Τετάρτη, 10 Μαΐου 2006

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ

Το αριστερό μου μεσσαίο δάχτυλο είναι βουτηγμένο μόνιμα σε ένα ποτήρι με παγάκια. Το ΄καψα. Γράφω μόνο με το δεξί και είναι μεγάλη μαλακία. Πατάω τα πλήκτρα με το μεσσαίο δάχτυλο γιατί ο δείκτης του δεξιού μου χεριού πονάει και δεν έχω τσιρότο. Τον έκοψα με το μεγάλο μαχαίρι. Έχω καπνίσει μόνο τρία τσιγάρα, κι αυτά κάτι rockets 24 που βρήκα γιατί δεν μπορώ να στρίψω καπνό. Τα παράθυρα είναι όλα τέντα ανοιχτά γιατί έχω ξεράσει τρεις φορές απ΄το πρωί. Μου είπε η μάνα μου ότι για να γλιτώσω το βάψιμο μπορώ να πλύνω τα πορτοπαράθυρα με χλωρίνη. Εσείς δηλαδή τί θα καταλαβαίνατε; Πήρα λοιπόν παχύρρευστη χλωρίνη και την άπλωσα πάνω στις πόρτες και τις ντουλάπες και περίμενα ν΄ασπρίσουν. Έτσουζαν βέβαια λίγο τα μάτια μου, αλλά θεώρησα ότι είναι καλό σημάδι γιατί έτσι απολυμαίνεται το σπίτι.

Πήρα μετά έναν κουβά νερό, το πανάκι μου και πήγα να τα ξεβγάλω. Η κάθε πόρτα ήθελε τρεις κουβάδες νερό κι ακόμη έχει χλωρίνη επάνω. Μετά από κάθε πόρτα ξέρναγα λιγάκι, ζαλιζόμουν και επέστρεφα δριμύτερη. Τα μάτια μου είναι κατακόκκινα. Πήρα και την μάνα μου να της τα χώσω. Τ΄άκουσα κιόλας. Εκείνη εννοούσε λίγη χλωρίνη σε έναν κουβά με νερό. Μου είπε να φύγω γρήγορα απ΄το σπίτι γιατί όταν είχε κάνει κι εκείνη την ίδια μαλακία πάθαμε οικογενειακώς φαρρυγίτιδα. Γαμάτο ήταν να μην μπορεί να μιλήσει κανείς στο σπίτι. Και γαμώ τις ησυχίες είχαμε για καμμιά βδομάδα. Βέβαια, εκείνη τα ΄χε κάνει χειρότερα. Είχε ανακάτεψει χλωρίνη με ακουαφόρτε.

Και επειδή λοιπόν δεν μπορώ να φύγω απ΄το σπίτι, έχω ανοίξει όλα τα παράθυρα και περιμένω να ξεβρωμίσει. Μάλλον σε τρεις – τέσσερις μέρες. Τα ψόφησα όμως όλα τα μικρόβια. Εγώ ακόμα δεν ψόφησα. Ρε γαμώτο είναι πολύ δύσκολη δουλειά το σπίτι. Τελειώνεις το ένα και εμφανίζονται άλλα δέκα. Και μετά ξαναβρωμίζουν τα παλιά. Τις κουρτίνες τις άφησα να κρέμονται γιατί δεν έχω κουράγιο να τις ξαναράψω. Δεν μου ΄μειναν και δάχτυλα της προκοπής δηλαδή. Πάντως καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αν δουλεύεις οι δουλειές του σπιτιού είναι λιγότερες. Πώς στο διάολο τα κατάφερνα τόσα χρόνια δεν μπορώ να καταλάβω.

...ωραία. Όσες ώρες προσπαθώ με ένα δάχτυλο να γράψω έκαψα και το φαγητό. Φανταστείτε κάψιμο αφού κατάφερα και το μύρισα με τόση χλωρίνη.

Μωρό μου, ελπίζω τώρα να κατάλαβες τί σημαίνει «γράφω τον πόνο μου». Ειδικά τώρα που θα μείνεις νηστικός. Οφείλεις όμως να ομολογήσεις κι εσύ ως blogger, ότι ο σκοπός ήτο ιερός.

21 σχόλια:

  1. Σκέψου ότι πέρυσι,τέτοιον καιρό,έχυσα το μισό καθαριστικό στο πάτωμα του μπάνιου και για 4 μέρες είχα όλες τις μπαλκονόπορτες τέντα,για να ξεβρωμίσει!Ευτυχώς,δυο ορόφους πιο κάτω μένει η mother και με "φιλοξένησε"...;)
    Αν δε,σου δείξω τις μελανιές και τα καψίματα που έχω σε δάχτυλα,πόδια,χέρια..-απορώ,ποιός θα με πάρει εμένα!!-..Δε νομίζω ότι υπάρχει πιο ατσούμπαλος άνθρωπος στη γη!!
    Υπομονή...όλα μια ιδέα είναι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxa sorri pou gelaw me ton pono sou.mh stekesai sto reuma me ta para8ura anoixta, mh pa8eis xeirotera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ ωχ ωχ... Ειναι απλα μια κακη, πολυ κακη περιοδος! Ειχα κι εγω τετοιες, οταν δεν μπορουσα ουτε ψωμι να κοψω και εκοβα τα χερια μου, θα περασει :)

    Φιλακια, οπου σου εχει μεινει ακομη ακεραιο δερμα :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πειράζει μωρό μου. Έρχομαι και θα το κάνω μάκια, να περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xixixi...i love blogging

    ... ή πώς να την γλιτώσετε αν κάψετε το φαγητό. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Πατάω τα πλήκτρα με το μεσαίο δάχτυλο" σημαίνει ότι τα γραπτά μου θα τα καταλαβαίνει αμέσως ο Λαμπρούκος...
    Περαστικά, όλοι την έχουμε πατήσει έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Πάντως καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αν δουλεύεις οι δουλειές του σπιτιού είναι λιγότερες."

    afto ksanapes to! exo kai simpliromatiko aksioma
    oi douleies tou spitiou einai san ti lernaia idra, teleioneis mia kai emfanizontai alles dio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικούλια, αλλά όμως εντελώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Constantina, πρώτη φορά που σου γράφω, αν και σε διαβάζω καιρό.
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα....Μπου-χου!
    Αν έχω καταλάβει καλά, μετακομίσατε; Καλορίζικο!!!!
    Και περαστικά σου. Τουλάχιστον φρόντισε μη πάθει τίποτα και το εναπομείναν μεσαίο δάχτυλο. Εκτός από τις προφανείς χρήσεις του, ε, χρειάζεσαι και κάτι για να γράφεις. Αλλιώς, το στυλό στο στόμα και κινήσεις τρυποκάρυδου στο πληκτρολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κωνσταντινούλα, όχι νε΄ρο, δεν κάνει καλό, σε γάλα κρύο να το βάζεις.

    και τώρα πάμε στον μν8.... τι "φιλάκια όπου σου χει μείνει ακέραιο δέρμα" ρε π@π@ρόφι; τι ναι αυτά ρε; προσεξε κακομοίρη γιατι θα θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την ψιλικωκό και δε θα σου μείνει ακέραιο δέρμα για δέιγμα... άιντε (άνετες, άνετες αλλά όχι και να μας περνάς για μαλακισμένες) =Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελα να σφιγγουν οι κωλοι!!!!

    χαχαχα
    φιλεναδα ασε με με την καθαριοτητα ενα μηνα καθαριζω και ολο κατι βρισκω..
    υπαρχει και η μπλε χλωρινη σε σπρευ ειναι τελεια και σε υγρη μορφη..
    εχω ασπρισει το συμπαν με αυτη..

    καλημερα πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παίδες καλημέρα. Έχω μια φουσκάλα σαν τάληρο στο δάχτυλο αλλά ευτυχώς δεν τσούζει πια. Πάω για νέα ατυχήματα.

    αειποτε, σ΄ευχαριστώ. Εσύ είσαι καλά τώρα;

    artanis, να ΄σαι καλά. Όχι ρε συ δεν μετακομίσαμε. Απλά φαντάσου ότι τρία χρόνια που είχα το μαγαζί έκανα μόνο ψιλοπράγματα και τώρα αναγκάστηκα να πετάξω το μισό σπίτι. Θα φροντίσω μέχρι να τελειώσω να μείνω ακέραιη. ;)

    marilina, μπράβο ρε μωρό χώσε!!! Ούυυυυυυυ Σωτήρη! Άντε γιατί για πολύ άνετες μας έχετε και άμα τα πάρουμε δεν σας σώζει τίποτε! Αν και μεταξύ μας marilina δεν έχεις κανέναν φόβο από μια 33χρονη νοικοκυρά. Πάντως ότι χρειαστείς ξέρουμε και καράτε.:P

    Κατ, το πήρα το σπρέι. Ήταν πικρό το στόμα μου για μια ολόκληρη μέρα. Ρε γαμώτο τόσο άχρηστη είμαι;

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προσοχή: Χλωρίνη και ακουαφόρτε δημιουργεί ένα μείγμα αερίων που έχει διαπιστωθεί ότι προκαλεί άσθμα. (Δεν κάνω πλάκα. Το έπαθε μια συνάδελφος πριν 15 χρόνια και έχει καταραστεί την ώρα και τη στιγμή που αντί ν' ασπρίσει το μπάνιο, διέλυσε τα πνευμόνια της).

    Tips for nοikokyrio
    Οταν ήμoυν μωρομάνα και δη εργαζόμενη είχα πελαγώσει. Μια ξαδέρφη (να' ναι καλά) με καθησύχασε με αυτά τα σοφά λόγια που έχω κρατήσει και μεταδίδω σ' όσους ανυπεράσπιστους στη βρωμιά και σκόνη βρω και θέλουν μια συμβουλή:
    Η προσοχή σας να είναι στραμένη πάντα στην κουζίνα και το μπάνιο σας. Μόνο εκεί θέλει επιμελημένη καθαριότητα. Γιατί εκεί αναπαράγονται τα ζωύφια και μικροοργανισμοί τύπου μίνι-γκοτζίλα. (Εκτός βέβαια εάν κατουράτε στο σαλόνι και τρώτε στην κρεβατοκάμαρα, οπότε μάλλον την έχετε π**τσίσει).
    Η σκόνη δεν πειράζει, δημιουργεί αντισώματα. Ο μίνι-γκοτζίλα από το καπάκι της τουαλέτας στο πιπί δημιουργεί όμως ουρολοιμώξεις.
    Αντε βρε! Καλά τριψίματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. xe xe. Πολύ καλό, constantina.

    (Μ' αρέσει που όλα τα κορίτσια μένουν στην κυριολεξία του πράγματος... προφανώς η περιοχή του cleaning da house δεν δημιουργεί ευθυμία αφ' εαυτής της)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχαχα, εγώ άμα επιχειρήσω τέτοιο πράγμα θα πρέπει να πετάξω όλο το σπίτι, όχι το μισό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Thas, δεν είναι παίξε-γέλασε, πίστεψέ με :P

    Κι εγώ είχα πάντα έναν έρωτα με την παχύρρευστη χλωρίνη, ευτυχώς όμως μόνο τα ρούχα μου την πλήρωναν. Από εκεί και πέρα συμφωνώ για κουζίνα + μπάνιο αλλά χρειάζεται και ένα spring clean μια φορά το χρόνο!

    Όσο για καψίματα-κοψίματα-μικροπληγές, δεν με πτοούν από μικρή, πάντα είχα μερικά παράσημα για επίδειξη συν ματωμένα γόνατα από τις φαντασμαγορικές τούμπες (η έλλειψη ισορροπίας όμως είναι αβαντάζ στο πατινάζ κ το σκι - άσχετο).

    Μη μασάς κοριτσάκι - γερά κ δυνατά η σούπερ νοικοκυρά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΑΜΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΑΥΡΙΟ ΡΕΠΟ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    Ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οφειλω να ομολογησω οτι τωρα τρομαξα...

    Απο την μια εχω την Μαριλινα [γνωστη τρομοκρατης αλλωστε, ζητειται Dead Or Alive] και απο την αλλη εχω την Καρατεκα Ψιλικατζου... Που να γλιτωσω...;;;;; Οκ οκ κωνσταντινα, φιλακια μονο στο μετωπο :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για τις κουρτίνες μπορώ να βοηθήσω. Για τα υπόλοιπα, μόνο ο καιρός!
    ..τα τραυματάκια θέλουν το χρόνο τους..
    Παλιά, καθάριζαν με νερό και ξύδι.. τοίχους, τζάμια, κλπ.. μύριζε βέβαια σα τουρσί το σπίτι, αλλά το τουρσί είναι κάτι που τρώγεται!..
    Σήμερα βάζουν κι αυτά τα απίσια αρώματα στα απορρυπαντικά. Μπαίνεις στο ασσανσέρ και, ενώ αναρωτιέσαι ποια κυρία ένοικος φοράει πατσουλί, βλέπεις την καθαρίστρια εν δράσει στον όροφό σου. Παπαπαπαπαπα!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. flubber, ναι έχεις δίκιο μάλλον. Προσπαθώντας να τα κάνω όλα δεν κάνω τίποτε ουσιώδες. :)

    Thas, μα η ουσία του ποστ είναι αυτό που σχολιάζουμε. Τί νομίζεις δηλαδή ρε γουρουνάκι ότι τα έγραψα όλα αυτά για να γελάσεις; Για ρώτα και τον Καλτσό που έμεινε νηστικός... :P

    Star, άμα σου πω ότι είμαι στο τσακ να πετάξω και το άλλο μισό... άστα. ;)

    Id, ταμπέλες του τύπου "σούπερ νοικοκυρά" αλλού φιλενάδα. Άντε, μην το πιστέψει ο Καλτσό και μετά πραγματικά την έβαψα. :P

    Mastoyra, τί έγινες ρε ψυχή; Θέλεις δηλαδή να μου πεις ότι στην εργασία σου κάποιος νοήμων εργοδότης σε εμπιστεύτηκε να κάνεις διατριβή σε κάποιο αντικείμενο; Μην τρελλαθούμε κιόλας δηλαδή... :P

    Σωτηράκη, είδες πώς σφίγγουν οι κώλοι; :P

    Rodia, αχ. Έχω μόνιμα ναυτία από τις κωλομυρωδιές. Μου φαίνεται ότι προτιμώ το ξύδι. Θα το δοκιμάσω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε νιώθω!Τον πρώτο χρόνο ως νοικουρά, όλο οικιακά ατυχήματα είχα!Για το κάψιμο υπάρχει μια πολύ καλή κόκκινη αλοιφή "Helixderm", θαυματουργή!Μου την έδωσε η αδερφούλα μου, που 'ναι νοσοκόμα!
    Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή