Παρασκευή, 26 Μαΐου 2006

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ

(και των πεσόντων και άλλων πολλών)

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ερμηνεύσεις τα πράγματα. Η Ιωνία, ο Πόντος, τα Ίμια, ο Οτσαλάν και τώρα ο Ηλιάκης (sic). Έχεις συγκεκριμένα γεγονότα, με τις δυστυχίες τους, τα συμφέροντα, τους συμμάχους, τους εχθρούς, την πατρίδα,τα θύματα. Η ερώτηση που μου απευθύνουν σε τέτοιες φάσεις είναι πάντα συγκεκριμένη : «Μα δεν θυμάσαι; Γιατί επιλέγεις να ξεχνάς;» Δεν είναι καθόλου θέμα μνήμης σας πληροφορώ. Είναι πώς βλέπω τα γεγονότα αυτά.

Όταν όλοι ωρύονται ότι «το αίμα του Ηλιάκη δεν θα πάει χαμένο, δεν θα τ΄αφήσουμε», ακριβώς αυτό ωρύομαι κι εγώ. Απλά για το δικό μου κεφάλι υπάρχουν εκατομμύρια άλλα πράγματα να κάνω αντί να χύσω νέο αίμα για να ξεπλύνω το παλιό. Έχω κι εγώ προγόνους. Και είμαι υπερήφανη γι΄αυτούς.

Η μόνη διαφορά μας είναι, ότι οι δικοί μου πρόγονοι δεν αγωνίστηκαν για να δείξουν τον δρόμο του θανάτου και του μίσους στους μεταγενέστερους. Και μάλιστα στο όνομά τους.

Οι δικοί μου πρόγονοι θα προτιμούσαν να ξεχαστούν αν καταλάβαιναν ότι χρησιμοποιώντας τα φρικτά που τους συνέβησαν, το μόνο που θέλουν οι νέες γενιές είναι να εκδικηθούν, να μισούν και να φανατιστούν.

Οι δικοί μου πρόγονοι θα έφτυναν την εκκλησία που συμφωνεί σε οτιδήποτε φρικαλέο αρκεί να περιέχει τον όρο «αλλόθρησκοι».

Οι δικοί μου πρόγονοι έχασαν την ζωή τους για να ζω και να σκέφτομαι ελεύθερη.

Οι δικοί μου πρόγονοι ΔΕΝ είναι σαν τους δικούς σας.

Οι δικοί σας πρόγονοι θα σας κρατούν αιώνια δέσμιους σε ένα «ιερό» καθήκον, που απώτερο σκοπό έχει να αποδείξετε στους «εχθρούς» ποιός είναι πιο κακός και ποιός την έχει πιο μεγάλη. Το δικό μου καθήκον είναι να σας κρατήσω ζωντανούς για μπορείτε ελεύθερα να υποστηρίζετε την άποψή σας μπας και μάθετε από τους προγόνους μου ότι Η ΖΩΗ αξίζει πολύ παραπάνω από πατρίδες, θρησκείες, σημαίες και άλλα καταναλωτικά προιόντα.

57 σχόλια:

  1. Και που τα λέω, ρε μωρό... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε τότε μην τα γράφεις, αμάν πια!!
    :pP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα...Οι στενόμυαλοι και κολλημένοι,δεν πρόκειται να δουν μπροστά.Ποτέ.Όπως λες,προτιμούν να "θυμούνται" και να ορίζουν τη ζωή τους βαδίζοντας σε παλιά,ξινά σταφύλια.Πιές λοιπόν ένα merlot στην υγειά τους κι άσ'τους να πορεύονται..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για στασου γιατι δεν καταλαβα αν οι σκοπιανοι διεκδικισουν την μακεδονια αν οι τουρκοι παρουν και αλλα νησια και ολοκληροι την κυπρο να κανουμε τουμπεκη αν οι αλβανοι μιλουν για δικη τους ηπειρο να κανουμε τουμπεκη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Radiki, σου παραθέτω το σκεπτικό μου και την πλήρη μου απάντηση στα ερωτήματά σου:

    http://psilikatzoy.blogspot.com/2006/03/blog-post_114227024630474668.html

    (sorry που δεν το συζητάω, αλλά βιάζομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε πούστη μου τι διάολο την ταΐζατε όταν ήταν μικρή και έχει τόσο μυαλό ετούτη; Maximum respect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σουβλάκια.

    (για να μάθεις να ειρωνεύεσαι)

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. o Ηλιάκης (sic)
    Έμαθε και το sic η βλάχα...
    Τι θα πει ρε βλάχα "sic"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θα πει "sic-ω φύγε από ΄δω μέσα" τρόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και βασικά το sic πήγαινε σε όλη την πρόταση αλλά εσύ πού να το πιάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για αλλη μια φορα θα συμφωνησω μαζι σου... Ολοι ανθρωποι ειμαστε και ζουμε στην ιδια γη, δεν αξιζει τον κοπο να σκοτωνομαστε ετσι μεταξυ μας... Στην τελικη, δεν μαθαμε τιποτα απο την ιστορια της ανθρωποτητας, αυτο ειναι το μονο σιγουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και βασικά το sic πήγαινε σε όλη την πρόταση αλλά εσύ πού να το πιάσεις.

    καλόοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ σε πάω ρε Κω όταν λες τέτοια που είναι τόσο φυσικά και λογικά που απορώ γιατί δε σκέφτονται όλοι έτσι. (αλήθεια ποιός είναι ο Ηλιάκης? πάλι κοτσάνα ρώτησα??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τσογλάνι έχεις δίκιο. Ο Ηλιάκης είναι ο αεροπόρος που χάθηκε. Δεν το διευκρίνησα.

    Ρε σεις, εδώ μέσα ξενυχτάτε;;;;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άντε, καληνύχτες μπλογκοξενυχτάκια!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @costantina Symfwnw apolyta mazi sou. An ma8ainan oi progonoi mas pws "hrisimopoiountai" ta idanika tous... 8a eihan pa8ei megali friki. Auto to post sigoura apotelei trofi gia skepsi.

    @mn8 makari oles oi kyverniseis na eihan tin idia apopsi... dystihws me ta paronta dedomena, fantazei outopia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάλι;;;

    Και μου το 'λεγε ο Μακμάνος: "αυτή είναι καλή, να την προσέχεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σορυ πάλι δε ξέρω τι μου γίνεται. τώρα είδα μανι όμως και ενημερώθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε παλαβιάρηδες, πέστε για ύπνο! Τί ώρα είναι αυτή;)

    Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή ροχαλίζει του καλού καιρού και γω διαβάζω 2 ημερών κείμενα λόγω απουσίας.

    Τσογλάνι, τα ίδια με μένα και συ βλέπω. Πριν λίγες ώρες τα είδα και γω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Η ΖΩΗ αξίζει πολύ παραπάνω από πατρίδες, θρησκείες, σημαίες και άλλα καταναλωτικά προιόντα."

    Και μονο αυτο θα εφτανε. Με μια μικρη προσθηκη της λεξης "αχρηστα" μπροστα απο το "καταναλωτικα", γιατι μην ξεχναμε οτι υπαρχουν και χρησιμα καταναλωτικα προϊοντα: Ξυραφακια, προφυλακτικα, αποσμητικα, καλτσες, ρακετες για την παραλια κι ενα καρο πραγματα, για τα οποια -πραγματικα- αξιζει να πολεμησεις για να τα εχεις...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.......................

    ΑΞΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Mικρή μας τυρόπιτα, έχουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι που θα αναπτερώσει το ηθικό όλων των ΕΛληνορθοδόξων.
    Στα μυστικά υπερτεχνολογικά εργαστήρια της αρχιεπισκοπής μεταφράστηκε αρχαίο ορθόδοξο ελληνικό χειρόγραφο της εποχής του Λουκιανού. Εκεί περιγράφεται η κλωνοποίηση ΕΛληνορθοδόξων...

    η Μπουγαδομαντολινάτα κλωνοποιείται (ίσως έχεις κάποιο κλώνο από πάνω δω μέσα)... σε λίγο θα κατακλίσει το ΕΛληνορθόδοξο σύμπαν...

    είμαστε πλέον 156.442.489.100 εκατομύρια και ερχονται κιάλλοι απ τον Σείριο...

    +βλογιόκοψον+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. [sic]
    H βλάχα έμαθε και το [sic]
    Αει, μωρε σαλάγατααααααααααααααααα [sic]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Απλά για το δικό μου κεφάλι υπάρχουν εκατομμύρια άλλα πράγματα να κάνω αντί να χύσω νέο αίμα για να ξεπλύνω το παλιό."

    Ερμηνεύεις κατά πώς θέλεις, το τι υπάρχει στο κεφάλι των "άλλων" που λένε να "μην πάει χαμένο το αίμα του αεροπόρου".
    Πολύ φιλικά σού λέω ότι έτσι δίνεις την εντύπωση (σε μένα τουλάχιστον) ότι αδικείς. Ίσως, από άμυνα, γιατί ο ζωηρός σου λόγος παρεξηγείται εύκολα και στην προσπάθεια διευκρίνησης τα πράγματα χειροτέρεψαν.

    Λες "Οι δικοί μου πρόγονοι έχασαν την ζωή τους για να ζω και να σκέφτομαι ελεύθερη". Και, μετά, λες "Το δικό μου καθήκον είναι να σας κρατήσω ζωντανούς για μπορείτε ελεύθερα να υποστηρίζετε την άποψή σας μπας και μάθετε από τους προγόνους μου ότι Η ΖΩΗ αξίζει πολύ παραπάνω από πατρίδες, θρησκείες, σημαίες και άλλα καταναλωτικά προιόντα."

    Τελικά, οι πρόγονοί σου συμφωνούσαν με σένα; Αν ναι, γιατί σκοτώθηκαν για σένα; Κι εσύ; Πώς κρίνεις τους προγόνους σου;

    Εγώ, πίστεψέ μεα απαντήσεις δεν έχω ακόμα. Ίσως είμαι ανώριμος (παρά τα αρκετά παραπάνω από εσάς χρονάκια μου). Απορώ, όμως, για το ότι τόσο νέοι άνθρωποι είναι τόσο ιδεολογικά, φιλοσοφικά και πολιτικά κατασταλαγμένοι ώστε να νοιώθουν άνετα υποστηρίζοντας απόψεις με νύχια και με δόντια, (για τις απρέπειες, δε, μερικών, μένω άφωνος)
    Με πολλή πολλή εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. anwnume ßgale to skasmo.to pes mia duo ftanei.
    shmera mphka me explorer kwstantina kai eida to neo sou post.ßasika mbainw me mozila,ekei akomh na to aneßasei.giati?
    ekklhsies kai patrides ti na pw gi autes?eginan tis sunh8isame kai duuuskola ginetai na tis ßgaloume ap thn kefala mas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εγώ έχω να προσθέσω κάτι.
    η ζωή αξίζει πολύ παραπάνω ΚΑΙ από τα μπλογκς...(αλλά πού να το καταλάβουν όλοι αυτοί;)

    (μπράβο μικρούλα, το πιο ωραίο κείμενο το έγραψες εσύ...πάλι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σχολιάζω μόνο και μόνο για -πως διάτανο το λένε- λόγους πολιτικής ορθότητας και γιατί ο Ημίαιμος με κάλυψε σε αυτά που έγραψε.

    Άλλο τι θα ήθελα, τί σκέφτομαι, πως θα ήθελα να είναι τα πράγματα, τί προσμένω από τις κοινωνίες και άλλο είναι, τί είχε ο καθένας στο κεφάλι του την ώρα που ξεψυχούσε στην μάχη, την κρεμάλα, στο εκτελεστικό απόσπασμα.

    Ούτε εγώ έχω καταλήξει και μάλιστα νιώθω "δυνατότερος", έτσι, που έχω την δυνατότητα να μην ταμπουρώνομαι πίσω από ιδεολογικά στερεότυπα με το παραμικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γι αυτό Καλτσό, ό,τι κι αν σημαίνει για σας αυτό, συνεχίζω να σας αφουγκράζομαι, κι εσένα και την Κωσταντίνα αλλά και τη Μιραντολίνα. Με εκτίμηση προς ό,τι κατατίθεται, έστω κι αν δεν με βρίσκει σύμφωνο. Και συνεχίζω γιατί όσο μεγάλη κι αν ήταν η διαφωνία σας, (με δεδομένη τη γενικότερη "ελευθερία" λόγου σας), όσο κι αν τα εκτοξευθέντα γλωσσικά βέλη ήταν δηλητηριοδέστατα (ένθεν και ένθεν), δεν χυδαιοποιήσατε την αντιπαράθεση όπως πολλοί άλλοι.
    Και στους πολέμους, ξέρετε, υπάρχουν κανόνες. Βεβαίως, ερμηνεύονται κατά το δοκούν από τους νικητές, αλλά καλό είναι, όσο διαρκούν οι μάχες, να τηρούνται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ημίαιμε, δεν ξέρω τί έχει ο καθένας στο κεφάλι του για τους προγόνους του. Αυτό που βλέπω είναι μονάχα η διαφορετική αφετηρία για την λύση των τωρινών (επαναλαμβάνω, τωρινών) προβλημάτων. Όταν διαβάζω κείμενα που τονίζουν την έχθρα μας με τους Τούρκους ενώ αναμασούν ξανά και ξανά, τα άσχημα που μας έκαναν (χωρίς κανείς φυσικά να αναφέρει τα άσχημα που τους κάναμε) τί ακριβώς θέλεις να πιστέψω; Και να σου πω κάτι; Δεν είναι τα μπλογκς μόνο η αφετηρία των κειμένων μου. Έβλεπα τηλεόραση σήμερα και ξαφνικά άρχισαν να δείχνουν παντού ιστορίες ανθρώπων από τον Πόντο, την Σμύρνη κ.τ.λ. Αυτό εμένα με ενοχλεί. Αντί να κάτσουμε σαν άνθρωποι και να βρούμε λύσεις για να προχωρήσουμε ξεκινάμε ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ από την λάθος βάση πως πρέπει να μισήσεις οπωσδήποτε. Η γιαγιά μου ξέρω ότι μισεί και την καταλαβαίνω. Εγώ όχι. Είναι τόσο κακό αυτό; Για τον Τούρκο αεροπόρο που σκοτώθηκε από το δικό μας αεροσκάφος πριν ένα ή δύο χρόνια γιατί δεν γράφει κανείς; Αποτιμάται λιγότερο ο θάνατος τελικά αυτού του ανθρώπου; Πόνεσαν λιγότερο τα παιδιά του και η οικογένειά του; Αυτά δεν καταλαβαίνω φίλε μου.

    Τέλος, ως προς το πώς βλέπω εγώ τους προγόνους μου, θεωρώ ότι υπήρξαν πολύ άτυχοι καλώς ή κακώς, όμως κατάφεραν πράγματα θυσιαζόμενοι. Και εννοείται στην θέση τους θα έκανα ακριβώς τα ίδια. Γιατί ήταν εξαθλιωμένοι από πολέμους, κατοχές και κακουχίες. Γιατί ακολουθούσαν την εκκλησία (ως μοναδικό πνευματικό οδηγό), διότι δεν μπορούσαν να μορφωθούν και γιατί είχαν - σε πολλές περιπτώσεις - να κάνουν με ζώα εχθρούς. Τώρα όμως γιατί θα πρέπει να σκέφτομαι έτσι; Είναι τόσο χαζό ρε γαμώτο αυτό που ρωτάω; Για να είμαι σωστή δηλαδή θα πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου ανώτερο και ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ ως επιχείρημα να έχω τους Τούρκους που θα μου την πέσουν στο σπίτι μου; Ενδιάμεσα στάδια δεν υπάρχουν; Δεν πρέπει να τα εκμεταλλευτούμε στο έπακρο;

    Οκ. Το σταματάω εδώ. Λυπάμαι για όλο αυτό που έγινε. Πάρα πολύ όμως. Και πιο πολύ γιατί τελικά κρίνομαι από τα πτυχία μου, τις γνώσεις μου, το φτωχό λεξιλόγιό μου και την αυθόρμητη γραφή μου. Δεν έχω δικαίωμα προφανώς να μιλάω για τέτοια θέματα αλλά ούτε και άλλο κουράγιο.

    ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά εσύ βάζεις ένα ΤΕΛΟΣ (που εκτιμώ και ελπίζω ότι δεν απευθύνεται σε μένα...), εμένα, όμως άσε με να χαίρομαι που αισθάνθηκες ότι έπρεπε να απαντήσεις συνολικά (προς πάσα κατεύθυνση). Και είπες λόγια σωστά. Δεν υποστήριξα κάτι αντίθετο ακόμη κι αν συμφωνώ με γραφόμενα που εσύ διαφωνείς.
    Οι πρόγονοί μας, σαν σύνολο και όχι του καθενός ξεχωριστά, νομίζω ότι πλήρωσαν πολύ βαριά (σε αίμα και εξαθλίωση) τα ΟΧΙ που είπαν ή αναγκάστηκαν να πούν. Φυσιολογικά, από την αγάπη τους για μας, μας έμαθαν να λέμε πολύ εύκολα το ΝΑΙ σε ΟΛΑ για να μη πάθουμε τα ίδια...
    Τα υπόλοιπα εθνικοπατριωτικά, περί κακών Τούρκων, καλών Ελλήνων κλπ. είναι της γενιάς ΜΑΣ, μαγκιές φοβισμένων ανασφαλών ανθρώπων που φοβούνται και τη σκιά τους αλλά διαλαλούν την ανύπαρκτη δύναμή τους για να πείσουν πρώτα απ' όλα τον εαυτό τους και να δημιουργήσουν άλλοθι για τις αποτυχίες τους. Το ίδιο αδιάφοροι μου είναι και οι άλλοι φοβισμένοι, στο άλλο άκρο ταμπουρωμένοι, στην ιδεολογία του τίποτα και στη χυδαιότητα που αντικαθιστά την παντελή άγνοια των αντικειμενικών δεδομένων (θα ήθελα να τονίσω το "αντικειμενικών").

    Μένω στην υποχρέωσή μου να αγωνίζομαι για να εξασφαλίσω στα παιδιά μου τα ΝΟΜΙΜΑ δικαιώματά τους στην ειρήνη, στην ευημερία αλλά και στην αξιοπρέπειά τους. Για μένα, υπάρχει πατρίδα. Που μπορείς να την ορίσεις με χίλιους τρόπους αλλά, υπάρχει.

    Τα περί διπλωμάτων, πτυχίων και άλλων χαριτωμένων (αρσενικών κυρίως) κατινιών προκαλούν το γέλιο για την ελαφρότητά τους και τον οίκτο για τους κοινωνικά αμόρφωτους που τα εκτοξεύουν. Ένα χαμόγελο και έσβησαν.

    Εγώ θα συνεχίσω να προσλαμβάνω με ιδιαίτερη προσοχή τα, εμφανή ή αφανή, πνευματικά και ψυχικά καλλιτεχνήματα σε μορφή κειμένων που παράγουν μια αισθητικός πρώην ψιλικατζού και νυν ψάχνουσα, αλλά και μια κτηνίατρος με διαφορετικό στυλ... χωρίς να τις ταυτίζω αλλά και χωρίς να κρύβω την "αγάπη" μου και προς τις δύο (ελπίζω οι "αρμόδιοι να μη ζηλέψουν ή μήπως πρέπει;)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hmiaime, ΟΧΙ φυσικά. Το τέλος δεν αναφέρεται σε εσένα, αλλά στους καυγάδες.

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν λέω "ήμουν σίγουρος" γιατί θα στη σπάσω (σκάω και γάϊδαρο άμα λάχει...):))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. progonoi ton progonon o progonoi...

    erminies kai parerminies

    me ton N. Xatzinikol...

    ops oxi gia alou einai auto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η ουσία είναι μία: η βία γεννά βία και όσο γίνεται αυτό, τόσο απέχουμε από το να γίνουμε άνθρωποι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κωνσταντίνα, γειά!

    Επιτρέπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα παίδες!

    Καλημέρα Βαγγέλακα (κάνεις κάτι ηλίθιες ερωτήσεις...) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βρέ σέ ρωτώ έτσι, κάπως επίσημα διότι ξέρεις... Τέλος πάντων, άν θέλεις σού εξηγώ κάποια φορά...

    Λοιπόν μού γεννήθηκε κάποια απορία.

    Λές κάπου ότι ότι οι δικοί σου πρόγονοι έχασαν την ζωή τους για να ζείς καί νά σκέφτεσαι ελεύθερη.

    Πιό κάτω γράφεις ότι η Η ΖΩΗ αξίζει πολύ παραπάνω από πατρίδες, θρησκείες, σημαίες και άλλα καταναλωτικά προιόντα.

    Τελικά αξίζει τόν κόπο νά χάνουμε τήν ζωή μας γιά κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θες να σου απαντήσω με τα δεδομένα της εποχής των προγόνων μου, ή με τα τωρινά;

    (φαντάζομαι σου απάντησα)

    και βέβαια δεν συζητάω καν το γεγονός να στείλω άλλους να πεθάνουν για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βρέ σέ ρωτώ επειδή οι πρόγονοί σου έκαναν κάτι ιερό (νά πεθάνη κάποιος γιά τήν ελευθερία τού λόγου κάποιων άλλων) κι εσύ τό τιμάς απεριόριστα, αναφέροντάς το πολύ όμορφα ενώ η κατακλείδα σου είναι κατηγορηματική ότι η ΖΩΗ αξίζει περισσότερο από κάθε τί άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βρε, σου απαντώ ότι με τα δεδομένα της εποχής τους αυτό έπρεπε να κάνουν και ότι ΑΥΤΟ ακριβώς με δίδαξε την κατακλείδα του κειμένου μου. Ο θάνατος με δίδαξε την αξία της ζωής και θα κάνω ότι είναι δυνατόν να την διαφυλάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χμ...Λές λοιπόν, σήμερα, νά μήν υπάρξει, νά μήν προκύψει ούτε μία φορά ανάγκη νά διαφυλάξουμε μιάν αξία μέ τήν ζωή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Λέω λοιπόν, να βάλουμε τα δυνατά μας για να μην υπάρξει ποτέ ξανά η ανάγκη αυτή. Τα πολύ δυνατά μας όμως και όχι τα και-καλά-δυνατά-μας γιατί κατά βάθος θεωρούμε πανάκεια την ανθρωποθυσία για να σώσουμε ή να σωθούμε. οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ε, εννοείται ότι κανείς δέν θέλει νά γίνεται βορά κανονιών...

    Αυτά πού λές...

    Συγγνώμη γιά τόν χρόνο σου...

    :-)

    Γειά σου ασιμάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το καλύτερο μανιφέστο για την ειρήνη που διάβασα ποτέ μου. Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλα ωρε ηλιθια ψιλικατζου εμεις πρεπει να ξεχασουμε και να μην προκαλουμε ? ποιος κανει ωρε ηλιθια δεκαδες παραβιασεις του εναεριου χωρου ποιος προκαλει συνεχως? και μεις υποχωρουμε καθημερινα και γιαυτο μας εχουν χεσμενους . εσεις κοιταξτε μη χασετε την βολι σας ...γιατι δεν αξιζει να πολεμισετε για τιποτα φυσικα ...σκυψτε λιγο ακομη ρεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Anonyme, εσύ περίμενε να σε φωνάξουν να πολεμήσεις. Εγώ πολεμώ από τώρα. Αυτή είναι η διαφορά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @καλτσό
    είχα την αίσθηση ότι κάποιος θα το έλεγε αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @an-lu
    ;)
    @vangelakas
    101 και συ;
    @anonymous
    Να πας να γίνεις πιλοτος/στρατηγός/ΟΥΚας, και μετά να σε κάνουν και ταινία. Χέσε μας αδελφάκι μου, που φωνάζεις για να πολεμούν άλλοι για την πάρτη σου. Ψευτοπαλίκαρο της TFT οθόνης. Αντε να πιάσεις κανένα G3 να δείς πόσο βαριά ευθήνη ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ρωσσικών Ρίζων Αποπείρων Μακεδονίας

    330 πχ Ο Μεγας Αλέξανδρος περίφραξεν τους πρότους Ρώσσους, τους
    Μαγώγ του Περσικού Γώγ, με την Κάσπιαν πύλυν της Καυκάσιας Δερβεντίας.
    Οι Σκύθοι, Τούρκοι, και Ρώσσοι είναι ακριτές, βάρβαβρα αποσπάσματα των
    Πέρσων, και συνολικός αποτελούν το αιώνιον πλήγμα του Ελλινισμού.

    866 Ο Πατριάρχης Φώτιος εναρξεί σχίσμα κατα Πάπα Ρώμης Νικάλαον εξ
    αιτίας Βουλγαρικών επιπολαιοτήτων υπερ της Ρώμης. Τουτο σπιούνευσαν οι
    ανατολήται Πλατωνικοί μαύροι εκκλησιαστικοί οι οποιοί νίκησαν τους
    Αριστοτελιανούς λευκούς μετα του ικονοκλασμού.

    1235 Οι Βούλγαροι αυτοκερύχθησαν Τρίτη Ρώμη εις Τούρνοβον,
    θέλοντας να πάρουν Ελλάς και Κωνσταντινούπολιν. Τουτο
    μετα υιοθετούν το 1589 οι Ρώσσοι. Προκηρούν τον προτόπορον
    κουμουνισμόν της πρότυπης οβσύηνας δια την σλαυοποίησην του κόσμου.

    1342 Οι κουμουνισταί Ζηλοταί ανέλαβαν εξουσίαν εν
    Θεσσαλονίκην σφάζωντας την αριστοκρατείαν επι διάταγμαν του
    Ρωσσικού πράκτορα Γρηγωριού Παλαμάν. Ο Παλαμάς έφερε Σλαύους και
    Τούρκους να υποστήριξουν τον Καντακουζινόν να διαρρήξη τον αυτοκράτοραν
    το 1345. Ετσι οι Τούρκοι απέκτησαν γνώσην Ελληνικής αμύνης. Εσπειραν
    την ανατολήτηκην δαιμονίαν του ησυχασμού μετατρέπτοντας τους
    μοναχούς εις πράκτορες κουμουνισμού.

    1824 Η Ρωσσια αντιτίθεται είς την δημιουργίαν μοναδικου Ελληνικού
    κράτους και δ'υπομνήματος της του Υπουργού Εξωτερικών Νεσσελρόδης
    (Γερμανός, οποίος ενικήσεν την θέσην του εναντίον τον Καποδίστρια),
    προτείνει εις τας λοιπάς δυνάμεις την ίδρυσιν τριων κεχωρισμένον
    Ελληνικών κρατιδίων, υποτελών ταυτόχρονα εις Τουρκίαν και
    Ρωσσίαν, κατα παράδειγμαν Μολδοβλαχίας.

    1843 Επι εντολήν του Νεσσελρόδη αποστέλλεται ο πανσλαυιστής
    Αρχιμανδρίτης Ουσπένσκης δια να εξεγείρη το Αραβοκατοχημένων Χριστιανικόν
    ποίμνιον κατα των Ελληνόφωνων, δηλ Πατρ Ιεροσολύμων και Αντιοχείας και
    τελικώς επιτυγχάνει το 1847 την απόσπασιν του της Αντιοχείας οποιοι
    τωρα διεκδικούν αφελληνοποίησιν διασποράς. Η λύση είναι η Παναγία της
    Φατιμάς fatima.org tfp.org. Στρέφων πρως ταις Περσοζορωαστριανών των
    ρίζων, οι Ρωσσοι ασπάζων τους μονοφυσιταίς ως παρεξηγημένα θύματα
    των Ελλήνων, και μηχανεύουν ταχα Αραμαήστα ευαγγέλια να διαψεύσουν
    τα Ελληνιστά. Τουτες προσπαθείες επιτυγχάναν αιώνα αργότερα με το
    Μιχαήλ Αφλάκη, οποιος ίδρυσεν το κομμαν Βάαθ του Σαδδάμη και Ασσάδη.

    1870 Οι Πανσλαυισταί κατήνεγκον νέον δεινόν πλήγμα κατά του
    Οικοθμενικού Πατριαρχείου διά της εκδόσεως Τουρκικού φιρμανίου
    δια την ίδρυσιν Αυτοκεφάλων Βουλγαρικών φυλετικών παρασυναγωγών,
    ταχα Εξαρχία, κατα διαταγμαν του Ρωσσου πρέσβεως Ιγνάτιευ,
    καταγωγος οποιου τωρα διεκδικει Καναδικη προθυπουργεια. Η λυση
    ειναι η Παναγια του Φατιμα fatima.org tfp.org. Διαθεσαν πεντομύρια
    ρουβλίων το 1872 προς εκσλαυισμόν Αγίου Ορως και εκδίωξιν Ελλήνων
    Μοναχών οσων δεν ασπαζων τον δαιμονικων περσογεννης ησυχασμον.

    1878 Η Ρωσσια αναγκάζει την Τουρκίαν να υπογράψη Συνθήκην Αγίου
    Στεφάνου (προκυπτρων σημερινων Σλαβο Σκοπιανων) δι ης δημιουργείται
    Μεγάλη Βουλγαρία (συμπεριλαμβων Θεσσαλονικην) έργον εξ ολοκληρου του
    Ιγνάτιευ οστις κατα την υπογραφήν ανεφώνησεν ¨και τώρα εάν οι Ελληνες
    το επιθυμούν δύνανται να μεταβούν εις Κωνσταντινούπολιν κολυμβώντες¨.

    1923 Ο Πλαστίρας έσφαξεν τους Μακεδονονίκας και επέτρεψεν τους
    ανατολίτας Βαφιάδην και Ζαχαριάδην ενάρξουν ενφύλιον πόλεμον. Ο
    Μελέτιος Μεταξάκης θέλει να μεταφέρη το Πατριαρχίον εις Μόσχαν κατα
    πρόσκλυσην Λένινως και οργανόνουν Σύνδεσμον ταχα πανορθοδόξεως νεολέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. progonoi moy itan 300 poy epeleksan ena bebaio 8anato se mia sigoyri ita giati ithelan oi ypoloipoi ellines na zoyn aneksartitoi.
    Itan oi lakedemonioi poy arni8ikan tis protaseis ton person giati itan anti8etes me tis arxes toys.
    Progonoi moy itan oi 50.000 nekroi maniates poy polemisan se oli tin epikrateia (eno zoysan eley8eroi xoris toyrkiko zygo) giati pisteyan sto idaniko tis eley8erias kai ton ypoloipon ellinon.
    einai aytoi poy 8a geloysan an toys eleges oti prepei na kanoyme dialogo otan epiti8etai o opoios epidromeas.
    Einai aytoi poy eixan arxes kai kostologoysan tin eley8eria tin aneksartisia kai tin aksioprepeia toys pano apo ti zoi toys.
    Kai aytoi enio8an fobo alla ithelan na apotelesoyn paradeigma kai to kataferan.

    Oi dikoi moy progonoi exysan to aima toys kai 8ysiasan tin zoi toy pisteyontas oti 8a mporo na ziso simera eley8eros.

    Prin mas analysete tis ennoies doyloprepeia, fobos kai deilia isos na eprepe na koitaksete kai tis ennoies aneksartisia, 8arros kai ithos.

    Mallon exoyme diaforetikoys progonoys apo oti fainetai. Isos oi dikoi moy na min itan toso "eksypnoi" kai na ksegelastikan apo tis "igesies" tis epoxis toys.

    Prosopika dilono perifana to idio "blakas" me aytoys kai oti 8a prostatepso tin patrida moy opoy kai opote xreiastei kai me ka8e meso xoris na prospa8iso na kano dialogo me ton toyrko-agglo-italo-germano-amerikano klp poy 8a petaei oplismenos pano apo tin skyro (1 lepto apo tin a8ina) exontas tin dynatotita na speirei ton ole8ro kai na steilei ston tafo xilades 14xrona poy ekeini tin stigmi 8a postaroyn sto internet mydroys yper tis eirinis kai ton ypoxoriseon poy prepei na kanoyme gia ayti.

    Den 8a to kano giati eimai iroas, eimai apla enas romantikos ili8ios poy pisteyo oti prepei na prostatepso ola ta ellinopoyla.

    Kai an pe8ano stin prospa8eia den epi8ymo times iroa, den nio8o etsi. 8elo mono o gios moy na ma8ei oti o pateras toy pe8ane prospa8ontas na ton prostatepsei.

    Oso gia toys politikoys einai o ka8reptis tis koinonias. Anikanotita deilia kai aney8ynotita.

    Enas romatikos lakedaimonios

    ΑπάντησηΔιαγραφή