Σάββατο, 1 Ιουλίου 2006

GETTING NASTY



Οι φάσεις με τα πολλά λόγια με χαλάνε άσχημα. Όλα αυτά τα χιλιόμετρα λέξεων με μόνο σκοπό να σου εξηγήσουν (αλλά με τελικό σκοπό να σου σπάσουν τ΄αρχίδια) και στο τέλος να μην καταλάβεις γρι ή να μη θέλεις να καταλάβεις γρι. Όλα αυτά τα σκατά σκέψης που συνήθως έχουν να κάνουν με σου ΄πα – μου ΄πες ή περιλαμβάνουν τα βαρετά, σου έκανα – μου έκανες – θυμάσαι τότε που – όταν εγώ – εγώ για σένα - και άλλα δημιουργικά ξεχυλώματα της κάθε προσωπικής διαδρομής.

Συνήθως όμως τα πράγματα είναι απλά. Κάθε προσπάθεια λεπτομερούς ανάλυσης, μοναδικό σκοπό έχει, την απολογία, την λύπηση και στο τέλος, την αθώωση. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Ποιός φταίει και ποιός όχι. Λες και θα λυθεί το πρόβλημα. Άσε που τις περισσότερες φορές το πρόβλημα έχει λυθεί, έχει περάσει, έχει ξεχαστεί και η ανάλυση σε περιμένει εκεί, ξανά και ξανά μπας και ο κακομοίρης κολλημένος ακούσει ένα «ήρωας» ή ένα «εύγε» για να συνεχίσει την ζωή του. Αλλιώς, η ζωή του κολλάει σε αυτό το σημείο και δεν προχωράει με τίποτα.

Και δεν φτάνει αυτό. Μετά ο «ήρωας» καλομαθαίνει και σε κάθε μικρό στραπατσάρισμα θέλει κι άλλα χειροκροτήματα, αλλιώς θα είναι εκεί, μπάστακας των αρχιδιών σου, μην τυχόν και σου ξεπρηστούν κατά λάθος.

I got news for you then. Όλων μας η ζωή έχει τα πάνω της και τα κάτω της. Όλοι έχουμε ζήσει κάποια φρίκη με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ενώ έχουμε μπόλικες ακόμη μπροστά μας. Και εδώ, σ΄αυτό το μπλογκάκι έχω γράψει ανά καιρούς για τις φρίκες μου, άσχετα αν αυτή την εποχή είμαι λίγο πιο ευτυχισμένη και το ΄χω ρίξει στις επιστημονικές μαλακίες μου.

Το θέμα όμως είναι να ξέρουμε από πού αρχίζει και πού σταματάει ένα πρόβλημα. Πότε ακριβώς συνέβη και πότε το λήξαμε. Ναι, εμείς το λήγουμε. Ναι, με κόστος. Αλλά επεμβαίνουμε. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καεί στην κόλαση ο εκάστοτε φταίχτης.

Οι άνθρωποι που με κυκλώνουν, είναι επιλογή μου. Έχουν φταίξει και έχω φταίξει. Αλλά ποτέ κανείς τους δεν θα με κρατήσει πίσω με την δικαιολογία ότι μου κατέστρεψαν την ζωή, ότι με χαντάκωσαν, ότι με αδίκησαν. Γιατί ακόμη κι αν μου τα κάνουν όλα αυτά, έχω και μια αξιοπρέπεια που δεν μου επιτρέπει να κάτσω να κλαψομουνιάζω για όλη την υπόλοιπη ζωή μου, μέχρι να με σώσουν, να με αθωώσουν ή να με λυπηθούν.

19 σχόλια:

  1. Αυτό το κείμενο θα μπορούσα ακόμα κι εγώ να το εκλάβω προσωπικά. Σίγουρα πάντως ταρακουνάει.

    και άλλα δημιουργικά ξεχειλώματα της κάθε προσωπικής διαδρομής

    Βασικά, και μόνον αυτό να έγραφες αρκούσε και περίσσευε.

    Αλλά γράψε λάθος. Κακώς σου διόρθωσα τη λέξη. Ορθά την έγραψες ανορθόγραφα: ξεχυλώματα. Χυλός, πολτός κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει τότε, δεν το διορθώνω αφού τα κατάφερες βρε θηρίο και βρήκες το υποσυνείδητο έναυσμα της στρεβλής γραφής μου (ώ ρε οίστρος).

    Από ΄κει και πέρα ο σκοπός δεν είναι να ταρακουνήσει. Ο σκοπός είναι επιτέλους να αρχίσουμε να μιλάμε για την ουσία. Για το τώρα και ίσως το μετά. Και όχι για το τότε.

    Μεταξύ μας, και λίγος Καβάφης θα αρκούσε :"μες τες πολλές κινήσεις κι ομιλίες... μέχρι να γίνει σαν μια ξένη φορτική".

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μικρή μας τυρόπιττα,
    ένας από τους ιππότες μας (καταστραμένος από τους ψεκασμούς), πριν πέσει στο πυρ το εξωτερικό, είπε τα εξής αιρετικά (τελευταία) λόγια:

    ... η συνείδηση και όλες οι εκφράσεις της (πολιτισμός, φιλοσοφία, αναζήτηση, λογική κλπ) δεν ειναι τίποτε άλλο παρά ένα απόβλητο κάποιας δυσλειτουργίας της χημικής μηχανής μας )...

    μετά μπηκε σε ενα καζάνι και αναχώρησε για τη κουφάλα της γης...

    ζέστη ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο μηνα.

    διχως πολυλογια.ωραιο κειμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκαμπανεβάσματα...
    Έχω την κωλοτάση της ΔΕΗ που ανεβοκατεβαίνει και μου
    'καψε -μάλλον- τον σκάνερ ή τον μετασχηματιστή του (όλα ΣΚ συμβαίνουν κατά το Νόμο του Μέρφυ), έχουμε τον κωλόκαιρο μια στους 39 βαθμούς λιοπύρι και μια κεραυνοκαταιγίδες χειρότερες από την "καταιγίδα της ερήμου",
    έχουμε και τη διάθεσή μας να μας την ανεβοκατεβάζεις όπως όταν χάνει η Αγγλία (πάνω) και όταν κερδίζει η Γερμανία (κάτω),
    ε, τώρα κατάλαβα γιατί δεν έχει βαρεθεί ο Καλτσό. Τον έχεις απορυθμίσει τελείως!
    Από το αυτί και στα μπάνια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα, Κωνσταντίνα! Εύστοχηηηηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poso ma poso dikio exeis!
    to diskolo einai na ta deis etsi k otan eisai mesa sthn skatokatastash!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για θύμησέ μου πώς πάει ακριβώς η συνταγή. Ρίχνουμε το αλάτι στην πληγή και το αφήνουμε να κάψει ή το γλείφουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχεις δίκιο. πες το μάνα μου στη ώρα του, με δυο κουβέντες να τελειώνουμε... μη μας τα ζαλίζεις!

    σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. where is my happiness7/02/2006 07:28:00 μ.μ.

    http://akaliptos78.blogspot.com/2006/07/2-4_115184694084369575.html

    Εδώ άφησα το comment μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Funel,εντάξει εντάξει.Είμαι ένα απόβλητο. :)

    Onomatodosia, καλό μήνα βρε! :)

    Imiaime, μια βδομαδίτσα έμεινε και δεν περνάει με τίποτε γαμώτο. Άσε που το αρκουδίσιον χάλασε δεύτερη φορά μέσα σε δύο βδομάδες από πτώση τάσης. 150 ευρώ κάθε φορά και κάψιμο πλακέτας. Λιώνω στη ζέστη σου λέω. :(

    Renata, καλό μήνα. :)

    Morpheus, μα ακριβώς αυτό λέω. Ότι σε μία τέτοια κατάσταση δεν είναι δυνατόν να δεις το τέλος του προβλήματος αφού συντηρείς την παθογόνα κατάσταση. Άρα; Φαύλος κύκλος και σπασαρχιδίαση. :)

    Nefeli, το θέμα είναι να το γλύψουμε εμείς και να μην βάζουμε άλλους να το κάνουν γιατί μετά θα μας αρέσει και η πληγή δεν κλείνει ποτέ. ;)

    Krot, :) (ρε συ, άνοιξε τα σχόλια στο μπλογκ σου να σχολιάζουμε και οι wordpress, γιατί για να σχολιάσω πρέπει να κάνω login στο blogspot - btw συγχαρητήρια για την δουλίτσα σου).

    Γάτε, δηλαδή αυτό που εσύ κατάλαβες από το κείμενο είναι ότι όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της γυναικείας ψυχολογίας; Καθόλου αυτό δεν υποστηρίζω. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει αντρική και γυναικεία ψυχολογία. Απλά υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θέλουν μόνιμα την προσοχή, μόνιμα την επιβράβευση και για να το πετύχουν είναι ικανοί για μια ολόκληρη ζωή να σπάνε αρχίδια επί αρχιδιών. Απλό ρε συ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψιλικατζούλα των Χ-Women,

    Σε παρακολουθώ λίγο καιρό τώρα (δυστυχώς) κι ήρθε η στιγμή για μια εξομολόγηση (παραφορεμένη είν' η αλήθεια, αλλά ειλικρινής): Είσαι γνήσια πέννα, original!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "original"

    Γαύρος είμαι, αλλά μην το πεις παραέξω. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό Μήνα! (με μια μικρούλα καθυστέρηση ;-)
    Κοινώς, τα πολλά λόγια είναι φτώχια ενώ το μιζέριασμα και η μετάθεση ευθυνών είναι η απόλυτη ψυχολογική και πνευματική χρεωκοπία κάποιου.


    ΥΓ κι εσύ το λές "αρκουδίσιον";;;;; Νομιζα πως είχα κατοχυρώσει το copyright! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. An-lu, καλό μήνα. Και βέβαια, έχεις το copyright. Όταν το πρωτοάκουσα, μου είπαν ότι το έχει κατοχυρώσει μια μπλόγκερ. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Γαύρος είμαι, αλλά μην το πεις παραέξω. "
    Το 'ξερα ότι έπρεπε να υπάρχει και κάτι στραβό!
    :^p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. gia ena mistirio logo, ki enw otan se diavazw menw anavdi ap ton thavmasmo giati pane xronia pou xw na diavasw toso kala keimena -oxi oti oi antrwpoi girw mou einai ilithioi, alla zw stis Bruxelles edw kai kapia xronia kai i glwssa, pezei poli megalo rolo stin kathimerinotita, sto psixiko panw katw mas ktl, kai to na diavazeis to kalitero keimeno tou kosmou sta gallika, pote ma pote de tha sou dwsei tin idia anatrixila me to idio keimeno sti mitriki sou glwssa, malakies na min akouw...- ki elega lipon...ti elega...a nai! oti diavazontas to kimeno sou itan kapou sa n'akouw ti sinideisi mou na milaei, molatafta...diskolevome poli na to valw se leitourgia to processus afto!
    kai sti loumpa peftw kai xanapeftw kai tha xanamatapeftw kai to xerw! gia apeirous logous tha spaw arxidia pithanws ef orou zwis, kai tha mou ta spane episis. krima re pedi mou! den itan o stoxos mou!!! xefiga teleiws!

    Asxeto, alla exeis ginei diasimi to xereis? i Ellada de fimizete gia tous fun tou internet oute gia tin proodo tis ston tomea -se sxesi me tin voria evrwpi toulaxiston- kai molo pou den exoun oloi oi ellines internet, profanws oloi se vrikane me kapio trop. Ke de milaw gia blogers. Kamia sxesi ta pedia! mpenoun pou kai pou ap ti douleia kai tetoia.
    Mou xoun milisei gia to blog sou toulaxiston 3 filoi ki ena aderfos kai me prizoun kana dio mines gia na mpw...kai molis simera katafera kai se vrika mesw google special blog searcher...
    den exw doulepsei katholou oli mera....ta diavasa ola apo martio mexri simera, sin ta links ...gamise ta! tsouzoun ta matia!!
    filakia glikia mou kopela! Axia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Maraki,δεν είμαι υπεράνω όλων αυτών που διαβάζεις στα κείμενα. Πέφτω και ΄γω στη λούμπα και πολλές φορές τα γράφω για να τα διαβάζω εγώ όταν είμαι έτοιμη να κάνω μαλακία. Ευχαριστώ ρε κορίτσι.

    Παιδιά τα λέμε την άλλη Δευτέρα, πάω για το επόμενο ταξίδι σε λίγες ώρες και κουτουλάω. Φιλιά πολλά.

    (ναι ρε βλαμένα, μου λείψατε) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή