατηγορία που περιγράφω στο κείμενο μου. Προκατειλημένος και με προκάτ άποψη. Οπότε τσάμπα κόπος. Εκτός αν θες να συζητήσουμε και να με πείσεις για το αντίθετο. Που δεν σε κόβω να γράφεις τίποτε σοβαρότερο από μπάμιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν είσαι προκατειλημένος και εγκυκλοπαίδεια να γράψω εσύ μπάμιες θα βλέπεις. Άντε γαμήσου λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι αγράμματες κομμώτριες δεν γράφουν εγκυκλοπαίδειες.
    Ούτε τις διαβάζουν.
    Το πολύ να βάψουν καμια ρίζα, κανένα νύχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. n8 a dit…

    Εεεετσι, εεεετσι να σε χαιρομαι :))))

    Ειναι ακριβως αυτο που λες, ο καθε ανθρωπος εχει τον δικο του τροπο αντιληψης, δεν ειναι κακο αυτο. Κακο ειναι να νομιζει κανεις οτι ειναι αυθεντια, οταν μιλαει για πραγματα εξω απο τον εαυτο του.

    Σε παω, να το ξερεις :)

    4:00 μμ
    Commentaire supprimé

    Ce message a été supprimé par l'administrateur du blog.

    4:09 μμ
    COSTANTINA a dit…

    mn8, για σένα φίλε μου είναι fucking obvious. Δεν είχα καμμία αμφιβολία.

    ανώνυμε, πάρε τώρα τ΄αρχίδια μου για να καταλάβεις τί εννοώ με το κείμενο.

    4:15 μμ
    Commentaire supprimé

    Ce message a été supprimé par l'administrateur du blog.

    4:24 μμ
    COSTANTINA a dit…

    Θέλω επιχειρήματα μαλάκα, όχι βρισιές. Αυτό λέει το κείμενο. Τώρα, ξαναδιάβασέ το και τα λέμε.

    4:25 μμ
    Un utilisateur anonyme a dit…

    Χθες έσκιζες το καλτσόν σου επειδή η "φασίστρια" η Μιραντολίνα έσβυσε ένα μήνυμα με βρισιές του τσουτσεκιού της παρέας σας της Μ13.....
    Σήμερα σε δοκίμασα να δω τι σκατά είσαι και εσύ... Μόλις το παλούκι ήρθε στον κώλο σου, άλλαξες στάση...Είδες πόσο δίκιο είχε η Μιραντολίνα να σβύνει μηνύματα που δεν γουστάρει;
    Μπάμια...ε μπάμια!

    4:31 μμ
    COSTANTINA a dit…

    Άντε να σου απαντήσω γιατί σε κόβω να μου πρήζεις το κεφάλι σήμερα.

    Λοιπόν μαλακιστήρι, όταν κάποιος απαντάει στα γραπτά μου χωρίς να με χαρακτηρίσει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν έχω σβήσει σχόλιο. Αν και τις περισσότερες φορές αφήνω ακόμη και χαρακτηρισμούς, για να ενισχύσω την θέση μου. Ψάξε στα σχόλιά μου και θα δεις πώς με έχουν αποκαλέσει ανά καιρούς.

    Για το χθεσινό θέμα η αντίδραση του j, ήταν αποτέλεσμα της συμπεριφοράς της mirandolinas. Που ποτέ δεν την χαρακτήρισα φασίστρια ούτε εγώ, ούτε κανένας. Αλλά είναι προφανές ότι έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου.

    Είμαι λοιπόν κατά του comment moderation, όταν αυτό δεν έχει επιχειρήματα. Όχι όταν δεν συμφωνώ με αυτά που γράφει κάποιος, ή όταν βαριέμαι να απαντήσω.

    Εσύ όμως ανήκεις στην κατηγορία που περιγράφω στο κείμενο μου. Προκατειλημένος και με προκάτ άποψη. Οπότε τσάμπα κόπος. Εκτός αν θες να συζητήσουμε και να με πείσεις για το αντίθετο. Που δεν σε κόβω να γράφεις τίποτε σοβαρότερο από μπάμιες.

    4:38 μμ
    Commentaire supprimé

    Ce message a été supprimé par l'administrateur du blog.

    4:42 μμ
    COSTANTINA a dit…

    Όταν είσαι προκατειλημένος και εγκυκλοπαίδεια να γράψω εσύ μπάμιες θα βλέπεις. Άντε γαμήσου λοιπόν.

    4:50 μμ
    Commentaire supprimé

    Ce message a été supprimé par l'administrateur du blog.

    4:56 μμ
    Un utilisateur anonyme a dit…

    Οι αγράμματες κομμώτριες δεν γράφουν εγκυκλοπαίδειες.
    Ούτε τις διαβάζουν.
    Το πολύ να βάψουν καμια ρίζα, κανένα νύχι

    5:06 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η οργάνωση του Χίμλερ έσπερνε τον τρόμο σε όλη την κατεχόμενη από τους Ναζί Ευρώπη, όμως στο Απόκρυφο Ράιχ (Occult Reich) ο J.H. Brennan της έδωσε ένα διαφορετικό νόημα: “με τις ρουνικές διδασκαλίες τους, τις τελετουργικές εκδηλώσεις τους και το Μαύρο Ιησουίτη Μέγα Διδάσκαλό τους, τα Ες-Ες
    -----------------------------
    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παίξε μπάλλα φίλε, ελεύθερα. Ενισχύεις το κείμενό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Constantina μη μασάς.. Προτείνω να αφήσεις τους "ανώνυμους" να γράφουν τις αηδίες τους για να λάμψει η μαλλλλλακία που τους δέρνει.

    Εσύ απλά.. have a break off the screen and enjoy the show a posteriori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με πρόλαβες! λολ

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο θυμός τρέφεται με θυμό. Μήπως να πέσουν κλιγο οι τόνοι; λέω τώρα εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μην τολμήσετε ξανά και με κρίνετε από μια κουβέντα. Δεν το δέχομαι. Αν θέλετε να ανταλλάξουμε απόψεις, οφείλετε να σεβαστείτε και να λάβετε υπ΄όψιν σας, όλα όσα έχω γράψει και υποστηρίξει. Αν κάτι δεν καταλάβατε ή βαριέστε να διαβάσετε, ρωτήστε. Αν θέλετε να με πείσετε για το αντίθετο, προσπαθείστε. Τιμή μου. Κάποιοι τα κατάφεραν και είμαι ευγνώμων γι΄αυτό.

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!


    Ela na gamithume darling

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κωνσταντίνα, για τη μαλάκυνση ανωνύμων κατά την περίοδο της Άνοιξης πότε θα συζητήσουμε στο blog σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @anonymous:


    βα τανκιουλε ρε παπαρόμυαλε, μου έμαθες και γαλλικά και παίζεις με τα νίκς, πανίβλακα.
    τώρα δίνε του άντε, αρκετά μας ζάλισες με τις ξενεριές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τί έγινε παιδάκια;
    ξεκίνησε να μας ξανατρώει το κωλαράκι μας;
    νόμιζα πως κάτι καυλοράπανα σαν κι εσάς τα είχαμε μπήξει για τα καλά μές στα σκατά.
    Πάλι ξεφυτρώσατε και βαρεθήκατε να παίζετε το πουλέττο σας και ξαναρχίσατε τα ίδια;

    (και ΟΛΟΙ ξέρουμε ΠΟΙΑ είσαι ή ΠΟΙΟς ξέρετε, το ένα από τα δύο για να θολώσουμε τα νερά και να κλείσουμε τα στόματα των καχύποπτων ανθρώπων)

    ΟΥΧ!
    Μαλάκα ανώνυμε, είσαι πολύ σιχαμένος τελικά, πάρε λίγο τέζα για το μουνέττο να σκοτώσεις τις αράχνες να φχαριστηθείς γαμήσι!

    αααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχχχχχχχχχχχχχχχχχχααααααααααχχχχχχχχχχαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κωνσταντίνα, έχω την εντύπωση ότι οι όποιες προθέσεις σου πήγαν στο βρόντο (για να μην πω ότι γ...θηκαν). Η παρανόηση συχνά ενισχύεται από τον τρόπο που επιλέγεις να μιλάς η ίδια, φοβάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. axaxaxaxxaxax kai se mena mpainane kai legane malakies alla sto poutso mou!!!
    siga ti egine...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. As empaine kapoios kai se mena kai as me evrize.

    Eides yparxoun kai xeirotera.

    A kai mi tolmiseis na stamatiseis giati alliws den pernaei i mera sto grafeio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eιναι αυτο που λενε τα γραπτα μενουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πωπωωωωω βρομάνε και ζεχνουνε τα σχόλια μωρέ...

    πφ!

    κων/να αμα θέλουμε και να σε καταλαβαίνουμε και να γαμιόμαστε, τι να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τελικά εγω ως γέρων, πίνοντας το τηλιο μου, διάβασα τα σχόλια του τάχα μου ανώνυνου, (το όνομά του είναι ΕΥΝΟΥΧΟΣ), και λυπάμαι.
    Νόμιζα ρε παιδιά οτι έχει λήξει αυτή η ιστορία κάποιες εκατονταετηρίδες πριν...
    Λάθος!
    Πληροφορούμαι ότι διατηρειται η παράδοση με τη μορφή του ΑΥΤΟΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΥ. Αλλαξε η μέθοδος διατηρήθηκε ωστόσο το μίσος για τις γυναίκες. Ιδιαίτερα όταν η εξυπνάδα και η ειλικρίνειά αυτων των γυναικών είναι για τους τύπους αυτούς ΕΥΝΟΥΧΙΣΤΙΚΑ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΕΣ.
    Μεγάλη εβδομάδα έρχεται...
    Λυπηθείτε τους!
    Σκεφτείτε μόνο ότι θα μείνουν ανέραστοι για πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. constantina
    μου είχες πει να γράφω και ότι θα είσαι φίλη μου, σε άκουσα, σε έχασα και σε βρίσκω τώρα στην τσίτα και ασκόπως;
    Σου στέλνω ένα ζεστό φιλί, απ' αυτά που σε γαληνεύουν. «Γαλήνεψε καλή μου»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. xwris pareksigisi psilikatzoy konsatntina alla me tetoies ^^^^ malakies pws na min mpainoun kai na se vrizoune "malakes" ...
    twra tha m peis esy ftais????


    oxi alla.
    alla.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χθες έσκιζες το καλτσόν σου επειδή η "φασίστρια" η Μιραντολίνα έσβυσε ένα μήνυμα με βρισιές του τσουτσεκιού της παρέας σας της Μ13.....

    δεν έβρισα κανέναν. σχολίασα τη φράση 'Ναζισμός, η τελευταία ευκαιρία της Ευρώπης καί της Δύσις, να επανα- προσδιορίση τίς αρχές της, να ακυρώση τήν νεοταξική της πραγματικότητα.'
    με το εξής: Τί κρίμα όμως που αυτό δεν πρόκειται να γίνει ΠΟΤΕ :P. Καλά σας αφήνουν οι δημοκρατίες να συμμερίζεστε τέτοιους παραλογισμούς.

    ΜΕΓΙΣΤΗ ΒΡΙΣΙΑ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, ετσι; Να τρέξω να κρυφτώ από τη ντροπή μου, το τσουτσέκι, που βρίζω τόσο χυδαία! ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙς, ΛΙΓΟΙ ΜΑΛΑΚΕς ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΣΒΗΝΩ Ως
    'ΣΒ Υ ΝΩ', κάπου σε ξέρω εσένα έτσι; ΠΑΠΑΡΙΤΟ, διαστρεβλώνεις την αλήθεια και μας το παίζεις και μαγκάκι. Ενα κουνουπέττο είσαι κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτό το Μ13 δεν της φτάνει να ξερνάει μαλακίες στο μπλογκ της? Κάνει περιοδείες τώρα το θέατρο σκιών?
    Αει μωρή πίπα...............
    Αντε στον τάφο σου φρόκαλο, που κότσαρες και την ασχήμια σου το αβατάρ
    Μη χέσω Μπουχέσωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. To καλύτερο μου είναι το εξής: Γράφει η Costantinα, γράφουν οι μαλάκες και μπαίνει στη μέση η πολυαγαπημένη μου Μ13, που λέει τα ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ και ΠΟΙΗΤΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΡΑ-ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ, που έχω διαβάσει ποτέ. Δεν ξέρετε πόσο σας αγαπώ γλυκειές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Eσυ ρε αντώναρε πως γράφεις το ρήμα;
    χήνω ή χύνω?
    σβηνω ή σβύνω;
    Μη γλείφεις τη Μ13...
    Όσο και να της αγαπάς τις γλυκειές σοτ, με τις γλύκες δεν θα γαμήσεις όσα κομπλιμέντα και της ρίξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ανώνυμε, κοίτα τα μπούτια σου καλά.
    Πολύ καλά!
    Με προσοχή!
    Ετσι;
    Φτυσ'τα μπούτια σου τώρα!
    Πρόσεξε μόνο μη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Φιλινικίη πάσα ανόητος, το γαρ κατά του δυσμενέος βλαβερόν θεωρεύσα το ίδιον συμφέρον ου βλέπει" [Η κάθε φιλονικία είναι ανόητη, γιατί κοιτάζοντας τη ζημιά του εχθρού δε βλέπει τη δική της ωφέλεια. [Ι.Ρ.Π --> Αείζωον Πυρ].

    Και η επιθετικότητα και η βωμολοχία επίσης . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η κάθε φιλονικία είναι ανόητη, γιατί κοιτάζοντας τη ζημιά του εχθρού δε βλέπει τη δική της ωφέλεια

    Πάντα το έλεγα ότι είμαι ο μεγαλύτερος αλτρουιστής που υπάρχει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Άντε μετά από τέτοια που γράφεις να κάθομαι να εξηγώ και να σε υπερασπίζομαι. ΛΑΜΟΓΙΟ!!! ;)

    Καλημέρα!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. είδατε πώς κάνετε έναν ανώνυμο να λυσσάει;

    τελικά δε με άκουσες ανώνυμε ε;
    δεν πήρες το τέζα που λέγαμε...και έχεις ακόμα νευράκια ε;;;
    (καλά γελάω ασταμάτητα από χθές)
    χαχαχαχα

    καλημέρα σε όλους. (εξαιρείται το σούριελο βεβαίως βεβαίως, το οποίο αντί για καλημέρα παίρνει μία ωραιότατη πρασινοκαφέ χλεπάρα στη μούρη-νοερώς)
    αααααααχαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "μία ωραιότατη πρασινοκαφέ χλεπάρα στη μούρη-νοερώς"

    Μαλάκα, θα ξεράσω πρωί πρωί! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όσο και να της αγαπάς τις γλυκειές σοτ, με τις γλύκες δεν θα γαμήσεις όσα κομπλιμέντα και της ρίξεις

    όσα κοπλιμέντα και της ρίξεις;
    χαχαχαχα από τη λίμα σου ξέχασες το 'αν' σούργιελο, το κατάπιες μαζί με τα λυσσακά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλημέρα μικρούλα, πάω να σχολιάσω το άλλο σου πόστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. κωσταντίνα γιατί σβήνεις σχόλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό ήθελα να πω και 'γω!

    Αστονα τον καργιόλη να εκτίθεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. άστονα να δούμε πόσο καργιόλης είναι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. "ΟΥΧ!
    Μαλάκα ανώνυμε, είσαι πολύ σιχαμένος τελικά, πάρε λίγο τέζα για το μουνέττο να σκοτώσεις τις αράχνες να φχαριστηθείς γαμήσι!"

    Η ατάκα της χρονιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η μικρή ΚΕΝΤΑΕΙ σήμερα!!!!

    (αρκεί βέβαια να μην τρως)

    :P

    Καληνύχτες φιλαράκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μια όχι τόσο χαζή απορία:

    Γιατί όλα αυτά;

    (Μου κόπηκε η όρεξη να ασχοληθώ με το ευλόγ μου με αυτά που διαβάζω σε πλείστα βλόγια... έτσι τώρα την βρήκαμε με τα ιστολόγια, να αναπαράγουμε τις ασθένειες του τσατ και των φόρουμς;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγώ έχω την εξής απορία: ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΩ?

    Ε?

    Ε?

    Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πω-πω... Καλά έγινε πανικός!!! Βρε κοίτα να δείς τι χάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Looking for information and found it at this great site... »

    ΑπάντησηΔιαγραφή