Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2006

TRIBUTE TO DSL



Τί γαμάτο που είναι να έχεις dsl. Έχω χαθεί μιλάμε. Εντάξει, κι απ΄τα μπλογκ έχω ψιλοχαθεί αλλά όπου να ΄ναι το σώζω. Τόσα χρόνια άχτι το είχα. Έχω δει άπειρες φωτογραφίες, έχω ανοίξει σε δευτερόλεπτα site που έκαναν ώρες και στο τέλος κόλλαγαν σε κάτι που το λένε «google analytics» (και όποιος τους ξέρει να τους πει ότι πηδιούνται) και έχω ανοίξει όοοοολα τα μπλογκ σε tab που τα κάνω refresh όποτε γουστάρω.

Βέβαια, συνέχεια εμφανίζεται ένα γαμοπαραθυράκι κάτω δεξιά που λέει low virtual memory ή κάτι τέτοιο (και που το κλείνω γιατί με νευριάζει), οπότε σύζυγε επειδή με έχεις γράψει τελείως στ΄αρχίδια σου σήμερα, φρόντισέ το μέχρι το βράδι. Πίριοντ. Ναι, ξέρω meeting και χαζομάρες. Και ΄γω έχω πλέον dsl αλλά ούτε το φωνάζω δεξιά αριστερά ούτε θα σ΄αφήσω χωρίς φαγητό. Καθήκοντα είναι αυτά λέμε. Καταλαβαίνετε ότι είναι απίστευτο για μένα που όλη μου τη ζωή είχα μια κακομοιρούλα 56άρα συνδεσούλα τώρα να τσεκάρω συνέχεια αν είμαι offline γιατί μου φαίνεται τελείως κουλό να φορτώνει τόσο γρήγορα μια σελίδα πίτα στις φωτογραφίες.

Να μην πω ότι δεν περιμένω πια πέντε ώρες να τραγουδάει το μόντεμ για να καταφέρει να συνδεθεί και όποτε του καβλώσει να μου εμφανίζει error τάδε, modem failure και ένα σωρό σπαστικά. Είδα πρώτη φορά πώς πραγματικά είναι κάποια μπλογκ που βαριόμουν να περιμένω ν΄ανοίξουν και τα διάβαζα όπως όπως. Κατέβασα καμμιά τριανταριά τραγουδάκια (κύριοι μπάτσοι να σας υπενθυμίσω να μην πιστεύετε λέξη από τις μαλακίες που γράφουμε στα μπλογκς) και το επόμενο βήμα είναι να δω κάνα βιντεάκι και κάτι site που τα ΄χω γράψει σε ένα doc για να τα διαβάσω όταν θα είχα dsl.

Κάποιος με είχε πει εξαρτημένη από το ίντερνετ. Πίπες. Τώρα θα δει τί σημαίνει εξάρτηση. ;)

10 σχόλια:

  1. Και που σαι ακόμα όταν θα μπορεις να κατεβάζεις ολόκληρα cd album και ταινίες ( ναι κυριοι μπάτσοι ειναι όλα μύθος όσα γραφουμε εδω μέσα). Η εξάρτηση τότε θα είναι εγγυημένη! και φυσικα αν σου τυχει ενα pc πιο αργό θα διαλύσεις το mouse!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. me geia, me geia.
    speedy gonzales,,,8a gineis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!
    Μεγειά! Δόστου να καταλάβει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η adsl ειναι μεγαλη ανακαλυψη! εγω οταν εβαλα για πρωτη φορα και κατεβασα ολοκληρα cd και βρηκα μουσικες που φανταζομουν πως δεν υπαρχουν πια τραγουδουσα για μια εβδομαδα "ειναι δωρεα-αν, ειναι δωρεα-αν"...με γειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο και καλοσερφάριστο!
    Το δικό μας σε 10 μερούλες θα το έχουμε στο σπίτι, οπότε βγάζω το άχτι μου όταν είμαι στη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μη το γελας καθολου.
    ειναι εξαρτηση κανονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γραψτε ολοι ενα τηλεφωνο
    2107297106
    μολις παρουσιαστει προβλημα με το dsl , κατ'ευθειαν εκει. οχι οτενετ και 801....
    ειναι το κέντρο του dsl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσυ εχεις πεσει στα σκληρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως η broadband σύνδεση και το συνεχές online είναι μεγάλο πράμα...

    ...τόσο μεγάλο που κάθε φορά που επιστρέφω Ελλάδα προτιμώ να ανεβαίνω ΕΜΠ για τις ιντερνετικές μου ανάγκες από το να πασχίζω με το 33.6 μοντεμάκι (που σύντομα θα κλείσει 10ετία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα ίδια με το Θάνο... πλέον δεν παίρνω λάπτοπ όταν γυρίζω Ελλάδα γιατί αρνείται να συνδεθεί στο 40Κ!

    Μεγάλη χλίδα Κωνσταντίνα, και μεγάλος εθισμός. Μην τα γελάς.

    Φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή