Τρίτη, 27 Ιουνίου 2006

ΑΓΝΟΙΑ



Πάντα μου την έδινε αυτό εκεί το πράγμα που μου σφύριζαν κάθε τρεις και λίγο «η άγνοια είναι επικίνδυνη» ή κάτι τέτοιο. Έλεγα, αφού ρε γαμώτο δεν ξέρω, πώς είναι δυνατόν κάποιος να με κατηγορεί γι΄αυτό; Έλεγα επίσης ότι αυτά είναι φασιστικά κατασκευάσματα αυτών που ξέρουν πολλά πράγματα για να με μπουρδουκλώσουν.

Υπάρχει όμως ένα δυνατότερο πόρισμα για την άγνοια που μου κόστισε πολύ περισσότερο από την επικινδυνότητα : «η άγνοια καραστάνταρ θα σε κάνει ρόμπα».

Γιατί αν δεν ξέρεις κάτι καλά, μπορεί πολύ εύκολα να πέσεις στην παγίδα να φωνάξεις, να βρίσεις, να γράψεις και πέντε μαλακίες στο μπλογκ σου και μετά να αναρρωτιέσαι γιατί όλοι γελάνε με την πάρτη σου και να αρχίσεις να μάχεσαι ηλιθιωδώς ανεμόμυλους νομίζοντας ότι θα ρίξεις την κυβέρνηση και το κατεστημένο.

Βέβαια, στις περισσότερες περιπτώσεις, εγώ ήμουν τυχερή. Μερικοί ζεστοί φίλοι, μερικά μαθηματάκια μέσω mail και καταλάβαινα – όχι και τόσο γρήγορα τις περισσότερες φορές – πόσο άσχετη ήμουν με το ίντερνετ, για παράδειγμα.

Τώρα, αυτό ήταν ένα πάρα πολύ καλυμένο και ευφυέστατο και πετυχημένο μεταμπλόγκινγκ και όσοι δεν το καταλάβατε δεν πειράζει. Ας ξέρω κι εγώ έστω για μια φορά κάτι που δεν ξέρετε εσείς. Έτσι, για να μου βγει το άχτι.

Όσα εξυπνοπούλια απ΄ την άλλη, πάτε να το αποκωδικοποιήσετε, επειδή έχετε άγνοια, υπάρχει περίπτωση να πέσετε εύκολα στην λούμπα του δεύτερου ρητού και να γίνετε ρόμπα. Όχι, για να μην ρωτάτε μετά γιατί γελάω. Γιατί θα γελάσω.

Δεν θα γίνομαι μόνη μου ρόμπα έβερι φάκινγκ τάιμ!

:P

28 σχόλια:

  1. να πω μια κλαισκούρα για να μαι μέσα; "καλύτερα άγνοια πα΄ρα ημιμάθεια" =Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Τώρα, αυτό ήταν ένα πάρα πολύ καλυμένο και ευφυέστατο και πετυχημένο μεταμπλόγκινγκ και όσοι δεν το καταλάβατε δεν πειράζει. Ας ξέρω κι εγώ έστω για μια φορά κάτι που δεν ξέρετε εσείς. Έτσι, για να μου βγει το άχτι.


    Δεν είναι ότι προσπαθώ να το αποκωδικοποιήσω, αλλά μήήπως έχει σχέση με ένα παλιότερο quickie μου και 2-3 e-mail;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. an nomizeis oti to blog yparxei gia na kompazesai, mallon tha breis ton eauto sou akroath
    cheerio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα,
    Φαντάζομαι αποκωδικοποίηση δεν σημαίνει
    Α=1, Β=2 κλπ, οπότε:
    ΚΑΝΕΙ ΖΕΣΤΗ=ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ=χ^4+7^e/π;-)
    Αγνοώ, αγνοώ, τί είναι το μεταμπλόγκιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε, τί αητό έχω εγώ, στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριλίνα, τελικά να σου πω την αλήθεια μερικές φορές από την άγνοια προτιμώ την ημιμάθεια. Αρκεί να την κρατώ πίσω στο κεφάλι μου και να μην πορεύομαι με αυτήν μέχρι να μάθω κάτι καλά.

    J, επιτέλους εδώ μέσα θα με αφήσετε να γελάσω μόνη μου, για μια γαμημένη φορά;;; (αν και αυτό ήταν το πρώτο σκέλος, ημίμαθο και ανημέρωτο σκουλίκι / aka τριπλό μεταμπλόγκινγκ) :P

    Sleepless, άσε με εμένα να κομπάζομαι και κάτσε εσύ και νόμιζε ότι κομπάζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντροπαλέ, όπως με ενημέρωσαν μεταμπλογκινγκ είναι μετα - πληροφορία που προκύπτει από άλλο μπλογκ. Δηλαδή είπες κάτι εσύ στο μπλογκ σου και εγώ σου κάνω μεταμπλόγκινγκ λέγοντας π.χ. ότι είσαι βλαμμένο. :P

    Kaltso, έεεεελα που δεν το ΄ξερες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το καλό με την ημιμάθεια έιναι ότι μπορέις να πετάξεις καμια λέξη-κλειδί και καλά ότι ξέρεις, ενώ στην ουσία δεν ξέρεις... και μετά να σιωπάς ατενίζοντας τον ορίζοντα σαν να απαξιείς..

    Αητέ.... (my ass) pf! =pPPpPPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλα μιλάμε για τραγική κατάσταση. Οχι μόνο δεν κατάλαβα το ποστ, αλλα μπερδεύτηκα περισσότερο απο τα σχόλια. Ξεκάθαρος ήταν μόνο ο συντροφος Καλτσο που μου θύμισε το τραγούδι "Του αητου ο γιος". Τελικά όποιος βρίσκει τους βλαμμενους είναι μεταμπλογκάς; Εμένα μη με ψάχνετε, θα έρθω μόνος μου. :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Marilina, αητούς στον αέρα πιάνς ! ;)

    Alzap, το μεταμπλόγκιν μπορεί να είναι και θετικό. Π.χ. μπορείς να γράψεις για το πόσο καλό είναι το μπλογκ μου. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαν σχολιασμός του μπλογκ σε άλλο μπλογκ;
    :roll:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Oui.
    Ή σαν σχολιασμός ενός κειμένου ή μιας σκέψης βάζοντας link ή όχι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

    To βράδυ έχει metablogin στο blog μου. Σοβαρά, it's a promise. (έτσι γράφεται αηδόναμ' το πρόμις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έτσι κορακάκι μ΄
    (μπα εσύ μεταμπλόγκινγ;;;; αφού δεν έχεις υπολογιστή. τον δικό μου πάντως δεν στον δίνω για κατινιές)

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για τη μαριλινα και την κωνσταντινα. ημιμαθεια: εκεινος που μιλα λιγο μια ξενη γλωσσα,παιρνει πολυ μεγαλυτερη χαρα απο εκεινον που τη μιλα καλα. η ευχαριστηση βρισκεται στον ημιμαθη .ΝΙΤΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κόπηκα με το "αηδόναμ'", κόπηκα... Τι λεβέντης νιος! Φτου, να μη βασκαθείτε. Υπογραφή: θειά Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τίποτις άλλο θα έχει, Καλτσό, στο βλογ σας? Το μεταβόγινγκ δεν το τρώω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τώρα να ρωτήσω κάτι επί της διαδικασίας αλλά και επί του θέματος ταυτόχρονα; το meta-blogging (κατά το μετα-γνώση που είναι η γνώση για τη γνώση) θεωρούσα ότι είναι όταν γράφεις γιατί γράφεις και πώς γράφεις και γενικά όταν συζητάς ό,τι αφορά το ίδιο το blogging σου ή και των άλλων, αλλά όχι επί του θέματος, επί της διαδικασίας.Τελικά είναι ημιμάθεια αυτό που πίστευα;να πάρω τη χαρά του νίτσε ή να μην την πάρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Onomatodosia, εδώ θα διαφωνήσω. Όσα περισσότερα ξέρεις, τόσο λιγότερη "ευχαρίστηση" έχεις. ;)

    Nefeli, όποτε θέλεις στον δανείζω! :P

    Doll, δεν φτάνει που λέει τα αίσχη εδώ μέσα, διαφημίζει και τα αίσχη στο μπλογκ του. :D

    Carpediem, να την πάρεις. Απλά, η αυτοαναφορικότητα (καινούργια λεξούλα που έμαθα) πολλές φορές συγχέεται με την μεταπληροφορία των μπλογκς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εισαι λιγο καπως...τις τελευταιες μερες ή μου φαινεται;Κουλαρεεεεεεεεεεεεεε!!!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τώρα εμένα γιατί μου μπήκε στο μυαλό ότι έχει σχέση με το τζέρτζελο περί μόνιτορ που έλαβε χώρα προσφάτως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όχι, χαρτοπόντικα, έχει να κάνει με το τί καπνό φουμάρει ο καθένας, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα γιατί θα ξεσπάσει ο Α' (πραγματικά) Μπλογκικός πόλεμος.

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ μιας και δεν ξέρω και πολλά...λέω να κάνω την πάπια...και έτσι ίσως και κάποιος να νομίζει...ότι κάτι ξέρω!!!

    έχω και άλλα προβλήματα εγώ...kaltsovrako...τον βρήκεςςς το γαμπρόοο;;;

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εντάξει, δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ, αλλά το βρήκα!
    Εεγω είμαι μετααυτοαναφορικός.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θενξ αηδόνα, αλλά εγώ έχω κολλήσει στο "τεκνό" που σε διαδέχτηκε στο μαγαζί -λέγε με γκιουράπα- κ λιώνω η καψερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θενξ αηδόνα, αλλά εγώ έχω κολλήσει στο "τεκνό" που σε διαδέχτηκε στο μαγαζί -λέγε με γκιουράπα- κ λιώνω η καψερή... Πολύ καλημέρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κουάκ-κουάκ ;-)
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή