Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2006

TRIBUTE TO DSL

Τί γαμάτο που είναι να έχεις dsl. Έχω χαθεί μιλάμε. Εντάξει, κι απ΄τα μπλογκ έχω ψιλοχαθεί αλλά όπου να ΄ναι το σώζω. Τόσα χρόνια άχτι το είχα. Έχω δει άπειρες φωτογραφίες, έχω ανοίξει σε δευτερόλεπτα site που έκαναν ώρες και στο τέλος κόλλαγαν σε κάτι που το λένε «google analytics» (και όποιος τους ξέρει να τους πει ότι πηδιούνται) και έχω ανοίξει όοοοολα τα μπλογκ σε tab που τα κάνω refresh όποτε γουστάρω. Βέβαια, συνέχεια εμφανίζεται ένα γαμοπαραθυράκι κάτω δεξιά που λέει low virtual memory ή κάτι τέτοιο (και που το κλείνω γιατί με νευριάζει), οπότε σύζυγε επειδή με έχεις γράψει τελείως στ΄αρχίδια σου σήμερα, φρόντισέ το μέχρι το βράδι. Πίριοντ. Ναι, ξέρω meeting και χαζομάρες. Και ΄γω έχω πλέον dsl αλλά ούτε το φωνάζω δεξιά αριστερά ούτε θα σ΄αφήσω χωρίς φαγητό. Καθήκοντα είναι αυτά λέμε.

Καταλαβαίνετε ότι είναι απίστευτο για μένα που όλη μου τη ζωή είχα μια κακομοιρούλα 56άρα συνδεσούλα τώρα να τσεκάρω συνέχεια αν είμαι offline γιατί μου φαίνεται τελείως κουλό να φορτώνει τόσο γρήγορα μια σελίδα πίτα στις φωτογραφίες. Να μην πω ότι δεν περιμένω πια πέντε ώρες να τραγουδάει το μόντεμ για να καταφέρει να συνδεθεί και όποτε του καβλώσει να μου εμφανίζει error τάδε, modem failure και ένα σωρό σπαστικά. Είδα πρώτη φορά πώς πραγματικά είναι κάποια μπλογκ που βαριόμουν να περιμένω ν΄ανοίξουν και τα διάβαζα όπως όπως. Κατέβασα καμμιά τριανταριά τραγουδάκια (κύριοι μπάτσοι να σας υπενθυμίσω να μην πιστεύετε λέξη από τις μαλακίες που γράφουμε στα μπλογκς) και το επόμενο βήμα είναι να δω κάνα βιντεάκι και κάτι site που τα ΄χω γράψει σε ένα doc για να τα διαβάσω όταν θα είχα dsl.

Κάποιος με είχε πει εξαρτημένη από το ίντερνετ. Πίπες. Τώρα θα δει τί σημαίνει εξάρτηση. ;)



24 σχόλια:

  1. Και που σαι ακόμα όταν θα μπορεις να κατεβάζεις ολόκληρα cd album και ταινίες ( ναι κυριοι μπάτσοι ειναι όλα μύθος όσα γραφουμε εδω μέσα). Η εξάρτηση τότε θα είναι εγγυημένη! και φυσικα αν σου τυχει ενα pc πιο αργό θα διαλύσεις το mouse!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γαματο δεν λες τιποτα! Κι εγω προσφατα εβαλα dsl και εχω δει το ιντερνετ με αλλο ματι! Αν μαλιστα χρηισμοποιεις τον firefox αντι για τον internet explorer (το καλο που σου θελω!) σου προτεινω να βαλεις το εξης extension : https://addons.mozilla.org/firefox/138/. Με ενα κλικ θα βρισκεσαι σε πολυ ενδιαφερουσες σελιδες ειτε τυχαιαι ειτε με επιλογη των θεματων που σε ενδιαφερουν. Στην τελευταια του εκδοση μαλιστα εχει ξεχωριστες επιλογες για βιντεο και φωτογραφιες! Happy Surfing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. me geia, me geia.
    speedy gonzales,,,8a gineis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσυ εχεις πεσει στα σκληρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Μεγειά! Δόστου να καταλάβει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η adsl ειναι μεγαλη ανακαλυψη! εγω οταν εβαλα για πρωτη φορα και κατεβασα ολοκληρα cd και βρηκα μουσικες που φανταζομουν πως δεν υπαρχουν πια τραγουδουσα για μια εβδομαδα "ειναι δωρεα-αν, ειναι δωρεα-αν"...με γειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλορίζικο και καλοσερφάριστο!
    Το δικό μας σε 10 μερούλες θα το έχουμε στο σπίτι, οπότε βγάζω το άχτι μου όταν είμαι στη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μη το γελας καθολου.
    ειναι εξαρτηση κανονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γραψτε ολοι ενα τηλεφωνο
    2107297106
    μολις παρουσιαστει προβλημα με το dsl , κατ'ευθειαν εκει. οχι οτενετ και 801....
    ειναι το κέντρο του dsl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζηλεύω...:( Τυχερούλα!!
    Μέχρι να ανοίξει η γραμματεία μας και να πάρω τα απαραίτητα δικαιολογητικά(για φοιτητικό)θα παιδεύομαι ακόμη με το 56k.Που δεν είναι καν 56!!!..κι έχει αρχίσει να μου τη δίνει..;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρεις τι σημαίνει DSL?
    Don't Spend your Life

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ... άσε που ο ΟΤΕ παίρνει τα @@ μας πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γειααααααααααα!Δώστου να καταλάβει! Κι εγώ αναμένωωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι αν χρειαστείς ποτέ να χρησιμοποιήσεις 56Κ (λέμε τώρα, αν) θα φρικάρεις τελείως!!

    Δεν φέρνω πια το λάπτοπ Ελλάδα γιατί απαξιεί να συνδεθεί με τόσο χαμηλές ταχύτητες :ΡΡ

    Καλό σερφάρισμα, μιας και λες για tabs μυρίζομαι πως μπαίνεις είτε με Firefox είτε με Opera ούτως ή άλλως, και με γειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έλα ρε, έχεις ίντερνετ;....
    Έχεις και ρούτερ έμαθα.... και συν τοις άλλοις, έμαθα πως έχεις και παρέα από άλλα υπολογιστάκια στο δωμάτιο...Κοίτα να δεις που αύριο θα παίζεις και δικτυακό ΖΟΥΣ (Zeus) με τον Τάσο.

    Άντε καλά χασίματα και καλές νιρβάνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στις αρχές με μία σύνδεση 386 εισαι happy. Μετά θα ψήνεσαι για ακόμα πιο speedato internet.Άμα αρχίσεις να κατεβάζεις με τα τσουβάλια stuff από το νετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. signomi pou enoxlo alla epidi exw ksemini apo fotia..mipos yparxei kana anaptiraki ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. to idio aisthanthika ka ego konstantina otan phra adsl!!
    to kako einai oti ginesai pio addictive!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. http://kofidispower.blogspot.com Έμαθες για το το πιο κουλ ελληνικο blog? Όοοοοοχιι? Φίλε/η έχεις μείνει πολύ πίσω.. Μπες αμέσως και άσε τον εαυτό σου να καλπάσει ανάμεσα στα υπάρτατα πνευματικά μονοπάτια της φαντασίας και της παθιασμένα ενδιαφέρουσας αρθρογραφίας. Μην χάνεις όυτε λεπτό..Η λεκτική σου λύτρωση σε περιμένει...
    (βάλε με και στα links σου..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ευρυζωνικοτητα σε ολο της το μεγαλείο!!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για την dsl σύνδεσή σου. Η ευριζονικότητα είναι το μεγαλείο του internet. Δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι ποσο θα φουσκώσει ο λογαριασμος του internet. Δεν περιμένεις με τις ώρες για να κατεβάσεις ένα αρχείο και γενικά είναι μια υποδομή η οποία μπορεί να μετατρέψει το internet σε πραγματικό εργαλείο. Εγώ όταν ήμουν με την 56άρα σύνδεση είχα φτάσει να πληρώσω στο λογαριασμό του ΟΤΕ 400 ευρώ. Τώρα πλέον έχω ησυχάσει από αυτό και ασχολούμαι μόνο με τα ψαξίματα που με ενδιαφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χαχαχα δικιο εχεις!!
    Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Egw pantws den pisteua oti
    tha epitrepsoun oi politikoi mas na "erthei" DSL sthn Ellada.
    Hmoun pepismenos oti tha prospathisoun na mas kratisoun sto skotadi :)
    Twra pou exoume DSL, oloi tous rixnoume ena kraksimo sto facebook tous h sta diafora blog.
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή