Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2006

ΕΓΩ, Η ΚΥΡΙΑ



Είναι πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει όταν είσαι σπίτι. Και όταν λέω σπίτι, δεν εννοώ να τύχει να μείνεις σπίτι, εννοώ να κοπροσκυλιάζεις (το «κοπροσκυλιάζεις» φυσικά απ΄ότι λένε κάτι άλλοι, γιατί σας πληροφορώ ότι έχω άπειρα σοβαρά πράγματα να ασχοληθώ). Κατά έναν περίεργο τρόπο λοιπόν, όλα σε απασχολούν και όλα μεγενθύνονται. Ο κώλος σου, τα νύχια σου, τα μικροπροβλήματά σου, η σκόνη κάτω από τον καναπέ, τα κουτσομπολιά στην Τατιάνα. Αλλά αυτά δεν είναι πράγματα που δεν θα ξεπεράσεις. Λίγο γυμναστικούλα, ένας καλός νυχοκόπτης, λίγος σταρχιδισμός και μια καλή σκούπα τα εξανεμίζουν τουλάχιστον μέχρι την επόμενη το πρωί (εντάξει, η Τατιάνα δεν εξανεμίζεται με τίποτα, το παραδέχομαι).


Το περίεργο λοιπόν είναι οι ανασφάλειες. Αρχίζεις και σκέφτεσαι κάτι κουλά που ούτε πέρναγαν απ΄το κεφάλι σου όσο έτρεχες σαν μαλάκας. Όπως ας πούμε «γιατί δεν μου τηλεφώνησε; Έχει να με πάρει εδώ και ΜΙΑ ολόκληρη ώρα». Ή «τώρα τελευταία δεν μου μιλάει πάρα πολύ» και «δεν νοιώθει την ανάγκη να επικοινωνήσουμε;;;» και άλλα περίεργα που σκέφτομαι πού στο διάολο μου ήρθαν. Βέβαια, δεν πρόκειται ποτέ να γίνω από αυτές τις αξιολύπητες γκόμενες που ικετεύουν για προσοχή. Α, όχι. Θέλεις κύριε να μας πάρεις τηλέφωνο; Καλώς. Αλλιώς δεν πρόκειται με τίποτα να στο δείξουμε.


Καμμιά φορά (μεταξύ μας αυτό) υποτροπιάζω και παίρνω εγώ. Χτυπάει τρεις τέσσερις φορές, το σηκώνει μια τσαπερδόνα και μου λέει όλο νάζι : «είναι σε meeeeting, δεν ξέρω τί ώρα θα τελειώσει». Μπα;;;; Καλά χρυσή μου, σιγά που με ένοιαξε. Ας λύσει το Κυπριακό του και ας αφήσει την γυναικούλα του να πήζει μόνη της. Και τότε είναι που κλείνω σαν κυρία το ακουστικό αφήνοντας ΠΑΝΤΑ μήνυμα να με πάρει, αλλά τονίζω τσαχπίνικα κι εγώ, ότι «σιγά, δεν είναι και κάτι τόοοοσο επείγον».


Μην μας πάρουν και για τίποτα αξιολύπητες γκομενίτσες.

20 σχόλια:

  1. «γιατί δεν μου τηλεφώνησε; Έχει να με πάρει εδώ και ΜΙΑ ολόκληρη ώρα».

    Σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα,όπως:"Γιατί δε μου τηλεφωνεί;; Έχει το τηλέφωνό μου εδώ και μια βδομάδα!!"..
    Θα σου πρότεινα μια βόλτα για να ξεσκάσεις,αλλά δεν τα ξέρω τα μέρη σας!Μια "Ερμού" έμαθα...όπου και θα είμαι το next Σκ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο καθε ανθρωπος διορθωνεται απ την μοναξια του.ξετυλιγει τον μονολογο της υπαρξης του σε μια γαληνια και ευθυμη πνευματικη κατασταση.
    γι αυτο δεν θα πρεπει να οικτηρουμε τους μοναχικους ανθρωπους.

    ο.κ. το χοντρυνα λιγο...ειπαμε νιτσες ειναι αυτος. χαχα! μακια μακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ανυσηχείς μωρό μου, δεν είμαι ο Κόφι Ανάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν έχεις καταλάβει Κωνσταντίνα (και με συγχωρείς που παρεμβαίνω στα οικογενειακά σου) ότι το πρόβλημα με τον Καλτσόβρακο, ξεκίνησε από τότε που μου τσίμπησε το κωλάκι;

    ο άνθρωπος γουστάρει αλλιώς πια και σε συμβουλεύω να μη ξεκατινιάζεσαι άδικα.

    μη νομίζεις κι εγώ γυναίκα και παιδιά είχα αλλά οι συγκυρίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο το καινουργές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Evelina, επειδή εμείς είμεθα κυρίες ας κρατήσουμε παρακαλώ ένα επίπεδο! :lol:

    Onomatodosia, δεν το χόντρυνες καθόλου. Ότι πρέπει είναι ο Νίτσες για το επίπεδο που θέλω να περάσω. :twisted:

    Καλτσό, αυτό το κείμενο ΔΕΝ είναι για σένα! :evil:

    Main, εντάξει θα το κάνω το ψυχικό. Θα τον βάλω να μου τσιμπήσει το κωλάκι μπας και με θυμηθεί. :-P

    Πάνο, ευχαριστώ. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα σου πρότεινα να κάνεις ένα μπλογκ "περιπτερού" ή "δούλα και κυρά" για να γράφεις για τους γκόμενους.. εδώ θα σε πάρει πρέφα ο καλτσο...

    :P:P:P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαμένο Κορμί6/10/2006 03:12:00 μ.μ.

    Αργία = Μήτηρ πάσης κακίας (...μαλακίας εννοούσαν οι ancients)

    Δουλειά δεν είχε ο διάβολος, γαμούσε τα παιδιά του

    Στου κουτσού τη Skoda, όση θέλεις τσόντα.

    Κάτι πήρε το αυτί μου ρε παιδιά για πιασοκωλίματα... τί λέτε; Οργανώνουμε ένα οργιάκι... like the ancients (Romans) :D

    :p :b :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eλπιζω να μαθε απο lap top και το αγόρι και να σε βοηθαει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλορίζικο, καλορίζικο!!! Να το χαίρεσαι Κωσταντίνα μου:-))))))
    τι σπιταρώνα γράφεις.. πύργος είναι! Μη πω και των Καρπαθίων!!!;-)
    Από το σχόλιό σου εδώ http://rodiat2.blogspot.com/2006/06/blog-post_10.html έλαβα το κρυπτογραφημένο μήνυμα περί μετακόμισης, αλλά όταν πάτησα πάνω στη γνωστή φίρμα μου πέταξε ολόκληρο τον ξενιστή: http://wordpress.com/signup/?new=psilikatzoy Πρόσεξε να αλλάξεις τον κώδικα εκεί που λέει Website, γιατί μόνο οι επιμένοντες (σαν και μένα, ε) θα σε βρίσκουνε..

    Και πάλι πολλές ευχούλες!:-)))))))))))))))))))))
    (κανα καντράκι θέλουτε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α! Κάτι που παρατήρησα είναι ότι έχεις δυο αγαπημένα καλτσόβρακα! Προφητικό είναι αυτό; Καβάτζα για το σποράκι; Σιάξε και μια ψιλικατζού στο gr να έχουν αι γυναί την πλειοψηφεία ντε!!!:-ΡΡΡ

    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γελα κυρια μου γελα μαζι μου..

    ασμα ασματων
    και παμε για δουλεια..
    εμεις οι σκλαβοι του καπιταλισμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριλίνα, είσαι να το ανοίξουμε παρέα; Θα το ονομάσουμε "ανώνυμες τσούλες" :oops:

    Λουκρητία, ευχαριστώ. :)

    Χαμένο κορμί, παρεξήγησες. Εδώ μέσα είμαστε της εκκλησίας αν δεν το κατάλαβες. :lol:

    Εργοτελίνα, τελείως μόνη μου το έστησα και παρ΄ότι δεν τα ΄χω καταφέρει όλα, είμαι πολύ χαρούμενη για το αποτέλεσμα. :)

    Rodia, επειδή ο κωδικός μου μπαίνει με το χέρι, από κεκτημένη ταχύτητα, το πληκτρολόγησα λάθος. Πού θα πάει θα το συνηθίσω. :)

    kat, γειά σου κυρία. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μήπως πρέπει να αρχίσεις τις βόλτες ή κάποιο χόμπι για να μην υπολογίζεις την ώρα ; Το να είσαι σε εγρήγορση δεν είν΄κακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. renata, don't worry. Το κείμενο αυτό ήταν μια ωραιότατη τεχνική αντιπερισπασμού. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσωπικά, αποφάσισα να μην του τηλεφωνήσω ξανά.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι, αλλά εγώ δεν μπορώ. Πώς θα τον ρωτήσω τί φαγητό θέλει να μαγειρέψω; :mrgreen:

    ΑπάντησηΔιαγραφή