Σάββατο, 20 Μαΐου 2006

Ο ΨΕΥΤΗΣ ΝΑΥΑΓΟΣ

Το σενάριο με το νησί και τον ναυαγό ήταν πάντα η χειρότερή μου. Δεν έδινα με τίποτα απάντηση στα τρία πράγματα που θα έπαιρνα μαζί μου. Με τίποτα όμως. Εντάξει, άμα με πίεζαν έπαιρνα το κουλτουρέ ύφος και έλεγα τα βιβλία μου – την μουσική μου – και τον σύντροφό μου (sic). Όλοι συμφωνούσαν κατευχαριστημένοι. Μόνο εγώ με μούτζωνα για την πίπα που είπα.

Μιλάμε, φαντάσου να είσαι μοναδικός ναυαγός σε ένα νησί και να είσαι τόσο πολύ μαλάκας ώστε να πάρεις τέτοιες αηδίες μαζί σου. Και να θέλεις να ταλαιπωρήσεις και τον σύντροφό σου. Αλλά προφανώς είναι από τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις και λίγο επίδειξη, να δείξεις ότι διαβάζεις ή ότι ακούς μουσική ή ότι αγαπάς. Ναι ρε βλάκα, άντε και τα κάνεις όλα αυτά αλλά επέτρεψέ μου : άμα σου κάτσει μια κουφάλα και αρχίσει πονόδοντος πόσο μπορεί να σε βοηθήσει ο σύντροφός σου; Το πολύ πολύ να σου δέσει ένα βιβλίο στο λαιμό και να σε στείλει άπατο για να μην του ζαλίζεις το κεφάλι (τ΄αρχίδια ήθελα να πω, αλλά κρατήθηκα).

Άσε που εμείς οι γυναίκες είμαστε διπλά υποκρίτριες. Πού πας χρυσή μου χωρίς ξυραφάκι, χωρίς αποτριχωτική, χωρίς αντιηλιακή, χωρίς ταμπόν, χωρίς κονσίλερ; Μεταξύ κατεργαρέων κορίτσια, ειλικρίνεια. Τουλάχιστον πάρτε τα υπόλοιπα και αφήστε τον σύντροφο εκεί που είναι. Να του μείνει η καλή ανάμνηση. Όχι η άλλη με την μαύρη ρίζα στο γόνατο και την τρίχα στην μασχάλη πλεξούδα.

Ρε γαμώτο, γιατί όλες οι απαντήσεις μας πρέπει να είναι καθωσπρέπει; Γιατί για μία μόνο φορά να μην πούμε τα πράγματα όπως έχουν; Εγώ πάντως αν βουλιάξει το ρημαδοκάραβο και μπορώ να διαλέξω τρία πράγματα θα είναι ως εξής : Μια βαλίτσα να χώσω όλα τα καλλυντικά, άπειρα παυσίπονα και ένα φουσκωτό. Αλλιώς δεν ναυαγώ. Πάει και τελειώσε.

18 σχόλια:

  1. lol! Επιτέλους και μια λογική απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Κάτι για να σκοτώνω ζώα η να ψαρεύω
    2. Κάτι να ανάβω φωτιά
    3. Ένα GPS :P πολύ χρήσιμο άμα ναυαγήσεις, σε βρίσκουν μέχρι να γίνει η πρώτη μπριζόλα. Από τη μία πλευρά. Σενιάν κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγγνωμη αλλα οταν λετε φουσκωτο,τι ακριβως εννοειτε;φουσκωτο σκαφος;ή φουσκωτο δλδ μυωδη κυριο;Εξηγειστε μου παρακαλω γιατι με βλεπω να το ριχνω στη...βοτκα ;-)
    Εγω παντως θα επαιρνα σιγουρα μαζι μου ξυραφακια,χρησιμα ειναι...ή που θα ξυρισεις τα ποδια σου ΄που θα κοψεις τη φλεβα αμα ζορισουν τα πραγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ZαρντοΖ λεει:

    ναυαγος στα αστερια,,

    αχχχχ

    καλη καρδια ,, παιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mono h skepsh ...pw pw, 3 pramata e? konserßes mpolikes,neraki mpoliko ki ena sougia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τον Clooney να είχα και την κάσα με τα campari...άντε και τον σκύλο!Καλά θα ήμουν...;)
    Χρόνια σας πολλά!!!!
    Ευχές και στη γιαγιά σας...*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. a)ηρεμιστικά
    β)νερό
    γ) ένα κουνητό, να πιάνει όμως, για να με βρούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. snikolas, μιλάμε είναι εφιάλτης αυτό το παιχνιδάκι. Αν αποφασίσεις να μιλήσεις ειλικρινά θα σε πούνε τουλάχιστον πεζό. :)

    estarian και πού θα την βρεις την μπριζόλα ρε κοιλιόδουλο;;;;; :P

    evaki, ότι φουσκωτό και να ΄ναι μου κάνει. ;)

    zardoz, καλημέρα! :)

    onomatodosia, είδες πόσο απλά είναι τα πράγματα για σας τους άντρες; :P

    evelina, Κλούνει;;;; Όχι ρε, τον φαντάζεσαι αξύριστο και λέτσο; Να ΄σαι καλά. :)

    marilina, έχεις δίκιο. Ένα κουνητό θα έφτανε. :)

    george, ψιτ, ευχαριστώ μικρό μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε μπορεί να μην είναι μπριζόλα χοιρινή, μπορεί να είναι φιλετάκι ψαριού, εκεί κόλλησες; :) ακου εκεί κοιλιόδουλος εγώ!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά και Καλά Κωσταντίνα μας!

    σμουτς!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κωνσταντίνα Χρόνια Καλά! Με ό,τι επιλέξεις να τα γεμίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μας έχουν πρήξει μ’ αυτά τα διλήμματα …


    Χρόνια πολλά Κωνσταντίνα….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...στα οποία δεν υποκύπτουμε (συμπληρώνοντας τον νεαρό από πάνω)

    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, μικρούλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. zαρντοz λεει:

    ENEKEN της ημερας ,
    σημερα κυριακη ,που γιορταζεις
    δεχεσαι ευχες ?
    αν ναι,,,,,

    καλα νασαι ,
    να κρατας τις φρυκτωριες
    ανναμενες.

    αν δεν δεχεσαι ...
    θα ευχηθω μεσα μου. ΓΕΙΑ

    =Ζ=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μμμμ! Προβληματίστηκα σοβαρά γιατί κι εγώ το ίδιο θ' απαντουσα στην αρχή! Κατόπιν ωρίμου σκέψεως όμως:
    1. Οπωσδήποτε το Τζωρτζ Κλούνει (κι αξύριστος μια χαρά είναι!)
    2. Τα καμπάρι ( να 'χουμε να πίνουμε)!
    3. Κι έναν σάκο με είδη επιβίωσης (όλα τα σχετικά με την υγιεινή και περιποίηση μας!)
    Όσο για το φαΐ θα στείλουμε μήνυμα με μπουκάλι να 'ρθει ντελιβερι!
    :-))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή