Πέμπτη, 25 Μαΐου 2006

ΛΕΥΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

Δέχτηκα μια ωραιότατη κριτική και κάνοντας μια ανασκόπηση σε αυτά που γράφω, είπα επιτέλους να αναπτύξω λιγάκι την θεωρία μου μπας και κάνω λάθος. Όλα αυτά, γιατί δεν ξύπνησα ένα πρωί και είπα «ωραία, από σήμερα στις 9,00 ώρα Ελλάδος, σκοπός της ζωής μου είναι να τα χώνω στην εκκλησία και την μεταφυσική, να βρίζω τις εναλλακτικές θεραπείες ή την new age mania, να υποτιμώ τα καλλυντικά σκευάσματα και να μην δέχομαι ότι δεν μου αρέσει. Γιατί σας πληροφορώ πως πάρα πολύ θα ήθελα να μην ήταν αυτή η γη, για να πάρουμε τα πράγματα απ΄την αρχή. Πάρα πολύ θα ήθελα όλο αυτό να ήταν ένα μάτριξ και όχι ο αληθινός πλανήτης που ζω. Επίσης θα ψόφαγα αν υπήρχαν θεραπευτές που θα με θεράπευαν με ένα άγγιγμα (ή με 10 ml νεράκι if you wish), αν οι προγόνοι μου είχαν υπερόπλα ή αν οι βρυκόλακες ψόφαγαν μόνο με αγιασμό ;) . Θα ήταν γαμάτη η ζωή μου αν περιείχε εξωσωματικές εμπειρίες, τηλεμετακινήσεις, εκπαιδευμένα νερά, νεράιδες και εξωγήινους. Θα ήταν πάρα μα πάρα πολύ πιο ανώδυνα τα πράγματα, αν για όλα όσα μου συμβαίνουν έφταιγαν οι πλανήτες, οι Εβραίοι, οι Μασόνοι ή οι Σαύρες. Και το κυριότερο, θα πέταγα απ΄την χαρά μου, αν μια κρέμα εξαφάνιζε την κυτταρίτιδα, για να αποκαλύψω επιτέλους και τα σκοτεινά κίνητρα της δημιουργίας αυτού του μπλογκ. :)

Το να δέχομαι ή να απορρίπτω μια θεωρία δεν έχει καθόλου ΠΛΕΟΝ να κάνει με το τί θέλω. Και μεταξύ μας, σχεδόν όλα τα παραπάνω (εκτός από την κυτταρίτιδα) τα πίστευα, τα ήθελα και τα έψαχνα πολύ. Έχω διαβάσει χιλιόμετρα συνομωσιολογικής λογοτεχνίας, περίεργων εμπειριών, επαφές - συνεντεύξεις με εξωγήινους και επιτρέψτε μου, ήταν γαμιστερά. Ό,τι ακριβώς ονειρευόμουν για τον κόσμο το είχα βρει. Μέχρι που άκουσα την αντίθετη άποψη και τα πήρα. Μιλάμε έγινα Τούρκος. Και ποιός είσαι εσύ κύριε που θα μου πεις ότι ο πλανήτης ΜΟΥ δεν επηρρεάζει ΕΜΕΝΑ; Ποιός είσαι εσύ που θα μου πεις ότι δεν ξεματιάστηκα; Ποιός είσαι εσύ που θα μου πεις ότι ο Κριτίας του Πλάτωνα δεν μιλάει για εξωγήινους και υψηλή τεχνολογία αλλά είναι μόνο ένα φιλοσοφικό κείμενο; Θεωρούσα όλους τους γύρω μου ηλίθιους και έψαχνα επιχειρήματα να αντιπαραθέσω. Άντε βρες εσύ επιχειρήματα για να υποστηρίξεις την αστρολογία. Τεσπα, σκόνη με έκαναν αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Το θέμα είναι ότι θύμωνα. Και μετά θύμωσα μ΄εμένα. Και μετά σταμάτησα να πορώνομαι για πράγματα παρά μόνο για την αλήθεια. Αποφάσισα να γίνω ένας λευκός πίνακας. Τελείως όμως. Που δεν θα έπρεπε να με ενδιαφέρει αν μου αρέσει το πόρισμα του κάθε γεγονότος παρά μόνο η σωστή του έρευνα. Αργότερα έμαθα ότι αυτό λέγεται σκεπτικισμός. Πιστεύω τα πάντα αρκεί να μου δοθεί τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία και δεν φοβάμαι ή δεν θυμώνω να πω «δεν ξέρω» για πράγματα που δεν έχουν αποδειχτεί. Αλλά δεν επιβάλλω πράγματα παρά διατυπώνω την άποψή μου if I may, στο μπλογκ μου. Για παράδειγμα, σε κάποιον που πιστεύει ότι η αρωματοθεραπεία κάνει θαύματα δεν θα είχα καμμία αντίρρηση να του χορηγηθεί επικουρικά με την συμβατική ιατρική, αρκεί να το πλήρωνε μόνος του. Απλά θα κράξω την αρωματοθεραπεία στο μπλογκ μου ;). Έχω όμως αντίρρηση όταν εξ΄αιτίας αυτής της πίστης και αναιρώντας επιστημονικά πειράματα χρόνων, ακυρώνουμε τελείως την συμβατική ιατρική γιατί όλα υποκεινούνται από φαρμακοβιομηχανίες που θέλουν να καταπνίξουν τις νέες ιατρικές. Δεν είναι όλα συνομωσιολογία και δεν είναι όλα απόλυτα.

Θέλω να πω με όλα αυτά ότι δεν έχω κάποιο κέρδος όταν αντιτίθεμαι σε κάποια πράγματα. Και μεταξύ μας, το 90% όλων αυτών ήθελε ιδιαίτερα μεγάλη ηλιθιότητα από μέρους μου για να αργήσω τόσο να τα δώ. Μια δυό σκεψούλες θα αρκούσαν αρκεί να γνώριζα (ή να ήθελα να μάθω) δυό πραγματάκια παραπάνω. Τέλος, αν κάποιος έρθει και μου πει «μίλησα με εξωγήινο» ούτε θα γελάσω, ούτε θα τον κοροιδέψω. Όμως για να το δεχτώ θα πρέπει να μου παρουσιάσει κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές : Γκρι χρώμα, μεγάλα μάτια, μεγάλα χέρια και επικοινωνία αυστηρά με τηλεπάθεια. ;)

33 σχόλια:

  1. αν κάποιος έρθει και μου πει «μίλησα με εξωγήινο» ούτε θα γελάσω, ούτε θα τον κοροιδέψω

    Αν κάτι τέτοιο συμβεί σε μένα θα του χαμογελάσω με νάζι, θα τον χτυπήσω φιλικά στον ώμο και τέλος θα του πω: ΑΪ ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΠΗΔΗΞΟΥ ΡΕ ΜΠΙΝΕ!!

    (και άμα γουστάρεις, κράτα και την είσπραξη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ήξερες λίγη ψυχολογία όμως, άμαθε χιμπατζή θα ήξερες ότι αυτή η απάντηση κρύβει πολλούς κινδύνους. Το καλύτερο είναι να μείνεις απ΄την αρχή ως το τέλος ψύχραιμος. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! Θα το ξέχναγα! Και μάθε και λίγο savoir vivre ρε!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγνοώ τους κινδύνους που εικάζεις, επίσης η ψυχραιμία μας τελείωσε, τέλος δε: τι είναι αυτό το σαβόιρ βίβρε?

    λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως θα απαντούσα "δώστε τα χαιρετίσματά μου"!λολ λολ λολ
    Σωστή σε βρίσκω όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. egw de pisteuw se tipote, ola mes sto myalo einai. skeptikisths, alla kai pali oute autoi mporoun na mou e3hghsoun kati. ola einai ena psema. o.k einai geniko ki apoluto...ta pio polla einai ena psema.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re, είσαι χιμπατζής πάει και τελείωσε! :P

    renata, :)

    onomatodosia, αυτό που λες είναι λιγάκι επικίνδυνο. Γιατί όπως και να το κάνουμε υπάρχουν πράγματα που είναι αντικειμενικά αλήθεια και δεν είναι ΟΛΑ ψέμματα. Ξέρεις, επειδή κι εγώ κάποτε είχα καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα, το μόνο που κατάλαβα είναι ότι το "τα πιο πολλά είναι ένα ψέμμα" είναι μια ομορφότατη βάση για μια ωραιότατη συνομωσία. Ας πούμε, " τα πιο πολλά είναι ένα ψέμμα γιατί μας έχουν τυφλώσει οι .....(συμπλήρωσε όποιον θέλεις, εβραίοι, σύστημα, μασόνοι κ.τ.λ.). Γι΄αυτό δεν το υιοθετώ πλέον. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αου είπε κάποιος ότι έχεις συμφέροντα από αυτά που λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τότε φαντάζομαι τι θα έλεγαν σ αυτούς που λένε ναι στις κρέμες, ναι στα ινστιτούτα, ναι στη συγκεκριμένη χ θρησκεία.. μάλιστα.... καλά πενράς βρε! =Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μία πληροφορία θέλω. Αυτό το τηλεπάθεια, που μπορώ να το αγοράσω;
    Γιατί προσπαθώ να επικοινωνήσω μ' έναν άνθρωπο από άλλο πλανήτη. Δεν ξέρω ποιος είναι ο πλανήτης, ούτε ο εξωγήινος είναι γκρι, με μεγάλα μάτια κλπ. Έχει ξανθά μαλλιά, ψιλοτάκουνα, eyeliner, περμανάτ και διάφορα τέτοια μυστήρια και επειδή το τηλέφωνο δεν βοηθάει συνήθως, σκέφτηκα μήπως υπάρχει ελπίδα με το τηλεπάθεια...

    Thanks in Advance


    Το είπα και το savoir vivre μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ta les poli se sosta k exo varethei na sou leo mpravo!
    eleos! grapse kamia mparoufa na diafonoume, na anapsoun ta aimata :)
    afto me tin kitarritida to eksigo se mia fili (foititria tou ximikou kiolas) kai den tin exo peisei akoma
    an ekdotheis eidopoia (re mpourda karamitro) na tis kano doro ena vivlio sou pou ta eksigeis etsi oraia.
    tis kalisperes mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. chris, σε τρία τέρμινα μικρέ... :P

    amelie, βιβλίο με συμβουλές δεν παίζει από μένα και ούτε πρόκειται. Υπάρχουν ολόκληροι ιατρικοί τόμοι πάντως που τα εξηγούν πολύ καλύτερα.
    Καραμήτρος.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χμμμμμ...............
    Την ουσια των οσων γραφεις (δηλαδη αφαιρωντας τη σαρκα, και κρατωντας μονο τον σκελετο απο οσα γραφεις), την σκεφτωμουν και εγω σημερα το πρωι.......
    Τι παραδοξο.....
    χμμμμμ.....................
    χμμμμ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προφανώς,έχει παρεξηγηθεί ο όρος blog...μη δίνεις σημασία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χμμμ.....
    Ψιλικατζου, δεν πιστευω να εισαι και εσυ απο εκεινες τις ψιλικατζουδες που οταν ερχωνται τρομαγμενα παιδακια στο ψιλικατζιδικο σου και σου ζητανε αυτο το οποιο αρχιζει με "κα" και τελειωνει σε "τα" και εσυ τα κομπλαρεις και τους δινεις καρτες vodaphone!!!!
    Axxxx..... ειμαι και εγω απο αυτους που κομπλαρουν, και πολυ με αγχωνουν αυτοι οι ψιλικατζιδες......

    Εντελως ασχετο, αλλα καπου ηθελα να πω τον πονο μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. panagios, το πρόβλημά σου, συζητήθηκε εδώ :

    http://psilikatzoy.blogspot.com/2005/12/blog-post_113467597629710061.html

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρε κωσταντίνα εγώ πάλι βλέπω εξωγήινους σχεδόν κάθε μέρα. ουφο νομίζω λέγονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχεις δίκιο. Me too. Μαλακία ποστ τελικά. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. A ρε Κωνσταντίνα είσαι δε μπεστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ panagios μπορέις να λες "θέλω στολές κατάδυσης" και να κλέινεις δυο φορές το μάτι =ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. azrael, ;)

    marilina, το αποφάσισα. Είσαι η ατάκα γούμαν του μπλογκ μου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. με λίγα λόγια δεν πιστεύεις σε τίποτα για το οποίο δεν έχω να σου παρουσιάσω αδιάσειστες, επιστημονικές αποδείξεις?

    ξεχνάς πως για τα πιο ωραία, τα πιο μεγάλα, τα πιο βαθειά μυστήρια αυτής της ζωής δεν υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις


    καλημέρα γλυκιά μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ;-)
    Συνάντηση με ΕΤ;;;;πρώτα θα τον κεράσουμε καφεδάκι/νέφτι ή ότι άλλο ανάλογο πίνει και μετά θα τον στείλουμε σ' εσένα να του αλλάξεις τα φώτα του δίσκου του φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. manifesto, σε αυτή την ερώτηση απάντησα στο κείμενό μου: Δεν ξέρω. :) Καλημέρεεεεες!!!!

    an - lu, μα φυσικά βρε κουτό, θα χάσω τέτοια ευκαιρία;;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Mικρή μας τυρόπιτα δεν θα σχολιάσουμε γιατί έχουμε άλλη αποστολή.

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΖΩΝΤΕΣ ΕΝΤΗ ΕΡΗΜΩ
    περάστε μπορεί να σας ενδιαφέρει

    και στον Καλτσονβρακέα επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά, πότε τα έγραψα όλα αυτά και δεν το θυμάμαι;

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. kai twra ti tha kanoume xwris exwgiinous?
    itan ki autoi mia kapoia lysis...

    egw perimenw aytous...
    dyo malakes perimenoun emena...
    fuckit.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οταν θα σου λέω καλημέρα και θα είμαι αόρατος, μην πεις οτι είμαι εξωγήινος :)

    Λεπτομέρειες εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προσυπογράφω αυτό το κείμενο με όλη μου την καρδιά και την εμπειρία. Άλλωστε μου το είπαν οι εξωγήινοι ότι έχεις δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτούς τους εξωγήινους πάντως στην θέση σου, θα τους πρόσεχα...

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κάτι μου λέει όμως, ότι από το ένα άκρο - όπως τουλαχιστον περιγράφεις στο κείμενό σου - κινδυνεύεις να βρεθείς στο εντελώς αντίθετο άκρο. Την αναγωγή δηλαδή της ορθολογικής σκέψης και της επιστήμης, σε πανάκεια που θα δώσει τη λύση σε όλα όσα μας απασχολούν. Μακάρι να ήταν τόσο απλά και ξεκάθαρα τα πράγματα . Υπάρχει μία ολόκληρη σύγχρονη σχολή φιλοσοφικής σκέψης με προεξάρχοντα τον Paul Feyerabend, η οποία και αντιτάσσεται ευθέως στην υποτίμηση των άλλων τύπων γνώσης (ποιητικών, ενορατικών, μυστικιστικών) και στην καθιέρωση ενός και μοναδικού τρόπου σκέψης και θέασης των πραγμάτων, που περιορίζει και στενεύει την οπτική μας και την εικόνα που έχουμε για τον κόσμο που μας περιβάλλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή