Δευτέρα, 19 Ιουνίου 2006

ΙΘΑΚΗ



Χέστηκα για τον πηγαιμό.

Θέλω την Ιθάκη μου ΤΩΡΑ ή ποτέ!

:(

31 σχόλια:

  1. Καλέ μη δίνεις επιλογές... θα σου ρθει το ποτέ και θα πέσεις τ'ανάσκελα!!

    Τώρα πες του...σκέτο ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή τη στιγμή δεν μας βρίσκεται κάτι σε Ιθάκη...
    Μήπως θα θέλατε να δείτε κάτι σε:
    - Μύκονο;
    - Σαντορίνη;
    - Πάρο;
    - Νάξο;

    :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "θα σου ρθει το ποτέ και θα πέσεις τ’ανάσκελα!!"

    Όχι. Γιατί θα ξέρω.

    (και όλες αυτές οι πίπες για τον "πηγαιμό" υφίστανται ΑΦΟΥ κάποιος φτάσει στην Ιθάκη. ΠΡΙΝ, είσαι εσύ και η θάλασσα χωρίς καθόλου να ξέρεις ΑΝ υπάρχει Ιθάκη.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω, θα προσυπογράψω, θα επικροτήσω και θα προσθέσω και άλλα συνώνυμα αφού συμβουλευτώ τον μπαμπινιώτη. Το post το εδέχθην ως κουτουλιά στο δόξα πατρί καθότι καιρό τώρα λιώνω σόλες σ'έναν γαμοπηγαιμό κ πια δεν ψήνομαι για την αξία του. Κ εν πάσει περιπτώσει ας ξεκουνηθεί λίγο κι αυτή η ρουφιάνα η Ιθάκη να έρθει κατά δω... Κ επίσης δεν τα πιστεύω απόλυτα αυτά που γράφω, αλλά τα'πα κ ησύχασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ..ΧΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ , ..ΠΟΥ ΕΛΛΗΝΟΞΕΧΝΑ

    ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΜΕΣΑ ΖΕΙ ΣΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ,
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ,,
    Κ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ

    ΣΑΜΠΩΣ ΦΤΑΙΣ Κ ΕΣΥ ΚΑΗΜΕΝΗ

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΜΕΣΑ ,,ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ.

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ

    Ν'ΑΝΑΙΣΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ
    ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΠΑΤΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΥΠΟΦΕΡΩ

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ

    ΠΡΙΝ ΛΑΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΕΙΝΟ
    ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΡΝΙΕΣΑΙ

    ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΟΘΟ ΜΕ ΠΕΤΑΣ
    ΜΑ ΚΙ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΡΕΜΙΕΣΑΙ

    Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ

    ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ

    ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΥΡΝΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ

    ΠΟΥ ΤΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑΤΗΣ , ΠΟΝΟΣ Κ ΧΑΡΑ
    ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ , ΠΟΥ ΣΥΝΟΡΟΠΟΝΑ
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΕΡΓΙΑΝΑ.

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ

    Ν'ΑΝΑΙΣΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ
    ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΠΑΤΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΥΠΟΦΕΡΩ

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ

    ΠΡΙΝ ΛΑΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΕΙΝΟ
    ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΡΝΙΕΣΑΙ

    ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΟΘΟ ΜΕ ΠΕΤΑΣ
    ΜΑ ΚΙ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΡΕΜΙΕΣΑΙ.







    KΩNΣTANTINA = ΙΘΑΚΗ

    Η Ο ΚΑΘΕΙΣ = ΙΘΑΚΗ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
    ΒΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ...ΚΛΠ.

    = Ζ Α Ρ Ν Τ Ο Ζ =

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..ΧΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ , ..ΠΟΥ ΕΛΛΗΝΟΞΕΧΝΑ

    ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΜΕΣΑ ΖΕΙ ΣΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ,
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ,,
    Κ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ

    ΣΑΜΠΩΣ ΦΤΑΙΣ Κ ΕΣΥ ΚΑΗΜΕΝΗ

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΜΕΣΑ ,,ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ.

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ

    Ν'ΑΝΑΣΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ
    ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΠΑΤΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΥΠΟΦΕΡΩ

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ

    ΠΡΙΝ ΛΑΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΕΙΝΟ
    ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΡΝΙΕΣΑΙ

    ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΟΘΟ ΜΕ ΠΕΤΑΣ
    ΜΑ ΚΙ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΡΕΜΙΕΣΑΙ

    Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ

    ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ

    ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΥΡΝΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ

    ΠΟΥ ΤΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑΤΗΣ , ΠΟΝΟΣ Κ ΧΑΡΑ
    ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ , ΠΟΥ ΣΥΝΟΡΟΠΟΝΑ
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΕΡΓΙΑΝΑ.

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ

    Ν'ΑΝΑΙΣΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ
    ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΠΑΤΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΥΠΟΦΕΡΩ

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ

    ΠΡΙΝ ΛΑΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΕΙΝΟ
    ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΡΝΙΕΣΑΙ

    ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΟΘΟ ΜΕ ΠΕΤΑΣ
    ΜΑ ΚΙ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΡΕΜΙΕΣΑΙ.







    KΩNΣTANTINA = ΙΘΑΚΗ

    Η Ο ΚΑΘΕΙΣ = ΙΘΑΚΗ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
    ΒΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ...ΚΛΠ.

    = Ζ Α Ρ Ν Τ Ο Ζ =

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. einai polles oi i8akes.

    makari na 3emperdeuame me mia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ante kale, xalarwse ekei apolayse thn thea , ama ftaseis prepei na xekoybaliseis kai ante pali h idia roytina ths sterias..

    A eimai athina, parepiptwntws..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΄Αμα είσαι "ολιγαρκής" μπορεί να φτάσεις στην Ιθάκη..
    Αλλιώς όσο την ζητάς τόσο θα απομακρύνεται..
    Και θα πηγαίνεις μόνο για διακοπές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ego psifizo onomatodosia. einai polles kai uparxoun kai staseis sto endiameso pou exoun poli endiaferon.ena dikio to xeis pantos!merikes fores einai apelpisia na mi vlepeis ton proorismo ston orizonta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως εμένα ο "γκιουράπας" μου έφτιαξε τη μέρα. Ειλικρινά. Όλη μέρα σήμερα, ό,τι 30 φεύγα έβλεπα τους ρωτούσα αν ξέρανε τι είναι ένας γκεράπας! Μα τι γαμάτη λέξη! Και με ρωτούσαν με τη σειρά τους, "τι σκατά, στον Μπαμπινιώτη την ψάρεψες?".
    Γκεράπα λοιπόν, και είναι φορές που δεν κρίνω αναγκαίο να απαιτούμε ανήλιαγες ιθάκες. Προτιμείς ενίοτε ηλιόλουστα ταξίδια, μπορεί κουραστικά, δε ξέρω. Ιθάκες δεν υπάρχουν. Καλύτερα. Χειρότερα. Τέλεια!

    (ίσως εκτός θέματος.. ίσως μπορεί, το αγνοώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. " Όλους τους ξέμπαρκους τους τρώει το σαράκι
    κι όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη!" Εμένα με τρώει το σαράκι πάντως! Η Ιθάκη (παρα)είχε μουχλιάσει για μένα!

    Υ.Γ. Κωνσταντίνα, υπερπαραγωγική σε βρίσκω! 2 μέρες έλειψα , 4 νέα ποστς ανέβασες! Με το γκιουράπα, γελάω ακόμααααααα! Να ΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοιτα και Κρητη δεν νομιζω να σε χαλαει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κοιτα και Κρητη καλα ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ άντε από κει!!!
    Διακοπές θέλει και δεν ξέρει πως να το εκφράσει. Μπούχτισε πια!
    ;ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νεφέλη, αυτό που λέω είναι ότι κάνουμε τόσα πολλά γι΄αυτήν χωρίς καν να ξέρουμε ότι υπάρχει. Ίσως αν κάποιος μας έλεγε ότι δεν υπάρχει να απολαμβάναμε τελικά περισσότερο τον "πηγαιμό". :)

    Onomatodosia, ναι είναι πολλές αλλά μία είναι η τελική για τον καθένα μας. Ίσως όλες οι μικρές Ιθάκες να είναι σημάδια ότι έχουμε πάρει τον σωστό δρόμο. Τί γίνεται όμως αν τελικά η ζωή μας είναι γεμάτη μικρές Ιθάκες και όχι τελικός προορισμός; :)

    Alximist, η δική μου "Ιθάκη" το μόνο που δεν θα περιέχει είναι ρουτίνα. ;) (για πες, για πόσο στην Αθήνα; )

    Michelan, δεν κατάλαβα καθόλου τί εννοείς "ολιγαρκής". Οϋτε τον συλλογισμό σου. Μπορείς να εξηγήσεις;

    carpediem, αυτό είναι το θέμα. Γεμίζει ο δρόμος Ιθακούλες για να μας δώσει δύναμη, αλλά Ιθάκη πουθενά. :)

    Lao, είναι δύσκολο να σου δώσω να καταλάβεις τί εννοώ. Πάντως μην φανταστείς ότι ο στόχος μου είναι να γίνω τίποτε πυρηνικός φυσικός στην Νάσα. Anyway, από το "γκιουράπας" εμένα μου άρεσε περισσότερο το "καρεκλάς". :P

    Renata, ναι αλλά πρέπει πρώτα να φτάσεις στην Ιθάκη για να το πεις αυτό. Πριν, η Ιθάκη είναι μαγική. :)

    Preza, ας είναι και τα Πατήσια, χέστηκα. Το θέμα γαμώτο είναι να φτάσω. :)

    Niko, γιατί κουράστηκα.

    Κατσαρίδα, συμπάσχω. :)

    Σπιτόγατε, θα θυσίαζα όλες μου τις διακοπές για την Ιθάκη μου. Και μην νομίζεις φυσικά ότι δεν το ΄χω κάνει άπειρες φορές. :(

    kosti, missed u! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει μπορεί να μη μετακινιόμουν ούτε κατά ένα χιλιοστό. Καλύτερα να πιστεύω ότι υπάρχει. Κουράζει, γαμώτο, όμως. Δεν είναι πάντα κ μόνο ευχάριστο το ταξίδι. Δε μας τα είπε όλα ο ποιητής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ποιητής Νεφέλη, μιλούσε για ανθρώπους που έχουν ήδη φτάσει στην Ιθάκη, που δεν ήταν καθόλου Ιθάκη αλλιώς δεν θα εξύψωναν τόσο πολύ τον πηγαιμό. Μάλλον μιλούσε για λάθος ή για υπερτιμημένες Ιθάκες.

    ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΡΕΕΕΕ!!!!


    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχεις κουραστεί να ψάχνεις ή να μην βρίσκεις;

    Σε κάθε περίπτωση ένα μου έρχεται στο μυαλό… και μην ρωτήσεις γιατί… δεν θα σου πω.

    Οταν ο μαθητής είναι έτοιμος… ο Δάσκαλος έρχεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο δίκαιο έχεις, x-psilokatzoy, μου. Μεγάλο το ταξίδι και κουράστηκα... Πολλές στάσεις, βρε παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απόλαυσε το ταξίδι, ομορφούλι μου!

    "Ήδη θα το κατάλαβες, οι Ιθάκες τι σημαίνουν..."

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...πλακα-πλακα δεν πατε Ιθακη φετος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ πάλι στην αρχή διάβασα (νυσταγμένος) "χέστηκα στον πηγαιμό" και μου φάνηκε τραγελαφικός ο προβληματισμός. Διότι είσαι εκεί και απολαμβάνεις το ταξίδι κι όλα τ'άλλα ουτοπικά και σε πιάνει κόψιμο. Ποιος πηγαιμός και ποιες ιθάκες; Γαμήθηκε το ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδή εγώ την Ιθάκη μου, την τσαχπίνα, την πήρα χαμπάρι νωρίς...ότι θα με βάλει να κάνω ένα μόνο ταξίδι μακρύ και άσκοπο...πήρα τις βαλίτσες μου και κάνω άλλα ταξίδια...πολλά ταξίδια...και αν βρεθεί κατά τύχη και η Ιθάκη μου στο δρόμο το δικό μου...έχει καλώς!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. A Φ Ι Ε Ρ Ω Μ Ε Ν Ο...........


    ..ΧΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ , ..ΠΟΥ ΕΛΛΗΝΟΞΕΧΝΑ

    ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΜΕΣΑ ΖΕΙ ΣΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ,
    ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ,,
    Κ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ

    ΣΑΜΠΩΣ ΦΤΑΙΣ Κ ΕΣΥ ΚΑΗΜΕΝΗ

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΜΕΣΑ ,,ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΙΤΙΑ.

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ

    Ν'ΑΝΑΙΣΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ
    ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΠΑΤΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΥΠΟΦΕΡΩ

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ

    ΠΡΙΝ ΛΑΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΕΙΝΟ
    ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΡΝΙΕΣΑΙ

    ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΟΘΟ ΜΕ ΠΕΤΑΣ
    ΜΑ ΚΙ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΡΕΜΙΕΣΑΙ

    Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ

    ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ

    ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΥΡΝΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ

    ΠΟΥ ΤΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑΤΗΣ , ΠΟΝΟΣ Κ ΧΑΡΑ
    ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ , ΠΟΥ ΣΥΝΟΡΟΠΟΝΑ
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΕΡΓΙΑΝΑ.

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ , ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ

    Ν'ΑΝΑΙΣΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ
    ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΠΟΥ ΠΑΤΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΥΠΟΦΕΡΩ

    ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ

    ΠΡΙΝ ΛΑΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΕΙΝΟ
    ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΡΝΙΕΣΑΙ

    ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ
    ΣΑΝ ΤΟ ΝΟΘΟ ΜΕ ΠΕΤΑΣ
    ΜΑ ΚΙ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΡΕΜΙΕΣΑΙ.







    KΩNΣTANTINA = ΙΘΑΚΗ

    Η Ο ΚΑΘΕΙΣ = ΙΘΑΚΗ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
    ΒΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ...ΚΛΠ.

    = Ζ Α Ρ Ν Τ Ο Ζ =

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Nikola, λάθος. Δεν αναφέρομαι σε επαγγελματικά. Θεωρώ ότι τα επαγγελματικά ποτέ δεν μπορούν να είναι "Ιθάκη". :)

    Down under, κι εγώ κουράστηκα ρε γαμώτο. :(

    Doll, όχι δεν έχω καταλάβει τί σημαίνουν οι Ιθάκες. Για να απολαύσεις ένα ταξίδι πρέπει να έχεις προορισμό. Στην περίπτωσή μου μόνο ναυαγός μπορώ να καταλήξω. Κι αυτό από τύχη. :)

    Nicola, όχι. Το σιχαίνομαι αυτό το νησί μόνο και μόνο από το όνομα και αυτά που συμβολίζει. ;)

    Diki, ναι. Γαμήθηκε και ψόφησε.

    Giramondo μου, ναι ίσως πρέπει να το πάρουμε πιο κυριολεκτικά. :)

    Zardoz, αγαπημένος ο Ρασούλης και αυτό είναι από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια. Σ΄ευχαριστώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χ-NikosVergidis :)

    oyte ego anaferthika se epagelmatika... o "daskalos" einai gia mena o kathe anthropos poy sinantame ekei exw kai krivei gia mas to megalo doro tis mathisis... aytos poy allazei thn zwi mas prosthetontas ena litharaki stin yparxi mas....

    ... gia tin akrivia den yparxei kamia sxesi pio erotiki apo aytin toy daskaloy me ton mathiti... omos oyte ekei thelo na to periorisw...

    SHM:(ektos apo aytin toy therapeyti me ton therapevomeno alla kalitera na min epektathw kai se ayto)
    SHM:(asxeto) sto Blog moy isos na prosexes oti exo ena arthro sxetika me tin paideia.... o filos sou o kaltsovrako me timise me ena exeretiko sxolio kai moy anoixe tin orexi gia mia koyventoyla sxetiki. An thes na moy doseis tin xara, na exo kai tin diki soy apopsi, isos anapsoyn ta aimata... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  28. Και τι το κακό έχει η θάλασσα δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή